eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nakło nad Notecią › "Zadrzewienie Gminy Nakło nad Notecią 2022"



Ogłoszenie z dnia 2022-05-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zadrzewienie Gminy Nakło nad Notecią 2022”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nakło nad Notecią

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350895

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ks. P. Skargi 7

1.5.2.) Miejscowość: Nakło nad Notecią

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umig.naklo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-naklo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/naklo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zadrzewienie Gminy Nakło nad Notecią 2022”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a5645d2-c0a2-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00158976

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024548/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 dostawa i nasadzenie roślin

1.2.4 dostawa i nasadzenie roślin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00129751/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 162000,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 34710,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę 33 szt. roślin wraz z usługą nasadzenia oraz gwarancją, w trakcie której Wykonawca zobowiązuje się pielęgnować nasadzony materiał roślinny:

a) Wszystkie rośliny muszą posiadać paszport roślin. Paszporty w formie papierowej lub elektronicznej powinny być dostarczone do inspektora Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska przed przystąpieniem do prac związanych z nasadzeniami.
b) dostawa materiału roślinnego, 3-4 krotnie szkółkowanego z jednym przewodnikiem i równomiernie umieszczonych gałęziach bocznych, zdrowe, bez uszkodzeń na korze i pędach, wszystkie części drzew muszą być pozbawione ran i śladów po świeżych cięciach o średnicy większej niż 1,5 cm, wolne od szkodników i patogenów o obwodach pni i parametrach według wyszczególnienia dla odmiany takiej jak ww. tabeli.
c) wyznaczenie miejsc nasadzeń w oparciu o plan nasadzeń oraz szczegółowe
ustalenia miejsca pod nasadzenie w terenie odbędzie się z inspektorem nadzorującym z Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska (WKŚ),
d) usunięcie karpin w miejscu wyznaczonym pod nasadzenie, wykopanie dołów pod każde drzewo o wymiarach odpowiadających wielkości 1 m2 w kształcie określonym przez zamawiającego; wymagane niezwłoczne usunięcie gruntu z wykopu, niedopuszczalne jest przechowywanie urobku na chodnikach, doły należy oznaczyć i zabezpieczyć.
Uwaga: wykopane doły przed posadzeniem drzew należy bezwzględnie zgłosić
inspektorowi nadzorującemu z WKŚ celem dokonania przez niego kontroli i odbioru,
e) wypełnienie wykopanych dołów ziemią właściwą dla gatunku drzew (pod względem PH i struktury) wolnej od chwastów trwałych (perz, topinambur, itp.), wymagane warstwowe zagęszczanie gruntu w celu wykluczenia jego nadmiernego osiadania po wykonaniu nasadzeń,
f) doniesienie roślin i wody, posadzenie (z uzupełnieniem podłoża) i dwukrotne podlanie, ok. 50 l pod każde drzewo podczas jednego podlewania,
g) wykonanie dla każdej rośliny drewnianej ramki impregnowanej środkami przedłużającymi trwałość drewna, ale nie szkodzącymi drzewom i nie przedostającymi się do gruntu ramki dla drzew składającej się:
- czterech palików o średnicy 5 cm,
- umocowanie palików listwami poprzecznymi w kształcie półwałków (średnica 5 cm) na dwóch wysokościach (dolna listwa podwójna - dłuższa, górna pojedyncza – krótsza),
- wykonanie stabilizacji drzew odpowiednio w min. 3 punktach za pomocą taśmy.
Poglądowe zdjęcie – załącznik nr 9
h) wykonanie miski o średnicy minimum 0,5m z zagłębieniem 5 cm poniżej
istniejącego terenu,
i) ściółkowanie mieloną korą drzew iglastych warstwą gr. 5 cm,
j) wykonanie cięć korygujących i formujących z posmarowaniem ran środkiem grzybobójczym,
k) wywóz odpadów i zagospodarowanie odpadów.


2. Zakres czynności związanych z pielęgnacją wykonanych nasadzeń w okresie gwarancji:
W okresie od wykonania nasadzeń do zakończenia okresu rękojmi i gwarancji jakości (tj. od 12 do 36 miesięcy od dnia ich wykonania – odbioru posadzonych roślin) wykonawca przeprowadzać będzie pielęgnację nasadzonego materiału roślinnego poprzez:
a) systematyczne podlewanie roślin (ok. 2 razy w miesiącu od kwietnia do września), ok.
50 l pod każde drzewo podczas jednego podlewania, w przypadku występowania długotrwałego okresu bez opadów częstotliwość podlewania powinna ulec zwielokrotnieniu,
b) odchwaszczanie mis wokół drzew co najmniej raz w miesiącu w okresie od kwietnia
do września,
c) uzupełnianie wiązań na bieżąco.
d) sprawdzanie stabilności ramek do drzew na bieżąco
e) zapewnienie ochrony przed szkodnikami i chorobami.
f) wykonanie koniecznych cięć pielęgnacyjnych

3. Terminy odbioru i kontroli:
1. Odbiór wykonania nasadzeń wg terminu określonego umową, tj. 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
2. W okresie od wykonania nasadzeń do zakończenia okresu rękojmi i gwarancji jakości
(od 12 do 36 miesięcy od dnia wykonania – odbioru posadzonych roślin) zamawiający dokona kontroli wzrostu i rozwoju drzew, do trzech razy w każdym sezonie wegetacyjnym (od 1 kwietnia do 30 listopada). Każdorazowo o terminach kontroli mających na celu sprawdzenia żywotności roślin i stopnia ich rozwoju potwierdzającego systematyczną pielęgnacje roślin, Wykonawca zostanie powiadomiony mailowo/listownie z trzydniowym wyprzedzeniem. W przypadku ::
a) Stwierdzenia materiału suchego i stanu roślin nierokującego dalszego
prawidłowego ich wzrostu wykonawca będzie zobowiązany do wymiany materiału
w ciągu 14 dni od stwierdzenia takiej konieczności licząc od dnia przekazaniu informacji wykonawcy o takiej konieczności (mailowo/pisemnie). Z wymiany materiału szkółkarskiego sporządzony będzie protokół. Dla wymienionego drzewa gwarancja liczy się od nowa licząc od daty wpisanej na protokole.
b) Stwierdzenia negatywnych efektów braku systematycznej pielęgnacji roślin,
wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego wykonania prac
pielęgnacyjnych, max. w ciągu 7 dni od stwierdzenia takiej konieczności przez
inspektora WKŚ (podlewanie roślin, nawożenie, odchwaszczanie, zabiegi chemiczne, niestabilność palików i wiązań) licząc od dnia przekazaniu informacji wykonawcy o takiej konieczności mailowo/pisemnie.


4. Miejsce posadzenia:
Na załączonym planie nasadzeń, (załącznik nr 8) oznaczono orientacyjnie miejsce posadzenia drzew, co pozwala zidentyfikować warunki pracy i utrudnienia jakie można potencjalnie napotkać podczas prac. Zamawiający po wyłonieniu wykonawcy, wskazywać będzie szczegółowe miejsce posadzenia.

5. Wymagana akceptacja materiału roślinnego przez inspektora WKŚ przed posadzeniem drzew, krzewów, traw ozdobnych i bylin.

6. Zamawiający zastrzega sobie możliwości zmiany lokalizacji nasadzeń przy zachowaniu identycznych warunków posadzenia. Zamawiający w przypadkach szczególnych może wymagać od wykonawcy wykonania odkrywek i ich zasypania na koszt wykonawcy (ok. 5 odkrywek).

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03452000-3 - Drzewa

77211600-8 - Sadzenie drzew

77300000-3 - Usługi ogrodnicze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46800,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46800,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46800,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ogrody Markowe Marek Gollob

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5541694063

7.3.3) Ulica: ul. Saperów

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-542

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46800,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.