eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grójec › Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie branży drogowej przy realizacji zadań inwestycyjnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie branży drogowej przy realizacji zadań inwestycyjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Powiat Grójecki

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223149

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Józefa Piłsudskiego 59

1.4.2.) Miejscowość: Grójec

1.4.3.) Kod pocztowy: 05-600

1.4.4.) Województwo: mazowieckie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski

1.4.7.) Numer telefonu: 48 665 11 00

1.4.8.) Numer faksu: 48 665 11 47

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@grojec.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.grojec.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00158869

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-03-31

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00152573

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie branży drogowej. Zakres zadań inwestycyjnych obejmuje roboty budowlane poniżej wymienionych pozycji:
1. Remont drogi powiatowej Nr 1618W Stara Wieś - Błędów,
2. Poprawa infrastruktury drogowej poprzez przebudowę / remont ciągów drogowych w Powiecie Grójeckim (w zakresie: a. Przebudowa drogi powiatowej Nr 1618W Stara Wieś – Błędów, b. Przebudowa drogi powiatowej 1653W Drwalew – Kukały, c. Remont drogi powiatowej Nr 1695W Wólka Magierowa - Brzeski – Klwów). Zadanie dofinansowane z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych,
3. Przebudowa drogi powiatowej Nr 1668W Chynów - Nowa Wieś na odcinku Bronisławów - Zawady,
4. Przebudowa drogi powiatowej Nr 1668W Chynów - Nowa Wieś przez miejscowość Budziszyn, 5. Przebudowa drogi powiatowej Nr 1676W Chynów - Rososzka przez miejscowość Adamów Rososki,
6. Przebudowa drogi powiatowej Nr 1675W Wola Chynowska - Podgórzyce na odcinku ul. Mostowej,
7. Przebudowa drogi powiatowej Nr 1682W Antoniówka – Stara Warka przez miejscowość Grażyna,
8. Przebudowa drogi powiatowej Nr 1647W Głuchów – Grójec – Kępina na odcinku od istniejącego ciągu pieszo-rowerowego w Grójcu do istniejącego chodnika w m. Kępina.

Szczegółowa dokumentacja projektowa dotycząca inwestycji dostępna jest w siedzibie zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Grójcu, ul. Piłsudskiego 59, 05-600 Grójec, pokój nr 7, na stronach: https://spgrojec.ezamawiajacy.pl oraz www.bip.grojec.pl w zakładce SWZ.

Wymagania w stosunku do Inspektora nadzoru:
- uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej.
Nadzór należy pełnić zgodnie z ustawą Prawo budowlane, obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej.
Do zadań Inspektora nadzoru inwestorskiego będzie należało w szczególności:
- reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją budowlaną projektową, obowiązującymi normami, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej;
- sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych materiałów i wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów i wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie;
- sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, przygotowanie i udział w czynnościach odbioru wykonanych robót i przekazywanie ich do użytkowania;
- potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy.

Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie branży drogowej. Zakres zadań inwestycyjnych obejmuje roboty budowlane poniżej wymienionych pozycji:
1. Remont drogi powiatowej Nr 1618W Stara Wieś - Błędów,
2. Poprawa infrastruktury drogowej poprzez przebudowę / remont ciągów drogowych w Powiecie Grójeckim (w zakresie: a. Przebudowa drogi powiatowej Nr 1618W Stara Wieś – Błędów, b. Przebudowa drogi powiatowej 1653W Drwalew – Kukały, c. Remont drogi powiatowej Nr 1695W Wólka Magierowa - Brzeski – Klwów). Zadanie dofinansowane z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych,
3. Przebudowa drogi powiatowej Nr 1668W Chynów - Nowa Wieś na odcinku Bronisławów - Zawady,
4. Przebudowa drogi powiatowej Nr 1668W Chynów - Nowa Wieś przez miejscowość Budziszyn, 5. Przebudowa drogi powiatowej Nr 1676W Chynów - Rososzka przez miejscowość Adamów Rososki,
6. Przebudowa drogi powiatowej Nr 1675W Wola Chynowska - Podgórzyce na odcinku ul. Mostowej,
7. Przebudowa drogi powiatowej Nr 1682W Antoniówka – Stara Warka przez miejscowość Grażyna,
8. Przebudowa drogi powiatowej Nr 1647W Głuchów – Grójec – Kępina na odcinku od istniejącego ciągu pieszo-rowerowego w Grójcu do istniejącego chodnika w m. Kępina.

Szczegółowa dokumentacja projektowa dotycząca inwestycji dostępna jest w siedzibie zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Grójcu, ul. Piłsudskiego 59, 05-600 Grójec, pokój nr 7, na stronach: https://spgrojec.ezamawiajacy.pl oraz www.bip.grojec.pl w zakładce SWZ.

Wymagania w stosunku do Inspektora nadzoru:
- uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie bez ograniczeń lub z ograniczeniami w specjalności drogowej.
Nadzór należy pełnić zgodnie z ustawą Prawo budowlane, obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej.
Do zadań Inspektora nadzoru inwestorskiego będzie należało w szczególności:
- reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją budowlaną projektową, obowiązującymi normami, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej;
- sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych materiałów i wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów i wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie;
- sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, przygotowanie i udział w czynnościach odbioru wykonanych robót i przekazywanie ich do użytkowania;
- potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca musi wykazać się posiadaniem uprawnień w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia do pełnienia funkcji inspektora nadzoru w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę w wysokości: min. 1 000 000,00 zł brutto.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że kierował, nadzorował przynajmniej 3 robotami budowlanymi tożsamymi z przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, podmiotu zlecającego oraz załączy dowody dotyczące kierowanych lub nadzorowanych robót budowlanych.
Przez roboty tożsame z przedmiotem zamówienia rozumie się wykonane kierowanie, nadzorowanie robót budowlanych, odpowiadające swoim rodzajem niniejszemu przedmiotowi zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że nadzorował lub kierował robotami budowlanymi w branży drogowej w zakresie budowy, przebudowy, remontu drogi publicznej obejmujące w swym zakresie wykonanie nawierzchni bitumicznej, parkingów o wartości brutto min. 3 000 000,00 zł.
3. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
4. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – nie dopuszcza łącznego spełnienia warunku przez Wykonawców.
5. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca musi wykazać się posiadaniem uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie bez ograniczeń lub z ograniczeniami w specjalności drogowej.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę w wysokości: min.
1 000 000,00 zł brutto.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że kierował, nadzorował przynajmniej 3 robotami budowlanymi tożsamymi z przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, podmiotu zlecającego oraz załączy dowody dotyczące kierowanych lub nadzorowanych robót budowlanych.
Przez roboty tożsame z przedmiotem zamówienia rozumie się wykonane kierowanie, nadzorowanie robót budowlanych, odpowiadające swoim rodzajem niniejszemu przedmiotowi zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że nadzorował lub kierował robotami budowlanymi w branży drogowej w zakresie budowy, przebudowy, remontu drogi publicznej obejmujące w swym zakresie wykonanie nawierzchni bitumicznej, parkingów o wartości brutto min. 3 000 000,00 zł.
3. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
4. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – nie dopuszcza łącznego spełnienia warunku przez Wykonawców.
5. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.