Ogłoszenie z dnia 2023-03-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00132024/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa placów zabaw w miejscowościach Myszęcin i Ojerzyce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szczaniec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770511
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Herbowa 30
1.5.2.) Miejscowość: Szczaniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-225
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@szczaniec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczaniec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dd27aa36-beb7-11ed-b311-9aae6ad31be81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa placów zabaw w miejscowościach Myszęcin i Ojerzyce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd27aa36-beb7-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00158618
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00083759/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa placów zabaw w Myszęcinie i Ojerzycach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00132024
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest budowa placów zabaw w miejscowościach Myszęcin i Ojerzyce.
3.2. Zamawiający wymaga udzielenia min. 60-miesięcznej gwarancji na całość robót budowlanych.
3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące załączniki:
3.3.1. Załącznik nr 3 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ);
3.3.2. Załącznik nr 4 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
45212120-3 - Roboty budowlane w zakresie parków tematycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 PZP, tj. postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie udzielił odpowiedzi na pytania Wykonawców, które wpłynęły w terminie obligującym do udzielenia odpowiedzi. Jednocześnie, upłynął czas na składanie ofert i Zamawiający nie ma możliwości wykonania zaległej czynności w postępowaniu. W związku z tym, nie można dochować zasady równego traktowania Wykonawców i konkurencyjności. Zamawiający nie przeprowadza zatem dalszych czynności w postępowaniu, z wyjątkiem czynności unieważnienia przedmiotowego postępowania.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu zabaw w Witaszycach (FS Witaszyce)" - etap I
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w budynku XIII Liceum Ogólnokształcącego im. Bohaterów Westerplatte ul. Sądowa 4, 31-542 Kraków
- Remont zaplecza sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół Inżynierii Środowiska i Melioracji w Krakowie przy ul. Ułanów 9
- Zwiększenie efektywności energetycznej budynków Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Twardogórze - budynek biurowo-administracyjny ul. Wrocławska 15 w Twardogórze
- Remont śluzy małej - SW Groszowice. Etap III
- Opracowanie dokumentacji projektowych dla inwestycji: Rozbudowa bud. ZSP Wilcza, Modernizacja kotłowni w bud. ZSP Pilchowice, Adaptacja i aranżacja pom. w bud. przy ul. K. Miarki 123A i B w Wilczy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.