eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Uniejów › "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn. "Kompleksowa termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w miejscowości Orzeszków"



Ogłoszenie z dnia 2021-08-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn. „Kompleksowa termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w miejscowości Orzeszków”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Uniejów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019579

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Błogosławionego Bogumiła 13

1.5.2.) Miejscowość: Uniejów

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-210

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 632889740

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@uniejow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uniejow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminauniejow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn. „Kompleksowa termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w miejscowości Orzeszków”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-acea78ff-cd05-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00158423

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002964/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Pełnienie nadzoru nad robotami budowlanymi w ramach zadania Kompleksowa termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w miejscowości Orzeszków, Skotniki, Wola Przedmiejska

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

7. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, w ramach Osi Priorytetowej IV Gospodarka niskoemisyjna, działanie IV.2 Termomodernizacja budynków. Poddziałanie IV.2.2. Termomodernizacja budynków.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00083845/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2021 DT

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 7615,04 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego
nad robotami budowlanymi prowadzonymi w ramach zadania pn.: „Kompleksowa termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w miejscowości Orzeszków” realizowanego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Kompleksowa termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w miejscowości Orzeszków, Skotniki, Wola Przedmiejska”.
2. Zakres robót objętych nadzorem inwestorskim:
Zamówienie obejmuje nadzór nad robotami w zakresie wykonania robót budowlanych polegających na dociepleniu elewacji i dachu, wymianie stolarki, wymianie instalacji CO, CWU i wymianie konstrukcji dachu budynku zlokalizowanego na działce nr 77 obręb Orzeszków, gmina Uniejów.
2.1. Zakres nadzorowanych robót obejmuje między innymi:
2.1.1. prace przygotowawcze i demontażowe;
2.1.2. rozbiórkę istniejącej konstrukcji dachu i poszycia;
2.1.3. wykonanie nowej konstrukcji dachu z wiązarów kratowych;
2.1.4. wykonanie prac związanych z wymianą pokrycia dachu;
2.1.5. wykonanie prac związanych z dociepleniem dachu;
2.1.6. wykonanie nowej instalacji odgromowej;
2.1.7. wymiana stolarki okiennej;
2.1.8. wykonanie całości prac związanych z dociepleniem ścian elewacyjnych;
2.1.9. wykonanie obróbek blacharskich;
2.1.10. wykonanie tablicy rozdzielczej na potrzeby nowych urządzeń;
2.1.11. wykonanie instalacji zasilania i okablowania nowych urządzeń;
2.1.12. wymianę instalacji odgromowej i uziemiającej;
2.1.13. wykonanie instalacji fotowoltaicznej;
2.1.14. wykonanie ochrony przeciwporażeniowej;
2.1.15. wykonanie ochrony przepięciowej;
2.1.16. wykonanie źródła ciepła;
2.1.17. wykonanie instalacji centralnego ogrzewania;
2.1.18. wykonanie wieńca żelbetowego pod murłatą,
2.1.19. wykonanie opaski wokół budynku
2.1.20. demontaż starych schodów betonowych i wykonanie nowych.
2.1.21. skucie ścianie tynków o powierzchni 16,0 m2 i je odtworzenie
2.1.22. wykonanie utwardzenia dojazdu do garażu na powierzchni 35,0 m2. Utwardzenie należy wykonać z kostki betonowej koloru czerwonego grubości 8,0 cm na podsypce cementowo – piaskowej 1:4 grubości 3,0 cm
i podbudowie z kruszywa łamanego frakcji 0-63 stabilizowanego mechanicznie.

3. Zamawiający udostępnia informacyjnie przedmiot zamówienia opisany za pomocą dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (plik ZP_271_43_2020_DT).

4. Wykonawca zobowiązany będzie realizować usługę nadzoru inwestorskiego zgodnie
z obowiązującymi normami i wiedzą techniczną, określonymi m.in. ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.) przy zachowaniu należytej staranności, właściwej organizacji pracy oraz zasad BHP.

5. Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w szczególności obejmuje:

5.1. reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją techniczną, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej;
5.2. zweryfikowanie dokumentacji projektowej, sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie
5.3. uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich odstępstw i zmian technologii robót, materiałów i urządzeń, zgłaszanych przez Wykonawcę robót;
5.4. sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbiorów częściowych, odbioru gotowych obiektów budowalnych i przekazywanie ich do użytkowania.
5.5. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy.



6. Ponadto Inspektor Nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest do:
6.1. Informowania Zamawiającego o wadach dokumentacji projektowej oraz sprawowanie kontroli nad właściwym usunięciem tych wad w terminach umożliwiających zakończenie kontraktu bez opóźnień.
6.2. Kontrolowania prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego oraz wyceny robót.
6.3. Rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót, a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu, z wyjątkiem spraw mających wpływ na zmianę kosztów budowy.
6.4. Składanie raportów o stanie zaawansowania inwestycji na wezwanie Zamawiającego oraz występujących trudnościach w realizacji budowy, niezwłoczne informowanie o odstępstwach od umowy zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą.
6.5. Uczestniczenie przy prowadzeniu wszystkich prób, pomiarów i sprawdzeń.
6.6. Udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji przedmiotowej budowy.
6.7. Uczestnictwo w komisji odbioru końcowego inwestycji oraz komisjach odbiorów gwarancyjnych.
6.8. Inspektor powinien nadzorować budowę (roboty budowlane) w takich odstępstwach czasu, aby zapewniona była skuteczność nadzoru, oraz zależnie od potrzeb Wykonawcy i Inwestora.
6.9. Zlecenie Wykonawcy robót wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwości co do ich jakości.
6.10. Żądanie dokonania przez Wykonawcę, na jego koszt odkrywek elementów robót budzących wątpliwości w celu sprawdzenia jakości ich wykonania, jeżeli wykonanie tych robót nie zostało zgłoszone do sprawdzenia przed ich zakrycie.
6.11. Wstrzymać roboty, jeśli jest to konieczne dla ich prawidłowego wykonania oraz w przypadku, gdy Wykonawca nie wypełnia swych obowiązków z należytą starannością i widzą techniczną.

7. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, w ramach Osi Priorytetowej IV Gospodarka niskoemisyjna, działanie IV.2 Termomodernizacja budynków. Poddziałanie IV.2.2. Termomodernizacja budynków.

8. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
71247000-1 Nadzór nad robotami budowlanymi

9. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę:
Zamawiający nie stawia wymogu zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących czynności inspektora nadzoru – samodzielna funkcja techniczna w budownictwie.

10. Informacja o częściach zamówienia:
Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części.

11. Pozostałe informacje: Zamawiający informuje, iż:
11.1. nie stawia wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy PZP,
11.2. nie zastrzega, iż o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy wskazani o których mowa w 94 ustawy PZP,
11.3. nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8,
11.4. nie przewiduje wizji lokalnej, o której mowa w art. 131 ust. 2 ustawy PZP,
11.5. nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych,
11.6. nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, w tym zwrotu kosztów poniesionych z tytułu nabycia kwalifikowanego podpisu elektronicznego,
11.7. nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań,
11.8. wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców,
11.9. nie przewiduje zawarcia umowy ramowej,
11.10. nie przewiduje aukcji elektronicznej,
11.11. nie przewiduje składania katalogów elektronicznych,
11.12. nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

12. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty
lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych.

13. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać,
że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych
wraz z jego opisem lub normami.

14. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5510,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33948,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5510,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSTALATOR Janusz Miłkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 301572210

7.3.3) Ulica: ul. Rolna 2

7.3.4) Miejscowość: Paczkowo

7.3.5) Kod pocztowy: 62-021

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5510,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-30

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Nadzór będzie świadczony w okresie od dnia podpisania umowy w sprawie pełnienia nadzoru inwestorskiego do zakończenia inwestycji, przez które rozumie się dokonanie przez Zamawiającego odbioru końcowego zadania inwestycyjnego. Przewidywany termin: 30.11.2021 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.