eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻaryWymiana stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach i budynkach zarządzanych przez ZGM Sp. z o.o. w Żarach



Ogłoszenie z dnia 2021-08-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach i budynkach zarządzanych przez ZGM Sp. z o.o. w Żarach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.3.) Oddział zamawiającego: zgm-zary

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 080156576

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zakopiańska 7

1.5.2.) Miejscowość: Żary

1.5.3.) Kod pocztowy: 68-200

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 68 479 14 69

1.5.8.) Numer faksu: brak

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgmzary@zgmzary.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zgmzary.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Sp. z o.o.

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach i budynkach zarządzanych przez ZGM Sp. z o.o. w Żarach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-19f5c5bb-f5cd-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00158210

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00137817/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZ/3/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 151000 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 139814 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.3. Pierwsza część zadania dotyczy wymiany stolarki okiennej drewnianej na okna PVC wraz z wymianą parapetów zewnętrznych i wewnętrznych w lokalach komunalnych, będących w administracji Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Żarach w liczbie 63 sztuk. Zastosowane okucia okienne powinny być wyposażone w opcję rozszczelniania tzw. mikrowentylację, jedno skrzydło-dolne w oknie powinno być rozwieralno – uchylne a pozostałe – rozwieralne. Wymiar, podział i wygląd nowej stolarki winien zachować dotychczasowe parametry. W oknach o wymiarach: szerokość do 1,20 m i wysokości do 1,70 m można założyć wykonanie okna jednoskrzydłowego rozwierano–uchylnego, z zachowaniem dotychczasowego podziału okien z zastosowaniem przewiązek pionowych i poziomych odwzorowujących pierwotny podział okien. W oknach powyżej w/w wymiarów stosować podział na okna dwuskrzydłowe, trzyskrzydłowe, itd. z zachowaniem dotychczasowego podziału okien.
Ilość, wymiary oraz podział okien wg. zestawienia, stanowiącego formularz cenowy w druku oferty.
Przed dostawą i montażem wymiary należy zweryfikować przez pomiar z natury.
Kolejność prac jest następująca :
1. zabezpieczenie lokalu mieszkalnego przed rozpoczęciem pracy związanych z wymianą stolarki okiennej,
2. demontaż skrzydeł okiennych,
3. demontaż ościeży drewnianych z wykuciem z muru. Możliwa jest konieczność przecinania ramy na części dla łatwiejszego demontażu . Zdemontowane okna nie są przeznaczone do ponownego wbudowania , należy je zutylizować na koszt wykonawcy
4. demontaż parapetów wewnętrznych i zewnętrznych,

5. dostawa i wstawienie nowych okien PVC w kolorze białym,
6. mocowanie do ścian budynku za pomocą typowych łączników stalowych przykręcanych do zewnętrznej ( czołowej ) powierzchni ościeżnicy i przykręcanych do ściany wkrętami szybkiego montażu z kołkami rozporowymi przeznaczonymi dla murów ceglanych lub na kotwach stalowych
7. odległość między punktami mocowania ościeżnicy nie może być większa niż 70 cm, a odległość od naroży ościeżnicy – nie większa niż 20 cm
8. dopuszczalne odchylenie od pionu okien powinno być mniejsze od 1 mm na 1m wysokości okna i nie więcej niż 3 mm na całej wysokości.
9. różnice wymiarów po przekątnych nie powinny być większe od :
- 2 mm przy długości przekątnej do 1 m,
- 3 mm przy długości przekątnej do 2 m,
- 4 mm przy długości przekątnej powyżej 2 m,
10. stolarka winna być uszczelniona termicznie pianką montażową na pełnym obwodzie
11. wykonanie i montaż parapetów zewnętrznych z blachy stalowej powlekanej o grubości 0,75 mm w kolorze brąz
12. montaż parapetów wewnętrznych PVC w kolorze białym
13. połączenia parapetów z ościeżem okna winno być uszczelnione silikonem,
14. uzupełnienie tynków uszkodzonych powierzchni, szpachlowanie , gruntowanie, styropian, tynk strukturalny, malowanie farbą emulsyjną itp., w zależności od rodzaju ościeża przewiduje się zastosowanie farby emulsyjnej (wewnątrz i zewnątrz) koloru białego. W przypadku budynków, w których wykonana została termomodernizacja należy na zewnątrz dostosować kolor farby, aby był zgodny z kolorystyką elewacji,
15. usunięcie z lokalu mieszkalnego i budynku materiałów z rozbiórki, usunięcie gruzu, utylizacja i doprowadzenie pomieszczeń lokalu do porządku. Zamawiający wymaga, aby odpady powstałe w wyniku wykonywania przedmiotu zamówienia zostały zagospodarowane przez Wykonawcę zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2020r. poz. 797, 875 z późn. zm.).
Stolarka będzie wymieniana w zasiedlonych lokalach mieszkalnych. W związku z tym Wykonawca w celu terminowej i prawidłowej realizacji robót zobowiązany jest do uzgodnienia z najemcami poszczególnych lokali termin realizacji przedmiotowych robót.

Po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do pozostawienia miejsca wykonywania prac w stanie umożliwiającym nieutrudnione korzystanie z lokalu. Zamawiający zastrzega sobie prawo zaniechania wymiany stolarki okiennej na konkretnym adresie w trakcie trwania umowy z przyczyn od niego niezależnych (np. wykup lokalu gminnego przez najemcę na własność).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 51000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis: Przedmiotem zamówienia jest wymiana istniejącej stolarki drzwiowej drewnianej zewnętrznej w liczbie 12 sztuk na nową aluminiową.
Zakres opracowania obejmuje wymianę drzwi drewnianych wejściowych do budynków komunalnych na aluminiowe z naświetlem i okuciami oraz wyposażone w zamykacze drzwiowe.
Uwaga: Budynki są użytkowane przez Najemców. Należy zachować szczególne bezpieczeństwo z zachowaniem zasad BHP w czasie prowadzenia robót budowlanych.
Należy zachować dotychczasowy podział drzwi oraz wymiary naświetla. W obecnych drzwiach, w których nie ma naświetla, należy w nowych drzwiach aluminiowych wykonać górne naświetle o minimalnej pow. 0,30 m2 ze szkła hartowanego bezpiecznego.
Ilość, wymiary drzwi wg. zestawienia, stanowiącego formularz cenowy w druku oferty.
Przed dostawą i montażem wymiary należy zweryfikować przez pomiar z natury.
Kolejność prac jest następująca :
1. zabezpieczenie przed rozpoczęciem pracy związanych z wymianą stolarki okiennej
2. demontaż starych skrzydeł drewnianych,
3. demontaż ościeży drewnianych z wykuciem z muru . Możliwa jest konieczność
4. przecinania ramy na części dla łatwiejszego demontażu . Zdemontowane drzwi nie są przeznaczone do ponownego wbudowania należy je zutylizować na koszt wykonawcy,
5. zamontować drzwi zgodnie z instrukcją montażu producenta stolarki drzwiowej,
6. stolarka winna być uszczelniona termicznie pianką montażową na pełnym obwodzie,
7. uzupełnienie tynków uszkodzonych powierzchni , szpachlowanie , gruntowanie, styropian, tynk strukturalny, malowanie farbą emulsyjną itp.,w zależności od rodzaju ościeża przewiduje się zastosowanie farby emulsyjnej ( wewnątrz i zewnątrz) koloru białego. W przypadku budynków, w których wykonana została termomodernizacja należy na zewnątrz dostosować kolor farby, aby był zgodny z kolorystyką elewacji,
16. usunięcie z budynku materiałów z rozbiórki, usunięcie gruzu, utylizacja i doprowadzenie pomieszczeń do porządku. Zamawiający wymaga, aby odpady powstałe w wyniku wykonywania przedmiotu zamówienia zostały zagospodarowane przez Wykonawcę zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2020r. poz. 797, 875 z późn. zm.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 100000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy EDI Panorama Wioleta Bodak, ul. Ogrodowa 1a, 65-462 Zielona Góra:
1) Na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) ustawy Pzp Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jest niezgodna z przepisami ustawy, w związku z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp „ W postępowaniu o udzielenie zamówienia lub konkursie o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub konkursie, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
2) Na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp Zamawiający odrzuca ofertę, jeśli jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, w związku z art. 73 § 1 Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. kodeks cywilny (Dz. U. 2020, po. 1740 z późn. zm.), zwanej dalej k.c.: Jeżeli ustawa zastrzega dla czynności prawnej formę pisemną, dokumentową albo elektroniczną, czynność dokonana bez zachowania zastrzeżonej formy jest nieważna tylko wtedy, gdy ustawa przewiduje rygor nieważności,

3) Na podstawie art. 226 ust. 1 pkt.6) ustawy Pzp Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego.
Zamawiający po przeprowadzeniu deszyfryzacji pliku oferty poddał go walidacji (sprawdzeniu czy oferta została podpisana). W wyniku sprawdzenia poprawności podpisu – Zamawiający otrzymał raport „Rodzaj podpisu – brak podpisu”. Weryfikator nie wykrył zatem żadnego pliku z podpisem w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jak tego wymagał Zamawiający w SWZ. Oferta złożona przez Wykonawcę została zeskanowana, bez opatrzenia jej odpowiednim podpisem. Oferta nie została podpisana – w związku z powyższym oferta podlega odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy EDI Panorama Wioleta Bodak, ul. Ogrodowa 1 A, 65-462 Zielona Góra:
1) Na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) ustawy Pzp Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jest niezgodna z przepisami ustawy, w związku z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp „ W postępowaniu o udzielenie zamówienia lub konkursie o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub konkursie, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
2) Na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp Zamawiający odrzuca ofertę, jeśli jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, w związku z art. 73 § 1 Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. kodeks cywilny (Dz. U. 2020, po. 1740 z późn. zm.), zwanej dalej k.c.: Jeżeli ustawa zastrzega dla czynności prawnej formę pisemną, dokumentową albo elektroniczną, czynność dokonana bez zachowania zastrzeżonej formy jest nieważna tylko wtedy, gdy ustawa przewiduje rygor nieważności,

3) Na podstawie art. 226 ust. 1 pkt.6) ustawy Pzp Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego.
Zamawiający po przeprowadzeniu deszyfryzacji pliku oferty poddał go walidacji (sprawdzeniu czy oferta została podpisana). W wyniku sprawdzenia poprawności podpisu – Zamawiający otrzymał raport „Rodzaj podpisu – brak podpisu”. Weryfikator nie wykrył zatem żadnego pliku z podpisem w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jak tego wymagał Zamawiający w SWZ. Oferta złożona przez Wykonawcę została zeskanowana, bez opatrzenia jej odpowiednim podpisem. Oferta nie została podpisana – w związku z powyższym oferta podlega odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.