Og³oszenie z dnia 2023-03-30
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00171797/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-11
- 2023/BZP 00182535/01 - Wynik z dnia 2023-04-19
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup czterech u¿ywanych sprawnych technicznie d¼wigników ¶rubowych systemu typu Kutruffa do taboru kolejowego o ud¼wigu optymalnym ka¿dego d¼wignika 25 ton, wraz z systemem sterowania
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: PAROWOZOWNIA WOLSZTYN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365338207
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Fabryczna 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wolsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-200
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyñski
1.5.7.) Numer telefonu: +48684191793
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@parowoozwniawolsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://bip.parowozowniawolsztyn.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - pañstwowe i samorz±dowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Instytucja Kultury
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup czterech u¿ywanych sprawnych technicznie d¼wigników ¶rubowych systemu typu Kutruffa do taboru kolejowego o ud¼wigu optymalnym ka¿dego d¼wignika 25 ton, wraz z systemem sterowania
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-06b94e48-cec5-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00158132
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-03-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00059611/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.2 Zakup czterech u¿ywanych sprawnych technicznie d¼wigników ¶rubowych systemu typu Kutruffa do taboru kolejowego o ud¼wigu optymalnym ka¿dego d¼wignika 25 ton, wraz z systemem sterowania
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-06b94e48-cec5-11ed-9355-06954b8c6cb93.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej .
2. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
3. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
4. Osobami uprawnionymi do komunikowania siê z Wykonawcami w sprawach formalnoprawnych:
- Marta Sternalska tel. 500 757 755 e-mail: m.sternalska@parowozowniawolsztyn.pl
5. Komunikacja ustna dopuszczalna jest w odniesieniu do informacji, które nie s± istotne, w szczególno¶ci nie dotycz± og³oszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia oraz ofert, o ile jej tre¶æ jest udokumentowana.
6. Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania (link prowadz±cy bezpo¶rednio do widoku postêpowania na Platformie e-Zamówienia) zostanie udostêpniony na stronie internetowej Zamawiaj±cego BIP w zak³adce Zamówienia publiczne - Przetargi. Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przegl±daj postêpowania/konkursy”).
7. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
8. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
9. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452), zwane dalej rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
10. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów informatycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247), zwane dalej rozporz±dzeniem Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
11. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej.
12. Wykaz poszczególnych dokumentów i o¶wiadczeñ, informacji, o których mowa w SWZ sk³adanych w postêpowaniu oraz ich forma, sposób sporz±dzania i przekazywania zosta³y okre¶lone przez Zamawiaj±cego w SWZ.
Z uwagi na ograniczon± liczbê znaków pozosta³e zapisy zawarte s± w Rozdziale nr III Specyfikacji Warunków Zamówienia.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZ¡CA PRZETWARZANIA
DANYCH OSOBOWYCH
PODCZAS PRZEPROWADZANIA POSTÊPOWANIA
O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
1) Administratorem danych osobowych jest Parowozownia Wolsztyn, ul. Fabryczna 1, 64-200 Wolsztyn, nr tel.: 663 294 664.
2) W sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych mo¿na kontaktowaæ siê z wyznaczonym inspektorem ochrony danych (IOD) w nastêpuj±cy sposób:
- elektroniczny, na adres email: kontakt@rodo-leszno.com.pl;
- telefoniczny: 783 479 791;
- lub pisemnie na podany wy¿ej adres siedziby.
3) Dane osobowe bêd± przetwarzane w celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO - przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze, wynikaj±cego w szczególno¶ci z ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych oraz ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty upowa¿nione do dostêpu do danych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty, z którymi administrator danych osobowych zawar³ stosowne umowy powierzenia przetwarzania danych, takie jak dostawcy us³ug prawnych i doradczych, dostawcy us³ug informatycznych itd.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia. W przypadku wyboru oferty do realizacji, je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przetwarzania danych obejmuje ca³y czas trwania umowy, po tym okresie dane osobowe bêd± przechowywane przez okres zgodny z obowi±zuj±cymi przepisami archiwalnymi.
6) Przys³uguje Pani/Panu prawo do: dostêpu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych; ograniczenia przetwarzania danych osobowych, przy czym przepisy odrêbne mog± wy³±czyæ mo¿liwo¶æ skorzystania z tego prawa; wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych
7) Przys³uguje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych.
8) Podanie danych osobowych jest obowi±zkowe, wymóg ten okre¶laj± przepisy prawa. Niepodanie wymaganych danych mo¿e w konsekwencji doprowadziæ do odrzucenia oferty lub wykluczenia wykonawcy z udzia³u z postêpowaniu.
9) Przy przetwarzaniu danych osobowych nie bêdzie u¿ywane zautomatyzowane podejmowanie decyzji, ani profilowanie.
10) Administrator danych nie planuje przekazywania danych osobowych do pañstw trzecich, ani udostêpniania organizacjom miêdzynarodowym.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZ¡CA PRZETWARZANIA
DANYCH OSOBOWYCH
PODCZAS PRZEPROWADZANIA POSTÊPOWANIA
O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
1) Administratorem danych osobowych jest Parowozownia Wolsztyn, ul. Fabryczna 1, 64-200 Wolsztyn, nr tel.: 663 294 664.
2) W sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych mo¿na kontaktowaæ siê z wyznaczonym inspektorem ochrony danych (IOD) w nastêpuj±cy sposób:
- elektroniczny, na adres email: kontakt@rodo-leszno.com.pl;
- telefoniczny: 783 479 791;
- lub pisemnie na podany wy¿ej adres siedziby.
3) Dane osobowe bêd± przetwarzane w celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO - przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze, wynikaj±cego w szczególno¶ci z ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych oraz ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty upowa¿nione do dostêpu do danych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty, z którymi administrator danych osobowych zawar³ stosowne umowy powierzenia przetwarzania danych, takie jak dostawcy us³ug prawnych i doradczych, dostawcy us³ug informatycznych itd.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia. W przypadku wyboru oferty do realizacji, je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przetwarzania danych obejmuje ca³y czas trwania umowy, po tym okresie dane osobowe bêd± przechowywane przez okres zgodny z obowi±zuj±cymi przepisami archiwalnymi.
6) Przys³uguje Pani/Panu prawo do: dostêpu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych; ograniczenia przetwarzania danych osobowych, przy czym przepisy odrêbne mog± wy³±czyæ mo¿liwo¶æ skorzystania z tego prawa; wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych
7) Przys³uguje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych.
8) Podanie danych osobowych jest obowi±zkowe, wymóg ten okre¶laj± przepisy prawa. Niepodanie wymaganych danych mo¿e w konsekwencji doprowadziæ do odrzucenia oferty lub wykluczenia wykonawcy z udzia³u z postêpowaniu.
9) Przy przetwarzaniu danych osobowych nie bêdzie u¿ywane zautomatyzowane podejmowanie decyzji, ani profilowanie.
10) Administrator danych nie planuje przekazywania danych osobowych do pañstw trzecich, ani udostêpniania organizacjom miêdzynarodowym.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PPZ.2.26.260.2.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiot zamówienia obejmuje Dostawê czterech u¿ywanych sprawnych technicznie d¼wigników ¶rubowych systemu typu Kutruffa do taboru kolejowego o ud¼wigu optymalnym ka¿dego d¼wignika 25 ton, wraz z systemem sterowania
a) d¼wigniki u¿ywane (komplet czterech sztuk) wraz z urz±dzeniem steruj±cym, sprawne technicznie, pojedynczy d¼wignik musi posiadaæ nastêpuj±c± charakterystykê: ud¼wig optymalny 25 ton,
b) ud¼wig na maksymalnym wysiêgu minimum 16 ton, wysoko¶æ podnoszenia minimum 2000 mm,
c) przekazanie kompletnej dokumentacji technicznej urz±dzenia ( instrukcja techniczna obs³ugi urz±dzenia, dane techniczne urz±dzenia)
d) dokumentacja potwierdzaj±ca rejestracjê w Transportowym Dozorze Technicznym
e) transport urz±dzenia na miejsce do Parowozowni Wolsztyn w Wolsztynie po stronie Wykonawcy Szczegó³owy zakres prac koniecznych do wykonania w ramach zadania wskazany zosta³ w Opisie przedmiotu zamówienia , który stanowi Za³±cznik nr 3 do SWZ
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 42417000-2 - Podno¶niki i przeno¶niki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert :
a) Cena (C) - waga kryterium 60%;
b) Termin dostawy(T) - waga kryterium 40%;
2. Zasady oceny ofert w kryterium Cena (C)- waga 60%:
cena najni¿sza brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60%
cena oferty ocenianej brutto
* spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
3. Podstaw± przyznania punktów w kryterium "Cena" bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym, stanowi±cym Za³±cznik nr 1 do SWZ.
4. Zasady oceny ofert w kryterium Termin dostawy (T)- waga 40%:
30 dni – 0 punktów;
20 dni – 20 punktów;
10 dni - 40 punktów;
Oferta z najkrótszym terminem dostawy otrzyma maksymaln± liczbê punktów – 40. Zamawiaj±cy przewiduje maksymalny termin dostawy 30 dni , zaoferowanie tego okresu oznaczaæ bêdzie, ¿e Wykonawca otrzyma liczbê punktów – 0 . Zaoferowanie przez Wykonawcê terminu innego ni¿ wy¿ej wskazane oznaczaæ bêdzie, ¿e Wykonawca nie spe³nia wymagañ Zamawiaj±cego i jego oferta zostanie odrzucona.
5. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
6. Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwy¿sz± sumaryczn± liczbê punktów po zastosowaniu wszystkich kryteriów oceny ofert.
7. Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze.
8. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
9. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – zgodnie z Za³±cznikiem nr 2 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – zgodnie z Za³±cznikiem nr 2 do SWZ
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Formularz ofertowy2. O¶wiadczenie Wykonawcy sk³adane na podstawie art. 125 ust.1 ustawy Pzp
3.Zobowi±zanie innego podmiotu do udostêpnienia niezbêdnych zasobów
Wykonawcy ( je¿eli dotyczy)
4. O¶wiadczenie z art. 117 Pzp ( je¿eli dotyczy)
5. Pe³nomocnictwo ( je¿eli dotyczy)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty w postaci elektronicznej.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania - zgodnie z Za³±cznikiem nr 2 do SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie te wstêpnie potwierdza spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
3. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania, w tym o¶wiadczenie dotycz±ce przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wskazuj± w formularzu oferty, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia sk³adaj± o¶wiadczenie wg wzoru zgodnie z Za³±cznikiem nr 6 do SWZ, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany Wykonawca jest zobowi±zany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych we Wzorze Umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 4 do SWZ2. Zakres ¶wiadczenia Wykonawcy wynikaj±cy z umowy jest to¿samy z jego zobowi±zaniem zawartym w ofercie.
3. Zmiana umowy podlega uniewa¿nieniu, je¿eli zosta³a dokonana z naruszeniem art. 454 i art. 455 p.z.p.
4. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie wskazanym we Wzorze Umowy. Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-04-12 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia zgodnie z informacjami zawartymi w Rozdziale nr XIII i XVIII SWZ.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-12 10:10
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-05-11
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
W postêpowaniu mog± braæ udzia³ Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu o których mowa w tzw. „Rozporz±dzeniu i ustawie sankcyjnej ”Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê równie¿ Wykonawcê , w stosunku do którego zachodz± okoliczno¶ci, o których mowa:
1) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. poz. 835) – dalej jako „ ustawa sankcyjna
2) art. 5k rozporz±dzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. w brzmieniu nadanym rozporz±dzeniem Rady (UE) 2022/576, dotycz±cego ¶rodków ograniczaj±cych w zwi±zku z dzia³aniami Rosji destabilizuj±cymi sytuacjê na Ukrainie – dalej jako rozporz±dzenie Rady (UE) nr 833/2014.
INNE PRZETARGI Z WOLSZTYNA
- Odbiór odpadów ulegaj±cych biodegradacji oraz opakowañ ze szk³a z terenu ZM "Obra" (gm. Przemêt- czê¶æ 1, gm. Siedlec- czê¶æ 2)
- "Usuwanie wyrobów zawieraj±cych azbest z terenu ZM "Obra""
- Sukcesywna dostawa materia³ów medycznych i opatrunków dla SPZOZ w Wolsztynie
- "Dostosowanie budynku PCPR oraz Domu Dziecka w Wolsztynie do wymogów ppo¿"
wiêcej: przetargi w Wolsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposa¿enia hali i pomieszczeñ warsztatowych dla potrzeb Zespo³u Szkó³ Centrum Kszta³cenia Rolniczego im. M. Rataja w Krzelowie
- Budowa sali gimnastycznej z zapleczem oraz dodatkowymi salami lekcyjnymi i przewi±zk± przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Czarnym Potoku
wiêcej: Podno¶niki i przeno¶niki »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.