Ogłoszenie z dnia 2025-03-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00122045/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i przeprowadzenie konferencji pt. „Dzień Przemysłu Kosmicznego” wraz z usługami towarzyszącymi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POLSKA AGENCJA KOSMICZNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 360992221
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Trzy Lipy 3
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-172
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@polsa.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://polsa.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/polsa1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wspieranie polskiego przemysłu kosmicznego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie i przeprowadzenie konferencji pt. „Dzień Przemysłu Kosmicznego” wraz z usługami towarzyszącymi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-599d8874-bb24-4a57-9c40-af4a4e78b204
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00158076
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00095413/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Organizacja wydarzenia pn: Dni Przemysłu Kosmicznego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00122045
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BO/8/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 105862,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach Planu działalności POLSA na rok 2025, wzorem poprzednich lat, przewidziano realizację Dnia Przemysłu Kosmicznego. Zamówienie stanowi realizację celu „Dodatkowe działania wspierające narodowy sektor kosmiczny” poprzez organizację spotkań branżowych. Wydarzenie ma na celu prezentację kosmicznego potencjału polskich firm i regionów oraz ośrodków badawczo-naukowych. Wydarzenie wspiera integrację środowisk naukowych i biznesowych różnych branż oraz wymianę doświadczeń. Podkreśla znaczenie sektora kosmicznego na tle rozwijającej się gospodarki.
Wydarzenie współorganizowane jest z Województwem Wielkopolskim.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 133000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 111995,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ibento Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 701 045 23 22
7.3.3) Ulica: ul. Złotego Smoka 16
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-202
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 111995,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-16SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa prototypowych wysokoobrotowych układów przepływowych maszyn wirujących (turbosprężarek) pracujących w układzie ORC-VCC
- Dostawa systemu do zdalnego zarządzania infrastrukturą AV
- Dostawa materiału roślinnego - 4 zadania
- Dostawa wyrobów do sterylizacji plazmowej i testy do Autoczytnika Autorider 390G prod.3M Health Care
- Dostawa oleju napędowego grzewczego do Kaszubskiego Dywizjonu SG w Gdańsku - Westerplatte, Placówki SG w Krynicy Morskiej, Placówki SG w Ustce, Grupy Zamiejscowej w Łebie w sezonie opałowym 2025/2026
- Dostawa komór laminarnych, wirówki i wyparki próżniowej w 4 pakietach dla jednostek organizacyjnych Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie dwudniowego szkolenia wyjazdowego pn. "Team Building z wykorzystaniem gry terenowej
- Usługa przygotowania i organizacji 2-dniowej konferencji na temat profilaktyki uzależnień dla 250 osób z terenu województwa mazowieckiego.
- Opracowanie i przeprowadzenie warsztatów oraz gry edukacyjnej w ramach kampanii informacyjno-edukacyjnej dla projektu "Ochrona i regeneracja obszarów cennych przyrodniczo (...)
- Organizacja Wydarzenia CEMS Block Seminar w dniach 15-19 września 2025 r.
- Kompleksowa organizacja wyjazdu na Ogólnopolską Konferencję Symulacji Medycznej MedSim 2025 w Katowicach
- Organizacja pikniku promocyjno-integracyjnego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.