eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łuków › PEŁNIENIE NADZORÓW INWESTORSKICH



Ogłoszenie z dnia 2022-05-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
PEŁNIENIE NADZORÓW INWESTORSKICH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Łuków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582380

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 17

1.5.2.) Miejscowość: Łuków

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.lukow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/um.lukow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PEŁNIENIE NADZORÓW INWESTORSKICH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9709f223-ba3f-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00157972

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017210/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Pełnienie nadzorów inwestorskich w branży drogowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00119391/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 62336,27 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

6.1. Część 1 Nazwa: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach zadania Budowa infrastruktury na terenie inwestycyjnym przy ul. Strzelniczej w mieście Łuków
6.1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu nadzoru inwestorskiego przez zespół osób posiadających uprawnienia budowlane (wymagane ustawą z dnia 7 lipca 1994 Prawo Budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów) do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w branży:
 drogowej, specjalność inżynieryjna – drogowa,
 sanitarnej, specjalność w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
 elektrycznej, specjalność instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych,
przy założeniu iż osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej pełnić będzie funkcję inspektora wiodącego tzn. przewodniczyć będzie zespołowi uprawnionych osób do pełnienia nadzoru inwestorskiego.
6.1.2. Przedmiot zamówienia dotyczy pełnienia nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych realizowanych w oparciu o:
 projekt budowlany zatwierdzony decyzją pozwolenia na budowę Nr 713/2017 z dnia 07.09.2017 r.
 projekt budowlany zatwierdzony zgłoszeniem budowy Nr B.6743.43.2022.PT z dnia 20.01.2022 r.
stanowiących budowę infrastruktury na terenie inwestycyjnym przy ul. Strzelniczej
w mieście Łuków
6.1.3. W ramach określonego przedmiotu Zamówienia do obowiązków uprawnionych osób pełniących funkcje inspektora nadzoru w stosownych specjalnościach budowlanych należy:
 reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem oraz przepisami i zasadami wiedzy technicznej,
 sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,
 sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających,
 uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywania ich do użytkowania,
 potwierdzenie faktyczne wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także na żądanie inwestora kontrolowanie rozliczeń budowy,
 uczestniczenie w radach budowy odbywających się nie rzadziej jak dwa razy w miesiącu,
 uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych oraz w naradach i konsultacjach w przypadku wystąpienia usterek lub wad stwierdzonych w przedmiotowym zakresie wykonanych robót budowlanych.
6.1.4. Szczegółowy zakres rzeczowy realizacji robót budowlanych dla w/w zakresu obejmuje:
6.1.5. Budowa drogi, w tym:
 roboty pomiarowe i przygotowawcze
 roboty ziemne
 profilowanie podłoża, wykonanie nasypów, podbudowy betonowej i nawierzchni z kostki brukowej gr. 10cm – 5970 m2
 wykonanie cieku z kostki brukowej gr. 8 cm – 308m2
 ustawienie krawężników 20x30x100cm
 ustawienie krawężników 20x22x100cm
 ustawienie krawężników 20x30x30cm
 regulacja urządzeń infrastruktury technicznej
 oznakowanie pionowe
 zagospodarowanie terenu w zakresie zieleni
 roboty porządkowe
6.1.6. Budowa oświetlenia drogowego, w tym:
 roboty przygotowawcze, pomiarowe i ziemne
 budowa linii kablowej oświetlenia drogowego YAKXS 4x35mm2 o długości
trasy - 875m
 montaż słupów oświetleniowych z ustojami i wysięgnikami – 26 szt.
 montaż opraw oświetleniowych – 26 szt.
 montaż zabezpieczeń, sterowania
 badania i pomiary
 roboty porządkowe
6.1.7. Budowa kanalizacji deszczowej, w tym:
 roboty przygotowawcze, pomiarowe i ziemne
 budowa kolektora kanalizacji deszczowej, osadnika wraz z separatorem koalesencyjnym
 budowa zbiornika infiltracyjno chłonno odparowującego wraz z ogrodzeniem
o pow. 482m2
 budowa przykanalików
 budowa studni kanalizacyjnych i wpustów z osadnikiem
 ułożenie rur kanałowych o długości - 752m
 roboty porządkowe
6.1.8. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej, w tym:
 roboty przygotowawcze, pomiarowe i ziemne
 budowa prefabrykowanej przepompowni ścieków z polimerobetonu DN 1200
 budowa zasilania przepompowni ścieków o długości trasy - 85m
 budowa sieci kanalizacji sanitarnej z rękawami przyłączeniowymi – łącznie 451,4m
 budowa żelbetonowych studni rewizyjnych ϕ 1000 – 13 kpl.
 roboty porządkowe
6.1.9. Budowa sieci wodociągowej, w tym:
 roboty przygotowawcze, pomiarowe i ziemne
 budowa sieci wodociągowej z rękawami przyłączeniowymi – łącznie 505,50m
 budowa hydrantów ppoż – 4 szt.
 roboty porządkowe
6.1.10. Wartość wykonania robót budowlanych (netto) określona na podstawie złożonej najkorzystniejszej oferty cenowej w postępowaniu przetargowym na wykonanie robót przedmiotowego zadania wynosi łącznie: 3 811 883,80 zł (brutto).
6.1.11. Kompletna dokumentacja techniczna dla zakresu realizacji przedsięwzięcia objętego przedmiotem pełnienia nadzoru inwestorskiego dostępna jest na stronie urzędu Miasta Łuków pod linkiem: https://portal.smartpzp.pl/um.lukow

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 40288,20 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

6.2. Część 2 Nazwa: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach zadania Remont dróg gminnych nr 102488L ul. Spokojna, nr 102371L ul. Cmentarna w m. Łuków.
6.2.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu nadzoru inwestorskiego przez zespół osób posiadających uprawnienia budowlane (wymagane ustawą z dnia 7 lipca 1994 Prawo Budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów) do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w branży drogowej, specjalność inżynieryjna – drogowa.
6.2.2. Przedmiot zamówienia dotyczy pełnienia nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych realizowanych w oparciu o projekt techniczny zatwierdzony zgłoszeniem Nr B.6743.635.2021.RW z dnia 19.08.2021 r. stanowiących remont dróg gminnych nr 102488L ul. Spokojna, nr 102371L ul. Cmentarna w m. Łuków.
6.2.3. W ramach określonego przedmiotu Zamówienia do obowiązków uprawnionej osoby pełniącej funkcje inspektora nadzoru w stosownej specjalności budowlanej należy:
 reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji
z projektem oraz przepisami i zasadami wiedzy technicznej,
 sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych,
a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,
 sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających,
 uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywania ich do użytkowania,
 potwierdzenie faktyczne wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także na żądanie inwestora kontrolowanie rozliczeń budowy,
 uczestniczenie w radach budowy odbywających się nie rzadziej jak dwa razy w miesiącu,
 uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych oraz w naradach i konsultacjach w przypadku wystąpienia usterek lub wad stwierdzonych w przedmiotowym zakresie wykonanych robót budowlanych
6.2.4. Szczegółowy zakres rzeczowy realizacji robót budowlanych dla w/w zakresu obejmuje remont dróg gminnych na długości 448,33m i szerokości jezdni 5,6-6,0m w zakresie:
 robót przygotowawczych i rozbiórkowych (m.in. rozebranie krawężników betonowych, ław betonowych, mechaniczne sfrezowanie oraz oczyszczenie nawierzchni bitumicznej);
 wykonanie ławy betonowej z oporem pod krawężniki;
 ustawienie krawężników betonowych na ławie betonowej z oporem;
 wykonanie nawierzchni bitumicznej z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowych stanowiącej warstwę wyrównawczą grubości średnio 3,0 cm + warstwa ścieralna gr. 4,0cm;
 wykonania odwodnienia powierzchniowego drogi poprzez zastosowanie odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych;
 wymiana i regulacja wpustów ulicznych, włazów kanalizacyjnych oraz pozostałych pokryw studziennych;
 wykonanie projektów tymczasowej organizacji ruchu oraz jego zastosowanie
 wykonanie i montaż tablicy informacyjnej (2 szt.) o dofinansowaniu ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg wg przekazanego projektu.
6.2.5. Wartość szacunkowa wykonania robót budowlanych (netto) określona na podstawie kosztorysu w postępowaniu przetargowym na wykonanie robót przedmiotowego zadania wynosi łącznie: 523 780,40 zł (brutto).
6.2.6. Kompletna dokumentacja techniczna dla zakresu realizacji przedsięwzięcia objętego przedmiotem pełnienia nadzoru inwestorskiego dostępna jest na stronie urzędu Miasta Łuków pod linkiem: : https://portal.smartpzp.pl/um.lukow

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 7920,58 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

6.3. Część 3 Nazwa: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach zadania Remont dróg gminnych nr 114382l ul. Dmocha, nr 102413l ul. Kościelna m. Łuków.
6.3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu nadzoru inwestorskiego przez zespół osób posiadających uprawnienia budowlane (wymagane ustawą z dnia 7 lipca 1994 Prawo Budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów) do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w branży drogowej, specjalność inżynieryjna – drogowa.
6.3.2. Przedmiot zamówienia dotyczy pełnienia nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych realizowanych w oparciu o projekt techniczny zatwierdzony zgłoszeniem Nr B.6743.652.2021.EM z dnia 20.08.2021 r. stanowiących remont dróg gminnych nr 114382L ul. Dmocha, nr 102413L ul. Kościelna w m. Łuków.
6.3.3. W ramach określonego przedmiotu Zamówienia do obowiązków uprawnionej osoby pełniącej funkcje inspektora nadzoru w stosownej specjalności budowlanej należy:
 reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji
z projektem oraz przepisami i zasadami wiedzy technicznej,
 sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych,
a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych
 i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,
 sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających,
 uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywania ich do użytkowania,
 potwierdzenie faktyczne wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także na żądanie inwestora kontrolowanie rozliczeń budowy,
 uczestniczenie w radach budowy odbywających się nie rzadziej jak dwa razy w miesiącu,
 uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych oraz w naradach i konsultacjach w przypadku wystąpienia usterek lub wad stwierdzonych w przedmiotowym zakresie wykonanych robót budowlanych.
6.3.4. Szczegółowy zakres rzeczowy realizacji robót budowlanych dla w/w zakresu obejmuje remont dróg gminnych długości 587,19 m i szerokości jezdni 6,2-6,6 m w zakresie:
 robót przygotowawczych i rozbiórkowych (m.in. rozebranie krawężników betonowych, ław betonowych, kostki brukarskiej oraz frezowanie, oczyszczenie i skropienie nawierzchni bitumicznej);
 wykonanie podbudowy po remoncie kanału deszczowego;
 wykonanie ławy betonowej z oporem pod krawężniki;
 ustawienie krawężników betonowych (prosty, najazdowy, przejściowy) na ławie betonowej z oporem;
 wykonania nawierzchni zjazdów do posesji o zmiennej szerokości o nawierzchni z kostki brukowej gr. 8cm na podsypce cem. – piaskowej gr. 4cm
 wykonanie nawierzchni chodników z kostki rozbiórkowej o gr. 6cm na podsypce cem. – piaskowej gr. 4cm regulacja wysokościowa chodników z istniejących elementów ulicznych;
 wykonanie nawierzchni chodników z kostki brukowej o gr. 6 cm na podsypce cem. – piaskowej gr. 4cm zgodnie ze sztuką budowlaną;
 wykonanie wyniesionego przejścia dla pieszych z kostki brukowej gr. 8 cm na podbudowie;
 wykonanie odwodnienia powierzchniowego drogi poprzez zastosowanie odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych;
 wykonanie nawierzchni bitumicznej z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowych, stanowiącej warstwę wyrównawczą grubości średnio 3,0 cm + warstwa ścieralna gr. 4,0cm;
 wymiana i regulacja wpustów ulicznych i włazów kanalizacyjnych i sanitarnych;
 regulacja studzienek telefonicznych, gazowych, wodociągowych;
 wykonanie oznakowania poziomego i pionowego;
 wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu oraz jego zastosowanie;
 wykonanie i montaż tablicy informacyjnej (2 szt.) o dofinansowaniu ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg wg przekazanego projektu.
6.3.5. Wartość szacunkowa wykonania robót budowlanych (netto) określona na podstawie kosztorysu w postępowaniu przetargowym na wykonanie robót przedmiotowego zadania wynosi łącznie: 1 511 027,45 zł (brutto).
6.3.6. Kompletna dokumentacja techniczna dla zakresu realizacji przedsięwzięcia objętego przedmiotem pełnienia nadzoru inwestorskiego dostępna jest na stronie urzędu Miasta Łuków pod linkiem: https://portal.smartpzp.pl/um.lukow

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 14127,49 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Techniki Robót Budowlanych Mariusz Kożuchowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 364199229

7.3.3) Ulica: Szczygły Górne 6

7.3.4) Miejscowość: Łuków

7.3.5) Kod pocztowy: 21-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-28

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Techniki Robót Budowlanych Mariusz Kożuchowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 364199229

7.3.3) Ulica: Szczygły Górne 6

7.3.4) Miejscowość: Łuków

7.3.5) Kod pocztowy: 21-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-01

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Techniki Robót Budowlanych Mariusz Kożuchowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 364199229

7.3.3) Ulica: Szczygły Górne 6

7.3.4) Miejscowość: Łuków

7.3.5) Kod pocztowy: 21-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.