Ogłoszenie z dnia 2021-08-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00110838/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
KOSZENIE SIEDLISKA W OBSZARACH NATURA 2000: POCZESNA KOŁO CZĘSTOCHOWY, WALASZCZYKI W CZĘSTOCHOWIE W PODZIALE NA 2 CZĘŚCI – 3 POSTĘPOWANIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: REGIONALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA W KATOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241051947
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Grunwaldzki 8-10
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-127
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 42 06 801
1.5.8.) Numer faksu: 32 42 06 884
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.katowice@rdos.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/rdos-katowice
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.gov.pl/web/rdos-katowice/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
KOSZENIE SIEDLISKA W OBSZARACH NATURA 2000: POCZESNA KOŁO CZĘSTOCHOWY, WALASZCZYKI W CZĘSTOCHOWIE W PODZIALE NA 2 CZĘŚCI – 3 POSTĘPOWANIE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e04ec46-e2e3-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00157901
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006108/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Koszenie siedliska w obszarach Natura 2000: Poczesna koło Częstochowy, Walaszczyki w Częstochowie. Koszenie płatów siedliska 6410 w obszarze Natura 2000 Walaszczyki w Częstochowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00110838/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WOF-I.261.20.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 48611,11 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia do części nr 1Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na koszeniu płatów siedliska zmiennowilgotne łąki trzęślicowe (Molinion) (kod:6410)
w granicach obszaru Natura 2000 Walaszczyki w Częstochowie PLH240028.
Do obowiązków Wykonawcy będzie należało m.in.:
uzyskanie zgód, na prowadzenie działań, od właścicieli i zarządców gruntów/działek ewidencyjnych, na których znajdują się płaty siedliska
i będą realizowane działania;
zaznaczenie powierzchni operacyjnych w sposób pozwalający na oznaczenie terenu, na którym prowadzone będą zabiegi; zaleca się przekazanie plików GIS (shp) i/lub mapy;
koszenie, usunięcie biomasy wraz z wywozem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90720000-0 - Ochrona środowiska
4.5.5.) Wartość części: 25925,93 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia do części nr 2Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na koszeniu płatów siedliska zmiennowilgotne łąki trzęślicowe (Molinion) (kod:6410)
w granicach obszaru Natura 2000 Poczesna koło Częstochowy PLH240030.
Do obowiązków Wykonawcy będzie należało m.in.:
uzyskanie zgód, na prowadzenie działań, od właścicieli i zarządców gruntów/działek ewidencyjnych, na których znajdują się płaty siedliska
i będą realizowane działania;
zaznaczenie powierzchni operacyjnych w sposób pozwalający na oznaczenie terenu, na którym prowadzone będą zabiegi; zaleca się przekazanie plików GIS (shp) i/lub mapy;
koszenie, usunięcie biomasy wraz z wywozem
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90720000-0 - Ochrona środowiska
4.5.5.) Wartość części: 22685,19 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu (do części nr 1) została złożona 1 oferta przez Wykonawcę: BILPOL – KUŻAJ SPÓŁKA JAWNA, ul. Sokoła 1, 41-500 Chorzów.
Wartość oferty z najniższą ceną: 118 972,80 zł brutto przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia (tj. 28 000,00 zł brutto). Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118972,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 118972,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu (do części nr 2) zostały złożone 2 oferty.
Oferta nr 1 złożona przez Wykonawcę: KRAWCAR Alicja Piędel-Albertusiak ul. Ślężańska 4, 55-040 Wierzbice, została odrzucona na podstawie art. 226 pkt 6 ustawy Uzasadnienie faktyczne odrzucenia oferty: oferta nie została sporządzona
w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania i przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego.
W dokumentach zamówienia określono, że oferta powinna być sporządzona z zachowaniem postaci elektronicznej w formacie danych .doc, .docx, .pdf i podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym oraz że Instrukcja korzystania z miniPortalu dostępna jest na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl. W ww. instrukcji użytkownika systemu miniPortal (strona 20), na którą zamawiający powoływał się w SWZ wskazano:
UWAGA – oferta złożona za pośrednictwem miniPortalu powinna zostać opatrzona właściwym podpisem elektronicznym. Podpis elektroniczny musi zostać złożony bezpośrednio na pliku z ofertą wykonawcy lub na „paczce” dokumentów elektronicznych zawierających ofertę wykonawcy. Opatrzenie właściwym podpisem oferty (lub paczki) następuje przed czynnością jej zaszyfrowania.
W wyniku dokonanej weryfikacji podpisu oferty za pośrednictwem Systemu Automatycznej Weryfikacji Podpisu Elektronicznego
https://weryfikacjapodpisu.pl/verification/#dropzone)
oraz dodatkowo za pośrednictwem programu SZAFIR uwierzytelnienie nie jest możliwie – weryfikator nie wykrył wśród przesłanych plików żadnego pliku
z wymaganym podpisem.
Uzasadnienie prawne odrzucenia oferty: art. 226 pkt 6 ustawy:
Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, określonymi przez Zamawiającego
Oferta nr 2 została złożona przez Wykonawcę BILPOL – KUŻAJ SPÓŁKA JAWNA, ul. Sokoła 1, 41-500 Chorzów. Wartość oferty: 104 101,20 zł brutto, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia (tj. 24 500,00 zł brutto). Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104101,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104101,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Inwestycje dotyczące instalacji sieciowej - komputerowej w II Liceum Ogólnokształcącym z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Konopnickiej w Katowicach
- "Rewitalizacja placu zabaw między ulicami Szarych Szeregów a Bazyliową w Katowicach"
- "Modernizacja i doposażenie placu zabaw na Placu Pileckiego w Katowicach"
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia regionalnej kampanii internetowej
- Organizacja i realizacja badania pt. "Efektywność wsparcia finansowego z Krajowego Funduszu Szkoleniowego w roku 2023 w województwie śląskim"
- "Nowe skwery na bulwarach Rawy w Katowicach"
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.