Ogłoszenie z dnia 2022-05-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00067157/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-24
- 2022/BZP 00076308/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa ochrony osób i mienia w obiektach Stacji Badawczej Instytutu Nenckiego PAN w Mikołajkach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT BIOLOGII DOŚWIADCZALNEJ IM. MARCELEGO NENCKIEGO POLSKIEJ AKADEMII NAUK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325825
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ludwika Pasteura 3
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-093
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nencki.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nencki.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
naukowo-badawcza
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa ochrony osób i mienia w obiektach Stacji Badawczej Instytutu Nenckiego PAN w Mikołajkach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-358ec7af-954e-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00157730
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00010975/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Usługa ochrony osób i mienia w Obiektach Stacji Badawczej Instytutu Nenckiego PAN w Mikołajkach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00067157/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AZP-261-11/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 221796,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony osób i mienia w obiektach stacji badawczej Instytutu Nenckiego PAN w Mikołajkach, znajdujących się przy ul. Leśnej 13 w Mikołajkach. Powierzchnia terenu, na którym znajdują się budynki Stacji wynosi 16 ha. Przedmiot zamówienia obejmuje: prowadzenia posterunku w godzinach 19:00-07:00 na portierni wewnętrznej w budynku głównym Stacji;
1) Opis przedmiotu zamówienia:
a) zabezpieczanie mienia oraz wewnętrzna i zewnętrzna ochrona obiektów przed działaniami przestępczymi, a w szczególności przed kradzieżą, włamaniem, dewastacją oraz innymi formami wyprowadzania mienia poza strefę kontrolowaną;
b) zapewnienie bezpieczeństwa pracownikom i innym osobą przebywającym na strzeżonym terenie;
c) podejmowanie niezbędnych działań prewencyjno-interwencyjnych zgodnie z ustalonymi procedurami w zależności od skali zagrożenia i potrzeb, w wypadku: zagrożenia pożarowego, awarii technicznych, zagrożenia terroryzmem, włamania, kradzieży, wtargnięcia na teren Stacji, dewastacji mienia i naruszenia ustalonego porządku;
d) współpraca z jednostkami ochrony przeciwpożarowej, obrony cywilnej i strażami gminnymi (miejskimi);
e) podejmowanie interwencji wobec osób zakłócających porządek na terenie obiektu;
f) niezwłoczne powiadamianie Zamawiającego o zagrożeniach i czynach przestępczych zaistniałych na terenie Stacji Badawczej Instytutu Nenckiego PAN w Mikołajkach oraz zabezpieczenie miejsca ich popełnienia;
g) opracowanie przez Wykonawcę planu ochrony i instrukcji pełnienia służby, zaakceptowanego przez Zamawiającego w terminie dwóch dni roboczych od jego złożenia.
h) który musi być zaakceptowany przez Zamawiającego, zawierającego szczegółowy opis obowiązków i zakres działania;
i) jednolite umundurowanie pracowników ochrony zapewnione przez Wykonawcę
z widocznym emblematem firmy oraz identyfikatorem
j) pracownicy ochrony mają dysponować/być wyposażeni w czytniki (rejestratory) obchodów pracowników ochrony;
2) Obowiązki Wykonawcy:
a) przed przystąpieniem do usługi ochrony zobowiązuje się wskazać Zamawiającemu, najpóźniej 5 dni przed dniem rozpoczęcia realizacji usługi, na piśmie imiona i nazwiska osób przeznaczonych do wykonywania usługi, a w trakcie obowiązywania umowy informować na piśmie o każdej zmianie w tym zakresie (najpóźniej na dzień przed rozpoczęciem pracy przez nowego pracownika)
b) przed przystąpieniem do usługi ochrony zobowiązuje się wykazać Zamawiającemu, najpóźniej 5 dni przed wyznaczonym terminem, że nie zalega z wynagrodzeniami osób wskazanych do realizacji usługi.
c) wykonawca jest zobowiązany do realizacji obowiązków wynikających z niniejszej umowy zgodnie z opracowanym harmonogramem pracy zawierającym wykaz dyżurów, opracowanym przez Wykonawcę, w terminie do dn. 26-ego każdego m-ca i zaakceptowanego przez Zamawiającego w terminie dwóch dni roboczych od jego złożenia
d) przedłożenia Zamawiającemu najpóźniej 5 dni przed rozpoczęciem realizacji usługi szczegółowych zasad zastępstw na wypadek absencji chorobowej, urlopowej i innej poszczególnych pracowników.
e) wyznaczenie osoby pełniącej funkcję koordynatora. Wskazanie na piśmie danych tej osoby (imię, nazwisko i numer kontaktowy telefonu)
f) pracownicy ochrony muszą zostać dobrze zapoznani z obiektem i wiedzieć gdzie znajdują się jego punkty newralgiczne. Z powyższego przeszkolenia zostanie sporządzony protokół.
3) Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia:
a) prowadzenia posterunku w godzinach 19:00-07:00 na portierni wewnętrznej w budynku głównym Stacji (2 osoby);
b) sprawdzania zamknięcia bram, drzwi wejściowych do budynków i pomieszczeń oraz okien
w budynkach Stacji przy rozpoczynaniu służby
c) wykonywanie obchodu terenu po wyznaczonej trasie co godzinę w porze nocnej (19:00-07:00)
d) obserwacja obrazów z systemów monitoringowych (z kamer) i reagowanie na zauważone zagrożenia bezpieczeństwa i porządku;
e) w razie potrzeby egzekwowanie zakazu cumowania obcych jednostek pływających na przystani Stacji Badawczej
f) udzielania przez posterunek na portierni wewnętrznej informacji interesantom i kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych;
g) prowadzenia książki zdania i objęcia dyżuru;
h) kompleksowej lustracji obiektu ze szczególnym uwzględnieniem zabezpieczenia pod względem przeciwpożarowym i przed kradzieżą, po zakończeniu prac porządkowych oraz po imprezach i innych przedsięwzięciach;
i) kontroli osób wchodzących/wjeżdżających na teren Stacji i wychodzących/wyjeżdżających
z terenu Stacji w porze wieczorowo-nocnej;
j) skutecznej interwencji w przypadkach jakichkolwiek zagrożeń i naruszeń porządkowych;
k) ujawniania faktów dewastacji mienia i innych niepokojących i nadzwyczajnych zdarzeń;
l) stosowanie się do procedur zawartych w planie ochrony i instrukcji pełnienia służby zaakceptowanym przez Zamawiającego;
4) Osoby przeznaczone do wykonywania przedmiotu umowy muszą posiadać świadectwo o niekaralności oraz posiadać ważną legitymację kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej (Zamawiający będzie żądać dostarczenia przed podpisaniem umowy, do wglądu, kompletu oryginałów dokumentów każdego zatrudnionego u Zamawiającego pracownika ochrony).
Wszyscy zatrudniani przez Wykonawcę pracownicy muszą być zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w wymiarze pełnego etatu.
Wykonawca musi działać zgodnie z Systemem Zarządzania Jakością tj. spełniać wymagania normy ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) lub nowszej w zakresie świadczenia usług ochroniarskich i posiadać odpowiedni certyfikat /Zamawiający będzie żądał wykazania posiadanego certyfikatu
2. Sposób realizacji usługi opisany został w ROZDZIALE XVII -projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 234453,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 269262,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 234453,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): HOLDING HUNTERS Sp.z o.o.Sp.K.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: HUNTERS24 Sp.z o.o.Sp.K. ; GREEN HUNTERS Sp.z o.o.Sp.K.; BLUE HUNTERS Sp.z o.o.Sp.K.; BUSINESS SOLUTIONS CENTER Sp.z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9950254487
7.3.3) Ulica: Bukowska 114
7.3.4) Miejscowość: Grodzisk Wielkopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 62-065
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
podjazdy grup interwencyjnych - STEKOP S.A.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HOLDING HUNTERS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
HOLDING HUNTERS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 234453,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 733 na odcinkach: od km 40+300 do km 42+044 i od km 44+752 do km 45+400 na terenie gminy Skaryszew, powiat radomski, województwo mazowieckie" - nr postępowania 188/25
- Roboty utrzymaniowe w korycie potoku Macocha Łęki w km 1+760-2+160 wraz z remontem jazu w celu przywrócenia zdolności retencyjnej.
- Kompleksowa usługa organizacji cyklu warsztatów pod nazwą "Ambasadorzy Technologii"
- "Remont dw nr 747 w km 10+600 do km 12+161 i w km 12+340 do km 12+623 gmina Rzeczniów oraz w km 16+337 do km 22+300, gmina Sienno i gmina Lipsko, powiat lipski, woj. maz." - nr postępowania 194/25
- Remont części przesyłowej instalacji grzewczej ciepłej wody basenowej wraz z wymianą rurociągów wchodzących w jej skład oraz wymienników ciepła centralnego ogrzewania na pływalni Polonez.
- Usługa dostępu sieciowego do kolekcji czasopism wydawanych przez Cambridge University Press wraz z usługą publikowania otwartego w tych czasopismach
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie ochrony obiektu Szkoły Podstawowej nr 14 w Krakowie wraz z działaniem grup interwencyjnych
- Ochrona obiektu, osób i mienia w budynku Sądu Rejonowego w Płońsku
- Świadczenie usługi polegającej na ochronie osób i mienia w Karkonoskim Centrum Gospodarki Odpadami w Ścięgnach -Kostrzycy
- "Ochrona obiektów, osób i mienia Sądu Rejonowego w Kielcach w budynkach przy ul. Warszawskiej 44 i ul. Malików 146A"
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej i dozoru mienia w obiektach Sądu Rejonowego Poznań - Stare Miasto w Poznaniu
- Świadczenie usługi bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach USD w Krakowie
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.