eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługa ochrony osób i mienia w obiektach Stacji Badawczej Instytutu Nenckiego PAN w Mikołajkach



Ogłoszenie z dnia 2022-05-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa ochrony osób i mienia w obiektach Stacji Badawczej Instytutu Nenckiego PAN w Mikołajkach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT BIOLOGII DOŚWIADCZALNEJ IM. MARCELEGO NENCKIEGO POLSKIEJ AKADEMII NAUK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325825

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ludwika Pasteura 3

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-093

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nencki.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nencki.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


naukowo-badawcza

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa ochrony osób i mienia w obiektach Stacji Badawczej Instytutu Nenckiego PAN w Mikołajkach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-358ec7af-954e-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00157730

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00010975/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Usługa ochrony osób i mienia w Obiektach Stacji Badawczej Instytutu Nenckiego PAN w Mikołajkach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00067157/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AZP-261-11/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 221796,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony osób i mienia w obiektach stacji badawczej Instytutu Nenckiego PAN w Mikołajkach, znajdujących się przy ul. Leśnej 13 w Mikołajkach. Powierzchnia terenu, na którym znajdują się budynki Stacji wynosi 16 ha. Przedmiot zamówienia obejmuje: prowadzenia posterunku w godzinach 19:00-07:00 na portierni wewnętrznej w budynku głównym Stacji;

1) Opis przedmiotu zamówienia:
a) zabezpieczanie mienia oraz wewnętrzna i zewnętrzna ochrona obiektów przed działaniami przestępczymi, a w szczególności przed kradzieżą, włamaniem, dewastacją oraz innymi formami wyprowadzania mienia poza strefę kontrolowaną;
b) zapewnienie bezpieczeństwa pracownikom i innym osobą przebywającym na strzeżonym terenie;
c) podejmowanie niezbędnych działań prewencyjno-interwencyjnych zgodnie z ustalonymi procedurami w zależności od skali zagrożenia i potrzeb, w wypadku: zagrożenia pożarowego, awarii technicznych, zagrożenia terroryzmem, włamania, kradzieży, wtargnięcia na teren Stacji, dewastacji mienia i naruszenia ustalonego porządku;
d) współpraca z jednostkami ochrony przeciwpożarowej, obrony cywilnej i strażami gminnymi (miejskimi);
e) podejmowanie interwencji wobec osób zakłócających porządek na terenie obiektu;
f) niezwłoczne powiadamianie Zamawiającego o zagrożeniach i czynach przestępczych zaistniałych na terenie Stacji Badawczej Instytutu Nenckiego PAN w Mikołajkach oraz zabezpieczenie miejsca ich popełnienia;
g) opracowanie przez Wykonawcę planu ochrony i instrukcji pełnienia służby, zaakceptowanego przez Zamawiającego w terminie dwóch dni roboczych od jego złożenia.
h) który musi być zaakceptowany przez Zamawiającego, zawierającego szczegółowy opis obowiązków i zakres działania;
i) jednolite umundurowanie pracowników ochrony zapewnione przez Wykonawcę
z widocznym emblematem firmy oraz identyfikatorem
j) pracownicy ochrony mają dysponować/być wyposażeni w czytniki (rejestratory) obchodów pracowników ochrony;

2) Obowiązki Wykonawcy:
a) przed przystąpieniem do usługi ochrony zobowiązuje się wskazać Zamawiającemu, najpóźniej 5 dni przed dniem rozpoczęcia realizacji usługi, na piśmie imiona i nazwiska osób przeznaczonych do wykonywania usługi, a w trakcie obowiązywania umowy informować na piśmie o każdej zmianie w tym zakresie (najpóźniej na dzień przed rozpoczęciem pracy przez nowego pracownika)
b) przed przystąpieniem do usługi ochrony zobowiązuje się wykazać Zamawiającemu, najpóźniej 5 dni przed wyznaczonym terminem, że nie zalega z wynagrodzeniami osób wskazanych do realizacji usługi.
c) wykonawca jest zobowiązany do realizacji obowiązków wynikających z niniejszej umowy zgodnie z opracowanym harmonogramem pracy zawierającym wykaz dyżurów, opracowanym przez Wykonawcę, w terminie do dn. 26-ego każdego m-ca i zaakceptowanego przez Zamawiającego w terminie dwóch dni roboczych od jego złożenia
d) przedłożenia Zamawiającemu najpóźniej 5 dni przed rozpoczęciem realizacji usługi szczegółowych zasad zastępstw na wypadek absencji chorobowej, urlopowej i innej poszczególnych pracowników.
e) wyznaczenie osoby pełniącej funkcję koordynatora. Wskazanie na piśmie danych tej osoby (imię, nazwisko i numer kontaktowy telefonu)
f) pracownicy ochrony muszą zostać dobrze zapoznani z obiektem i wiedzieć gdzie znajdują się jego punkty newralgiczne. Z powyższego przeszkolenia zostanie sporządzony protokół.

3) Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia:
a) prowadzenia posterunku w godzinach 19:00-07:00 na portierni wewnętrznej w budynku głównym Stacji (2 osoby);
b) sprawdzania zamknięcia bram, drzwi wejściowych do budynków i pomieszczeń oraz okien
w budynkach Stacji przy rozpoczynaniu służby
c) wykonywanie obchodu terenu po wyznaczonej trasie co godzinę w porze nocnej (19:00-07:00)
d) obserwacja obrazów z systemów monitoringowych (z kamer) i reagowanie na zauważone zagrożenia bezpieczeństwa i porządku;
e) w razie potrzeby egzekwowanie zakazu cumowania obcych jednostek pływających na przystani Stacji Badawczej
f) udzielania przez posterunek na portierni wewnętrznej informacji interesantom i kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych;
g) prowadzenia książki zdania i objęcia dyżuru;
h) kompleksowej lustracji obiektu ze szczególnym uwzględnieniem zabezpieczenia pod względem przeciwpożarowym i przed kradzieżą, po zakończeniu prac porządkowych oraz po imprezach i innych przedsięwzięciach;
i) kontroli osób wchodzących/wjeżdżających na teren Stacji i wychodzących/wyjeżdżających
z terenu Stacji w porze wieczorowo-nocnej;
j) skutecznej interwencji w przypadkach jakichkolwiek zagrożeń i naruszeń porządkowych;
k) ujawniania faktów dewastacji mienia i innych niepokojących i nadzwyczajnych zdarzeń;
l) stosowanie się do procedur zawartych w planie ochrony i instrukcji pełnienia służby zaakceptowanym przez Zamawiającego;
4) Osoby przeznaczone do wykonywania przedmiotu umowy muszą posiadać świadectwo o niekaralności oraz posiadać ważną legitymację kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej (Zamawiający będzie żądać dostarczenia przed podpisaniem umowy, do wglądu, kompletu oryginałów dokumentów każdego zatrudnionego u Zamawiającego pracownika ochrony).

Wszyscy zatrudniani przez Wykonawcę pracownicy muszą być zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w wymiarze pełnego etatu.

Wykonawca musi działać zgodnie z Systemem Zarządzania Jakością tj. spełniać wymagania normy ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) lub nowszej w zakresie świadczenia usług ochroniarskich i posiadać odpowiedni certyfikat /Zamawiający będzie żądał wykazania posiadanego certyfikatu


2. Sposób realizacji usługi opisany został w ROZDZIALE XVII -projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 234453,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 269262,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 234453,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): HOLDING HUNTERS Sp.z o.o.Sp.K.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: HUNTERS24 Sp.z o.o.Sp.K. ; GREEN HUNTERS Sp.z o.o.Sp.K.; BLUE HUNTERS Sp.z o.o.Sp.K.; BUSINESS SOLUTIONS CENTER Sp.z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9950254487

7.3.3) Ulica: Bukowska 114

7.3.4) Miejscowość: Grodzisk Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 62-065

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

podjazdy grup interwencyjnych - STEKOP S.A.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 234453,74 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.