Og³oszenie z dnia 2023-03-30
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00164171/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-04
- 2023/BZP 00197050/01 - Wynik z dnia 2023-04-28
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Remont i modernizacja d¼wigu osobowego w Pawilonie nr I
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ZESPÓ£ OPIEKI ZDROWOTNEJ W O¦WIÊCIMIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304409
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: WYSOKIE BRZEGI 4
1.5.2.) Miejscowo¶æ: O¶wiêcim
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - O¶wiêcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpitaloswiecim.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.szpitaloswiecim.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont i modernizacja d¼wigu osobowego w Pawilonie nr I
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0aaf6e03-cecd-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00157634
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-03-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://szpitaloswiecim.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szpitaloswiecim.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu Platformy Zakupowej Marketplanet OnePlace na portalu https://szpitaloswiecim.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy u¿yciu platformy, opisane zosta³y w Instrukcji dla wykonawcy pod adresem: https://szpitaloswiecim.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet w zak³adce: Regulacje i procedury procesu zakupowego/Deklaracja dostêpno¶ci.
3. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z portalu Marketplanet OnePlace, okre¶lone w Instrukcji dla wykonawcy oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c z portalu Marketplanet OnePlace przestrzegaæ postanowieñ tej instrukcji.
4. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do z³o¿enia
i wycofania oferty oraz komunikacji wynosi: 2.000 MB.
5. Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email: zamowienia@szpitaloswiecim.pl.
Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Platformy Zakupowej Marketplanet OnePlace lub za pomoc± poczty elektronicznej, na adres email: zamowienia@szpitaloswiecim.pl.
Szczególne wymagania okre¶lone w Dziale XV SWZ obowi±zuj± w przypadku sk³adania ofert.
Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452), zwanym dalej: rozporz±dzenie ws. ¶rodków komunikacji elektronicznej.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia oferty w postaci katalogu elektronicznego
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Administratorem jest ZOZ w O¶wiêcimiu, ul. Wysokie Brzegi 4, 32-600 O¶wiêcim
2. Dane kontaktowe Inspektor Ochrony Danych:
W ZOZ w O¶wiêcimiu, ul. Wysokie Brzegi 4, 32-600 O¶wiêcim zosta³ wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, dane kontaktowe: tel. 33 8448 487, adres email: iod@szpitaloswiecim.pl;
3. Cele przetwarzania danych osobowych:
Dane osobowe s± zbierane w celu niezbêdnym dla udostêpniania dokumentacji dotycz±cej prowadzenia postêpowañ o udzielenie zamówieñ publicznych, w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego /dane identyfikuj±ce postêpowanie, np. nazwa, numer/ prowadzonym w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp;
4. Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych:
Przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na Administratorze (podstawa prawna z art. 6 ust. 1 lit. c RODO)
Przetwarzanie danych osobowych dotycz±cych wyroków skazuj±cych i naruszeñ prawa (podstawa prawna z art. 10 RODO)
Ustawa z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych oraz wydane na jej podstawie akty wykonawcze.
5. Informacje o odbiorcach danych osobowych:
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych s± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych. Ponadto odbiorcami danych zawartych w dokumentach postêpowania mog± byæ podmioty, z którymi administrator zawar³ umowy lub porozumienie na korzystanie z udostêpnianych przez nie systemów informatycznych, przy czym zakres przekazanych danych tym odbiorcom ograniczony jest do mo¿liwo¶ci zapoznania siê z tymi danymi w zwi±zku ze ¶wiadczeniem us³ug wsparcia technicznego i usuwaniem awarii. Odbiorców tych obowi±zuje klauzula zachowania poufno¶ci pozyskanych w takich okoliczno¶ciach wszelkich danych, w tym danych osobowych.
6. Okres, przez który dane osobowe bêd± przechowywane:
Dane osobowe s± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy. Dalsze zapisy znajduj± siê w Dziale XXII SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZOZ.DZP.271.13.TP.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 365853,66 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i monta¿ fabrycznie nowego d¼wigu osobowego (windy) w istniej±cym szybie w budynku Szpitala Pawilonie nr I wed³ug opisu przedmiotu zamówienia wykazanego szczegó³owo w za³±czniku nr 2 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 42416100-6 - Windy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowy
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1.Zamawiaj±cy stwierdzi, i¿ Wykonawca spe³ni³ warunek udzia³u w postêpowaniu w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, je¶li wyka¿e wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie ¿e wykona³ 2 dostawy, obejmuj±ce swoim zakresem dostawê i monta¿ d¼wigu osobowego (windy) dostosowanego dla potrzeb osób niepe³nosprawnych z wyposa¿eniem, pozwalaj±cym na samodzieln± obs³ugê przez osoby niepe³nosprawne w tym równie¿ osoby niedowidz±ce, nies³ysz±ce oraz poruszaj±ce siê na wózkach inwalidzkich o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 200 000,00 z³ brutto ka¿da w ramach odrêbnych umów.5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: o¶wiadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie wskazanym w Za³±czniku Nr 3 do SWZ o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: - wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane, wraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyñ niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy, potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie. (wzór- za³±cznik nr 6 do SWZ);
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
formularzem oferty2) dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania zgodnie z pkt 11-13. Dokumenty potwierdzaj±ce umocowanie do reprezentowania sporz±dzone w jêzyku obcym przekazuje siê wraz
z t³umaczeniem na jêzyk polski
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Warunkiem udzia³u w postêpowaniu jest wniesienie wadium w wysoko¶ci 10.000,00 PLN.2. Wadium musi byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert oraz obejmowaæ pe³en okres zwi±zania ofert± tj. do dnia 06.05.2023 r.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiaj±cego prowadzony w BG¯ BNP PARIBAS nr: 90 1600 1462 1870 5791 6000 0004 z wpisem na dowodzie wp³aty: Remont i modernizacja d¼wigu osobowego w Pawilonie nr I ZOZ.DZP.271.13.TP.2023.
5. Wadium wniesione w pieni±dzu zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
6. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w pkt 3 pkt 2–4, wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia z gwarancji powinno wynikaæ, ¿e dotyczy ona wszystkich podmiotów wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
8. W pozosta³ych przypadkach wymagane jest do³±czenie do oferty orygina³u dokumentu
wystawionego na rzecz Zamawiaj±cego.
9. Z tre¶ci gwarancji (porêczenia) musi jednoznacznie wynikaæ jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancjê (porêczenie) nale¿y przekazaæ w postaci elektronicznej, w oryginale, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Wykonawca powinien przekazaæ dokument wadium poprzez do³±czenie do oferty. Z tre¶ci gwarancji winno wynikaæ bezwarunkowe, na ka¿de pisemne ¿±danie zg³oszone przez Zamawiaj±cego w terminie zwi±zania ofert±, zobowi±zanie Gwaranta do wyp³aty Zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 98 ust.6 ustawy Pzp. Inne zapisy w tre¶ci gwarancji lub porêczeñ (niewynikaj±ce z odrêbnych, ogólnie obowi±zuj±cych przepisów, które winny byæ wówczas powo³ane) nie mog± utrudniaæ Zamawiaj±cemu realizacji swoich praw do zatrzymania wadium wynikaj±cych z zapisów ustawy Pzp.
10. W przypadku, gdy wykonawca nie wniós³ wadium lub wniós³ w sposób nieprawid³owy lub nie utrzymywa³a wadium nieprzerwanie do terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y³ wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt.3 ustawy pzp, Zamawiaj±cy odrzuci ofertê na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy pzp.
11. Przy wnoszeniu wadium w innych formach ni¿ pieni±dz Wykonawca równie¿ winien powo³aæ siê na numer i nazwê postêpowania, którego wadium dotyczy.
12. Zamawiaj±cy niezw³ocznie dokona zwrotu wadium na zasadach przewidzianych w przepisach
art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.
13. W ofercie nale¿y podaæ numer konta (w przypadku wadium wniesionego w pieni±dzu), na którem Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium.
14. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium, w przypadkach, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustalenia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego2) Orygina³ pe³nomocnictwa opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia lub kopia potwierdzona notarialnie , opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza, powinny byæ za³±czone do oferty i zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
- postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotycz±;
- wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby;
- ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania
3) Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie przez zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci i musz± byæ zgodne z postanowieniami art. 455 Ustawy Pzp.2. W zakresie zastosowania art. 455 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp przewiduje siê mo¿liwo¶æ zmiany istotnych postanowieñ umowy odno¶nie:
a) zaistnienia po zawarciu umowy si³y wy¿szej, przez któr± na potrzeby niniejszego warunku, rozumieæ nale¿y zdarzenie zewnêtrzne wobec ³±cz±cej strony wiêzi prawnej:
- o charakterze niezale¿nym od stron;
- którego strony nie mog³y przewidzieæ przed zawarciem umowy;
- którego nie mo¿na by³o unikn±æ ani któremu strony nie mog³y zapobiec przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci, której nie mo¿na przypisaæ drugiej stronie;
Za si³ê wy¿sz± warunkuj±c± zmianê umowy uwa¿aæ siê bêdzie w szczególno¶ci: powód¼, po¿ar i inne klêski ¿ywio³owe itp.;
b) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia lub ¶wiadczenia stron;
c) zmiany deklaracji Wykonawcy zawartej w ofercie w zakresie wykonania zamówienia samodzielnie lub/i przy udziale Podwykonawców, na uzasadniony pisemny wniosek Wykonawcy zaakceptowany przez Zamawiaj±cego,
d) powstania rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ci w rozumieniu pojêæ u¿ytych w umowie, których nie bêdzie mo¿na usun±æ w inny sposób, a zmiana bêdzie umo¿liwiaæ usuniêcie rozbie¿no¶ci i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony;
e) zaistnienia okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci spowodowanych sytuacj± finansow±, zdolno¶ciami p³atniczymi lub warunkami organizacyjnymi b±d¼ okoliczno¶ciami, które nie by³y mo¿liwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy oraz terminy wynikaj±ce z harmonogramu albo gdy zaistnieje inna, niemo¿liwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczno¶æ prawna, ekonomiczna lub techniczna, za któr± ¿adna ze stron nie ponosi odpowiedzialno¶ci, skutkuj±ca brakiem mo¿liwo¶ci nale¿ytego wykonania umowy.
f) nale¿nego Wykonawcy wynagrodzenia w przypadku wprowadzenia zmian przez ustawodawcê w przypadku VAT i akcyzy;
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-04-07 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://szpitaloswiecim.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-07 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-05-06
INNE PRZETARGI Z O¦WIÊCIMIA
- US£UGA OCHRONY MIENIA
- Zakup wraz z dostaw± sortów mundurowych oraz obuwia dla pracowników wewnêtrznych s³u¿b ochrony Pañstwowego Muzeum Auschwitz Birkenau w O¶wiêcimiu
- Modernizacja mostu w ci±gu ul. Parkowej
- DOSTAWA ARTYKU£ÓW BIUROWYCH
- Dostawa sprzêtu komputerowego, sprzêtu sieciowego, oprogramowania i licencji na potrzeby Zak³adu Lecznictwa Ambulatoryjnego w O¶wiêcimiu.
- "Budowa ogrodzenia wraz z kanalizacj± teletechniczn± wzd³u¿ ul. Leszczyñskiej w ramach Projektu Bezpieczeñstwa Miejsca Pamiêci Auschwitz-Birkenau"
wiêcej: przetargi w O¶wiêcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Baranowie. Zadanie wspó³finansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku komunalnego w Baranowie. Zadanie wspó³finansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Bo¿ej Woli. Zadanie wspó³finansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Budowa ch³odni dla OHZ Nadle¶nictwa Polanów - roboty budowlane
- Wymiana pieca centralnego ogrzewania w budynku Miejskiego O¶rodka Kultury w G³ogowie
- Przebudowa II piêtra budynku g³ównego Szpitala Powiatowego w Wiêcborku w zakresie umownie oznaczonym w projekcie budowlanym jako Oddzia³ Opieki Paliatywnej
wiêcej: Windy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.