Ogłoszenie z dnia 2022-05-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00106878/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-01
- 2022/BZP 00109302/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenia usług w zakresie napraw i konserwacji samochodów, pojazdów, maszyn drogowych i urządzeń będących w dyspozycji Zamawiającego w roku 2022 r. z podziałem na części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT WOŁOMIŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269344
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Prądzyńskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Wołomin
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-200
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@powiat-wolominski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-wolominski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_wolominski/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenia usług w zakresie napraw i konserwacji samochodów, pojazdów, maszyn drogowych i urządzeń będących w dyspozycji Zamawiającego w roku 2022 r. z podziałem na części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b571cb2d-b1a0-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00157625
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00106878/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPW.272.34.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Konserwację i naprawy maszyn drogowych, sprzętu ciężkiego, samochodów ciężarowych, samochodów brygadowych, busów i pojazdów specjalistycznych.4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
50114000-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji ciężarówek
50118100-6 - Usługi w zakresie złomowania i przywracania do stanu użytkowego samochodów
4.5.5.) Wartość części: 250000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Konserwację i naprawy samochodów służbowych osobowych, których masa nie przekracza 3,5 t.4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50112110-7 - Usługi w zakresie napraw karoserii pojazdów
50116000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji poszczególnych części pojazdów
4.5.5.) Wartość części: 25000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Konserwację i naprawy maszyn ogrodniczych oraz drobnych maszyn drogowych (typu: pilarka spalinowa łańcuchowa, kosiarka spalinowa, kosa spalinowa).4.5.3.) Główny kod CPV: 50530000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn
4.5.5.) Wartość części: 25000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 184,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo - Handlowy Tomasz Piotr Laskowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1250607809
7.3.4) Miejscowość: Ciemne
7.3.5) Kod pocztowy: 05-250
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY Tomasz Piotr Laskowski
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY Tomasz Piotr Laskowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 250000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 238 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
złożone w postępowaniu oferty są nieporównywalne
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo - Handlowy Tomasz Piotr Laskowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1250607809
7.3.4) Miejscowość: Ciemne
7.3.5) Kod pocztowy: 05-250
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 238 dni
INNE PRZETARGI Z WOŁOMINA
- Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie drogi gminnej nr 431058W - ul. Kochanowskiego w miejscowości Czarna i Wołomin w Gminie Wołomin
- Przebudowa i modernizacja boiska sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Wołominie w ramach zadania: Modernizacja kompleksu sportowego - "Moje boisko- Orlik 2012" (...)
więcej: przetargi w Wołominie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie przeglądów technicznych na poziomie P3 wagonów krytych (wpk) zgodnie z "Dokumentacją Systemu Utrzymania" (DSU) według arkusza przeglądowo - naprawczego
- REMONT BIOREAKTORA OB.204 WRAZ Z KOMORĄ POMIAROWĄ OB.201 I ZAGĘSZCZACZEM OSADU OB.203 NA TERENIE GRUPOWEJ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW SP. Z O.O. W KUTNIE
- Doposażenie pracowni kształcenia zawodowego w zawodzie Kierowca-Mechanik w Szkole Branżowej I stopnia poprzez zakup samochodu osobowego, samochodu ciężarowego, wózka widłowego i przyczepy lekkiej "
- Naprawa i obsługa techniczna środków transportowych będących w posiadaniu GDDKiA Oddział w Bydgoszczy - pojazdy i przyczepki użytkowane w Oddziale i podległych jednostkach z podziałem na 2 części.
- Usługa napraw, konserwacji i przeglądów samochodów służbowych należących do OR AMW Bydgoszcz, oraz wymiana i naprawa opon
- "Wykonanie usługi w zakresie przeglądu i naprawy zabudowy pojazdu specjalnego - pożarniczego marki SCANIA G440CB 6x6EHZ dla WSP Dęblin." SPRAWA NR 17/25/P
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.