eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rajcza"Świadczenie usług asystenta w rozumieniu Programu Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej "Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej" - edycja 2022" dla 9 uczestników w Gminie Rajcza".



Ogłoszenie z dnia 2022-05-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Świadczenie usług asystenta w rozumieniu Programu Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej” – edycja 2022” dla 9 uczestników w Gminie Rajcza".

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072359038

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gorska 1

1.5.2.) Miejscowość: Rajcza

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-370

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gops@rajcza.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://rajcza.naszops.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://rajcza.naszops.pl/ https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Świadczenie usług asystenta w rozumieniu Programu Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej” – edycja 2022” dla 9 uczestników w Gminie Rajcza".

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-90330aab-c13e-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00157527

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00128608/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GOPS.ZP.260.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług asystenta w rozumieniu Programu Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej” – edycja 2022” finansowanego ze środków Funduszu Solidarnościowego dla 9 uczestników w Gminie Rajcza:
• 2 dzieci z orzeczeniem o niepełnosprawności do 16 roku życia;
• 5 osób z orzeczeniem o znacznym stopniu niepełnosprawności;
• 2 osób z orzeczeniem o umiarkowanym stopniu niepełnosprawności;
2. Uczestnikami programu będą wyłącznie mieszkańcy Gminy Rajcza, których nabór przeprowadza zamawiający.
3. Usługi asystenta w szczególności mogą polegać na pomocy asystenta w:
a) wykonywaniu czynności dnia codziennego dla uczestnika Programu;
b) wyjściu, powrocie lub dojazdach z uczestnikiem Programu w wybrane przez uczestnika miejsca;
c) załatwianiu spraw urzędowych;
d) korzystaniu z dóbr kultury (np. muzeum, teatr, kino, galerie sztuki, wystawy);
e) zaprowadzaniu dzieci z orzeczeniem o niepełnosprawności do placówki oświatowej lub przyprowadzaniu ich z niej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ w rozdziale 4.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z treścią art. 255 pkt 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) – zwanej dalej „ustawą”, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: „wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.
W postępowaniu udział wziął jeden oferent, który złożył ofertę w terminie przewidzianym w Specyfikacji Warunków Zamówienia. Oferta wykonawcy wraz z załącznikami (formularz ofertowy oświadczenie oraz wykaz osób) nie zostały opatrzone przez Wykonawcę kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym. Podpisem zaufanym opatrzono jedynie zgłoszenie oferty, natomiast plik zawierający ofertę i pozostałe załączniki ww. podpisu nie zawiera. Ustawodawca wymaga aby oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, złożone były pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zamawiający warunek zachowania odpowiedniej formy oświadczeń zawarł również w pkt 17 ppkt 17.4 SWZ. Wykonawca podpisem zaufanym podpisał jedynie zgłoszenie oferty, natomiast plik stanowiący całość z pozostałymi załącznikami do oferty podpisu w wymaganej formie nie zawierał. W konsekwencji oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust.1 pkt 3) ustawy tj. oferta jest niezgodna z przepisami ustawy a to art. 63 ust. 2 ustawy w zw. z art. 125 ust. 1 ustawy. W związku z powyższym Zamawiający postanowił jak na wstępie.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.