eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MszczonówDostawa wyposażenia w ramach programu Laboratoria Przyszłości



Ogłoszenie z dnia 2022-05-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia w ramach programu Laboratoria Przyszłości

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA IM.JANA ADAMA MAKLAKIEWICZA W MSZCZONOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000264621

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 27

1.5.2.) Miejscowość: Mszczonów

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-320

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski

1.5.7.) Numer telefonu: 46 857 22 10

1.5.8.) Numer faksu: 46 857 22 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp@mszczonow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp.mszczonow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia w ramach programu Laboratoria Przyszłości

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-31996a54-ab4a-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00157318

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00097400/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa wyposażenia w ramach programu Laboratoria Przyszłości

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00098617/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 188780,49 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zestaw drukujący 3D.
W zakres wykonania Części 1 zamówienia wchodzi dostawa następujących produktów:
1) Drukarka 3D wraz z akcesoriami – 2 szt.
2) Biblioteka modeli 3D – 2 szt.
3) Filamenty zestaw – 10 szt.
4) Notebook - urządzenie do sterowania pracownią 3D - 2 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.5.) Wartość części: 51480,43 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sprzęt audio-wideo.
W zakres wykonania Części 2 zamówienia wchodzi dostawa następujących produktów:
1) Kamera przenośna cyfrowa wraz z akcesoriami – 2 szt.
2) Statyw z akcesoriami – 2 szt.
3) Mikroport z akcesoriami – 1 szt.
4) Oświetlenie do realizacji nagrań – 1 szt.
5) Mikrofon kierunkowy z akcesoriami – 1 szt.
6) Gimbal – 1 szt.
7) Aparat fotograficzny z akcesoriami – 2 szt.
8) Blenda fotograficzna - 1 szt.
9) Mikrofon nagłowny z akcesoriami - 1 szt.
10) Mikrofon dynamiczny z akcesoriami - 1 szt.
11) Oprogramowanie do edycji, montażu i tworzenia materiałów video - 16 szt.
12) Greenscreen - 1 szt.
13) Konsola/mikser dźwięku z akcesoriami - 1 szt.
14) Dyktafon - 1 szt.
15) Nagłośnienie - 1 szt.
16) Słuchawki studyjne - 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38650000-6 - Sprzęt fotograficzny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32332100-0 - Dyktafony

32340000-8 - Mikrofony i głośniki

38651000-3 - Aparaty fotograficzne

38651600-9 - Kamery cyfrowe

48520000-9 - Pakiety oprogramowania multimedialnego

4.5.5.) Wartość części: 26542,53 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Specjalistyczne urządzenia i narzędzia, materiały edukacyjne.
W zakres wykonania Części 3 zamówienia wchodzi dostawa następujących produktów:
1) Mikrokontroler z czujnikami i akcesoriami – 1 zestaw
2) Lutownica / Stacja lutownicza z gorącym powietrzem – 1 szt.
3) Klocki do samodzielnej konstrukcji z akcesoriami - 2 szt.
4) Gogle Wirtualnej Rzeczywistości (VR) wraz z akcesoriami i oprogramowaniem wspierającymi ich funkcjonowanie – 1 komplet
5) Robot edukacyjny wraz z akcesoriami - 2 szt.
6) Mikroskop wraz z akcesoriami - 1 szt.
7) Pen 3D z akcesoriami - 5 szt.
8) Wizualizer kompatybilny z mikroskopem - 1 szt.
9) Teleskop z akcesoriami - 1 szt.
10) Robot edukacyjny II wraz z akcesoriami - 1 szt.
11) Robot edukacyjny III wraz z akcesoriami - 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38510000-3 - Mikroskopy

38635000-5 - Teleskopy

4.5.5.) Wartość części: 110757,51 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30808,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62882,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62882,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MKM Market Małgorzata Modzelewska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5311424182

7.3.3) Ulica: Zdziarska 83Z/8 lok. 2

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-289

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62882,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28955,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32217,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31027,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MKM Market Małgorzata Modzelewska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5311424182

7.3.3) Ulica: Zdziarska 83Z/8 lok. 2

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-289

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31027,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 138018,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149982,51 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 138018,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MKM Market Małgorzata Modzelewska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5311424182

7.3.3) Ulica: ul. Zdziarska 83Z/8 lok. 2

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-289

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 138018,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.