eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiskupiecZAKUP I DOSTAWA WYPOSAŻENIA DO PRACOWNI DYDAKTYCZNYCH



Ogłoszenie z dnia 2023-03-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP I DOSTAWA WYPOSAŻENIA DO PRACOWNI DYDAKTYCZNYCH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BISKUPIEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118891

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Biskupiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 13-340

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 56 47 45 057

1.5.8.) Numer faksu: 56 47 47 952

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: PRZETARGI@GMINABISKUPIEC.PL

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.biskupiec.biuletyn.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/gmina-biskupiec

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAKUP I DOSTAWA WYPOSAŻENIA DO PRACOWNI DYDAKTYCZNYCH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7611f796-96fb-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00157259

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00012527/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 ZAKUP NOWOCZESNEGO WYPOSAŻENIA DO PRACOWNI DYDAKTYCZNYCH

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

REGIONALNY PROGRAM OPERACYJNY WOJEWÓDZTWA WARMIŃSKO-MAZURSKIEGO NA LATA 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00046195

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP 271.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia do pracowni dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Biskupcu w ramach realizacji projektu pn.:”Zakup nowoczesnego wyposażenia do pracowni dydaktycznych”

Projekt „Zakup nowoczesnego wyposażenia do pracowni dydaktycznych” realizowany jest ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 zgodnie z umową nr: RPWM.09.03.04-28-0003/22-00 z dnia 20 października 2022r.

Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę n/w wyposażenia:
1. Szkoła Podstawowa im. Mikołaja Kopernika w Biskupcu:
1) wyposażenie pracowni matematyczno – technicznej:
- klocki do samodzielnej konstrukcji – 10 sztuk
2) wyposażenie pracowni robotycznej:
- roboty edukacyjne wraz z akcesoriami – 12 sztuk
3) wyposażenie pracowni interaktywnej:
- monitor interaktywny – 1 szt.
- tablety dla uczniów – 25 sztuk
- laptop dla nauczyciela – 2 szt.
- magiczna ściana – 1 szt.
- platforma z mapami i planszami – 1 szt.
- oprogramowanie do matematyki – licencja 1 roczna – 1 szt.
- ABC Ekonomii – 1 szt.
- stoliki uczniowskie – 50 sztuk
- krzesełka uczniowskie – 50 sztuk
- biurko dla nauczyciela – 2 szt.
- krzesło dla nauczyciela – 2 szt.
4) wyposażenie pracowni informatycznej:
- ekran dotykowy 75” - 2 szt.
5) wyposażenie pracowni muzycznej:
- pianino elektryczne cyfrowe – 1 szt.
6) wyposażenie pracowni chemicznej:
- wirtualne laboratorium chemiczne – 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

39160000-1 - Meble szkolne

30213200-7 - Komputer tablet

30231320-6 - Monitory dotykowe

39162000-5 - Pomoce naukowe

30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.5.) Wartość części: 229702,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia do pracowni dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej im. Wójta Kazimierza Tomaszewskiego w Krotoszynach w ramach realizacji projektu pn.:”Zakup nowoczesnego wyposażenia do pracowni dydaktycznych”
2. Szkoła Podstawowa im. Wójta Kazimierza Tomaszewskiego w Krotoszynach
1) wyposażenie pracowni fizyczno-technicznej:
- klocki do samodzielnej konstrukcji – 13 szt.
2) wyposażenie pracowni robotycznej:
- roboty edukacyjne wraz z akcesoriami – z pakietem części zapasowych +dedykowane szkolenie dla nauczycieli +e-learning – 10 szt
- roboty edukacyjne wraz z akcesoriami – zestaw rozszerzający w skrzyni z tacką do sortowania, materiały w języku polskim, angielskim i ukraińskim – 1 szt.
- stoliki uczniowskie – 50 sztuk
- krzesełka uczniowskie – 50 sztuk
- biurko dla nauczyciela – 2 szt.
- krzesło dla nauczyciela – 2 szt.
3) wyposażenie pracowni chemicznej:
- wirtualne laboratorium chemiczne – wyposażenie do sali chemicznej – mobilne stanowisko pracy wraz z wbudowanym komputerem, ekran dotykowy do obsługi urządzenia, narzędzie do prowadzenia angażujących zajęć – 1 szt.
4) wyposażenie pracowni robotycznej ( klasy 1-3) i fizyczno-technicznej ( klasy 4-8):
- długopisy do drukarki 3D – 2 szt.
- platforma z multimedialnymi mapami i planszami – 1 szt.
- monitor 75”
- Międzynarodowy Program Powszechnej Dwujęzyczności – Poziom A – licencja 1 – roczna – 1 szt.
- Międzynarodowy Program Powszechnej Dwujęzyczności – Poziom B – licencja 1 -roczna – 1 szt.
5) wyposażenie pracowni fizyczno-chemicznej:
- 3 zestawy do badań pomiarów fizyczno-chemicznych w których skład wchodzą:
a) Zestaw laboratoryjny I i II Zasada Dynamiki Newtona
b) Zestaw laboratoryjny III Zasada Dynamiki Newtona
c) Zestaw laboratoryjny Fotosynteza - w skład zestawu wchodzą: przezroczysty cylinder pomiarowy o pojemności 1.5l wykonany z tworzywa sztucznego, z rozmieszczonymi w górnej części ścian cylindra jak również w pokrywie cylindra otworami umożliwiającymi instalowanie odpowiednich sond pomiarowych i czujników za pomocą osłon i uszczelek, osłony i uszczelki umożliwiające instalowanie sond i czujników pomiarowych, lejek do odprowadzania gazu, korki gumowe i odpowietrzające, moduł i sondę pomiarową CO (S1007).
d) Zestaw laboratoryjny Wahadło, ruch drgający
e) Zestaw laboratoryjny Prawo Ohma
f) Zestaw laboratoryjny Prawo Pascala
g) Moduł pomiarowy Moduł pomiarowy gęstości CO2 - pomiar dwutlenku węgla, kompensacji ciśnienia, wilgotności i tlenu
h) Moduł oznaczenia tlenu w wodzie - mierzenie ilości tlenu w roztworach wodnych
i) Moduł pomiarowy elektrycznej czynności mięśnia serca, elektrokardiogram /EKG/ - Czujnik EKG służy do monitorowania niskich napięć zachodzących w mięśniu sercowym. Elektrody umieszczone na ciele badają zmiany napięcia i przekształcają je w podstawowy sygnał. Zmiany w napięcie przedstawiane są w formie krzywej elektrokardiograficznej. Produkt jest przeznaczony do certyfikacji kształtu fali EKG, ale nie może być używany do diagnostyki medycznej. Jest to pomoc dydaktyczna, urządzenie zawiera instrukcję użytkowania, urządzenie pokazowe nie medyczne – 3 komplety
- ekran dotykowy – 3 szt.
- komplet okularów VR - komplet okularów VR - wirtualne laboratorium wieloprzedmiotowe zestaw 4 sztuk okularów Zestaw zawiera: Komplet 4 okularów VR, Skrzynię transportowa z funkcją ładowania, 4 ręcznych kontrolerów (joystick) USB – 1 komplet
- portal wirtualnych lekcji (licencja 5 lat) – 1 komplet
6) wyposażenie pracowni muzycznej:
- pianino elektryczne cyfrowe – 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

39160000-1 - Meble szkolne

30213200-7 - Komputer tablet

30231320-6 - Monitory dotykowe

39162000-5 - Pomoce naukowe

30213100-6 - Komputery przenośne

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 212533,55 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu złożono 7 ofert. W trakcie oceny i badania ofert odrzucono 5 ofert. Po odrzuceniu ofert cena najkorzystniejszej oferty wynosi 251 835,00 zł brutto.
Ceny zawarte w treści złożonych ofert, które w postępowaniu nie zostały odrzucone przekraczają możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia kwotę brutto 229 702,00 zł . Jednocześnie Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację tej części zamówienia do wysokości ceny oferty najniższej.
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 251835,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 267440,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 200190,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 252696,78 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 200190,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEW LIFE PROPERTY SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242902720

7.3.3) Ulica: NOWOGRODZKA 64/43

7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA

7.3.5) Kod pocztowy: 02-014

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 200190,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.