Ogłoszenie z dnia 2021-08-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00143116/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa przeprowadzenia kompleksowych działań w zakresie przeciwdziałania i zwalczania zagrożeń terrorystycznych z wykorzystaniem materiałów wybuchowych w miejscach kultu religijnego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET ŁÓDZKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001287
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Prezydenta Gabriela Narutowicza 68
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-136
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@uni.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/uni.lodz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa przeprowadzenia kompleksowych działań w zakresie przeciwdziałania i zwalczania zagrożeń terrorystycznych z wykorzystaniem materiałów wybuchowych w miejscach kultu religijnego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a7bcf2a4-f8e1-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00157212
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00115501/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 Usługa przeprowadzenia kompleksowych działań w zakresie przeciwdziałania i zwalczania zagrożeń terrorystycznych z wykorzystaniem materiałów wybuchowych w miejscach kultu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt finansowany ze środków Komisji Europejskiej (DG HOME) z programu The Internal Security Fund-Police „Protection System for large gatherings of People in Religious Sites” nr ref 101034230.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00143116/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 51/ZP/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 525000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia kompleksowych działań w zakresie przeciwdziałania i zwalczania zagrożeń terrorystycznych z wykorzystaniem materiałów wybuchowych w miejscach kultu religijnego, w tym oceny obecnego poziomu bezpieczeństwa miejsc kultu religijnego, selekcji dobrych praktyk systemów bezpieczeństwa miejsc publicznych, opracowania rekomendacji, procedur, materiałów szkoleniowych oraz przeprowadzenie konsultacji, szkoleń i prezentacji systemu bezpieczeństwa dla miejsc kultu religijnego w zakresie:
• prowadzenia inspekcji i analiz w celu oceny obecnego poziomu bezpieczeństwa miejsc kultu religijnego;
• analiza i wybór dobrych praktyk z zakresu zabezpieczeń miejsc publicznych do wdrożenia w miejscach kultu religijnego;
• prowadzenia konsultacji z zakresu wykrywania i odpowiedzi na zagrożenia związane z materiałami wybuchowymi;
• przygotowanie opracowań do zabezpieczenia miejsc kultu religijnego przed zagrożeniom związanym z materiałami wybuchowymi w ramach tzw. „security by desing”;
• opracowanie wkładu merytorycznego do materiałów informacyjnych w ramach kampanii podnoszenia świadomości w zakresie rozpoznawania i reagowania na zagrożenia terrorystyczne;
• konstruowanie atrap improwizowanych ładunków wybuchowych oraz urządzeń dyspersyjnych środków CBRN na potrzeby demonstracji systemu bezpieczeństwa, szkoleń i ćwiczeń;
• przygotowanie procedur oraz materiałów szkoleniowych z zakresu rozpoznania i reagowania na zdarzenia związane z materiałami wybuchowymi w przestrzeni publicznej;
• prowadzenie szkoleń dla personelu miejsc kultu religijnego z zakresu rozpoznania oraz reagowania na zagrożenia związane z ładunkami wybuchowymi;
• współorganizacja ćwiczeń na dużą skalę dla personelu miejsc kultu religijnego oraz służb policyjnych.
Dokładny opis przedmiotu zamówienia wraz z harmonogramem przedstawiającym rozplanowanie w czasie poszczególnych zadań projektu stanowi Załącznik nr 1 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia) oraz Załącznik nr 5 do SWZ (Projekt umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
73000000-2 - Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 255 pkt 1 w zw. z art. 266 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2021 r., poz. 1129) Zamawiający unieważnił ww. postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ nie złożono żadnej oferty.INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Rozbudowa drogi krajowej nr 48 w m. Inowłódz na odcinku od km 17+090 do km 17+800
- "Świadczenie usług w zakresie bieżącej konserwacji ogólnobudowlanej budynków znajdujących się w zasobach Łódzkich Nieruchomości Sp. z o.o."
- 93/TP/ZP/D/2025 Dostawa i montaż zasilaczy awaryjnych UPS do zasilania awaryjnego oddziałów szpitalnych
- Wymiana układu spalinowego kotłów grzewczych na biomasę, pracujących na kotłowni Specjalistycznego Szpitala Gruźlicy, Chorób Płuc i Rehabilitacji w Tuszynie przy ul. Szpitalnej 5
- DZP.26.169.2025 Wykonanie robót rozbiórkowych w podziale na 3 części.
- Wykonywanie konserwacji, bieżących napraw i usuwania powstałych awarii instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych oraz instalacji chłodniczych.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi dostępu do systemu zarządzania informacją naukową w modelu SaaS (wraz z dedykowanymi szkoleniami) dla pracowników Szkoły Głównej Mikołaja Kopernika w Warszawie
- Usługa szkoleniowa polegająca na przeprowadzeniu szkoleń z zakresu "Nowa organizacja kontroli starosty/urzędu pracy w myśl ustawy o rynku pracy i służbach zatrudnienia od 01 czerwca 2025 r"
- Przygotowanie oraz przeprowadzenie szkoleń w tematyce związanej z centrami usług społecznych
- Przygotowanie i realizacja 21 szkoleń pn. "Wielokulturowość w praktyce - szkolenie antydyskryminacyjne"
- Przeprowadzenie kursu dla nauczycieli "Typografia w praktyce" w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach
- BZP.272.42.2025.ŁC Usługi doradcze w zakresie komercjalizacji wyników prac B+R
więcej: (4) Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.