Ogłoszenie z dnia 2025-03-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00102256/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana instalacji klimatyzacji VRV w budynku „B” Kancelarii Senatu – układ nr 6.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Kancelaria Senatu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001393800
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wiejska 6/8
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-902
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@senat.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.senat.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f52fa11c-4c7f-47cc-b205-6ce729058b761.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Kancelaria Senatu
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Kancelaria Senatu
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana instalacji klimatyzacji VRV w budynku „B” Kancelarii Senatu – układ nr 6.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f52fa11c-4c7f-47cc-b205-6ce729058b76
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00157131
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00102256
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BPKO.SZP.350.3.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 567729,65 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie instalacji klimatyzacji freonowej w budynku „B” Kancelarii Senatu, przy ul. Wiejskiej 6/8, w Warszawie, (układ nr 6) określone w projektach wykonawczych i w przedmiarze robót, zwane dalej „robotami”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje również:
2.1. Montaż na skrzydłach okiennych kontaktronów okiennych wraz z połączeniem ich z jednostkami wewnętrznymi klimatyzacji freonowej przewodem o przekroju minimum 2 x 0,5 mm2, ułożonym podtynkowo (długość trasy: 10 m dla każdej jednostki wewnętrznej). Efektem montażu ww. instalacji ma być automatyczne wyłączenie się jednostki wewnętrznej w momencie otwarcia okna w pomieszczeniu, w którym ta jednostka pracuje wraz z odzwierciedleniem powyższego faktu w zainstalowanym w budynkach Kancelarii Senatu systemie nadzoru BMS Desigo CC firmy Siemens, zwanego dalej „systemem BMS”.
2.2. Włączenie urządzeń z poszczególnych układów do systemu BMS. System klimatyzacji freonowej (VRF) należy wyposażyć w odpowiednią kartę albo bramkę komunikacyjną, umożliwiającą włączenie urządzeń do systemu BMS. Zalecany jest standard komunikacyjny BACnet TCP/IP. W systemie BMS należy zwizualizować stan pracy jednostek wewnętrznych dla każdego obsługiwanego pomieszczenia przez system VRF (grzanie/chłodzenie/bieg wentylatora), temperaturę zadaną i aktualną. Operator ma mieć możliwość zmiany wartości zadanej temperatury oraz zdalnego wyłączenia pomieszczenia (również z harmonogramu). Okablowanie instalacji BMS będzie poprowadzone po istniejących trasach kablowych, tj.: z dachu budynku B do pomieszczenia w budynku A, w którym będzie zlokalizowana szafka krosowa i główny switch systemu; długość trasy 200 mb. światłowód 12-włóknowy jednomodowy, natomiast od szafki krosowej i głównego switcha 50 mb. okablowanie miedziane.
3. Wykonawca sporządzi dokumentację powykonawczą po zakończeniu realizacji robót i przekaże ją zamawiającemu w dniu zgłoszenia gotowości do odbioru robót.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia z załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45223110-0 - Instalowanie konstrukcji metalowych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45321000-3 - Izolacja cieplna
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 697827,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 697827,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 697827,59 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENGIE SERVICES Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5212685755
7.3.3) Ulica: Grochowska 312
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-839
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
kierowanie robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i konserwatorskiej
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 697827,59 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa odczynników do biologii molekularnej.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Koźla 2/4 m 7, część nr 2: Piwna 45/47 m 4
- ODNOWIENIE WSPARCIA PRODUCENTA DLA SYSTEMU FLOWMON NA OKRES 3 LAT DLA WYDZIAŁU ELEKTRYCZNEGO
- Świadczenie usługi serwisu oprogramowania DLP Safetica Enterprise służącego do ochrony przed wyciekami informacji oraz udzielenie nowych licencji oprogramowania
- Dostawa wyrobów medycznych.
- Kompleksowa usługa wsparcia w zakresie przygotowania dokumentów do archiwizacji oraz zniszczenia
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu zabaw na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 21 we Wrocławiu, w formule zaprojektuj i wybuduj.
- REMONT BUDYNKU NA TERENIE DZIAŁKI NR 180/4 W MIEJSCOWOŚCI SŁABOSZEWO W RAMACH REALIZACJI ZADAŃ: a)Utworzenie żłobka gminnego b) Prace adaptacyjne w budynku c) Termomodernizacja budynku.
- Modernizacja szatni mokrych wraz z łazienkami ogólnodostępnymi na Pływalni "Pingwin" przy ul. Oławskiej 3a w Warszawie (powtórzony)
- Przebudowa istniejącej kotłowni w ramach budowy nowego źródła ciepła w Jabłonnie na terenie działki nr ew.4/5 obręb 0005 przy ul. Modlińskiej 105 w Jabłonnie, gm. Jabłonna
- Remont podłogi sali D.222 w Zamku Piastowskim w Legnicy (zadanie budżetowe: "Modernizacja Zamku Piastowskiego")
- Wykonanie robót budowlanych w budynku Powiatowego Centrum P.P.P. i D.E. polegających na: Część I - Przebudowie ściany frontowej, Część II - Przebudowie klatki schodowej i korytarza
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.