eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaRemont sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 7, ul. Ludwika Zamenhofa 23 w Częstochowie -II postępowanie.



Ogłoszenie z dnia 2021-08-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 7, ul. Ludwika Zamenhofa 23 w Częstochowie -II postępowanie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO CZĘSTOCHOWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151399002

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Śląska 11/13

1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-217

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 34 37 07 617

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: iz@czestochowa.um.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.czestochowa.pl/przetargi/71430

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 7, ul. Ludwika Zamenhofa 23 w Częstochowie -II postępowanie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-597fc7e2-e3c9-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00157097

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003368/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.45 Remont sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 7, ul. Zamenhofa 23 w Częstochowie - BO

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00114759/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZ.271.42.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 258139,77 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 7, ul. Ludwika Zamenhofa 23 w Częstochowie.
1. Zakres prac obejmuje:
Zakres I
Przebudowa i remont sali gimnastycznej
a) ściany:
- usunięcie istniejących powłok malarskich,
- przygotowanie podłoża do malowania oraz do montażu paneli winylowych ściennych,
- montaż paneli ściennych,
- ułożenie tapet winylowych
b) sufity:
- usunięcie istniejących powłok malarskich,
- przygotowanie podłoża do malowania,
- malowanie
c) elementy wykończenia wnętrz:
- montaż osłon grzejnikowych
- zainstalowanie tablicy szklanej podświetlanej,
- montaż rolet wewnętrznych tekstylnych,
- wymiana drzwi,
- wymiana drabinek gimnastycznych
- montaż kotary grodzącej,
scena składana z paneli modułowych
wykonanie wewnętrznych instalacji elektrycznych i nagłośnieniowych

Zakres II
Wymiana posadzki
- rozbiórka starej posadzki- parkietu
- wykonanie nowej posadzki – wykładzina sportowa

UWAGA:
Prosimy o przedłożenie oferty cenowej na realizację dla każdego z zakresów (I i II) oraz oferty cenowej na realizację całości prac (łącznie zakres I i II). Zamawiający wymaga złożenia oferty w rozbiciu cenowym, ponieważ przewiduje się, że środki zabezpieczone w budżecie na realizację całości prac mogą być niewystarczające.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z zakresu II zamówienia

2.  Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa.
Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o postępowaniu i jest dostępna na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentacji projektowej lub STWiORB, a więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ oferta z najniższą ceną w wys. 340.710,00 zł brutto (zakres I przedmiotu zamówienia) przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wys. 171.636,00 zł brutto.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.