Og³oszenie z dnia 2021-08-23
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦WIADCZENIE US£UG OCHRONY FIZYCZNEJ WRAZ Z MONITORINGIEM S¡DU REJONOWEGO W ZAKOPANEM
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: S±d Rejonowy w Zakopanem
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000571582
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Gimnazjalna 13
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Zakopane
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 182024654
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: srzakopane@zakopane.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: zakopane.sr.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ kontroli pañstwowej i ochrony prawa oraz s±d i trybuna³
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Wymiar sprawiedliwo¶ci
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦WIADCZENIE US£UG OCHRONY FIZYCZNEJ WRAZ Z MONITORINGIEM S¡DU REJONOWEGO W ZAKOPANEM
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3abba047-03ed-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00156939
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-08-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00016888/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 ¦wiadczenie us³ug ochrony fizycznej wraz z monitoringiem S±du Rejonowego w Zakopanem
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https:/ezamowienia.ms.gov.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.ms.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Porozumiewanie siê zamawiaj±cego z wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji
elektronicznej zapewnionych przez system zapewniaj±cy obs³ugê procesu udzielania zamówieñ za
po¶rednictwem ¶rodków komunikacji elektronicznej, zwany dalej „Portalem” dostêpny pod adresem:
https://ezamowienia.ms.gov.pl . Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia oferty w formie elektronicznej, tj.
postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, wystawionym przez
dostawcê kwalifikowanej us³ugi zaufania, bêd±cego podmiotem ¶wiadcz±cym us³ugi certyfikacyjne -
podpis elektroniczny, spe³niaj±ce wymogi bezpieczeñstwa okre¶lone w ustawie z dnia 5 wrze¶nia 2016
r. – o us³ugach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r. poz. 1173 ze
zm.) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, za pomoc±
Portalu. Pozosta³e informacje zosta³y okre¶lone w SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Informacje dotycz±ce RODO zosta³y zawarte w SWZ i za³±cznikach do SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dotycz±ce RODO zosta³y zawarte w SWZ i za³±cznikach do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: A-2601-1/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug ochrony fizycznej osób i mienia wraz z monitoringiem na terenie obiektów S±du Rejonowego w Zakopanem oraz konwojem warto¶ci pieniê¿nych.
2. Zakres zamówienia: ochrona 3 obiektów biurowych po³±czonych wewnêtrznym systemem komunikacyjnym o ³±cznej pow. ok. 5 600 m2 oraz otoczenia budynku o pow. ok. 6.000 m2. Us³uga ochrony polegaæ ma na dzia³aniu maj±cym na celu zapewnienie bezpieczeñstwa ¿ycia, zdrowia i nietykalno¶ci osobistej oraz dzia³aniu zapobiegaj±cym przestêpstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a tak¿e przeciwdzia³aniu powstaniu szkody wynikaj±cej z tych zdarzeñ oraz niedopuszczeniu do wstêpu osób nieuprawnionych na teren chroniony.
3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawieraj±cy wielko¶æ oraz zakres zamówienia zawiera Za³±cznik nr 3 do niniejszego Og³oszenia - Opis przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-11-01 do 2022-10-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium wyboru wykonawcy oceniane bêdzie wed³ug nastêpuj±cych zasad:
1. Cena - 60 %
2. Do¶wiadczenie Wykonawcy - 40 %
Kryteria wyboru oferenta oceniane bêd± wed³ug nastêpuj±cych zasad:
1/Kryterium „cena”
W kryterium cena (C), w którym zamawiaj±cemu zale¿y, aby wykonawca przedstawi³ jak najkorzystniejszy wska¼nik (cena), zostanie zastosowany nastêpuj±cy wzór:
Liczba Cn
zdobytych (C) = ----------- x 100 pkt x waga kryterium 60%
punktów Cb
Gdzie:
Cn – cena najni¿sza w¶ród ofert nie odrzuconych
Cb – cena oferty badanej
60 % – procentowe znaczenie kryterium ceny
Liczba punktów, któr± mo¿na uzyskaæ w ramach tego kryterium obliczona zostanie przez podzielenie ceny najni¿szej z ofert przez cenê ocenianej oferty i pomno¿enie tak otrzymanej liczby przez 100 pkt i wagê kryterium, któr± ustalono na 60%.
2/ Kryterium „do¶wiadczenie Wykonawcy”
Oferta uzyska dodatkowe 10 pkt za ka¿d± us³ugê wskazan± w Wykazie wykonanych us³ug, stanowi±cym Za³±cznik nr 4 do niniejszego Og³oszenia, spe³niaj±c± warunek udzia³u w postêpowaniu, która by³a ¶wiadczona na rzecz s±du, prokuratury, policji lub innego obiektu u¿yteczno¶ci publicznej wyposa¿onego w systemy sygnalizacji w³amania i napadów, przeciwpo¿arowy oraz telewizji przemys³owej. W przypadku wykazania wiêkszej ni¿ dwie ww. us³ugi, oferta uzyska maksymaln± liczbê 40 punktów w kryterium „Do¶wiadczenie Wykonawcy”.
Ocena oferty w powy¿szym kryterium zostanie dokonana na podstawie o¶wiadczenia Wykonawcy, zawartego w Za³±czniku nr 4 do Og³oszenia- Wykaz wykonanych us³ug oraz za³±czonych dowodów.
Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwiêksz± liczbê punktów liczon± wed³ug wzoru:
Liczba zdobytych punktów = C + D
Gdzie:
C - liczba punktów uzyskanych w kryterium cena
D – do¶wiadczenie Wykonawcy
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie Wykonawcy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym -Zamawiaj±cy nie definiuje szczegó³owego opisu sposobu dokonywania oceny spe³nienia tego warunku.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów -
Zamawiaj±cy uzna warunek dotycz±cy posiadania uprawnieñ za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada aktualn± Koncesjê udzielon± przez Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie ochrony osób i mienia, wydan± na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2020 r. poz. 838 t.j. ze zm.).
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej -
Zamawiaj±cy uzna warunek dotycz±cy sytuacji ekonomicznej i finansowej wykonawcy za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e: jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej, zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 500.000,00 z³ na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
a) Warunek zostanie spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie lub wykonuje co najmniej dwie us³ugi ochrony budynku u¿yteczno¶ci publicznej o powierzchni co najmniej 5 000 m2 i warto¶ci ka¿dej us³ugi nie mniejszej ni¿ 300 000 z³ brutto w okresie 12 miesiêcy nieprzerwanego ¶wiadczenia us³ugi.
Zamawiaj±cy przyjmuje, ¿e zgodnie z definicja wskazan± w Rozporz±dzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadaæ budynki i ich usytuowanie, „budynek u¿yteczno¶ci publicznej” to budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwo¶ci, kultury, kultu religijnego, o¶wiaty, szkolnictwa wy¿szego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, spo³ecznej lub socjalnej, obs³ugi bankowej, handlu, gastronomii, us³ug, w tym us³ug pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obs³ugi pasa¿erów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym ¶ródl±dowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek u¿yteczno¶ci publicznej uznaje siê tak¿e budynek biurowy lub socjalny.
3. Ocena spe³niania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w z³o¿onych o¶wiadczeniach. Z tre¶ci za³±czonych dokumentów musi wynikaæ jednoznacznie, i¿ w/w warunki wykonawca spe³ni³.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1/ za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust.1 pkt 1 ustawy, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e przed terminem sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci,
2/ za¶wiadczenia albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³aceniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, zgodnie z art. 109 ust.1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci,
3/ odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej w zakresie art. 109 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
4/ o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021r. poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej /wype³niony i podpisany za³±cznik nr 8 do SWZ /,
5/ o¶wiadczenie o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa w art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp. /wype³niony i podpisany za³±cznik nr 10 do SWZ /,
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1/Aktualn± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia, zgodnie z ustaw± z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia dokument sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie w takim zakresie, w jakim bêdzie on wykonywa³ us³ugê objêt± uprawnieniem (koncesj±).
2/ Wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych us³ug, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania podmiotów na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie. Wzór wykazu stanowi Za³±cznik nr 4 do niniejszego Og³oszenia. Wykaz wraz z dowodami, musi zawieraæ informacje potwierdzaj±ce spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie do¶wiadczenia wykonawcy (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ww. wykaz w imieniu ca³ego konsorcjum sk³ada pe³nomocnik). Dowodami o których mowa powy¿ej s±: referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³uga zosta³a wykonana, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych jest wykonywana, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie Wykonawcy./ wype³niony i podpisany za³±cznik nr 4 do SWZ/.
3/ wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug i kontrolê jako¶ci wykonywanych us³ug wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i do¶wiadczenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresy wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami./wed³ug za³±cznika nr 6 do SWZ/,
4/ dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia z wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy w niniejszym postêpowaniu nie wymaga przedmiotowych ¶rodków dowodowych5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) wype³niony i podpisany formularz ofertowy - za³±cznik nr 1 do SWZ,2) zobowi±zanie innych podmiotów do udostêpnienia zdolno¶ci technicznej i zawodowej- za³±cznik nr 5 do SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Ka¿da oferta musi byæ zabezpieczona wadium o warto¶ci: 1 000,00 z³ (jeden tysi±c z³otych).2. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
3. Wadium w formie pieniê¿nej nale¿y wnie¶æ przelewem na rachunek bankowy zamawiaj±cego:
Bank Gospodarstwa Krajowego SA z dopiskiem „Wadium – postêpowanie A-2601-1/21”
konto nr 83 1130 1017 0021 1001 1090 0004.
4. Kserokopiê wp³aty zaleca siê do³±czyæ do oferty.
5. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2–4, wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
6. Z tre¶ci gwarancji (porêczenia) musi jednoznacznie wynikaæ jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi byæ podpisana przez upowa¿nionego (upe³nomocnionego) przedstawiciela Gwaranta kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub podpisem osobistym. Z tre¶ci gwarancji winno wynikaæ bezwarunkowe, na ka¿de pisemne ¿±danie zg³oszone przez zamawiaj±cego w terminie zwi±zania ofert±, zobowi±zanie Gwaranta do wyp³aty zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
7. Wadium musi byæ wniesione najpó¼niej do wyznaczonego terminu sk³adania ofert, tj. do dnia 13 wrze¶nia 2021r. do godz. 12:00.
Za skuteczny termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej, przyjêty za wa¿ny, bêdzie termin uznania rachunku Zamawiaj±cego w dniu i godzinie sk³adania ofert.
7. Wniesione wadium musi obejmowaæ okres zwi±zania ofert±.
8. Zamawiaj±cy odrzuci ofertê, je¿eli wykonawca nie wniós³ wadium, lub wniós³ w sposób nieprawid³owy lub nie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y³ wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1/ wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia,2/ wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy.
3/ do oferty wspólnej wykonawcy do³±czaj± pe³nomocnictwo.
4/ pe³nomocnik pozostaje w kontakcie z zamawiaj±cym w toku postêpowania i do niego zamawiaj±cy kieruje informacje, korespondencjê, itp.
5 oferta wspólna, sk³adana przez dwóch lub wiêcej wykonawców, powinna spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania:
a) oferta wspólna powinna byæ sporz±dzona zgodnie z SWZ
b) sposób sk³adania dokumentów w ofercie wspólnej:
- dokumenty, dotycz±ce w³asnej firmy, takie jak np.: o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia sk³ada ka¿dy z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± we w³asnym imieniu;
- dokumenty wspólne takie jak np.: formularz ofertowy, formularz cenowy, dokumenty podmiotowe i przedmiotowe sk³ada pe³nomocnik wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±;
c) kopie dokumentów dotycz±cych ka¿dego z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± musz± byæ po¶wiadczone za zgodno¶æ z orygina³em przez osobê lub osoby upowa¿nione do reprezentowania tych wykonawców
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-09-13 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz ze wszystkimi wymaganymi o¶wiadczeniami i dokumentami nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Portalu Smart PZP na stronie: www.ezamowienia.ms.gov.pl do dnia 13 wrze¶nia 2021r do godz. 12:00.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-13 13:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Zakup sprzêtu szkoleniowego i ewakuacyjnego na potrzeby Centralnej Stacji Ratunkowej Grupy Jurajskiej GOPR
- Wynajem i obs³uga toalet przeno¶nych 2025-2026
- Zakup sprzêtu do pasywnego i optycznego monitoringu g³uszca i cietrzewia
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: ,,Modernizacja dróg wraz z infrastruktur± - ul. Hrube Wy¿ne i Hrube Ni¿ne w Zakopanem"
- Rozbiórka nawierzchni boiska po³o¿onego przy ul. Parda³ówka 9 w Zakopanem wraz z napraw± i rekultywacj± terenu
- Wykonanie dekoracji bo¿onarodzeniowej w mie¶cie Zakopane w sezonie 2025 - 2026
wiêcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³uga ochrony osób i mienia w budynku S±du Rejonowego w Tczewie
- Ochrona fizyczna osób i mienia oraz utrzymanie czysto¶ci dworca autobusowego i jego otoczenia zlokalizowanego przy ul. Jagielloñczyka 7 w Mielcu
- "Ca³odobowe us³ugi portierskie, stró¿owania i dozoru obiektu "Poltegor-Instytut" Instytut Górnictwa Odkrywkowego we Wroc³awiu przy ul. Parkowej 25 w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Ochrona osób i mienia Muzeum w Gliwicach od 01.01.2026 do 31.12.2026
- WYKONANIE US£UG OCHRONY FIZYCZNEJ OSOB I MIENIA ORAZ US£UG ELEKTRONICZNEJ OCHRONY OBIEKTU FILHARMONII KOSZALIÑSKIEJ.
- Ochrona osób i mienia, monitorowanie oraz konserwacja systemów alarmowych w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
wiêcej: Us³ugi ochroniarskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





