Ogłoszenie z dnia 2022-05-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00102388/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa tlenu oddechowego do nurkowania, gazów do wytwarzania mieszanin oddechowych oraz gazów wzorcowych dla potrzeb laboratorium fizyko-chemicznego WTM Gdynia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 1 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320927404
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ciasna 7
1.5.2.) Miejscowość: Wałcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-601
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 1rblog.szp@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: 1rblog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/1rblog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa tlenu oddechowego do nurkowania, gazów do wytwarzania mieszanin oddechowych oraz gazów wzorcowych dla potrzeb laboratorium fizyko-chemicznego WTM Gdynia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f41c6030-af44-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00156915
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029930/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.15 Dotawa tlenu oddechowego do nurkowania, gazów do wytwarzania mieszanin oddechowych oraz gazów wzorcowych dla potrzeb laboratorium fizyko - chemicznego WTM Gdynia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00102388/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 25/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 290452,84 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa tlenu oddechowego do nurkowania zgodnie ze wskazanymi przez Zamawiającego wymaganiami zamieszczonymi w „Opisie przedmiotu zamówienia” stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ oraz zgodnie z zestawieniem zawartym w Rozdziale III ust. 1 SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 24100000-5 - Gazy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
24111900-4 - Tlen
4.5.5.) Wartość części: 32000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa gazów do wytwarzania mieszanin oddechowych zgodnie ze wskazanymi przez Zamawiającego wymaganiami zamieszczonymi w „Opisie przedmiotu zamówienia” stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ oraz zgodnie z zestawieniem zawartym w Rozdziale III ust. 1 SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 24100000-5 - Gazy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
24110000-8 - Gazy przemysłowe
24111300-8 - Hel
24111700-2 - Azot
4.5.5.) Wartość części: 232462,84 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa gazów wzorcowych dla potrzeb laboratorium fizyko-chemicznego WTM Gdynia zgodnie ze wskazanymi przez Zamawiającego wymaganiami zamieszczonymi w „Opisie przedmiotu zamówienia” stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ oraz zgodnie z zestawieniem zawartym w Rozdziale III ust .1 SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 24100000-5 - Gazy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
24111700-2 - Azot
24112200-4 - Tlenki azotu
24321100-1 - Węglowodory nasycone
4.5.5.) Wartość części: 25990,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyznaczonym terminie nie złożono żadnej oferty
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 344158,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 344158,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 344158,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "TECH GAZ SI" s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8571791832
7.3.3) Ulica: Łąkowa nr 7a
7.3.4) Miejscowość: Gryfice
7.3.5) Kod pocztowy: 72-300
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 344158,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 168 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31783,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31783,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31783,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AIR PRODUCTS Sp. z.o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260213184
7.3.3) Ulica: Komitetu Obrony Robotników nr 48
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-146
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31783,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 168 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
a) w zakresie zamówienia podstawowego:
-zadanie 2 – do 24 tygodni od dnia podpisania umowy;
-zadanie 3 (pozycja od 1 do 5) – do 12 tygodni od dnia podpisania umowy;
-zadanie 3 (pozycja 6) – do 2 tygodni od dnia podpisania umowy.
b) w zakresie zamówienia opcjonalnego:
-zadanie 2 (pozycja 2) – do 24 tygodni od dnia poinformowania Wykonawcy o uruchomieniu prawa opcji;
-zadanie 3 (pozycja 6) – do 24 tygodni od dnia poinformowania Wykonawcy o uruchomieniu prawa opcji.
W przypadku gdy termin na realizację umowy zakończyłby się po 30 listopada 2022 r., to ostatecznym dniem, w którym Wykonawca zobowiązuje się zrealizować umowę jest 30 listopada 2022 r. (dotyczy zamówienia podstawowego i zamówienia w ramach prawa opcji).
W przypadku gdy ostatni dzień realizacji zamówienia przypada na dzień wolny od pracy tj. sobota, niedziela lub dni ustawowo wolne od pracy, to termin realizacji przypada na roboczy dzień poprzedzający dzień realizacji zamówienia.
INNE PRZETARGI Z WAŁCZA
- Usługa pełnienia funkcji koordynatora projektu w ramach Programu Współpracy Interreg VI A Mecklenburg-Vorpommern/Brandenburg /Polska 2021-2027
- Dostawy produktów zwierzęcych, mięsa i produkty mięsnych
- Remont boiska wielofunkcyjnego przy SP Nr 1, remont bieżni prostej i bieżni do skoku w dal przy SP nr 2 oraz remont boiska wielofunkcyjnego, remont bieżni prostej i do skoku w dal w SP Nr 5 w Wałczu.
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg i ulic zarządzanych przez Burmistrza Miasta Wałcz
- Dostawa amunicji sportowej
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych i papieru do drukarek
więcej: przetargi w Wałczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa certyfikowanych materiałów odniesienia CRM (ISO 17034) oraz gazów wysokiej czystości przez okres 12 miesięcy wraz z dzierżawą butli
- Sukcesywna dostawa gazów technicznych sprężonych i gazów technicznych w stanie skroplonym wraz z dzierżawą butli i zbiorników na gazy skroplone dla wybranych Instytutów Sieci Badawczej Łukasiewicz
- Sukcesywne dostawy ciekłego helu
- 10/TP/I/24 SUKCESYWNE DOSTAWY GAZÓW MEDYCZNYCH WRAZ Z TRANSPORTEM, DZIERŻAWĄ BUTLI ORAZ DZIERŻAWĄ ZBIORNIKA NA TLEN MEDYCZNY CIEKŁY
więcej: Gazy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.