eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PiasecznoUsługa sterylizacji/kastracji/chipowania zwierząt dla mieszkańców Gminy Piaseczno w 2025 roku



Ogłoszenie z dnia 2025-03-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa sterylizacji/kastracji/chipowania zwierząt dla mieszkańców Gminy Piaseczno w 2025 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Piaseczno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015891289

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 5

1.5.2.) Miejscowość: Piaseczno

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-500

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzp@piaseczno.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaseczno.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-70e804b8-8caa-4788-86fe-2750ad15025f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa sterylizacji/kastracji/chipowania zwierząt dla mieszkańców Gminy Piaseczno w 2025 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-70e804b8-8caa-4788-86fe-2750ad15025f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00156909

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00040615/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.26 Chipowanie i sterylizacja zwierząt

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00115876

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Spr. 25/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa sterylizacji /kastracji/chipowania zwierząt dla mieszkańców Gminy Piaseczno w 2025 roku.
1) Przedmiotem zamówienia jest:
a) Przeprowadzenie sterylizacji / kastracji zwierząt pochodzących z terenu gminy Piaseczno w roku 2025, (sterylizacja suki, kastracja psa, sterylizacja kotki, kastracja kota), których właściciele mieszkają na terenie gminy Piaseczno,
b) Przeprowadzenie usługi chipowania zwierząt (psów, kotów) pochodzących z terenu gminy Piaseczno w roku 2025, których właściciele mieszkają na terenie gminy Piaseczno,
c) Przeprowadzenie zabiegów sterylizacji / kastracji / chipowania kotów wolnożyjących.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 170000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 170000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 170000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Gabinet Weterynaryjny RubinVet Rafał Kaczor i Zofia Maksimowicz s.c.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przychodnia Weterynaryjna Iwona Piechowska, ul. Szkolna 24 lok. 4, 05-500 Piaseczno; Gabinet Weterynaryjny BemaVet s.c. Anna Kamińska i Katarzyna Zapaśnik, ul. Gen. Grochowskiego 1/52, 05-500 Piaseczno; Całodobowa lecznica dla zwierząt "ALMA-WET" Ireneusz Niemywski, ul. Działkowa 42a, 05-509 Józefosław; Gabinet Weterynaryjny Piotr Nakonieczny i Tomasz Stawikowski s.c., ul. Młynarska 23 lok. 57, 05-500 Piaseczno; Przychodnia Weterynaryjna EMDEVET Magdalena Derezińska, ul. Ogrodowa 6, 05-500 Józefosław; Gabinet Weterynaryjny Gabor Vet Gabor Kamiński, ul. Marka Grechuty 7, 05-510 Chylice

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384162682

7.3.3) Ulica: ul. Rubinowa 6

7.3.4) Miejscowość: Piaseczno

7.3.5) Kod pocztowy: 05-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 170000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-12

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający będzie się rozliczać z Wykonawcą po cenach jednostkowych do wyczerpania łącznej kwoty w wysokości 170 000,00 zł brutto.
Termin realizacji umowy - do dnia 12.12.2025 r. lub do wyczerpania łącznego wynagrodzenia brutto w wysokości 170 000,00 zł.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.