Ogłoszenie z dnia 2022-05-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00087967/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług sprzątania na potrzeby Muzeum Regionalnego w Stalowej Woli z podziałem na dwie części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Regionalne w Stalowej Woli
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 83041400600000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sandomierska 1
1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 158448556
1.5.8.) Numer faksu: 158448557
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oferty@muzeum.stalowawola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.muzeum.stalowawola.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.muzeum.stalowawola.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług sprzątania na potrzeby Muzeum Regionalnego w Stalowej Woli z podziałem na dwie części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b87abade-a398-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00156801
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00087967/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MR-AG- 3121-1/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 268133,55 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:1) Utrzymanie czystości w siedzibie głównej Muzeum Regionalnego w Stalowej Woli, ul. Sandomierska 1, budynek wraz z otoczeniem (ZAKRES PODSTAWOWY).
2) Utrzymanie czystości w Galerii Malarstwa Alfonsa Karpińskiego w Stalowej Woli, ul. Rozwadowska 12, budynek wraz z otoczeniem (ZAKRES PODSTAWOWY).
3) Utrzymanie czystości w pomieszczeniach magazynowych i innych wskazanych przez Zamawiającego wg potrzeb, rozliczane kosztorysowo na podstawie stawki za 1 rbh (PRAWO OPCJI).
Część pierwsza przedmiotu zamówienia składa się z zamówienia podstawowego obejmującego zakres szczegółowo opisany w Załączniku A do SWZ oraz z zamówienia objętego prawem opcji.
Ad. 1.
BUDYNEK GŁÓWNY MUZEUM REGIONALNEGO W STALOWEJ WOLI, UL. SANDOMIERSKA 1 WRAZ Z OTOCZENIEM.
Utrzymanie czystości w siedzibie głównej Muzeum Regionalnego w Stalowej Woli, ul. Sandomierska 1, budynek wraz z otoczeniem, (serwis od poniedziałku do piątku wykonywany przez min. 1 pracownika, min. 7 godzin dziennie, w godz. 7-19 do uzgodnienia z Zamawiającym. Dodatkowo Zamawiający może wymagać świadczenia usług sprzątania w niedziele w godz. 13-17 (4 godz.) poprzez skorzystanie z prawa OPCJI (nieujęte w zakresie podstawowym).
Zakres zamówienia obejmuje:
1. Utrzymywanie czystości w salach ekspozycyjnych, łącznie ok. 730 m2
2. Utrzymywanie czystości w pomieszczeniach biurowych i Sali Edukacyjnej (7 pomieszczeń biurowych o powierzchni min. 20 m2 każde, Sala Edukacyjna z zapleczem o łącznej powierzchni 50 m2) – do godz. 9.00
3. Utrzymywanie czystości i prowadzenie dezynfekcji w korytarzach i na klatce schodowej, w tym ścieranie kurzu z parapetów i mebli, zamiatanie, odkurzanie, mycie na mokro podłóg, mycie i konserwacja powierzchni drewnianych, płytek granitowych i marmurowych, środkami specjalnie do tego przeznaczonymi dostarczonymi przez Wykonawcę. Opróżnianie koszy na śmiecie, wymiana worków na śmieci w koszach.
4. Mycie i dezynfekcja 3 toalet (dwóch ogólnodostępnych dla zwiedzających oraz jednej toalety przeznaczonej do użytku dla pracowników), wymiana worków na śmieci oraz środków higienicznych, tj.: mydła w dozownikach, wkładów dezynfekujących w zawieszkach do WC, odświeżaczy powietrza (spray nie na bazie octu), białych ręczników papierowych oraz papieru toaletowego, 3 razy w tygodniu zalewanie kratek odpływowych w łazienkach, raz na kwartał używanie preparatu udrożniającego rury, codzienne czyszczenie luster, glazury i terakoty jeżeli uległy zabrudzeniu środkami do tego przeznaczonymi dostarczonymi przez Wykonawcę. W wyżej wymienionych toaletach Muzeum posiada osprzęt firmy Merida (pojemniki na mydło, papier toaletowy, ręczniki).
Szczegółowy opis zakresu zamówienia zawiera Załącznik A do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.5.5.) Wartość części: 116783,55 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem części II zamówienia jest świadczenie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń znajdujących się w budynku Muzeum Centralnego Okręgu Przemysłowego w Stalowej Woli, ul. Hutnicza 17, sprzątanie otoczenia budynku oraz odśnieżanie posesji i parkingu.Część druga przedmiotu zamówienia składa się z zamówienia podstawowego obejmującego zakres szczegółowo opisany w Załączniku B do SWZ oraz z zamówienia objętego prawem opcji.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca świadczył usługę bieżącego utrzymania czystości w budynku Muzeum Centralnego Okręgu Przemysłowego oraz jego bezpośrednim otoczeniu, przy pomocy minimum 2 pracowników, nie mniej niż 7 godzin dziennie, od poniedziałku do piątku w godzinach 7-19 (do uzgodnienia z przedstawicielem Zamawiającego). Dodatkowo Zamawiający może wymagać świadczenia usług sprzątania w niedziele w godz. 13-17 (4 godz.) poprzez skorzystanie z prawa OPCJI (nieujęte w zakresie podstawowym).
Do obowiązków Wykonawcy będzie należało:
PRACOWNIK 1
Podstawowy zakres pracy dla Pracownika: utrzymanie czystości w pomieszczeniu ekspozycji stałej (głównej), pomieszczeniach ekspozycji czasowych oraz ciągów komunikacyjnych przy użyciu maszyny sprzątającej (czyszczenie maszynowe).
PRACOWNIK 2
Podstawowy zakres pracy dla Pracownika: utrzymanie czystości korytarzy, klatek schodowych, biur, toalet, windzie i innych, a także w pomieszczeniach ekspozycyjnych w miejscach niedostępnych do maszynowego czyszczenia.
Poprzez maszynowe czyszczenie posadzek Zamawiający rozumie usuwanie powierzchniowych zabrudzeń przy pomocy maszyny (zasilanej akumulatorami) zapewniającej mycie, ale także szorowanie i suszenie. Należy użyć maszynę myjącą, która podaje wodę z detergentem i rozprowadza go po powierzchni za pomocą dużej, obrotowej szczotki, a następnie usuwa nadmiar wody wraz z brudem i odprowadza ją do osobnego zbiornika na brudną wiodę. Posadzka po czyszczeniu powinna być czysta i sucha, nadająca się od razu do użytku (eliminacja ryzyka poślizgnięcia się oraz ograniczenie pojawienia się szybko nowych zabrudzeń).
Zakres zamówienia obejmuje:
1. Utrzymywanie na bieżąco czystości w salach ekspozycyjnych, łącznie 2030,73 m2.
2. Utrzymywanie czystości w 4 pomieszczeniach biurowych o łącznej powierzchni 126,75 m2.
3. Utrzymywanie czystości w ciągach komunikacyjnych, korytarzach, częściach wspólnych, klatce schodowej.
4. Mycie i dezynfekcja 5 toalet ogólnodostępnych dla zwiedzających oraz 2 toalet przeznaczonych do użytku dla pracowników Muzeum COP.
5. Utrzymanie porządku otoczenia budynku.
6. Odśnieżanie (serwis codzienny w okresie zimowym wg potrzeb) z posesji i parkingu Muzeum COP.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik B do SWZ oraz proponowane postanowienia umowy będące załącznikiem nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.5.5.) Wartość części: 151350,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 127348,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 360319,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 127348,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Roko Bąk Małgorzata Chorzelów 196,39-331 Chorzelów
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe TOP-SERWIS Mirosław Bąk 39-331 Chorzelów 196
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8131399898
7.3.3) Ulica: Chorzelów 196
7.3.4) Miejscowość: Chorzelów
7.3.5) Kod pocztowy: 39-331
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 127348,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129428,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 491520,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129428,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ROKO Małgorzata Bąk, 39-331 Chorzelów 196
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe TOP-SERWIS Mirosław Bąk 39-331 Chorzelów 196
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8171399898
7.3.3) Ulica: Chorzelów 196
7.3.4) Miejscowość: Chorzelów
7.3.5) Kod pocztowy: 39-331
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129428,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia w budynku Biblioteki Międzyuczelnianej w Stalowej Woli, przy ul. ks. J. Popiełuszki 10.
- "Świadczenie usług Inżyniera Kontraktu związanych z realizacją projektu pn. Modernizacja cyfrowa w Gminie Stalowa Wola i jej jednostkach organizacyjnych"
- Dostawa sprzętu AGD oraz RTV na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
- Wykonanie przeglądów okresowych instalacji elektrycznej dla Jednostek Gminy Stalowa Wola
- Sukcesywna dostawa pieczywa dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi sprzątania w wybranych pomieszczeń Uzdrowiska Goczałkowice - Zdrój Sp. z o.o.
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń w budynku przy ul. Hożej 76/78 i pomieszczeń w budynku przy ul. E. Plater 18 w Warszawie, stanowiących siedzibę Urzędu PGRP.
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń w siedzibie Urzędu Lotnictwa Cywilnego
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynkach oraz na terenach przyległych do budynków Sądu Rejonowego w Gorzowie Wlkp.
- Świadczenie usługi sprzątania obiektów Dzielnicowego Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga-Północ m. st. Warszawy, z podziałem na trzy zadania
- 420/2024 Świadczenie usług w zakresie sprzątania i utrzymania zieleni na placach zabaw, siłowniach plenerowych, znajdujących się w zarządzaniu ZGN w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.