Og³oszenie z dnia 2022-05-12
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00273612/01 - Wynik z dnia 2022-07-23
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja budynku przy ul. Spychalskiego 2 / Pl. Pi³sudskiego 10
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MIEJSKI ZARZ¡D LOKALI KOMUNALNYCH W OPOLU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 161555210
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Ozimska 19
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-057
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzlk@mzlk.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://mzlk-opole.bip.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Zarz±dzanie gminnym zasobem mieszkaniowym, lokalami u¿ytkowymi, terenami mieszkaniowymi, administrowanie nieruchomo¶ciami Skarbu Pañstwa.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja budynku przy ul. Spychalskiego 2 / Pl. Pi³sudskiego 10
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2d950b75-d203-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00156784
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-05-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00020655/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.11 Postêpowanie na udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie modernizacji budynku przy ul. Spychalskiego 2/Pl. Pi³sudskiego 10 w Opolu.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP https://moj.gov.pl/nforms/ezamowienia i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/FormsRedirect.
2. Komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków (innych ni¿ oferta),
zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostêpnego na ePUAP
https://moj.gov.pl/nforms/ezamowienia oraz udostêpnionego przez miniPortal: https://miniportal.uzp.gov.pl/FormsRedirect.
3. Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email: mzlk@mzlk.opole.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, opisane zosta³y w Instrukcji u¿ytkownika systemu miniPortal:https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf oraz Warunkach korzystania z elektronicznej
platformy us³ug administracji publicznej ePUAP):https://www.gov.pl/web/gov/warunki- korzystania.
2. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP lub ID postêpowania na miniportalu).
3. Dokumenty elektroniczne, sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem „Formularza do komunikacji” jako za³±czniki.
Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych za pomoc± poczty elektronicznej, na wskazany powy¿ej adres. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia23 grudnia 2020 r. w sprawie
podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy
(Dz. U. z 2020 poz. 2415). 4. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi max.150MB. W celu za³±czenia wiêkszej liczby dokumentów w jednym za³±czniku nale¿y je odpowiednio odpisaæ, skompresowaæ te pliki w formacie ZIP, a nastêpnie za³±czyæ do formularza.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MZLK.2420.20.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane w zakresie modernizacji budynku przy ul. Spychalskiego 2/ Pl. Pi³sudskiego 10 w Opolu (obiektu wpisanego do rejestru zabytków województwa opolskiego).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45410000-4 - Tynkowanie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45442300-0 - Roboty w zakresie ochrony powierzchni
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45453100-8 - Roboty renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy na podstawie art 214 ust. 1 pkt 7 ustawy pzp przewiduje udzielenie, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, zamówienia polegaj±cego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych (zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego) w wielko¶ci nie wiêkszej ni¿ 80% warto¶ci zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Dotyczy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej. Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e nale¿ycie wykona³, w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie roboty o warto¶ci min. 100 000 z³ ka¿da, odpowiadaj±ce swoim rodzajem robotom stanowi±cym przedmiot zamówienia, tj. maj±ce w swoim zakresie remont, przebudowê obiektu, w tym co najmniej jedn± robotê dotycz±c± obiektu wpisanego do rejestru zabytków lub ewidencji zabytków.5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiany umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci i nie mog± naruszaæ postanowieñ zawartych w art. 454 i 455 ustawy pzp.2. Dopuszcza siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w nastêpuj±cym zakresie i przy spe³nieniu nastêpuj±cych warunków:
a) Zmiana warunków i sposobu odbioru robót jest mo¿liwa wy³±cznie za zgod± obu Stron umowy i nie mo¿e powodowaæ zmiany terminu realizacji umowy;
b) Zmiana terminu wykonania robót jest mo¿liwa wy³±cznie za zgod± obu Stron umowy (Strona wnosz±ca o zmiany inicjuje zmianê pisemnie podaj±c uzasadnianie zmiany, czas wykonania zmiany, wp³yw zmiany na termin zakoñczenia realizacji umowy) z nastêpuj±cych powodów:
1) zlecenie dodatkowych robót budowlanych powoduj±cych wstrzymanie realizacji zamówienia podstawowego bêd±cego przedmiotem niniejszej umowy, je¿eli zamówienie to wp³ynie na zmianê terminu wykonania robót;
2) konieczno¶æ przerwania robót, ze wzglêdu na niekorzystne warunki atmosferyczne, uniemo¿liwiaj±ce prowadzenie robót zgodnie ze specyfikacj± techniczn±;
3) wstrzymanie robót przez uprawniony organ, z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy;
c) Zmniejszenie wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 4 ust. 1 umowy, jest mo¿liwe wy³±cznie w uzasadnionych przypadkach za zgod± obu Stron umowy;
d) Zmiana warunków p³atno¶ci jest mo¿liwa wy³±cznie w uzasadnionych przypadkach i wymaga zgody obu Stron umowy;
e) Zmiana zakresu robót (czê¶ci zamówienia) powierzonych podwykonawcom, wymaga zgody obu Stron umowy;
f) Zmiana podwykonawcy robót wskazanych w ofercie, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiaj±cego na zatrudnienie nowego podwykonawcy;
g) W przypadku wyst±pienia si³y wy¿szej mo¿liwa jest zmiana postanowieñ umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy;
h) W przypadku wynikniêcia rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ci w rozumieniu pojêæ u¿ytych w umowie, których nie mo¿na usun±æ w inny sposób, a zmiana bêdzie umo¿liwiaæ usuniêcie rozbie¿no¶ci i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony, mo¿liwa jest zmiana postanowieñ umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy;
i) Dopuszcza siê zmiany umowy dotycz±ce poprawienia b³êdów i oczywistych omy³ek s³ownych, literowych i liczbowych, zmiany uk³adu graficznego umowy lub numeracji jednostek redakcyjnych, nie powoduj±ce zmiany celu i istoty umowy, przy czym wymaga to zgody obu Stron umowy;
j) Je¿eli w trakcie realizacji umowy zaistnieje konieczno¶æ dokonania uszczegó³owienia, wyk³adni lub doprecyzowania poszczególnych zapisów umowy, nie powoduj±cych zmiany celu i istoty umowy, dopuszcza siê zmiany umowy w tym zakresie, przy czym wymaga to zgody obu Stron umowy;
k) W przypadku wyst±pienia zmian powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê umowy, mo¿liwa jest zmiana postanowieñ umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-05-31 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP https://moj.gov.pl/nforms/ezamowienia i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/FormsRedirect.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-31 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:
a) cena oferty 60%b) termin gwarancji 40%
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego dla potrzeb Klinicznego Centrum Ginekologii, Po³o¿nictwa i Neonatologii w Opolu
- ZP/02/2025 "Zakup i dostawa podstawowych artyku³ów medycznych dla "Centrum Zdrowia w Opolu" Sp. z o.o."
- Na us³ugê ubezpieczenia OC i NNW uczniów skierowanych na sta¿e uczniowskie.
- D/18/2025/A1 Sukcesywny zakup materia³ów ogólnobudowlanych oraz paneli i wyk³adzin na potrzeby Centrum Sieci i Wsparcia Technicznego
- Zakup i dostawa sprzêtu do obróbki wydruków oraz sprzêtu do kontroli jako¶ci druku w celu utworzenia Bran¿owego Centrum Umiejêtno¶ci w dziedzinie poligrafii, introligatorstwa i opakowañ w Opolu
- [D/2/TP/2025]_Dostawa silnika do jednostki kogeneracyjnej wraz z us³ug± serwisowania przez okres 12 miesiêcy
wiêcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie terenu dla zadania pn.: "Utworzenie 24 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022- 2029 w Klubie Malucha "Kozio³ek" w Lututowie przy ul. Wieruszowskiej 18"
- Remont pokoi w budynku szpitalnym w Ustroniu, przy ul. Zdrojowej 6 - pe³na nazwa w dokumentach zamówienia
- Roboty budowlane zwi±zane z remontem czê¶ci piwnicznej budynku Pañstwowej Szko³y Muzycznej I i II Stopnia w Nowym Targu - filia (obiekt) w Rabce Zdrój
- Pomocna D³oñ dla mieszkañców gminy Kowary - us³ugi spo³eczne dla osób wymagaj±cych wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposa¿eniem oraz wyposa¿enie dziennego domu pomocy
- Remont hali sportowej w Kamieñcu Z±bkowickim
- Utworzenie Gminnego ¯³obka w Wilczynie
wiêcej: Tynkowanie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.