eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Remont sal dydaktycznych



Ogłoszenie z dnia 2021-08-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont sal dydaktycznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH NR 14 W GLIWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240419813

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Przedwiośnie 2

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-119

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 322370288

1.5.8.) Numer faksu: brak

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zso14.gliwice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sp14gliwice.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zso14.bip.gliwice.eu/zamowieniaPubliczne

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont sal dydaktycznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20b71276-d4e5-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00156668

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000591/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont sal dydaktycznych.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00094140/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2/2021/R

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 140760,45 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z remontem sal i pomieszczeń szkolnych – wymiana
drzwi (skrzydeł i ościeżnic) wraz z wykonaniem prac towarzyszących wymianie, w tym uzupełniających prac
wykończeniowych takich jak: malarskie, posadzkarskie, okładzinowe, tynkarskie.
Podstawowy zakres robót:
1) demontaż istniejącej stolarki drzwiowej w miejscach wskazanych na załączniku graficznym (załącznik nr 15,
załącznik nr 16),
2) montaż nowej stolarki drzwiowej (montaż na dyblach) w miejscach wskazanych na załączniku graficznym
(załącznik nr 15, załącznik nr 16),
3) Wszelkie prace towarzyszące wymianie drzwi i ościeżnic w tym uzupełniające prace wykończeniowe takie
jak: malarskie, posadzkarskie, okładzinowe, tynkarskie i inne konieczne do odtworzenia stanu istniejącego
przed wymianą drzwi.
Planowania ilość drzwi do wymiany:
- parter- 18 szt.
- piętro- 18 szt.
Wykonawca, dodatkowo, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny:a) pokryje koszty zużycia wody, energii elektrycznej, w wysokości ryczałtowej 500 złotych brutto,
b) wykona zabezpieczenie podłóg i posadzek przed uszkodzeniem, zabrudzeniem, zapyleniem w związku
z realizacją robót,
c) wykona zabezpieczenie istniejącego wyposażenia, sprzętu, mebli, itp. w związku z realizacją robót,
d) zabezpieczy sąsiadujące pomieszczenia przed zapyleniem w związku z realizacją robót
e) na bieżąco będzie utrzymywał porządek i wykonywał prace porządkowe,
f) wywiezie i podda utylizacji wszelkie odpady,
g) przekaże: dokumentację powykonawczą, wszelkie atesty na materiały,
h) zorganizuje własne zaplecze na potrzeby budowy, w tym przenośne toalety, w miejscu uzgodnionym
z Zamawiającym,
i) zabezpieczy teren robót przed dostępem osób trzecich
j) uzgodni z Zamawiającym kolorystykę do malowania ścian i sufitów, kolorystykę okładzin ściennych
posadzek, itp.,
k) zapewni stosowanie i przestrzeganie zasad sanitarnych wynikających ze stanu epidemii
WYMAGANIA DOTYCZĄCE STOLARKI DRZWIOWEJ.
Wszystkie materiały zastosowane do realizacji robot powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów
dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy Prawo Budowlane.
Zamawiający określa następujące wymagania jakościowe dla stolarki drzwiowej:
1) skrzydło drzwiowe:
a) opis ogólny wymagań:
drzwi drewniane wewnętrzne przeznaczone do stosowania w budownictwie użyteczności publicznej jako drzwi
wewnętrzne stanowiące zamknięcie otworów w ścianach wewnętrznych tzw. drzwi wzmocnione
wewnątrzlokalowe. Z uwagi na wymagania wytrzymałościowe ww. drzwi mogą być stosowane w warunkach
odpowiadających 3 klasie wymagań wg PN-EN 1192:2001 lub równoważnej.
Drzwi jednoskrzydłowe, z przeszkleniem w górnej części drzwi o wymiarach od 35x35 cm do 50x50 cm.
Szczegóły przeszklenia – wg punktu litera c)
Wymiary drzwi w świetle ościeżnicy: szerokość: 90 cm, wysokość: 200 cm z tolerancją + 1cm.
Skrzydło drzwiowe wyposażone w: zamek pod wkładkę patentową i wkładkę patentową oraz trzy klucze,
klamkę bezpieczną, trzy zawiasy wzmocnione trójelementowe, skrzydło okleinowane CPL grubości 0,7
mm-kolor popielaty, zbliżony do RAL 7040 , klamka bezpieczna, szyldy do klamki i do zamka ze stali
nierdzewnej, panel dolny – wg punktu litera d), obrzeża na krawędziach skrzydła – wg punktu litera b) tiret
piąty.
b) konstrukcja skrzydła:
pokrycie: okleina CPL 0,7 mm kolor popielaty, zbliżony do RAL 7040,
poszycie: płyta HDF,
wypełnienie: płyta wiórowa otworowa,
rama skrzydła: z klejonki drewnianej,
obrzeże: pionowe krawędzie drzwi osłonięte listwami ze stali nierdzewnej grubości 0,6 mm. Górna krawędź
oklejona taśmą obrzeżową w kolorze skrzydła
c) przeszklenie skrzydła:
szyba przezierna, grubości 4 – 6 mm,
szyby bezpieczna hartowana lub klejona,
ramki przyszybowe ze stali nierdzewnej,
wymiary przeszklenia: od 35x35 cm do 50x50 cm
d) panel ochronny zamocowany z dwóch stron skrzydła na dole tzw. okopnik:
panel ze stali nierdzewnej o grubości 0,6 mm,
wysokość panelu 300 mm z tolerancja +/- 25 mm
szerokość panelu – na szerokość skrzydła drzwiowego
2) ościeżnica:
a) ościeżnica metalowa kątowa, szerokości 100-105 mm, wykonana z blachy stalowej o grubości 1,2-1,5 mm,
lakierowana proszkowo w kolorze popielatym zbliżonym do RAL 7035,
b) ościeżnica wyposażona w sześć dybli montażowych, uszczelkę gumową obwiedniową,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach:
a) rysunek lokalizacji drzwi planowanych do wymiany w ramach niniejszego zamówienia-rzut parteru -
załącznik nr 15 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ),
b) rysunek lokalizacji drzwi planowanych do wymiany w ramach niniejszego zamówienia-rzut piętra - załącznik
nr 16 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ),
c) przedmiar robót - załącznik nr 6 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ),
Uwaga: przedmiar robót należy traktować jako element pomocniczy przy obliczaniu ceny oferty. Wykonawcazobowiązuje się wykonać roboty budowlane, które nie zostały wyszczególnione w przedmiarze robót, a są
konieczne do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z wiedzą techniczną oraz dla kompletności
dzieła-doprowadzenie do stanu istniejącego.
Wykonawca powinien sprawdzić wymiary i kierunek otwierania drzwi przed złożeniem oferty oraz przed
zamontowaniem drzwi.
Wymagany okres gwarancji: min. 36 miesięcy, max. 72 miesiące licząc od dnia końcowego odbioru robót
potwierdzonego protokołem odbioru bez zastrzeżeń,
Wymagany okres rękojmi: min. 36 miesięcy, max. 72 miesiące licząc od dnia końcowego odbioru robót
potwierdzonego protokołem odbioru bez zastrzeżeń.
Zamawiający wymaga, aby zaoferowany okres gwarancji i rękojmi był taki sam.
Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie przez Wykonawcę (przed złożeniem oferty) wizji lokalnej miejsca
robót objętego przedmiotem zamówienia, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym.
Inne wymagania:
a) wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie nowe materiały, urządzenia oraz
wyposażenie
b) przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzględnić specyfikę pracy w czynnych
obiektach oświatowych.
c) wykonywanie robót jest możliwe od poniedziałku do piątku, od godziny 6.00 do godziny 21.00.
d) wykonywanie robót musi być tak prowadzone, aby była zapewniona ciągłość pracy placówki
e) głośne prace mogą być wykonywane w takim czasie, aby nie utrudniać funkcjonowania placówki – termin
wykonywania tych prac wykonawca winien uzgodnić z placówką przed rozpoczęciem tych prac. W okresie
roku szkolnego głośne prace mogą wykonywane od godziny 14 do godziny 21

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45262321-7 - Wyrównywanie podłóg

45262522-6 - Roboty murarskie

45410000-4 - Tynkowanie

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45431200-9 - Kładzenie glazury

45432110-8 - Kładzenie podłóg

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89949,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140760,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140760,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD WIELOBRANŻOWY ELKO JACEK BZDOK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312128457

7.3.3) Ulica: WIELICKA 24

7.3.4) Miejscowość: GLIWICE

7.3.5) Kod pocztowy: 44-103

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140760,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.