Ogłoszenie z dnia 2025-03-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00106037/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dozorowanie i ochrona obiektów, terenu i mienia poprzez monitorowanie systemów w Zakładzie Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Odpadami Spółka Akcyjna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072321490
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowska 315 d
1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zgo.bielsko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgo.bielsko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7bfb028f-dd62-4e48-8e85-a6c9169059251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dozorowanie i ochrona obiektów, terenu i mienia poprzez monitorowanie systemów w Zakładzie Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7bfb028f-dd62-4e48-8e85-a6c916905925
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00156533
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00106037
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 7/ZP/ZGO/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W zakresie przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany dozorowania i ochrony obiektów, terenu i mienia ZGO S.A. przy ul. Krakowskiej 315 d, PSZOK ul. Straconki 1 i PSZOK ul. Szyprów 8 w Bielsku-Białej wykorzystując w tym celu system ochrony technicznej będący własnością Zamawiającego, który powinien zostać połączony za pomocą urządzeń transmisyjnych z systemem centralnego monitoringu alarmowego (CMA) Wykonawcy obsługującego ten system.
Zamawiający posiada system ochrony technicznej składający się z systemu monitoringu wizyjnego CCTV (kamery, rejestratory, serwer, oprogramowanie GANZ CORTROL i urządzenia towarzyszące), system SSWiN składający się z 7 central oraz monitoring termowizji wymagających zainstalowania przez Wykonawcę rządzeń monitorujących z transmisją danych do stanowiska dowodzenia i monitorowania Wykonawcy zgodnie z poniższym wykazem i adresami:
Obiekt Adres w Bielsku-Białej System wymagający podłączenia stałego monitoringu z transmisją danych
Pomieszczenia ZGO ul. Krakowska 315d stały dozór SSP - z przesyłem na Straż
Pomieszczenia ZGO ul. Krakowska 315d stały dozór SSP - bez przesyłu na STRAŻ, dla 3 central CSP
Pomieszczenia ZGO ul. Krakowska 315d stały dozór CCTV ppoż - monitoring wizyjny ppoż bez przesyłu na Straż
Administracja ul. Krakowska 315d stały dozór SSWIN
Waga ul. Krakowska 315d stały dozór SSWIN
Podczyszczalnia ul. Krakowska 315d stały dozór SSWIN
Kompostownia ul. Krakowska 315d stały dozór SSWIN
Socjalny - Sterówka ul. Krakowska 315d stały dozór SSWIN
PSZOK ul. Straconki 1 stały dozór SSWIN
PSZOK ul. Szyprów 8 stały dozór SSWIN
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w uzgodnionym z Zamawiającym terminie dokonał wizji lokalnej systemu zamontowanego u Zamawiającego w terminie do 27 lutego 2025 r.
W trakcie wizji Zamawiający pokaże Wykonawcy szczegółowy wykaz urządzeń tego systemu.
Inne wymogi:
- zapewnienie bezpłatnego serwisu 24 h na dobę.
- zainstalowanie na terenie obiektu ZGO S.A. czytników służących do kontroli pojazdów Grupy Interwencyjnej Wykonawcy,
- zapewnienie reakcji na zgłoszone usterki i awarie w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia usterki lub awarii.
- zapewnienie usunięcia usterki lub awarii w ciągu 48 godzin potwierdzonych protokołem odbioru podpisanym poprzez obie strony.
- zapewnienie co najmniej 2 razy w roku, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, przeglądów wszystkich urządzeń transmisyjnych do systemu CMA dla lokalnych systemów alarmowych (SSWiN, SSP, wraz z monitoringiem termowizji), potwierdzonych protokołem odbioru podpisanym przez obie strony.
Monitorowanie systemu alarmowego zewnętrznego i wewnętrznego:
a) zapewnienie przez Wykonawcę ochrony osób i mienia w zakresie określonym w umowie, przez pracowników ochrony fizycznej świadczących pracę 24 h na dobę przez 7 dni w tygodniu,
b) zapewnienie stacji z systemem centralnego monitoringu alarmowego (CMA) w siedzibie Wykonawcy, na której pracują minimum dwie osoby posiadające stosowne uprawnienia potrzebne do realizacji zadania i ciągle nadzorują system Zamawiającego.
Ponadto Wykonawca zapewni:
a) obsługę systemu monitoringu wizyjnego CCTV,
b) świadczenie usługi monitorowania systemu sygnalizacji włamania i napadu (lokalnego systemu alarmowego, będącego częścią Systemu) zainstalowanego w Obiekcie poprzez swoje Centrum Monitorowania Alarmów, w tym podgląd wizyjny w centrum,
c) reakcje grup interwencyjnych odpowiadające stosownym przepisom ustawowym, w tym reakcje
na wypadek napadu,
d) uchwycenie czasu reakcji (w tym reakcje na wypadek napadu) Grupy Interwencyjnej (od momentu wygenerowania alarmu do przybycia Grupy Interwencyjnej),
e) powiadamianie w formie wiadomości elektronicznej (sms) o generowanych z systemu zdarzeniach
np. alarmach do osób wskazanych przez Zamawiającego, zakres powiadomień zostanie ustalony przez Zamawiającego,
f) udostępnienie usługi polegającej na zdalnym rozbrajaniu i uzbrajaniu systemu alarmowego w obiektach Zamawiającego,
g) przeprowadzanie wirtualnych patroli:
- od poniedziałku do piątku o godz. 00:00, 2:00, 4:00,
- od soboty od 00:00 do poniedziałku do 4:00, co dwie godziny,
- w dni świąteczne od godz. 00:00 do pierwszego dnia roboczego do godz. 4:00, co dwie godziny.
h) monitorowanie utraty zasilania i informowanie o tym zdarzeniu Zamawiającego,
i) powiadomienie przez operatora o zaistniałych zdarzeniach na obiekcie,
j) świadczenie usługi monitorowania systemów ochrony przeciwpożarowej (np. SSP, Termowizja itp.) Zamawiającego,
k) wykonywanie codziennie w godzinach wieczorno-nocnych, co najmniej jednego podjazdu kontrolnego Grupy Interwencyjnej Wykonawcy do obiektów Zamawiającego, natomiast w dni wolne od pracy oraz święta wykonywanie dodatkowego drugiego podjazdu Grupy Interwencyjnej do obiektów Zamawiającego,
l) wykonywanie prewencyjnych patroli, obsługa czytników (punktów logowania), na których sczytywane
są informacje o patrolach rutynowych (prewencyjnych) w następujących budynkach:
budynek administracyjny;
portiernia;
podczyszczalnia;
dozorcówka na składowisku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 647964,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 729700,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 647964,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ERA Sp. z o.o. Lider Konsorcjum
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: KOMES OCHRONA Sp. z o.o. Partner Konsorcjum
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6272405145
7.3.3) Ulica: ul. Katowicka 16B
7.3.4) Miejscowość: Chorzów
7.3.5) Kod pocztowy: 41-500
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 647964,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Wymiana oraz renowacja drzwi wejściowych do budynków i lokali mieszkalnych stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała zarządzany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ,w podziale na 2 części
- Wyłonienie wykonawcy usługi szkoleniowej dla uczestników z obszaru Miasta Bielska-Białej w ramach Projektu "Wsparcie na Nowy Start"
- Remont budynku administracyjno-gospodarczego (dachu i pomieszczeń konserwatora) zlokalizowanego na warsztatach szkolnych w ZSCKR im. Stanisława Szumca w Bielsku - Białej
- Zagospodarowanie terenu przy Szkole Podstawowej nr 29 - utworzenie strefy zabaw i wypoczynku w ramach Budżetu Obywatelskiego BB "Bezpieczeństwo, edukacja, kultura i ekologia".
- Organizacja rodzinnych pikników plenerowych - edycja jesienna 2025 r. - część 2
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz laptopów
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie usługi ochrony fizycznej osób, pomieszczeń i mienia w obiekcie Mokotowskiej Fundacji Warszawianka - Wodny Park przy ulicy Merliniego 4 w Warszawie.
- Kompleksowa usługa ochrony fizycznej siedziby ZGN przy ul. Szwoleżerów 5, siedziby ADK 4 Jezuicka 1/3 oraz budynków przy ul. Foksal 11, Zgoda 11 oraz Al. Jerozolimskie 30 w Warszawie
- "Ochrona imprezy masowej CARBONALIA - FESTIWAL WOLNEJ SOBOTY"
- USŁUGA OCHRONY OSÓB, OBIEKTÓW I MIENIA SĄDU REJONOWEGO W GOLENIOWIE
- Usługa monitoringu elektronicznego oraz czasowej ochrony fizycznej w obiektach Zarządu Zasobu Komunalnego
- Usługa ochrony obiektu Domu Studenta Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.