eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Remont budynku wielorodzinnego nr 35 położonego na działce nr 23 w obrębie Dębina, gm. Leśniowice"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-08-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Remont budynku wielorodzinnego nr 35 położonego na działce nr 23 w obrębie Dębina, gm. Leśniowice”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Chełmski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198221

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Niepodległości 1

1.5.2.) Miejscowość: Chełm

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: (82) 562 75 01

1.5.8.) Numer faksu: (82) 562 75 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatchelmski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spchelm.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.powiatchelmski.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Remont budynku wielorodzinnego nr 35 położonego na działce nr 23 w obrębie Dębina, gm. Leśniowice”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3231aa9d-f044-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00156317

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004216/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego na realizacja zadania pn. "Remont budynku wielorodzinnego Nr 35, połozonego na działce Nr 23 w obrębie Dębina, gm. Leśniowice"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00130543/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OG.272.1.50.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3997,10 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Remont budynku wielorodzinnego nr 35, położonego na działce nr 23 w obrębie Dębina gm. Leśniowice”.
Obowiązki Wykonawcy:
1. Podstawowe obowiązki i uprawnienia Wykonawcy oraz formalno- prawne podstawy działania Inspektora Nadzoru Inwestorskiego określa art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm.).

2. Inspektor Nadzoru zobowiązany jest do:
1) udziału w czynnościach przekazywania placu budowy Wykonawcy robót budowlanych przez Zamawiającego,
2) reprezentowania Zamawiającego w czasie realizacji inwestycji poprzez sprawowanie kontroli w zakresie zgodności realizowanych robót ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót oraz aktualnie dostępną wiedzą techniczną, sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami w szczególności prawem budowlanym, polskimi i europejskimi normami, zasadami i warunkami określonymi w decyzjach dotyczących niniejszego postępowania,
3) kontrolowania przestrzegania przez Wykonawcę robót budowlanych, dostaw, zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy, p. poż. i ochrony środowiska,
4) sprawdzania i odbioru robót budowlanych,
5) sprawdzania jakości wykonywanych robót oraz zainstalowanych urządzeń, materiałów, a także zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,
6) sprawdzania i odbierania wykonanych robót budowlanych,
7) potwierdzenia faktycznie wykonywanych robót i sprawowanie nadzoru nad usunięciem wad i usterek przez Wykonawcę robót budowlanych; wydawania poleceń i instrukcji Wykonawcy robót budowlanych, celem prawidłowego i rzetelnego wykonania robót określonych w umowie,
8) prawa wstrzymania robót, jeśli jest to konieczne dla ich prawidłowego wykonania oraz w przypadku, gdy Wykonawca robót budowlanych nie wypełnia swoich obowiązków z należytą starannością, wiedzą techniczną i postanowieniami zawartej z nim umowy,
9) kontroli jakości używanych materiałów zgodnie z prawem, żądania dodatkowych badań jakościowych a w szczególności obowiązkowy odbiór przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlanych certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem,
10) żądania usunięcia przez Wykonawcę robót budowlanych ujawnionych wad, w jakości prac oraz wnioskowanie o potrącenie z wynagrodzenia należnego Wykonawcy robót budowlanych kar umownych w przypadku nie usunięcia tych wad,
11) udziału w czynnościach odbioru dokumentacji powykonawczej, odbiorów częściowych, odbioru końcowego. W ramach tych czynności Inspektor zobowiązany jest do potwierdzenia gotowości do odbioru oraz przekazanie Zamawiającemu protokołu odbioru i dokumentacji powykonawczej, udział w przeglądach gwarancyjnych i pogwarancyjnych.
12) współpracy z Wykonawcą robót i Zamawiającym w zakresie wykonawstwa robót budowlanych w zakresie:
a) kontroli dostaw urządzeń i materiałów na plac budowy ze szczególnym uwzględnieniem ich kompletności, sposobu i czasu magazynowania oraz zgodności z dokumentacją techniczno-projektową,
b) sprawdzania materiałów budowlanych i instalacyjnych, urządzeń oraz dostaw, jakie mają być wbudowane zgodnie z dokumentacją techniczno-projektową, jakość dokumentów, zezwoleń, aprobat technicznych, deklaracji zgodności, certyfikatów, znaków zgodności, w celu uniknięcia użycia materiałów uszkodzonych, wadliwych,
c) w uzgodnieniu z Zamawiającym, stwierdzenie proponowanych metod wykonywania robót budowlanych, włączając w to roboty tymczasowe, zaproponowane przez Wykonawcę robót budowlanych,
d) rekomendowanie wszystkich zmian w planach i specyfikacjach technicznych, które mogą okazać się niezbędne lub pożądane podczas, lub w następstwie wykonywanych robót budowlanych, które podlegają pisemnej akceptacji Zamawiającego,
e) monitorowanie postępu robót, kontrola zakresu, ilości i wartości robót, terminów realizacji inwestycji,
f) sprawdzanie zgodności i autentyczności wszystkich certyfikatów ubezpieczeń, zabezpieczeń, gwarancji, praw własności, za które Wykonawca jest odpowiedzialny zgodnie z warunkami umowy,
g) organizowanie dodatkowych testów jakości przez specjalistyczne instytuty jeżeli jest to niezbędne,
h) przeprowadzanie regularnych inspekcji placu budowy, sprawdzających jakość wykonania i materiałów zgodnie z Umową oraz dobrą praktyką inżynierską,
i) egzekwowanie zgodności wykonanych robót z określonymi wymaganiami technicznymi i zapisami kontraktowymi,
j) potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcie wad, a także – na żądanie Zamawiającego – kontrolowanie rozliczenia budowy,
k) wydawanie Wykonawcy, kierownikowi budowy robót poleceń dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych,
l) żądanie od Wykonawcy, kierownika budowy robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie, bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją techniczną lub pozwoleniem na budowę,
m) skompletowanie dokumentacji Wykonawcy i oświadczeń wymaganych przez odpowiednie uregulowania oraz współpraca z Zamawiającym w otrzymaniu pozwoleń na użytkowanie,
n) przegląd, ocena kompletności oraz zgodności dokumentacji powykonawczej ze stanem istniejącym i dostarczenie jej do Zamawiającego wraz z dokumentacją dotyczącą nadzorowanych robót w formie uzgodnionej z Zamawiającym,
13) prowadzenie książki obmiarów robót i porównanie wykonanych ilości robót z przedmiarem robót, informowanie na bieżąco Zamawiającego w razie stwierdzenia rozbieżności w ilości wykonywanych robót,
14) okazywanie na każde żądanie Zamawiającego w stosunku do wskazanych materiałów, aktualnych (tj. w okresie obowiązywania umowy): certyfikatu na znak bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub certyfikatu zgodności z obowiązującymi normami lub aprobatą techniczną,
15) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych zwoływanych przez Zamawiającego- minimum raz na 14 dni, lub na wezwanie Zamawiającego lub Kierownika Budowy w terminie wskazanym przez Zamawiającego za pośrednictwem drogi elektronicznej,
16) bezzwłocznego przygotowywania Zamawiającemu pisemnej opinii oraz wszelkich niezbędnych dokumentów stanowiących podstawę zgłoszenia roszczenia do wykonawcy robót budowlanych, jeśli wykonawca robót naruszył czy narusza zapisy planu BIOZ lub przepisy BHP,
17) przeprowadzenie analizy sytuacji i przedstawienie Zamawiającemu sposobu rozwiązania problemu i/lub zatwierdzenie planu działania, który przedstawi wykonawcy robót budowlanych- w przypadku wystąpienia sytuacji nieprzewidzianych,
18) analizowania, weryfikowania i zatwierdzania, w porozumieniu z Zamawiającym propozycji zmian w przypadku zaistnienia okoliczności uzasadniających wprowadzenie takich zmian, np. zmiany optymalizujące wykonanie robót, terminów wykonania,
19) wnioskowania do Zamawiającego o zastosowanie kar umownych i/lub innych środków dyscyplinujących wykonawcę robót budowlanych,
20) kontroli szczegółowych rozliczeń budowy zgodnie z zapisami umowy o roboty budowlane zawartej przez Zamawiającego z ich Wykonawcą,
21) działania w ramach zawartej umowy związane z nadzorem, z ramienia Zamawiającego nad prowadzonymi robotami budowlanymi oraz rozliczenie przedmiotowej umowy, wynikające z uwarunkowań realizowanego zadania inwestycyjnego,
22) Inspektorowi nie można zaciągać w imieniu Zamawiającego żadnych zobowiązań mogących narazić Zamawiającego na straty materialne i finansowe. Dotyczy to w szczególności decyzji związanych ze sposobem realizacji zadania przez Wykonawcę robót budowlanych,
23) Inspektor będzie zobowiązany do wykonywania czynności w imieniu Zamawiającego w ramach nadzoru inwestorskiego w okresie gwarancji, a w szczególności w przypadku zgłoszenia usterek spowodowanych niewłaściwym wykonawstwem,
24) wykonania w imieniu Zamawiającego innych czynności związanych z pełnieniem funkcji nadzoru inwestorskiego wymaganych obowiązującymi przepisami prawa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie o zamówienie publiczne na zadanie pn. Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Remont budynku wielorodzinnego nr 35 położonego na działce nr 23 w obrębie Dębina, gm. Leśniowice” podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy, bowiem cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia 6 000,00 zł brutto. Oferta z najniższą ceną: 24 960,57 zł brutto.
W świetle powyższego unieważnienie postępowania jest w pełni uzasadnione.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24960,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49900,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.