eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wschowa › "Zakup i dostawa fabrycznie nowych pojemników na odpady selektywnie zbierane na potrzeby Spółki Komunalnej Wschowa Sp. z o.o."



Ogłoszenie z dnia 2021-08-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i dostawa fabrycznie nowych pojemników na odpady selektywnie zbierane na potrzeby Spółki Komunalnej Wschowa Sp. z o.o.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Spółka Komunalna Wschowa Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 978050124

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Daszyńskiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Wschowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-400

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 655402605

1.5.8.) Numer faksu: 655402607

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@skwschowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.skwschowa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/skwschowa

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


spółka prawa handlowego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup i dostawa fabrycznie nowych pojemników na odpady selektywnie zbierane na potrzeby Spółki Komunalnej Wschowa Sp. z o.o.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74a62a14-ef9e-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00156075

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00130049/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPSK.03.I.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 106658,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych pojemników w następującym asortymencie: - 6 szt. pojemników o pojemności 1100 l i wymiarach ok. 135 cm wysokości, 125 cm szerokości, przeznaczonych do selektywnej zbiórki papieru, w trwałym kolorze niebieskim. - 6 szt. pojemników o pojemności 1100 l i wymiarach ok. 135 cm wysokości, 125 cm szerokości, przeznaczonych do selektywnej zbiórki metalu i tworzyw sztucznych, w trwałym kolorze żółtym. - 200 szt. pojemników o pojemności 240 l i wymiarach ok. 100 cm wysokości, 58 cm szerokości, głębokości otworu wsadowego ok. 70 cm, szerokości pokrywy ok. 70 cm, przeznaczonych do selektywnej zbiórki papieru, w trwałym kolorze niebieskim. - 400 szt. pojemników o pojemności 240 l i wymiarach ok. 100 cm wysokości, 58 cm szerokości, głębokości otworu wsadowego ok. 70 cm, szerokość pokrywy ok. 70 cm, przeznaczonych do selektywnej zbiórki metalu i tworzyw sztucznych, w trwałym kolorze żółtym. - 50 szt. pojemników o pojemności 240 l i wymiarach ok. 100 cm wysokości, 58 cm szerokości, głębokości otworu wsadowego ok. 70 cm, szerokości pokrywy ok. 70 cm, przeznaczonych do selektywnej zbiórki szkła, w trwałym kolorze zielonym. - 200 szt. pojemników o pojemności 240 l i wymiarach ok. 100 cm wysokości, 58 cm szerokości, głębokości otworu wsadowego ok. 70 cm, szerokości pokrywy ok. 70 cm, przeznaczonych do selektywnej zbiórki bioodpadów, umożliwiających odprowadzanie wilgoci i oddzielanie kompostu, w trwałym kolorze brązowym. 2. Wszystkie wyżej wskazane pojemniki winny spełniać następujące wymagania: 1) fabrycznie nowe; 2) wykonane z PEHD - polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości lub innego materiału zapewniającego odporność na uszkodzenia mechaniczne, chemikalia oraz na wysokie i niskie temperatury; 3) z wytłoczeniem na pokrywie „NIE WRZUCAĆ GORĄCEGO POPIOŁU” lub równoważny znak graficzny; 4) muszą posiadać atest PZH (Państwowy Zakład Higieny); 5) odpowiednia konstrukcja zaczepu umożliwiająca opróżnienie go przez specjalistyczne pojazdy za pośrednictwem chwytaków grzebieniowych;
6) wyposażenie w kółka umożliwiające przemieszczanie. Każdy pojemnik o pojemności 240 l musi posiadać dwa kółka o średnicy ok. 20 cm z ogumieniem pełnym. Każdy pojemnik o pojemności 1100 l musi posiadać cztery kółka o średnicy ok. 20 cm, z ogumieniem pełnym, z możliwością blokady dwóch przednich kół; 7) pojemniki muszą posiadać uchwyty do bezpiecznej obsługi, 8) nośność pojemników wytłoczona na korpusie pojemnika; 9) przystosowane do opróżniania przez pojazdy z zabudową śmieciarki, posiadające listwę grzebieniową (dotyczy pojemności 240 l); 10) przystosowane do opróżniania przez pojazdy z zabudową śmieciarki posiadające listwę grzebieniową i tylne wysięgniki boczne (dotyczy pojemności 1100 l); 11) Każdy pojemnik opatrzony musi być w trwały napis informujący o rodzaju składowanego w nim materiału, wykonany niezmywalną technologią. W przypadku pojemników o pojemności 1100 l napisy, o których mowa w zdaniu poprzednim muszą znajdować się na dwóch większych ścianach, po stronie zewnętrznej. Zamawiający dopuszcza wykonanie powyższej informacji w formie naklejki, pod warunkiem, że będzie ona wykonana trwale i niezmywalnie; 12) wykonane zgodnie z normą PN-EN-840; 3. Wszystkie wskazane w treści SWZ i załącznikach nazwy własne, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne, wymagane certyfikaty itp., w tym nazwy handlowe, oznaczenia lub znaki towarowe, patenty należy przyjąć jedynie jako określenie minimalnych wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zachowaniem ich wymogów w zakresie jakości. Przedstawione w SWZ i załącznikach parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe, które oczekiwane jest przez Zamawiającego i będą one stanowiły podstawę oceny ewentualnych materiałów równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają w równoważnym stopniu wymagania określone przez Zamawiającego.
4. Wykonawca udziela na dostarczone pojemniki minimum 12 m-cy gwarancji. Wydłużenie gwarancji stanowi kryterium oceny ofert.
5. Dostawa pojemników jest po stronie Wykonawcy. Wykonawca dostarczy jednorazowo wszystkie pojemniki na adres Kazimierza Wielkiego 24a, 67-400 Wschowa. 6. Rozładunek i montaż pojemników pozostaje po stronie Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119637,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158104,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119637,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CONTENUR POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8172154093

7.3.3) Ulica: ul. Wojska Polskiego 18

7.3.4) Miejscowość: Mielec

7.3.5) Kod pocztowy: 39-300

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119637,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.