eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościelisko › Przebudowa, nadbudowa, rozbudowa istniejącego budyn-ku remizy OSP Dzianisz Dolny wraz z dostawą wyposażenia.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa, nadbudowa, rozbudowa istniejącego budyn-ku remizy OSP Dzianisz Dolny wraz z dostawą wyposażenia.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOŚCIELISKO

1.3.) Oddział zamawiającego: Referat Inwestycji, Zamówień Publicznych, Utrzymania Dróg i Gospodarki Komunalnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892305

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Nędzy Kubińca 101

1.5.2.) Miejscowość: Kościelisko

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-511

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminakoscielisko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakoscielisko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gminakoscielisko

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa, nadbudowa, rozbudowa istniejącego budyn-ku remizy OSP Dzianisz Dolny wraz z dostawą wyposażenia.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b874f5b1-a094-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00156054

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00040023/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa, nadbudowa, rozbudowa istniejącego budynku remizy OSP Dzianisz Dolny wraz z dostawą wyposażenia.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00068476

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia – przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na prze-budowie, nadbudowie i rozbudowie istniejącego budynku remizy OSP Dzianisz Dolny wraz z do-stawą wyposażenia.
Zakres zamówienia obejmuje:
a) Wykonanie robót budowlanych, w tym:
 zabezpieczenie placu budowy
 roboty rozbiórkowe
 roboty ziemne
 stan surowy
 więźba dachowa i pokrycie dachowe
 izolacje stropu i stropodachu
 stolarka okienna i drzwiowa zewnętrzna i wewnętrzna
 wyprawa elewacyjna i roboty tynkarskie
 posadzki i podłogi
 okładziny ścienne, powłoki malarskie wewnętrzna
 winda
 balustrady schodowe wewnętrzne
 podesty i schody zewnętrzne
 zagospodarowanie wokół budynku
 roboty instalacyjne wewnętrzne i zewnętrzne (wodno- kanalizacyjne, CO, wentylacja, klimatyzacja, przyłącz, elektryczna, system powiadamiania, monitoring, nagłośnienie, instalacja TV, wideodomofon, odgromowa)
 budowa zbiornika na ścieki
 mur oporowy
 odwodnienie liniowe
 zewnętrzne czujki płomienia
 wykonanie pozostałych robót i czynności niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu
 przeszkolenie wskazanych osób z obsługi i konserwacji montowanych systemów i urzą-dzeń
podstawowe parametry obiektu:
powierzchnia zabudowy = 248,46 m2
powierzchnia całkowita = 919,67 m2
powierzchnia użytkowa = 564.70 m3
kubatura = 3315,15 m3
szerokość = 13,98 m
długość = 17,40 m
wysokość do kalenicy = 15.72 m
liczba kondygnacji = 4

b) dostawę i montaż wyposażenia
meble, urządzenia AGD, naczynia i sztućce, sprzęt do utrzymania czystości, podajniki ła-zienkowe, sprzęt komputerowy, tablica informacyjna dot. dofinansowania inwestycji, napis na elewacji oraz przeszkolenie wskazanych osób z obsługi i konserwacji dostarczonego wyposażenia

c) kompleksową obsługę inwestycji w zakresie formalnym - zgłoszenie rozpoczęcia robót, wymagane powiadomienia instytucji uzgadniających projekt oraz sporządzenie dokumen-tacji powykonawczej wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie.
UWAGI:
 Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót ujęty został w załączniku nr 10 do SWZ – doku-mentacja – (szczegółowy OPZ i wykaz wyposażenia, projekty budowlane i techniczne, STWiORB, portfolio, wizualizacje, uzgodnienia i decyzje, przedmiary robót,)
 Dokumentacja w wersji papierowej znajduje się do wglądu w siedzibie Gminy, 34-511 Kościeli-sko ul. Nędzy- Kubińca 101, pokój nr 113 w godzinach pracy Urzędu
 Podstawą do obliczenia „ceny” jest dołączona do specyfikacji dokumentacja: projekt budow-lany i techniczny; STWiORB, portfolio, wizualizacje, szczegółowy OPZ i wykaz wyposażenia.
 Zamawiający informuje, iż załączony do SWZ przedmiar robót ma zobrazować skalę roboty budowlanej, wobec czego przedmiar robót ma wyłącznie charakter dokumentu pomocni-czego, który służy przede wszystkim jako pomoc do czynności skalkulowania kosztów reali-zacji zadania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262700-8 - Przebudowa budynków

45262800-9 - Rozbudowa budynków

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45321000-3 - Izolacja cieplna

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45313000-4 - Instalowanie wind i ruchomych schodów

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

30213100-6 - Komputery przenośne

42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo

39100000-3 - Meble

39136000-4 - Wieszaki na odzież

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

44410000-7 - Artykuły łazienkowe i kuchenne

39221200-9 - Zastawa stołowa

39221180-2 - Naczynia do gotowania

39713210-8 - Pralki i suszarki

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4807285,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6579440,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4993800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GM INWEST Rafał Golonka Sp. J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7361716723

7.3.3) Ulica: Kościelna 59b

7.3.4) Miejscowość: Zaskale

7.3.5) Kod pocztowy: 34-424

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4993800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.