eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Morzeszczyn › Budowa ulicy Polnej we wsi Morzeszczyn



Ogłoszenie z dnia 2023-03-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ulicy Polnej we wsi Morzeszczyn

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MORZESZCZYN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675310

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kociewska 12

1.5.2.) Miejscowość: Morzeszczyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-132

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 585362724

1.5.8.) Numer faksu: 585362792

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@morzeszczyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.morzeszczyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6948d14f-ade1-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa ulicy Polnej we wsi Morzeszczyn

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6948d14f-ade1-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00155795

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00017092/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa ulicy Polnej we wsi Morzeszczyn

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00098217

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.ZP.271.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1624672,07 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego polegającego na :
„ Budowie ulicy Polnej we wsi Morzeszczyn „
w zakresie następujących branż :
- branża drogowa
- branża elektroenergetyczna
- branża teletechniczna

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem inwestycji jest budowa drogi gminnej o charakterze lokalnym na ulicy Polnej w Morzeszczynie prowadzącej do nowo powstającego osiedla domów jednorodzinnych. Droga powstanie w miejscu istniejącego układu drogowego, posiadającego obecnie nawierzchnię gruntową. Projektowany układ drogowy zawierać będzie jezdnię szerokości 2x2,5 m , chodnik jednostronny o szerokości 2,0 m, zjazdy , pobocza z kruszywa łamanego o szerokości 0,75 m . Parametry projektowanej infrastruktury:
● jezdnia szerokości 2x2,5 m o nawierzchni bitumicznej,
● chodnik jednostronny o szerokości 2,0 m z betonowej kostki brukowej gr. 6 cm, koloru szarego,
● zjazdy z betonowej kostki brukowej, gr. 8 cm, koloru czarnego,
● długość projektowanej infrastruktury wynosi ok. 567,12 mb.



3.1. Branża drogowa
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót w branży drogowej polegających na :
- wytyczeniu geodezyjnym zakresu przewidzianych do wykonania robót,
- korytowaniu nawierzchni drogowej na całej szerokości jezdni i chodników,
- wywiezienie nadmiaru urobku ziemnego na teren gminy wskazanym przez Inwestora na odległość do 2 km
- profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni drogowej,
- obrzeża betonowe 30x8cm - 542,9 mb,
- krawężniki betonowe 15x30cm wystające – 511,8 mb,
- krawężniki betonowe 15x22 cm wtopione – 35,0 mb.
- krawężniki betonowe 12x25 cm wtopione - 16,4 mb
- humusowanie skarp z obsianiem warstwy humusu o grubości 5 cm – 1.134,2 m2
- umieszczenie znaków drogowych pionowych 12 szt. zgodnie z stałą organizacją ruchu


Rodzaj nawierzchni SUMA [m2]
Nawierzchnia jezdni z nawierzchni bitumicznej: 3025,4
Nawierzchnia zjazdów z betonowej kostki brukowej szarej 8 cm 82,2
Nawierzchnia chodnika z betonowej kostki brukowej szarej 6 cm 1183,8
Nawierzchnia poboczy z kruszywa łamanego 1134,2












3.2. Branża elektroenergetyczna
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót w branży elektroenergetycznej polegających na :
- budowie linii energetycznych oświetlenia ulicznego - 709 mb
- budowie oświetlenia ulicznego składającego się z 17 słupów wraz z oprawami w tym :
- 15 słupów o wysokości 7 m
- 2 słupów o wysokości 5 m
- montażu szafki oświetleniowej SO

3.3. Branża teletechniczna
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót w branży sanitarnej polegających na :
- budowie studni kablowych SKR-1 - 13 szt.
- budowie kanału technologicznego przepustowego KTp – 48,0 m
- budowie kanału technologicznego ulicznego KTu - 531,0 m

3.4. Szczegółowy zakres robót objętych umową określony jest w dokumentacji projektowej, STW i ORB oraz
przedmiarach , które stanowią załączniki do niniejszej SWZ . W przypadku rozbieżności w ustaleniach
poszczególnych elementów dokumentacji projektowo-ryczałtowej obowiązuje zakres najszerszy i
najkorzystniejszy dla Zamawiającego, przy czym szczegółowe jego ustalenie musi być dokonane pisemnie,
wpisem do zeszytu/dziennika budowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1998346,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2515890,17 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1998346,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 592-18-13-172

7.3.3) Ulica: Pomorska 26A

7.3.4) Miejscowość: Starogard Gdański

7.3.5) Kod pocztowy: 83-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Branża energetyczna i teletechniczna


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1998346,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.