eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ProchowiceModernizacja boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej przy Szkole Podstawowej nr 2 w Prochowicach



Ogłoszenie z dnia 2021-08-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej przy Szkole Podstawowej nr 2 w Prochowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Prochowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647512

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Prochowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-230

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: e.rogos@prochowice.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.prochowice.com/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej przy Szkole Podstawowej nr 2 w Prochowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b3765d4c-e3d5-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00155367

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007008/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Modernizacja boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej przy Szkole Podstawowej nr 2 w Prochowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00113058/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IGP.271.6.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem inwestycji jest wymiana nawierzchni poliuretanowej wielofunkcyjnego boiska szkolnego przy Szkole Podstawowej nr 2 im. Tadeusza Kościuszki w Prochowicach. Celem inwestycji jest poprawa bezpieczeństwa użytkowników boiska, jak również podniesienie walorów użytkowych i estetycznych. Projekt obejmuje część opisową i graficzną realizacji inwestycji.
Ogólny zakres planowanych do wykonania robót:
1. demontaż istniejących elementów wyposażenia (urządzeń boiskowych: bramki do gier zespołowych, piłkochwytów z siatki polietylenowej) oraz zabezpieczenie piłkochwytów z siatki stalowej;
2. demontaż istniejącej nawierzchni poliuretanowej;
3. czyszczenie płyty betonowej (podbudowy boiska) oraz korytek odwodnienia liniowego;
4. impregnacja nawierzchni betonowej / wykonanie warstwy szczepnej na istniejącym podłożu betonowym zgodnie z zaleceniami wybranego producenta;
5. wykonanie warstwy bazowej z granulatu SBR z lepiszczem poliuretanowym o grubości ok 10 mm;
6. wykonanie natryskowej warstwy użytkowej EPDM grubości 1,5-2 mm na płycie boiska kolorystyka zgodna z projektem rys. 2;
7. malowanie linii boiskowych, kolorystyka zgodna z projektem – rys. 2;
8. montaż zdemontowanych urządzeń boiskowych.
Wszystkie roboty opisane dokumentacją techniczną stanowiącą Zał. Nr 5 do SWZ Wykonawca zobowiązany jest wykonać zgodnie z dokumentacją i zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną, obowiązującymi norami i przepisami prawa, na warunkach określonych w zawartej umowie stanowiącej Zał. Nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 207863,09 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 264744,89 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 207863,09 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ACTIVA Longin Witkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 473239401

7.3.3) Ulica: Narutowicza 53/6

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-130

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

zakres zamówienia z wyłączeniem nawierzchni sportowej

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 207863,09 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.