Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00095529/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa podwójnej kancelarii leśnictw Potok, Rudna
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO ZŁOTÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570064553
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Petera Josepha Lenne 1
1.5.2.) Miejscowość: Złotów
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 672633471
1.5.8.) Numer faksu: +48 672632557
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.zlotow@pila.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.pila.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.pila.lasy.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa podwójnej kancelarii leśnictw Potok, Rudna2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a58c49ee-a5de-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00155347
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00020655/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa kancelarii leśnictw : Potok , Rudna
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00095529/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Numer postępowania: SA.270.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 731685,88 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa podwójnej kancelarii leśniczego leśnictw : Potok, Rudna w Nadleśnictwie Złotów, wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.
Lokalizacja inwestycji:
Działka ew. nr 8153/2 położona w obrębie ewidencyjnym 0043 Kujan,
w jednostce ewidencyjne 303107_2 gmina Zakrzewo
2. Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia nie został podzielony na części.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w Załącznikach nr 1-5 do SWZ, na które składają się:
1) Projekt budowlany,
2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót
3) przedmiary robót,
4) projekty wykonawcze,
5) dokumenty formalne.
4. Informacje dotyczące kosztorysu:
1) Kosztorys ofertowy Wykonawcy składany wraz z ofertą powinien być sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej;
2) Kosztorys szczegółowy powinien zostać złożony przez Wykonawcę w terminie
do 5 dni od podpisania umowy. Kosztorys szczegółowy wraz z zestawieniem materiałów, sprzętu, robocizny, powinien być opracowany w oparciu o załączony
do niniejszej SWZ przedmiar robót z zachowaniem przyjętej numeracji, pozycji
i podziału na poszczególne działy. W przypadku, gdy określone pozycje przedstawione zostały w kosztorysie Wykonawcy pod innymi numerami, Wykonawca w tym zakresie powinien przedstawić odpowiednie informacje lub oznaczenia. Wszelkie formularze załączników do SWZ żądane w ofercie należy wypełnić według wzorów załączników do SWZ, bez dokonywania w nich zmian w treści merytorycznej tzn. nie może ulec zmianie: zakres żądanych informacji w postaci tabel i oświadczeń zawartych w załącznikach, nazwy i numeracja załączników.
BRAK KOSZTORYSU OFERTOWEGO składanego wraz z ofertą skutkować będzie odrzuceniem oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
5. Wykonawca zobowiązany jest udzielić minimum 60 miesięcznej gwarancji jakości na wykonane roboty, licząc od dnia odbioru końcowego robót i podpisanego (bez uwag) protokołu odbioru.
protokołu odbioru.
6. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji i przedmiarze robót oraz robót dodatkowych, w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej
i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy.
7. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zamiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie Wykonawcy pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to na przykład, okoliczności:
1) powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację
i konserwację wykonanego przedmiotu umowy,
2) powodujące poprawienie parametrów technicznych,
3) wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny
lub zmiany obowiązujących przepisów.
8. Dodatkowo możliwa jest zmiana producenta poszczególnych materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie pod warunkiem, że zmiana ta nie spowoduje obniżenia parametrów tych materiałów lub urządzeń.
9. Zmiany, o których mowa w ust. 6 - 8 muszą być każdorazowo zaopiniowane przez Projektanta (nadzór autorski), Inspektora nadzoru i zatwierdzone przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45262410-8 - Wznoszenie konstrukcji budynków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 814449,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 895621,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 895621,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POLHAUS PAWEŁ KOSCHANY
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7641387999
7.3.3) Ulica: ul. Górna 6
7.3.4) Miejscowość: Śmiłowo
7.3.5) Kod pocztowy: 64-810
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 895621,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZŁOTOWA
- Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Złotowie w okresie od 03.06.2024 roku do dnia 31.05.2026 roku oraz odbiór tablic przeznaczonych do kasacji
- "ROZBUDOWA, PRZEBUDOWA BUDYNKU MBP IM. CYPRIANA NORWIDA W ZŁOTOWIE W RAMACH INWESTYCJI: ROZBUDOWA I MODERNIZACJA MBP IM. CYPRIANA NORWIDA W ZŁOTOWIE"
- Emulsjonownie drogi w miejscowości Bługowo.
- Przetworzenie operatów technicznych i innych dokumentów do postaci cyfrowej oraz integracja pozyskanych danych z oprogramowaniem wykorzystywanym do prowadzenia baz danych
- Wymiana pokrycia dachowego na Domu Młynarza w Krajence
więcej: przetargi w Złotowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa systemu monitoringu ppoż. i systemu łączności w KPN - roboty budowlane
- Pokrycie papą termozg. wierz. dachu obiektu SPWZOZMSWiA w Bydgoszczy - Z nr 1, oraz budowa siłowni - dodatkowe źródło energii elektrycznej - baterie fotowoltaiczne, odnawialne źródła energii - Z nr 2
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych/ piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miedarach.
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- Wymiana ślizgu zjeżdżalni wodnej wraz z wanną hamowną na Pływalni Pingwin przy ul. Oławskiej 3a w Warszawie (powtórzony)
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 1"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.