eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zagnańsk › Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego poprzez budowę ścieżek rowerowych - w ramach Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych"



Ogłoszenie z dnia 2022-05-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego poprzez budowę ścieżek rowerowych – w ramach Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zagnańsk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010866

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Spacerowa 8

1.5.2.) Miejscowość: Zagnańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-050

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zagnansk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagnansk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zagnansk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego poprzez budowę ścieżek rowerowych – w ramach Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84f132be-948a-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00155315

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00341320/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 „Rozbudowa drogi powiatowej 0296T – Rozwijanie infrastruktury niskoemisyjnej poprzez budowę ścieżek rowerowych na terenie Gminy Zagnańsk - Budowa ścieżki rowerowej wzdłuż drogi powiatowej 0296T

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZ.271.1.5.2022.PZZ-PZZiS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.1 Budowa ścieżki rowerowej wzdłuż drogi powiatowej Nr 0296T o długości ok. 4,0 km o nawierzchni bitumicznej ( asfalt),
2.2 .Budowa kładki dla rowerzystów w ciągu drogi powiatowej 0296T nad drogą krajową Nr 7 (S-7) wzdłuż istniejącego wiaduktu.
3. Przedmiot umowy obejmuje w szczególności:
3.1.Wykonanie wszystkich niezbędnych robót związanych z budową ścieżki rowerowej w zakresie
i granicach określonych dokumentacją budowlano - wykonawczą, szerokości 2,0 m - 3,0 m skład której wchodzą m.in.:
a) roboty przygotowawcze,
b) niezbędna wycinka kolidujących drzew i krzewów,
c) roboty rozbiórkowe kolidujących z inwestycją obiektów oraz nawierzchni,
d) roboty ziemne – niwelacja terenu, wykopy,
e) odtworzenie istniejących rowów przydrożnych,
f) budowa przepustów na ciekach i rowach,
g) wykonanie konstrukcji ciągów pieszo-rowerowych,
3.2.Wykonanie wszystkich niezbędnych robót związanych z budową kładki dla rowerzystów w ciągu drogi nad drogą krajową nr 7 (S-7) w zakresie i granicach określonych dokumentacją budowlano-wykonawczą w zakres której wchodzi w szczególności:
a) wykonanie fundamentów kładki w formie pali wierconych wielkośrednicowych (fi 1,0 m),
b) wykonanie podpór pośrednich kładki w postaci słupów średnicy 80 cm z oczepami oraz podpór skrajnych w postaci przyczółków ze ścianami bocznymi i płytami przejściowymi,
c) wykonanie pomostu kładki w postaci rusztu zespolonego ( blachownice stalowe z betonową płytą współpracującą),
d) wykonanie elementów wyposażenia kładki takich jak: nawierzchnia na bazie żywic epoksydowych, urządzenia dylatacyjne ,łożyska, balustrady, system odwodnienia kładki.
e) wykonanie odwodnienia kładki w postaci systemu wpustów mostowych, wpustów drogowych ze studniami osadnikowymi, kolektora odwadniającego oraz ścieków skarpowych,
f) wykonanie schodów skarpowych dla obsługi mostu za przyczółkami,
3.3.Wykonanie oznakowania poziomego i pionowego, tablic drogowskazowych, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu,
3.4.Roboty wykończeniowe,
3.5.Inne roboty ujęte w przedmiarach robót lub opisane w projekcie budowlanym,
oraz:
1) Wszelkie inne, nie wymienione powyżej roboty i prace niezbędne do osiągnięcia zamierzonego projektem budowlanym celu oraz dla uzyskania zakładanego rezultatu technicznego, funkcjonalnego i użytkowego.
2) Roboty ujęte w przedmiarach robót, w ilościach rzeczywistych przekraczających ilości założone przedmiarami robót- są robotami mieszczącymi się w przedmiocie zamówienia podstawowego i nie wykraczającymi poza określenie przedmiotu zamówienia - o ile ich wykonanie niezbędne jest dla osiągnięcia zamierzonego dokumentacją projektową celu ( rezultatu);
3) Za roboty nie wykraczające poza określenie przedmiotu zamówienia uznaje się również roboty wykonywane w sposób zamienny – pod względem technologii, zastosowanych materiałów lub urządzeń – od sposobu określonego w dokumentacji projektowo – kosztorysowej, których zasadność wykonania w sposób zamienny wyniknie w trakcie realizacji zamówienia na skutek zdiagnozowanych odmiennych uwarunkowań techniczno- konstrukcyjnych dla Zamawiającego przesłanek, takich jak: polepszenie parametrów techniczno-jakościowo - funkcjonalnych, obniżenie kosztów eksploatacyjnych, obniżenie kosztów eksploatacyjnych lub innych uwarunkowań racjonalnego stosowania zasad sztuki budowlanej – pod warunkiem, że realizacja robót zamiennych nie ma na celu naruszenia zasad uczciwej konkurencji i równego traktowania;
4) Wszystkie roboty nie przewidziane w cenie oferty (a w tym nie ujęte w przedmiarach robót) niezbędne do wykonania zamówienia, nie wykraczające poza określenie przedmiotu zamówienia są objęte przedmiotem zamówienia, a ich wykonanie odbywa się w ramach zamówienia podstawowego ( w ramach umowy podstawowej);
3.6 Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji następujących działań:
a) wykonanie pełnego zakresu prac,
b) wykonanie zadania zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa,

Uwaga:
3.7 Materiały użyte do budowy winny posiadać odpowiednie atesty techniczne, zgodne
z odpowiednimi normami budowlanymi. Zastosowane materiały wyłącznie w I klasie
jakości gatunkowej.
3.8 )Roboty budowlane i rzemieślnicze należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami
i normami.
3.9 Przy doborze materiałów opisanych w Dokumentacji Technicznej, Specyfikacji Technicznej
Wykonania i Odbioru Robót oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, należy
posługiwać się parametrami technicznymi – Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych
produktów niż podane w dokumentacji pod warunkiem, że będą one o parametrach
równoważnych lub nie gorszych niż przyjęto w w/w dokumentach. W takiej sytuacji
Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających
przedmiotowe parametry techniczne.
3.10 Wszelkie prace budowlane należy wykonywać zgodnie z dokumentacją projektową,
opracowaniami poszczególnych branż. Niejasności powstałe w trakcie prac budowlanych
należy konsultować z autorem projektu.
3.11 Dopuszcza się zastosowania materiałów zamiennych o nie gorszych parametrach
i właściwościach, po wcześniejszym uzgodnieniu tego faktu z autorem opracowania
i inwestorem.
3.12 Prowadzenie robót zgodnie z przepisami bhp pod nadzorem osób posiadających odpowiednie uprawnienia do wykonywania i nadzorowania przedmiotowych prac budowlanych. Użyte materiały powinny posiadać atesty ITB oraz spełniać wymagania polskich norm budowlanych, oraz posiadać odpowiednie aprobaty techniczne........
więcej w SWZ i załącznikach

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45221121-6 - Roboty budowlane w zakresie wiaduktów drogowych

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10418179,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22641361,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10418179,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALBUD Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9592037176

7.3.3) Ulica: Oblęgorek, H. Sienkiewicza 40

7.3.4) Miejscowość: Strawczyn

7.3.5) Kod pocztowy: 26-067

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Branża mostowa - Saltor s.c. K. Kobos, E. Wilego Al. IX Wieków Kielc 6 lok 22


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10418179,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.