eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Przeglądy okresowe sprzętu pożarniczego-19/2022



Ogłoszenie z dnia 2022-05-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeglądy okresowe sprzętu pożarniczego-19/2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3

1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 261483290

1.5.8.) Numer faksu: 261483222

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/13wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeglądy okresowe sprzętu pożarniczego-19/2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e99bd3e-b19b-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00155251

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00061141/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.16 PRZEGLĄDY, NAPRAWY SPRZĘTU POŻARNICZEGO I SPECJALISTYCZNEGO

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00111845/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 19/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 82182,92 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

►Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe sprzętu pożarniczego, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, w zakresie przeglądu zestawów narzędzi hydraulicznych "Holmatro"- 7 zestawów.
►Miejsce realizacji usługi: teren Centrum Szkolenia Logistyki ul. Dworcowa Grupa gm. Dragacz, teren 1 RBLog- skład Gardeja, Jamy gm. Rogóźno,
►Zakres wykonania usługi przeglądów okresowych sprzętu pożarniczego należy wykonać co najmniej zgodnie z:
 zakresem prac wyszczególnionych dokumentacji Zamawiającego,
 instrukcjami obsługi lub eksploatacji danego urządzenia lub narzędzi oraz obowiązującej dokumentacji techniczno – ruchowej sprzętu.
►Wykonawca udzieli gwarancji na wymienione elementy, materiały oraz wykonaną usługę na okres 12 miesięcy, licząc od dnia protokolarnego przejęcia sprzętu po wykonanej usłudze.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50413200-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego

4.5.5.) Wartość części: 25200,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

►Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe sprzętu pożarniczego, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, w zakresie przeglądu zestawów narzędzi ratowniczych hydraulicznych „Holmatro” – zestaw akumulatorowy- 1 zestaw
►Miejsce realizacji usługi: teren Centrum Szkolenia Logistyki ul. Dworcowa Grupa gm. Dragacz
►Zakres wykonania usługi przeglądów okresowych sprzętu pożarniczego należy wykonać co najmniej zgodnie z:
 zakresem prac wyszczególnionych dokumentacji Zamawiającego,
 instrukcjami obsługi lub eksploatacji danego urządzenia lub narzędzi oraz obowiązującej dokumentacji techniczno – ruchowej sprzętu.
►Wykonawca udzieli gwarancji na wymienione elementy, materiały oraz wykonaną usługę na okres 12 miesięcy, licząc od dnia protokolarnego przejęcia sprzętu po wykonanej usłudze.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50413200-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego

4.5.5.) Wartość części: 2280,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

►Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe sprzętu pożarniczego, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, w zakresie przeglądu okresowego pomy "Lukas" P-620 SG i narzędzi hydraulicznych- 1 zestaw
►Miejsce realizacji usługi: teren Centrum Szkolenia Logistyki ul. Dworcowa Grupa gm. Dragacz
►Zakres wykonania usługi przeglądów okresowych sprzętu pożarniczego należy wykonać co najmniej zgodnie z:
 zakresem prac wyszczególnionych dokumentacji Zamawiającego,
 instrukcjami obsługi lub eksploatacji danego urządzenia lub narzędzi oraz obowiązującej dokumentacji techniczno – ruchowej sprzętu.
►Wykonawca udzieli gwarancji na wymienione elementy, materiały oraz wykonaną usługę na okres 12 miesięcy, licząc od dnia protokolarnego przejęcia sprzętu po wykonanej usłudze.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50413200-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego

4.5.5.) Wartość części: 900,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

►Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe sprzętu pożarniczego, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, w zakresie przeglądu kompresorów elektrycznych do ładowania butli aparatów powietrznych- 3 sztuki
►Miejsce realizacji usługi: teren Centrum Szkolenia Logistyki ul. Dworcowa Grupa gm. Dragacz, teren 1 RBLog- skład Gardeja, Jamy gm. Rogóźno,
►Zakres wykonania usługi przeglądów okresowych sprzętu pożarniczego należy wykonać co najmniej zgodnie z:
 zakresem prac wyszczególnionych dokumentacji Zamawiającego,
 instrukcjami obsługi lub eksploatacji danego urządzenia lub narzędzi oraz obowiązującej dokumentacji techniczno – ruchowej sprzętu.
►Wykonawca udzieli gwarancji na wymienione elementy, materiały oraz wykonaną usługę na okres 6 miesięcy, po pierwszym przeglądzie i 6 miesięcy po drugim przeglądzie od dnia protokolarnego przyjęcia sprzętu po wykonanej usłudze.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50413200-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego

4.5.5.) Wartość części: 3300,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

►Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe sprzętu pożarniczego, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, w zakresie przeglądu kompresora elektrycznego do ładowania butli aparatów powietrznych Bauer Posejdon PE 3000-TE, Bauer Posejdon PE 250- 2 sztuki
►Miejsce realizacji usługi: teren Centrum Szkolenia Logistyki ul. Dworcowa Grupa gm. Dragacz,
►Zakres wykonania usługi przeglądów okresowych sprzętu pożarniczego należy wykonać co najmniej zgodnie z:
 zakresem prac wyszczególnionych dokumentacji Zamawiającego,
 instrukcjami obsługi lub eksploatacji danego urządzenia lub narzędzi oraz obowiązującej dokumentacji techniczno – ruchowej sprzętu.
Wykonawca udzieli gwarancji na wymienione elementy, materiały oraz wykonaną usługę na okres 6 miesięcy, po pierwszym przeglądzie i 6 miesięcy po drugim przeglądzie od dnia protokolarnego przyjęcia sprzętu po wykonanej usłudze.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50413200-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego

4.5.5.) Wartość części: 2682,92 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

►Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe sprzętu pożarniczego, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, w zakresie przeglądu okresowego pił spalinowych- 33 sztuki,
►Miejsce realizacji usługi: teren Centrum Szkolenia Logistyki ul. Dworcowa Grupa gm. Dragacz, teren 1 RBLog- skład Gardeja, Jamy gm. Rogóźno,
►Zakres wykonania usługi przeglądów okresowych sprzętu pożarniczego należy wykonać co najmniej zgodnie z:
 zakresem prac wyszczególnionych dokumentacji Zamawiającego,
 instrukcjami obsługi lub eksploatacji danego urządzenia lub narzędzi oraz obowiązującej dokumentacji techniczno – ruchowej sprzętu.
►Wykonawca udzieli gwarancji na wymienione elementy, materiały oraz wykonaną usługę na okres 12 miesięcy, licząc od dnia protokolarnego przejęcia sprzętu po wykonanej usłudze.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50413200-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego

4.5.5.) Wartość części: 5346,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

►Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe sprzętu pożarniczego, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, w zakresie przeglądu przecinarek spalinowych do stali i betonu- 11 sztuk
►Miejsce realizacji usługi: teren Centrum Szkolenia Logistyki ul. Dworcowa Grupa gm. Dragacz, teren 1 RBLog- skład Gardeja, Jamy gm. Rogóźno,
►Zakres wykonania usługi przeglądów okresowych sprzętu pożarniczego należy wykonać co najmniej zgodnie z:
 zakresem prac wyszczególnionych dokumentacji Zamawiającego,
 instrukcjami obsługi lub eksploatacji danego urządzenia lub narzędzi oraz obowiązującej dokumentacji techniczno – ruchowej sprzętu.
►Wykonawca udzieli gwarancji na wymienione elementy, materiały oraz wykonaną usługę na okres 12 miesięcy, licząc od dnia protokolarnego przejęcia sprzętu po wykonanej usłudze.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50413200-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego

4.5.5.) Wartość części: 2508,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

►Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe sprzętu pożarniczego, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, w zakresie przeglądu okresowego autopompy i układu wodno – pianowego w samochodach pożarniczych- 13 sztuk
►Miejsce realizacji usługi: teren Centrum Szkolenia Logistyki ul. Dworcowa Grupa gm. Dragacz, teren 1 RBLog- skład Gardeja, Jamy gm. Rogóźno,
►Zakres wykonania usługi przeglądów okresowych sprzętu pożarniczego należy wykonać co najmniej zgodnie z:
 zakresem prac wyszczególnionych dokumentacji Zamawiającego,
 instrukcjami obsługi lub eksploatacji danego urządzenia lub narzędzi oraz obowiązującej dokumentacji techniczno – ruchowej sprzętu.
►Wykonawca udzieli gwarancji na wymienione elementy, materiały oraz wykonaną usługę na okres 12 miesięcy, licząc od dnia protokolarnego przejęcia sprzętu po wykonanej usłudze.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50413200-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego

4.5.5.) Wartość części: 3276,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

►Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe sprzętu pożarniczego, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, w zakresie przeglądu okresowego motopomp pożarniczych, pomp pływających, pomp szlamowych i pólszlamowych- 12 sztuk
►Miejsce realizacji usługi: teren Centrum Szkolenia Logistyki ul. Dworcowa Grupa gm. Dragacz, teren 1 RBLog- skład Gardeja, Jamy gm. Rogóźno,
►Zakres wykonania usługi przeglądów okresowych sprzętu pożarniczego należy wykonać co najmniej zgodnie z:
 zakresem prac wyszczególnionych dokumentacji Zamawiającego,
 instrukcjami obsługi lub eksploatacji danego urządzenia lub narzędzi oraz obowiązującej dokumentacji techniczno – ruchowej sprzętu.
►Wykonawca udzieli gwarancji na wymienione elementy, materiały oraz wykonaną usługę na okres 12 miesięcy, licząc od dnia protokolarnego przejęcia sprzętu po wykonanej usłudze.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50413200-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego

4.5.5.) Wartość części: 2736,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

►Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe sprzętu pożarniczego, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, w zakresie przeglądu okresowego agregatów prądotwórczych- 13 sztuk
►Miejsce realizacji usługi: teren Centrum Szkolenia Logistyki ul. Dworcowa Grupa gm. Dragacz, teren 1 RBLog- skład Gardeja, Jamy gm. Rogóźno,
►Zakres wykonania usługi przeglądów okresowych sprzętu pożarniczego należy wykonać co najmniej zgodnie z:
 zakresem prac wyszczególnionych dokumentacji Zamawiającego,
 instrukcjami obsługi lub eksploatacji danego urządzenia lub narzędzi oraz obowiązującej dokumentacji techniczno – ruchowej sprzętu.
►Wykonawca udzieli gwarancji na wymienione elementy, materiały oraz wykonaną usługę na okres 12 miesięcy, licząc od dnia protokolarnego przejęcia sprzętu po wykonanej usłudze.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50413200-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego

4.5.5.) Wartość części: 3276,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

►Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe sprzętu pożarniczego, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, w zakresie przeglądu okresowego poduszek niskociśnieniowych „Vetter”- 2 zestawy
►Miejsce realizacji usługi: teren Centrum Szkolenia Logistyki ul. Dworcowa Grupa gm. Dragacz, teren 1 RBLog- skład Gardeja, Jamy gm. Rogóźno,
►Zakres wykonania usługi przeglądów okresowych sprzętu pożarniczego należy wykonać co najmniej zgodnie z:
 zakresem prac wyszczególnionych dokumentacji Zamawiającego,
 instrukcjami obsługi lub eksploatacji danego urządzenia lub narzędzi oraz obowiązującej dokumentacji techniczno – ruchowej sprzętu.
►Wymagany jest wpis do książek po przeprowadzonej usłudze przeglądu

4.5.3.) Główny kod CPV: 50413200-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego

4.5.5.) Wartość części: 960,00 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

►Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe sprzętu pożarniczego, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, w zakresie przeglądu poduszek niskociśnieniowych „Holmatro”- 4 zestawy
►Miejsce realizacji usługi: teren Centrum Szkolenia Logistyki ul. Dworcowa Grupa gm. Dragacz,
►Zakres wykonania usługi przeglądów okresowych sprzętu pożarniczego należy wykonać co najmniej zgodnie z:
 zakresem prac wyszczególnionych dokumentacji Zamawiającego,
 instrukcjami obsługi lub eksploatacji danego urządzenia lub narzędzi oraz obowiązującej dokumentacji techniczno – ruchowej sprzętu.
►Wymagany jest wpis do książek po przeprowadzonej usłudze przeglądu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50413200-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego

4.5.5.) Wartość części: 1200,00 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

►Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe sprzętu pożarniczego, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, w zakresie przeglądu okresowego wentylatorów nadciśnieniowych PH-VP 450- 11 sztuk
►Miejsce realizacji usługi: teren Centrum Szkolenia Logistyki ul. Dworcowa Grupa gm. Dragacz, teren 1 RBLog- skład Gardeja, Jamy gm. Rogóźno,
►Zakres wykonania usługi przeglądów okresowych sprzętu pożarniczego należy wykonać co najmniej zgodnie z:
 zakresem prac wyszczególnionych dokumentacji Zamawiającego,
 instrukcjami obsługi lub eksploatacji danego urządzenia lub narzędzi oraz obowiązującej dokumentacji techniczno – ruchowej sprzętu.
►Wykonawca udzieli gwarancji na wymienione elementy, materiały oraz wykonaną usługę na okres 12 miesięcy, licząc od dnia protokolarnego przejęcia sprzętu po wykonanej usłudze.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50413200-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego

4.5.5.) Wartość części: 2508,00 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

►Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe sprzętu pożarniczego, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, w zakresie przeglądu okresowego Agregatu pompowego 8000/8 na przyczepie- 1 sztuka,
►Miejsce realizacji usługi: teren Centrum Szkolenia Logistyki ul. Dworcowa Grupa gm. Dragacz,
►Zakres wykonania usługi przeglądów okresowych sprzętu pożarniczego należy wykonać co najmniej zgodnie z:
 zakresem prac wyszczególnionych dokumentacji Zamawiającego,
 instrukcjami obsługi lub eksploatacji danego urządzenia lub narzędzi oraz obowiązującej dokumentacji techniczno – ruchowej sprzętu.
►Wykonawca udzieli gwarancji na wymienione elementy, materiały oraz wykonaną usługę na okres 12 miesięcy, licząc od dnia protokolarnego przejęcia sprzętu po wykonanej usłudze.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50413200-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego

4.5.5.) Wartość części: 1800,00 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

►Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe sprzętu pożarniczego, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, w zakresie przeglądu okresowego motopomp pożarniczych „TOHATSU”- 20 sztuk
►Miejsce realizacji usługi: teren Centrum Szkolenia Logistyki ul. Dworcowa Grupa gm. Dragacz, teren 1 RBLog- skład Gardeja, Jamy gm. Rogóźno,
►Zakres wykonania usługi przeglądów okresowych sprzętu pożarniczego należy wykonać co najmniej zgodnie z:
 zakresem prac wyszczególnionych dokumentacji Zamawiającego,
 instrukcjami obsługi lub eksploatacji danego urządzenia lub narzędzi oraz obowiązującej dokumentacji techniczno – ruchowej sprzętu.
►Wykonawca udzieli gwarancji na wymienione elementy, materiały oraz wykonaną usługę na okres 12 miesięcy, licząc od dnia protokolarnego przejęcia sprzętu po wykonanej usłudze.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50413200-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego

4.5.5.) Wartość części: 4320,00 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

►Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe sprzętu pożarniczego, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, w zakresie przeglądu okresowy części specjalnej lekkiego samochodu ratowniczo gaśniczego na podwoziu Mitsubishi- 1 sztuka
►Miejsce realizacji usługi: teren Centrum Szkolenia Logistyki ul. Dworcowa Grupa gm. Dragacz,
►Zakres wykonania usługi przeglądów okresowych sprzętu pożarniczego należy wykonać co najmniej zgodnie z:
 zakresem prac wyszczególnionych dokumentacji Zamawiającego,
 instrukcjami obsługi lub eksploatacji danego urządzenia lub narzędzi oraz obowiązującej dokumentacji techniczno – ruchowej sprzętu.
►Wykonawca udzieli gwarancji na wymienione elementy, materiały oraz wykonaną usługę na okres 12 miesięcy, licząc od dnia protokolarnego przejęcia sprzętu po wykonanej usłudze.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50413200-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego

4.5.5.) Wartość części: 1320,00 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

►Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe sprzętu pożarniczego, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, w zakresie przeglądu okresowego mobilnego stanowiska prądów gaśniczych MSPG-02- 1 sztuka
►Miejsce realizacji usługi: teren Centrum Szkolenia Logistyki ul. Dworcowa Grupa gm. Dragacz,
►Zakres wykonania usługi przeglądów okresowych sprzętu pożarniczego należy wykonać co najmniej zgodnie z:
 zakresem prac wyszczególnionych dokumentacji Zamawiającego,
 instrukcjami obsługi lub eksploatacji danego urządzenia lub narzędzi oraz obowiązującej dokumentacji techniczno – ruchowej sprzętu.
►Wykonawca udzieli gwarancji na wymienione elementy, materiały oraz wykonaną usługę na okres 6 miesięcy, po pierwszym przeglądzie i 6 miesięcy po drugim przeglądzie od dnia protokolarnego przyjęcia sprzętu po wykonanej usłudze.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50413200-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego

4.5.5.) Wartość części: 22000,00 PLN

Część 18

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

►Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe sprzętu pożarniczego, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, w zakresie przeglądu okresowego mobilnego systemu pozoracji pożarów MSPP-02-1 sztuka
►Miejsce realizacji usługi: teren Centrum Szkolenia Logistyki ul. Dworcowa Grupa gm. Dragacz,
►Zakres wykonania usługi przeglądów okresowych sprzętu pożarniczego należy wykonać co najmniej zgodnie z:
 zakresem prac wyszczególnionych dokumentacji Zamawiającego,
 instrukcjami obsługi lub eksploatacji danego urządzenia lub narzędzi oraz obowiązującej dokumentacji techniczno – ruchowej sprzętu.
►Wykonawca udzieli gwarancji na wymienione elementy, materiały oraz wykonaną usługę na okres 6 miesięcy, po pierwszym przeglądzie i 6 miesięcy po drugim przeglądzie od dnia protokolarnego przyjęcia sprzętu po wykonanej usłudze.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50413200-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego

4.5.5.) Wartość części: 11000,00 PLN

Część 19

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

►Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe sprzętu pożarniczego, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, w zakresie przeglądu okresowego trenażera zbiornika LPG TLPG-02-1 sztuka
►Miejsce realizacji usługi: teren Centrum Szkolenia Logistyki ul. Dworcowa Grupa gm. Dragacz,
►Zakres wykonania usługi przeglądów okresowych sprzętu pożarniczego należy wykonać co najmniej zgodnie z:
 zakresem prac wyszczególnionych dokumentacji Zamawiającego,
 instrukcjami obsługi lub eksploatacji danego urządzenia lub narzędzi oraz obowiązującej dokumentacji techniczno– ruchowej sprzętu.
►Wykonawca udzieli gwarancji na wymienione elementy, materiały oraz wykonaną usługę na okres 6 miesięcy, po pierwszym przeglądzie i 6 miesięcy po drugim przeglądzie od dnia protokolarnego przyjęcia sprzętu po wykonanej usłudze.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50413200-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego

4.5.5.) Wartość części: 19200,00 PLN

Część 20

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

►Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe sprzętu pożarniczego, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, w zakresie przeglądu okresowego trenażera techniczno-chemicznego symulatora rurociągu TRG-02-1 sztuka
►Miejsce realizacji usługi: teren Centrum Szkolenia Logistyki ul. Dworcowa Grupa gm. Dragacz,
►Zakres wykonania usługi przeglądów okresowych sprzętu pożarniczego należy wykonać co najmniej zgodnie z:
 zakresem prac wyszczególnionych dokumentacji Zamawiającego,
 instrukcjami obsługi lub eksploatacji danego urządzenia lub narzędzi oraz obowiązującej dokumentacji techniczno – ruchowej sprzętu.
►Wykonawca udzieli gwarancji na wymienione elementy, materiały oraz wykonaną usługę na okres 6 miesięcy, po pierwszym przeglądzie i 6 miesięcy po drugim przeglądzie od dnia protokolarnego przyjęcia sprzętu po wykonanej usłudze.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50413200-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego

4.5.5.) Wartość części: 12000,00 PLN

Część 21

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

►Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe sprzętu pożarniczego, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, w zakresie przeglądu okresowego trenażera samochodu TSO-03 -1 sztuka
►Miejsce realizacji usługi: teren Centrum Szkolenia Logistyki ul. Dworcowa Grupa gm. Dragacz,
►Zakres wykonania usługi przeglądów okresowych sprzętu pożarniczego należy wykonać co najmniej zgodnie z:
 zakresem prac wyszczególnionych dokumentacji Zamawiającego,
 instrukcjami obsługi lub eksploatacji danego urządzenia lub narzędzi oraz obowiązującej dokumentacji techniczno – ruchowej sprzętu.
►Wykonawca udzieli gwarancji na wymienione elementy, materiały oraz wykonaną usługę na okres 12 miesięcy, licząc od dnia protokolarnego przejęcia sprzętu po wykonanej usłudze

4.5.3.) Główny kod CPV: 50413200-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego

4.5.5.) Wartość części: 12000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Stosownie do art. 255 pkt 1 ustawy postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie części nr 1 zostało unieważnione z uwagi na fakt, iż w przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Stosownie do art. 255 pkt 1 ustawy postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie części nr 2 zostało unieważnione z uwagi na fakt, iż w przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Stosownie do art. 255 pkt 1 ustawy postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie części nr 3 zostało unieważnione z uwagi na fakt, iż w przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4059,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4059,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4059,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ocean-Tech Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 220597795

7.3.3) Ulica: Kaszubska Droga

7.3.4) Miejscowość: Chwaszczyno

7.3.5) Kod pocztowy: 80-290

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4059,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3299,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3299,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3299,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ocean-Tech

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 220597795

7.3.3) Ulica: Kaszubska Droga

7.3.4) Miejscowość: Chwaszczyno

7.3.5) Kod pocztowy: 80-290

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3299,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Stosownie do art. 255 pkt 1 ustawy postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie części nr 6 zostało unieważnione z uwagi na fakt, iż w przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Stosownie do art. 255 pkt 1 ustawy postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie części nr 7 zostało unieważnione z uwagi na fakt, iż w przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Stosownie do art. 255 pkt 1 ustawy postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie części nr 8 zostało unieważnione z uwagi na fakt, iż w przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Stosownie do art. 255 pkt 1 ustawy postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie części nr 9 zostało unieważnione z uwagi na fakt, iż w przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Stosownie do art. 255 pkt 1 ustawy postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie części nr 10 zostało unieważnione z uwagi na fakt, iż w przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Stosownie do art. 255 pkt 1 ustawy postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie części nr 11 zostało unieważnione z uwagi na fakt, iż w przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Stosownie do art. 255 pkt 1 ustawy postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie części nr 12 zostało unieważnione z uwagi na fakt, iż w przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Stosownie do art. 255 pkt 1 ustawy postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie części nr 13 zostało unieważnione z uwagi na fakt, iż w przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Stosownie do art. 255 pkt 1 ustawy postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie części nr 14 zostało unieważnione z uwagi na fakt, iż w przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Stosownie do art. 255 pkt 1 ustawy postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie części nr 15 zostało unieważnione z uwagi na fakt, iż w przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Stosownie do art. 255 pkt 1 ustawy postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie części nr 16 zostało unieważnione z uwagi na fakt, iż w przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27060,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27060,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27060,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arkom PS Spółka z o.o. Spółka Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 147273149

7.3.3) Ulica: Mokra

7.3.4) Miejscowość: Henryków Urocze

7.3.5) Kod pocztowy: 05-504

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

50 % zakresu usługi powierza Podwykonawcy:
"ARKOM" Jarosław Sotomski.

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27060,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 18

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13530,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13530,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13530,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arkom PS Spółka z o.o. Spółka Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 147273149

7.3.3) Ulica: Mokra

7.3.4) Miejscowość: Henryków Urocze

7.3.5) Kod pocztowy: 05-504

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

50 % zakresu usługi powierza Podwykonawcy:
"ARKOM" Jarosław Sotomski.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13530,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 19

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23616,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23616,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23616,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 19)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arkom PS Spółka z o.o. Spółka Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 147273149

7.3.3) Ulica: Mokra

7.3.4) Miejscowość: Henryków Urocze

7.3.5) Kod pocztowy: 05-504

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

50 % zakresu usługi powierza Podwykonawcy:
"ARKOM" Jarosław Sotomski.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 19)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23616,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 20

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 20)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14760,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14760,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14760,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 20)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arkom PS Spółka z o.o. Spółka Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 147273149

7.3.3) Ulica: Mokra

7.3.4) Miejscowość: Henryków Urocze

7.3.5) Kod pocztowy: 05-504

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

50 % zakresu usługi powierza Podwykonawcy:
"ARKOM" Jarosław Sotomski.

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 20)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14760,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 21

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 21)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14760,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14760,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 21)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arkom PS Spółka z o.o. Spółka Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 147273149

7.3.3) Ulica: Mokra

7.3.4) Miejscowość: Henryków Urocze

7.3.5) Kod pocztowy: 05-504

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

50 % zakresu usługi powierza Podwykonawcy:
"ARKOM" Jarosław Sotomski.

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 21)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14760,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.