eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDokończenie Modernizacji Stacji Badawczej Instytutu Nenckiego PAN, Przebudowa Budynku Gospodarczego / Stacja Badawcza Instytutu Biologii Doświadczalnej im. M. Nenckiego PAN



Ogłoszenie z dnia 2021-08-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dokończenie Modernizacji Stacji Badawczej Instytutu Nenckiego PAN, Przebudowa Budynku Gospodarczego / Stacja Badawcza Instytutu Biologii Doświadczalnej im. M. Nenckiego PAN

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT BIOLOGII DOŚWIADCZALNEJ IM. MARCELEGO NENCKIEGO POLSKIEJ AKADEMII NAUK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325825

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ludwika Pasteura 3

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-093

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nencki.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nencki.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


naukowo-badawcza i edukacyjna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dokończenie Modernizacji Stacji Badawczej Instytutu Nenckiego PAN, Przebudowa Budynku Gospodarczego / Stacja Badawcza Instytutu Biologii Doświadczalnej im. M. Nenckiego PAN

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a62ee723-de25-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00155173

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005694/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Dokończenie modernizacji Stacji Badawczej Instytutu Nenckiego PAN, przebudowa budynku gospodarczego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00104927/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AZP-261-35/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 534603,85 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Dokończenie Modernizacji Stacji Badawczej Instytutu Nenckiego PAN, Przebudowa Budynku Gospodarczego / Stacja Badawcza Instytutu Biologii Doświadczalnej Im. M. Nenckiego Pan, Ul. Leśna 13, 11-730 Mikołajki
2. Zakres prac obejmuje: remont w zakresie budowlanym i instalacyjnym części północnej budynku (nienadającej się i wycofanej z użytkowania z powodu bardzo złego stanu technicznego) oraz przebudowę i reorganizację terenu sąsiadującego z przebudowywanym budynkiem gospodarczym.
3. Przebudowa pomieszczeń obejmować będzie podział powierzchni na nowe pomieszczenia w tym sanitarne wraz z wykonaniem wszystkich niezbędnych instalacji służących do prawidłowego ich funkcjonowania.
4. Zakres przebudowy wymaga wykonania częściowych wyburzeń, wymiany wszystkich wewnętrznych instalacji technicznych budynku oraz uporządkowania terenu wokół budynku.
5. Prace obejmują: wydzielenie z istniejącej przestrzeni pomieszczeń: sanitarnych z wyposażeniem dostosowanym do korzystania przez osoby niepełnosprawne, aneksu porządkowego, aneksu kuchennego dostosowanych do korzystania przez osoby
niepełnosprawne, pomieszczeń porządkowych oraz pomieszczenia wielofunkcyjnego (spotkań, prowadzenia seminariów itp.) gruntowny remont i ocieplenie dachu, zadaszenie strefy wejściowej do remontowanych pomieszczeń, budowę drewnianego pomostu umożliwiającego komunikację pieszą i dojazd na wózku również do istniejących już wyremontowanych pomieszczeń zlokalizowanych w pozostałej części budynku oraz objętych przebudową. Zakres obejmuje także przebudowę dojścia umożliwiającego dojście osób niepełnosprawnych w tym
dojazd na wózkach inwalidzkich z parkingu, utwardzenie dojazdu oraz wykonanie parkingu dla samochodów z miejscami postojowymi również dla osób niepełnosprawnych.6. W trakcie przebudowy pomieszczeń wyburzenia obejmą posadzki oraz ściany zewnętrzne i
wewnętrzne, oraz prowadzone będą roboty instalacyjne związane z budową:
a) Instalacji elektrycznych – we wszystkich przebudowywanych pomieszczeniach a związaną z zasilaniem lamp oświetlenia ogólnego, przyłączeniem planowanego wyposażenia i urządzeń.
b) Instalacji teletechnicznych – związanej z wyposażeniem planowanych pomieszczeń w instalacje znajdujące się na wyposażeniu budynków Stacji Badawczej wraz z przyłączeniem do sieci komputerowej.
c) Instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej w pomieszczeniach sanitarnych i pomieszczeniu wielofunkcyjnym
d) Instalacji wentylacji grawitacyjnej pomieszczeń w kominy wentylacyjne zakończone od spodu kratkami wlotowymi
7. Zostaną wzmocnione fundamenty posadowienia północno-zachodniej ściany budynku oraz wykonane zostaną wzmocnienia i remont ścian istniejących, pozostających w swej dotychczasowej lokalizacji.
8. Zostanie wykonana izolacja termiczna ścian oraz nowe posadzki z płytek gresowych i posadzka altany wejściowej i ciągów komunikacyjnych z desek struganych.
9. W nowych pomieszczeniach zostaną wykonane sufity gładkie z płyty GK, a ściany w pomieszczeniach ogólnodostępnych i korytarzach komunikacji ogólnej będą malowane, ściany pomieszczeń sanitarnych zostaną wykończone płytkami ceramicznymi. Zostaną wstawione nowe okna o konstrukcji z PCV, szklone trójkomorowym zestawem ze szkła bezbarwnego z pustką powietrzną w środku. Planuje się wymianę drzwi na płycinowe, laminowane lub malowane proszkowo, bez odporności ogniowej.
10. Zostanie wyremontowany dach w zakresie obejmującym wymianę pokrycia dachowego, montaż izolacji termicznej i przeciwwodnej tożsamej z istniejącymi warstwami pokrycia dachowego, po przeprowadzeniu i zamontowaniu na powierzchni dachu nowych kominów wentylacji grawitacyjnej.
11. Istniejąca podbudowa dróg w rejonie planowanej przebudowy wymaga przystosowania do ruchu ciężkich pojazdów (jak autobus) oraz samochodów osobowych w tym samochodów przeznaczonych do transportu osób niepełnosprawnych.
12. Szczegółowy opis zakresu prac zawiera Projekt budowlany wielobranżowy w branży architektura i konstrukcja, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne (załącznik nr 8 do SWZ) oraz pomocniczo przedmiar robót (załącznik nr 9 do SWZ)
13. Zamawiający zaleca Wykonawcom ubiegającym się o udzielenie zamówienia dokonanie wizji lokalnej obiektu będącego przedmiotem zamówienia, podczas której Wykonawcy mogą dokonać stosownych oględzin i pomiarów. Zamawiający nie będzie udzielał żadnych wyjaśnień dotyczących zamówienia, odsyłając Wykonawców do przewidzianego ustawą Prawo zamówień publicznych trybu udzielania wyjaśnień treści Specyfikacji Warunków Zamówienia Zamawiający udostępni obiekt do dokonania wizji lokalnej w dni robocze w godzinach 8.00- 15.00, po uprzednim telefonicznym ustaleniu terminu wizyty z Panem Tomaszem Janeckim – kierownikiem SB w Mikołajkach (tel: 87 421 61 33)
14. Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca zobowiązuje się wykonać wszystkie roboty wynikające z zakresu zamówienia, zgodnie ze sztuką budowlaną, technologią wykonania poszczególnych prac oraz wiedzą fachową wykonawcy, za zaproponowaną przez siebie cenę ryczałtową
15. Zamawiający wymaga co najmniej 24 miesięcznego okresu gwarancji na wykonane roboty oraz nieodpłatnej naprawy ewentualnych usterek i wad w okresie gwarancyjnym.
16. Zamawiający stosownie do art. 95 ustawy, wymaga, aby wszelkie prace fizyczne bezpośrednio związane z wykonaniem wszystkich robót objętych zamówieniem były wykonywane przez osoby zatrudnione przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.) z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U. 2017 r., poz. 847 z późn. zm.), przez cały okres realizacji zamówienia.
17. Obowiązek ten, nie dotyczy osób wskazanych na stanowisku kierownika budowy, kierownika robót oraz innych osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r., poz. 1202 ze zm.) oraz dostawców materiałów i urządzeń. Obowiązek ten dotyczy również podwykonawców – Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy
zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności.
18. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni osoby te na cały okres realizacji zamówienia.
19. Przedmiar robót, jest jedynie dokumentem pomocniczym, nie stanowi podstawy do kalkulacji
ceny oferty, a zakres świadczonych przez Wykonawcę robót jest taki, jak określono go w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia, i musi ponadto zawierać wszelkie elementy, które w
sposób oczywisty są potrzebne do tego, aby przedmiot zamówienia osiągnął wymagane cele, nawet jeżeli elementy takie nie zostały wyraźnie wyszczególnione. Przedmiar robót ma za zadanie ułatwienie obliczenie wynagrodzenia ryczałtowego za wykonanie całości robót budowlanych w tym również robót budowlanych towarzyszących materiałów podanych w projekcie oraz uzyskanie zgody Zamawiającego na ich wprowadzenie.
20. 1. Istotne postanowienia umowy zawiera wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4 do niniejszej SWZ. W jej treści podano wszelkie istotne dla Zamawiającego warunki realizacji
zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 698900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 698900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 698900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo-Budowlane Józef Koc

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 790337667

7.3.3) Ulica: Kosewo Górne 1

7.3.4) Miejscowość: Mrągowo

7.3.5) Kod pocztowy: 11-700

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 698900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 110 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.