Ogłoszenie z dnia 2022-05-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00074980/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa odbioru odpadów komunalnych z jednostek Policji województwa lubelskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430689052
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gabriela Narutowicza 73
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-019
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 47 811 54 15
1.5.8.) Numer faksu: 47 811 15 34
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lu.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelska.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa odbioru odpadów komunalnych z jednostek Policji województwa lubelskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-987d301e-9625-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00155101
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017280/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Usługa odbioru odpadów komunalnych z jednostek Policji województwa lubelskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00074980/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 08/1.3.11/22/SZP/U
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 194279,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na odbiorze segregowanych odpadów komunalnych z nieruchomości będących w dyspozycji Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie oraz jednostek podległych, a następnie transport i przekazanie odbiorcy prowadzącemu utylizację, odzysk lub recykling odpadów.2. Szczegółowy zakres usług, w tym adresy lokalizacji (obiektów) wraz z zestawieniem rodzaju odpadów, rodzaju i pojemności pojemników, częstotliwości odbioru odpadów oraz daty rozpoczęcia świadczenia usług wywozu dla każdej lokalizacji, został określony w załączniku nr 1.1 (KP Wisznice) we wzorze umowy oraz w pozostałych dokumentach zamówienia, stanowiących załączniki do SWZ.
3. Zakres zamówienia nie obejmuje odpadów niebezpiecznych, promieniotwórczych, zawierających trucizny i substancje szkodliwe, a także gruzu, ziemi, popiołów, przedmiotów wielkogabarytowych oraz innych zanieczyszczeń, których wywóz jest zabroniony przez obowiązujące przepisy.
4. Zakres zamówienia obejmuje także wyposażenie obiektów wymienionych w wybranym pakiecie w odpowiednie pojemniki z klapą, tj. w pojemniki o pojemnościach określonych dla danego obiektu w wybranym załączniku (zgodnie z wybranym/-ymi pakietem/-ami na który/-e składana jest oferta).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 12040,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na odbiorze segregowanych odpadów komunalnych z nieruchomości będących w dyspozycji Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie oraz jednostek podległych, a następnie transport i przekazanie odbiorcy prowadzącemu utylizację, odzysk lub recykling odpadów.2. Szczegółowy zakres usług, w tym adresy lokalizacji (obiektów) wraz z zestawieniem rodzaju odpadów, rodzaju i pojemności pojemników, częstotliwości odbioru odpadów oraz daty rozpoczęcia świadczenia usług wywozu dla każdej lokalizacji, został określony w załączniku nr 1.2 (PP Potok Górny) we wzorze umowy oraz w pozostałych dokumentach zamówienia, stanowiących załączniki do SWZ.
3. Zakres zamówienia nie obejmuje odpadów niebezpiecznych, promieniotwórczych, zawierających trucizny i substancje szkodliwe, a także gruzu, ziemi, popiołów, przedmiotów wielkogabarytowych oraz innych zanieczyszczeń, których wywóz jest zabroniony przez obowiązujące przepisy.
4. Zakres zamówienia obejmuje także wyposażenie obiektów wymienionych w wybranym pakiecie w odpowiednie pojemniki z klapą, tj. w pojemniki o pojemnościach określonych dla danego obiektu w wybranym załączniku (zgodnie z wybranym/-ymi pakietem/-ami na który/-e składana jest oferta).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 1200,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na odbiorze segregowanych odpadów komunalnych z nieruchomości będących w dyspozycji Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie oraz jednostek podległych, a następnie transport i przekazanie odbiorcy prowadzącemu utylizację, odzysk lub recykling odpadów.2. Szczegółowy zakres usług, w tym adresy lokalizacji (obiektów) wraz z zestawieniem rodzaju odpadów, rodzaju i pojemności pojemników, częstotliwości odbioru odpadów oraz daty rozpoczęcia świadczenia usług wywozu dla każdej lokalizacji, został określony w załączniku nr 1.3 (KP Annopol) we wzorze umowy oraz w pozostałych dokumentach zamówienia, stanowiących załączniki do SWZ.
3. Zakres zamówienia nie obejmuje odpadów niebezpiecznych, promieniotwórczych, zawierających trucizny i substancje szkodliwe, a także gruzu, ziemi, popiołów, przedmiotów wielkogabarytowych oraz innych zanieczyszczeń, których wywóz jest zabroniony przez obowiązujące przepisy.
4. Zakres zamówienia obejmuje także wyposażenie obiektów wymienionych w wybranym pakiecie w odpowiednie pojemniki z klapą, tj. w pojemniki o pojemnościach określonych dla danego obiektu w wybranym załączniku (zgodnie z wybranym/-ymi pakietem/-ami na który/-e składana jest oferta).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 12660,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na odbiorze segregowanych odpadów komunalnych z nieruchomości będących w dyspozycji Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie oraz jednostek podległych, a następnie transport i przekazanie odbiorcy prowadzącemu utylizację, odzysk lub recykling odpadów.2. Szczegółowy zakres usług, w tym adresy lokalizacji (obiektów) wraz z zestawieniem rodzaju odpadów, rodzaju i pojemności pojemników, częstotliwości odbioru odpadów oraz daty rozpoczęcia świadczenia usług wywozu dla każdej lokalizacji, został określony w załączniku nr 1.4 (KPP Janów Lubelski) we wzorze umowy oraz w pozostałych dokumentach zamówienia, stanowiących załączniki do SWZ.
3. Zakres zamówienia nie obejmuje odpadów niebezpiecznych, promieniotwórczych, zawierających trucizny i substancje szkodliwe, a także gruzu, ziemi, popiołów, przedmiotów wielkogabarytowych oraz innych zanieczyszczeń, których wywóz jest zabroniony przez obowiązujące przepisy.
4. Zakres zamówienia obejmuje także wyposażenie obiektów wymienionych w wybranym pakiecie w odpowiednie pojemniki z klapą, tj. w pojemniki o pojemnościach określonych dla danego obiektu w wybranym załączniku (zgodnie z wybranym/-ymi pakietem/-ami na który/-e składana jest oferta).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 24360,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na odbiorze segregowanych odpadów komunalnych z nieruchomości będących w dyspozycji Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie oraz jednostek podległych, a następnie transport i przekazanie odbiorcy prowadzącemu utylizację, odzysk lub recykling odpadów.2. Szczegółowy zakres usług, w tym adresy lokalizacji (obiektów) wraz z zestawieniem rodzaju odpadów, rodzaju i pojemności pojemników, częstotliwości odbioru odpadów oraz daty rozpoczęcia świadczenia usług wywozu dla każdej lokalizacji, został określony w załączniku nr 1.5 (PP Modliborzyce) we wzorze umowy oraz w pozostałych dokumentach zamówienia, stanowiących załączniki do SWZ.
3. Zakres zamówienia nie obejmuje odpadów niebezpiecznych, promieniotwórczych, zawierających trucizny i substancje szkodliwe, a także gruzu, ziemi, popiołów, przedmiotów wielkogabarytowych oraz innych zanieczyszczeń, których wywóz jest zabroniony przez obowiązujące przepisy.
4. Zakres zamówienia obejmuje także wyposażenie obiektów wymienionych w wybranym pakiecie w odpowiednie pojemniki z klapą, tj. w pojemniki o pojemnościach określonych dla danego obiektu w wybranym załączniku (zgodnie z wybranym/-ymi pakietem/-ami na który/-e składana jest oferta).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 4552,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na odbiorze segregowanych odpadów komunalnych z nieruchomości będących w dyspozycji Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie oraz jednostek podległych, a następnie transport i przekazanie odbiorcy prowadzącemu utylizację, odzysk lub recykling odpadów.2. Szczegółowy zakres usług, w tym adresy lokalizacji (obiektów) wraz z zestawieniem rodzaju odpadów, rodzaju i pojemności pojemników, częstotliwości odbioru odpadów oraz daty rozpoczęcia świadczenia usług wywozu dla każdej lokalizacji, został określony w załączniku nr 1.6 (PP Godziszów)we wzorze umowy oraz w pozostałych dokumentach zamówienia, stanowiących załączniki do SWZ.
3. Zakres zamówienia nie obejmuje odpadów niebezpiecznych, promieniotwórczych, zawierających trucizny i substancje szkodliwe, a także gruzu, ziemi, popiołów, przedmiotów wielkogabarytowych oraz innych zanieczyszczeń, których wywóz jest zabroniony przez obowiązujące przepisy.
4. Zakres zamówienia obejmuje także wyposażenie obiektów wymienionych w wybranym pakiecie w odpowiednie pojemniki z klapą, tj. w pojemniki o pojemnościach określonych dla danego obiektu w wybranym załączniku (zgodnie z wybranym/-ymi pakietem/-ami na który/-e składana jest oferta).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 2400,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na odbiorze segregowanych odpadów komunalnych z nieruchomości będących w dyspozycji Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie oraz jednostek podległych, a następnie transport i przekazanie odbiorcy prowadzącemu utylizację, odzysk lub recykling odpadów.2. Szczegółowy zakres usług, w tym adresy lokalizacji (obiektów) wraz z zestawieniem rodzaju odpadów, rodzaju i pojemności pojemników, częstotliwości odbioru odpadów oraz daty rozpoczęcia świadczenia usług wywozu dla każdej lokalizacji, został określony w załączniku nr 1.7 (KP Bełżyce) we wzorze umowy oraz w pozostałych dokumentach zamówienia, stanowiących załączniki do SWZ.
3. Zakres zamówienia nie obejmuje odpadów niebezpiecznych, promieniotwórczych, zawierających trucizny i substancje szkodliwe, a także gruzu, ziemi, popiołów, przedmiotów wielkogabarytowych oraz innych zanieczyszczeń, których wywóz jest zabroniony przez obowiązujące przepisy.
4. Zakres zamówienia obejmuje także wyposażenie obiektów wymienionych w wybranym pakiecie w odpowiednie pojemniki z klapą, tj. w pojemniki o pojemnościach określonych dla danego obiektu w wybranym załączniku (zgodnie z wybranym/-ymi pakietem/-ami na który/-e składana jest oferta).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 84000,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na odbiorze segregowanych odpadów komunalnych z nieruchomości będących w dyspozycji Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie oraz jednostek podległych, a następnie transport i przekazanie odbiorcy prowadzącemu utylizację, odzysk lub recykling odpadów.2. Szczegółowy zakres usług, w tym adresy lokalizacji (obiektów) wraz z zestawieniem rodzaju odpadów, rodzaju i pojemności pojemników, częstotliwości odbioru odpadów oraz daty rozpoczęcia świadczenia usług wywozu dla każdej lokalizacji, został określony w załączniku nr 1.8 (KP Poniatowa) we wzorze umowy oraz w pozostałych dokumentach zamówienia, stanowiących załączniki do SWZ.
3. Zakres zamówienia nie obejmuje odpadów niebezpiecznych, promieniotwórczych, zawierających trucizny i substancje szkodliwe, a także gruzu, ziemi, popiołów, przedmiotów wielkogabarytowych oraz innych zanieczyszczeń, których wywóz jest zabroniony przez obowiązujące przepisy.
4. Zakres zamówienia obejmuje także wyposażenie obiektów wymienionych w wybranym pakiecie w odpowiednie pojemniki z klapą, tj. w pojemniki o pojemnościach określonych dla danego obiektu w wybranym załączniku (zgodnie z wybranym/-ymi pakietem/-ami na który/-e składana jest oferta).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 11960,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na odbiorze segregowanych odpadów komunalnych z nieruchomości będących w dyspozycji Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie oraz jednostek podległych, a następnie transport i przekazanie odbiorcy prowadzącemu utylizację, odzysk lub recykling odpadów.2. Szczegółowy zakres usług, w tym adresy lokalizacji (obiektów) wraz z zestawieniem rodzaju odpadów, rodzaju i pojemności pojemników, częstotliwości odbioru odpadów oraz daty rozpoczęcia świadczenia usług wywozu dla każdej lokalizacji, został określony w załączniku nr 1.9 (PP Wola Uhruska) we wzorze umowy oraz w pozostałych dokumentach zamówienia, stanowiących załączniki do SWZ.
3. Zakres zamówienia nie obejmuje odpadów niebezpiecznych, promieniotwórczych, zawierających trucizny i substancje szkodliwe, a także gruzu, ziemi, popiołów, przedmiotów wielkogabarytowych oraz innych zanieczyszczeń, których wywóz jest zabroniony przez obowiązujące przepisy.
4. Zakres zamówienia obejmuje także wyposażenie obiektów wymienionych w wybranym pakiecie w odpowiednie pojemniki z klapą, tj. w pojemniki o pojemnościach określonych dla danego obiektu w wybranym załączniku (zgodnie z wybranym/-ymi pakietem/-ami na który/-e składana jest oferta).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 12600,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na odbiorze segregowanych odpadów komunalnych z nieruchomości będących w dyspozycji Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie oraz jednostek podległych, a następnie transport i przekazanie odbiorcy prowadzącemu utylizację, odzysk lub recykling odpadów.2. Szczegółowy zakres usług, w tym adresy lokalizacji (obiektów) wraz z zestawieniem rodzaju odpadów, rodzaju i pojemności pojemników, częstotliwości odbioru odpadów oraz daty rozpoczęcia świadczenia usług wywozu dla każdej lokalizacji, został określony w załączniku nr 1.10 (KP Szczebrzeszyn) we wzorze umowy oraz w pozostałych dokumentach zamówienia, stanowiących załączniki do SWZ.
3. Zakres zamówienia nie obejmuje odpadów niebezpiecznych, promieniotwórczych, zawierających trucizny i substancje szkodliwe, a także gruzu, ziemi, popiołów, przedmiotów wielkogabarytowych oraz innych zanieczyszczeń, których wywóz jest zabroniony przez obowiązujące przepisy.
4. Zakres zamówienia obejmuje także wyposażenie obiektów wymienionych w wybranym pakiecie w odpowiednie pojemniki z klapą, tj. w pojemniki o pojemnościach określonych dla danego obiektu w wybranym załączniku (zgodnie z wybranym/-ymi pakietem/-ami na który/-e składana jest oferta).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 3384,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na odbiorze segregowanych odpadów komunalnych z nieruchomości będących w dyspozycji Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie oraz jednostek podległych, a następnie transport i przekazanie odbiorcy prowadzącemu utylizację, odzysk lub recykling odpadów.2. Szczegółowy zakres usług, w tym adresy lokalizacji (obiektów) wraz z zestawieniem rodzaju odpadów, rodzaju i pojemności pojemników, częstotliwości odbioru odpadów oraz daty rozpoczęcia świadczenia usług wywozu dla każdej lokalizacji, został określony w załączniku nr 1.11 (PP Miączyn) we wzorze umowy oraz w pozostałych dokumentach zamówienia, stanowiących załączniki do SWZ.
3. Zakres zamówienia nie obejmuje odpadów niebezpiecznych, promieniotwórczych, zawierających trucizny i substancje szkodliwe, a także gruzu, ziemi, popiołów, przedmiotów wielkogabarytowych oraz innych zanieczyszczeń, których wywóz jest zabroniony przez obowiązujące przepisy.
4. Zakres zamówienia obejmuje także wyposażenie obiektów wymienionych w wybranym pakiecie w odpowiednie pojemniki z klapą, tj. w pojemniki o pojemnościach określonych dla danego obiektu w wybranym załączniku (zgodnie z wybranym/-ymi pakietem/-ami na który/-e składana jest oferta).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 3811,20 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na odbiorze segregowanych odpadów komunalnych z nieruchomości będących w dyspozycji Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie oraz jednostek podległych, a następnie transport i przekazanie odbiorcy prowadzącemu utylizację, odzysk lub recykling odpadów.2. Szczegółowy zakres usług, w tym adresy lokalizacji (obiektów) wraz z zestawieniem rodzaju odpadów, rodzaju i pojemności pojemników, częstotliwości odbioru odpadów oraz daty rozpoczęcia świadczenia usług wywozu dla każdej lokalizacji, został określony w załączniku nr 1.12 (PP Milejów) we wzorze umowy oraz w pozostałych dokumentach zamówienia, stanowiących załączniki do SWZ.
3. Zakres zamówienia nie obejmuje odpadów niebezpiecznych, promieniotwórczych, zawierających trucizny i substancje szkodliwe, a także gruzu, ziemi, popiołów, przedmiotów wielkogabarytowych oraz innych zanieczyszczeń, których wywóz jest zabroniony przez obowiązujące przepisy.
4. Zakres zamówienia obejmuje także wyposażenie obiektów wymienionych w wybranym pakiecie w odpowiednie pojemniki z klapą, tj. w pojemniki o pojemnościach określonych dla danego obiektu w wybranym załączniku (zgodnie z wybranym/-ymi pakietem/-ami na który/-e składana jest oferta).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 4560,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na odbiorze segregowanych odpadów komunalnych z nieruchomości będących w dyspozycji Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie oraz jednostek podległych, a następnie transport i przekazanie odbiorcy prowadzącemu utylizację, odzysk lub recykling odpadów.2. Szczegółowy zakres usług, w tym adresy lokalizacji (obiektów) wraz z zestawieniem rodzaju odpadów, rodzaju i pojemności pojemników, częstotliwości odbioru odpadów oraz daty rozpoczęcia świadczenia usług wywozu dla każdej lokalizacji, został określony w załączniku nr 1.13 (KP Terespol) we wzorze umowy oraz w pozostałych dokumentach zamówienia, stanowiących załączniki do SWZ.
3. Zakres zamówienia nie obejmuje odpadów niebezpiecznych, promieniotwórczych, zawierających trucizny i substancje szkodliwe, a także gruzu, ziemi, popiołów, przedmiotów wielkogabarytowych oraz innych zanieczyszczeń, których wywóz jest zabroniony przez obowiązujące przepisy.
4. Zakres zamówienia obejmuje także wyposażenie obiektów wymienionych w wybranym pakiecie w odpowiednie pojemniki z klapą, tj. w pojemniki o pojemnościach określonych dla danego obiektu w wybranym załączniku (zgodnie z wybranym/-ymi pakietem/-ami na który/-e składana jest oferta).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 14760,00 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na odbiorze segregowanych odpadów komunalnych z nieruchomości będących w dyspozycji Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie oraz jednostek podległych, a następnie transport i przekazanie odbiorcy prowadzącemu utylizację, odzysk lub recykling odpadów.2. Szczegółowy zakres usług, w tym adresy lokalizacji (obiektów) wraz z zestawieniem rodzaju odpadów, rodzaju i pojemności pojemników, częstotliwości odbioru odpadów oraz daty rozpoczęcia świadczenia usług wywozu dla każdej lokalizacji, został określony w załączniku nr 1.14 (PP Ulhówek) we wzorze umowy oraz w pozostałych dokumentach zamówienia, stanowiących załączniki do SWZ.
3. Zakres zamówienia nie obejmuje odpadów niebezpiecznych, promieniotwórczych, zawierających trucizny i substancje szkodliwe, a także gruzu, ziemi, popiołów, przedmiotów wielkogabarytowych oraz innych zanieczyszczeń, których wywóz jest zabroniony przez obowiązujące przepisy.
4. Zakres zamówienia obejmuje także wyposażenie obiektów wymienionych w wybranym pakiecie w odpowiednie pojemniki z klapą, tj. w pojemniki o pojemnościach określonych dla danego obiektu w wybranym załączniku (zgodnie z wybranym/-ymi pakietem/-ami na który/-e składana jest oferta).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 1992,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15655,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15655,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15655,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Remondis sp. z o.o. (oddział w Ostrowcu Świętokrzyskim)
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7280132515
7.3.3) Ulica: Zawodzie 18
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-981
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15655,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30585,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30585,60 PLN
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12960,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12960,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12960,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Baza Piotr Kołodyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5651000908
7.3.3) Ulica: Krótka 2
7.3.4) Miejscowość: Wola Uhruska
7.3.5) Kod pocztowy: 22-230
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12960,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3628,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3628,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3628,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKOMEGA Legieć Małek Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9222612352
7.3.3) Ulica: Szklarniowa 1C
7.3.4) Miejscowość: Zamość
7.3.5) Kod pocztowy: 22-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3628,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Sukcesywne dostawy ciekłego helu
- Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie.
- Usługa dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych na podstawie imiennych karnetów dla pracowników Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
- Dostawa projektorów na potrzeby jednostek Politechniki Lubelskiej z podziałem na części
- 35/24-postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na usługę transportu sanitarnego
- Usługa druku i dostawy druków wysokonakładowych i niskonakładowych na potrzeby KUL z podziałem na 2 części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych na terenie Gminy Pułtusk
- Odbiór odpadów medycznych z Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu zgodnie z podanymi lokalizacjami.
- ODBIÓR ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOSCI NIEZAMIESZKAŁYCH Z PUNKTÓW ODBIORÓW NA TERENIE AKADEMII WYCHOWANIA FIZYCZNEGO JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO W WARSZAWIE
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Gołymin-Ośrodek pochodzących z nieruchomości zamieszkałych
- Koszenie traw, cięcie żywopłotów na terenach zieleni miejskiej, terenach rekreacyjnych oraz terenie Cmentarza Centralnego w Gliwicach
- Usługa odbioru, transportu i odzysku odpadów niebezpiecznych wytworzonych w Zakładzie Utylizacji i Kotłowni Rezerwowej NIO - PIB Oddziału w Gliwicach
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.