eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wodzisław Śląski › Wymiana źródła ciepła i instalacji centralnego ogrzewania wraz z remontem toalet w budynku przy ul. Wyzwolenia 10 w Skrzyszowie



Ogłoszenie z dnia 2021-08-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana źródła ciepła i instalacji centralnego ogrzewania wraz z remontem toalet w budynku przy ul. Wyzwolenia 10 w Skrzyszowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZAKŁAD ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 277572641

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 41

1.5.2.) Miejscowość: Wodzisław Śląski

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 4572006

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzzn@pzzn.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzzn.bip.powiatwodzislawski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzzn.bip.powiatwodzislawski.pl/bipkod/006/001/004

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana źródła ciepła i instalacji centralnego ogrzewania wraz z remontem toalet w budynku przy ul. Wyzwolenia 10 w Skrzyszowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b0c0de3-da74-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00154984

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001689/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Wymiana indywidualnego źródła ciepła w budynku użyteczności publicznej w Skrzyszowie przy ul. Wyzwolenia 10

1.1.5 Remont łazienek w budynku przy ul. Wyzwolenia 10 w Skrzyszowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00102816/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZZN.0714.69.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 198084,88 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część I pn.: „Wymiana źródła ciepła i instalacji centralnego ogrzewania w budynku przy ul. Wyzwolenia 10 w Skrzyszowie”. Roboty budowlane realizowane będą na podstawie dokumentacji projektowej wykonanej przez „PROEKO” Pracownia Projektowa Wojciech Brewczyński z Rybnika oraz decyzji o pozwoleniu na budowę nr 1779/19 z dnia 19.11.2019 r.
2. Zakres robót części I obejmuje:
1) demontaż instalacji centralnego ogrzewania,
2) demontaż starej kotłowni węglowej,
3) wykonanie wewnętrznej instalacji gazu,
4) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania z rur stalowych ocynkowanych zewnętrznie,
5) montaż grzejników stalowych płytowych 31 szt.,
6) montaż zaworów termostatycznych 29 szt.,
7) montaż zespołów przyłączeniowych z wbudowanym zaworem termostatycznym 2 szt.,
8) montaż głowic termostatycznych 31 szt.,
9) montaż kotłowni gazowej wraz z osprzętem wyposażonej w kocioł gazowy kondensacyjny,
10) montaż podgrzewacza c.w.u. 120 dm3,
11) montaż instalacji odprowadzania spalin i wentylacyjnej,
12) wykonanie izolacji cieplnych,
13) wykonanie instalacji elektrycznej zasilania kotła gazowego,
14) montaż drzwi wewnętrznych stalowych 1 szt.,
15) uzupełnienia tynków,
16) uzupełnienie malowania ścian ok. 100,00 m2.
Roboty prowadzone będą w obiekcie czynnym – przychodnia zdrowia.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa projekt budowlany i wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, a także projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiące załączniki do Opisu przedmiotu zamówienia – Dział II SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45410000-4 - Tynkowanie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 154532,70 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część II pn.: „Remont toalet w budynku przy ul. Wyzwolenia 10 w Skrzyszowie”. Roboty budowlane realizowane będą na podstawie dokumentacji projektowej wykonanej przez Karolinę Zielony.
2. Zakres robót części II zamówienia obejmuje:
1) roboty rozbiórkowe: demontaże, skucia okładzin, rozebranie ścian działowych,
2) roboty murowe i tynkarskie: lekkie ścianki z płyt g-k, suche tynki,
3) montaż instalacji wod-kan,
4) montaż instalacji elektrycznej,
5) montaż urządzeń sanitarnych,
6) obudowa pionu kanalizacyjnego płytami g-k,
7) ułożenie płytek podłogowych ok. 13,2 m2,
8) ułożenie płytek ściennych ok. 60,0 m2,
9) montaż drzwi wewnętrznych 3 szt. oraz naświetla 1 szt.,
10) malowanie farbami lateksowymi sufitu i ścian powyżej płytek ok. 29,1 m2.
Roboty prowadzone będą w obiekcie czynnym – przychodnia zdrowia.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa projekt dokumentacja techniczna, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, a także projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiące załączniki do Opisu przedmiotu zamówienia – Dział II SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421141-4 - Instalowanie przegród

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45432210-9 - Wykładanie ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

4.5.5.) Wartość części: 43552,18 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie w zakresie części II na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, ponieważ wartość oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59503,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 478470,00 PLN

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie części I, nie zostało zakończone na dzień sporządzenia niniejszego Ogłoszenia o wyniku postępowania

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.