eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Modernizacja budynków Szkoły Podstawowej nr 16 przy ul. Wilczy Dół 4 w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2023-03-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynków Szkoły Podstawowej nr 16 przy ul. Wilczy Dół 4 w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA DZIELNICA URSYNÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000138

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Komisji Edukacji Narodowej 61

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursynow.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja budynków Szkoły Podstawowej nr 16 przy ul. Wilczy Dół 4 w Warszawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed0f4da0-ad2d-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00154903

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00017058/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Modernizacja budynków Szkoły Podstawowej nr 16 przy ul. Wilczy Dół 4 w Warszawie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00097210

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 8/WZP/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynków Szkoły Podstawowej nr 16 przy ul. Wilczy Dół 4 w Warszawie.
Informacje ogólne
Budynek Szkoły Podstawowej nr 16 zlokalizowany jest w Warszawie, Dzielnica Ursynów, przy ul. Wilczy Dół 4.Budynek Szkoły został oddany do użytku w 2004 roku. Segment „A” dwupiętrowy o konstrukcji mieszanej. Fundamenty: żelbetowe wylewane.
Ściany:
-zewnętrzne parteru- od wewnątrz cegła pełna kl. 150+ styropian 10,0 cm + wyprawa tynkarska cienko powłokowa typu kornik w układzie pionowym
-zewnętrzne pietra- pustaki ceramiczne U220 + styropian 12cm + wyprawa tynkarska cienko powłokowa typu ‘baranek’.
Stropy:
-stropy żelbetowe monolityczne
Stropodach:
-wentylowany pokryty płytkami korytkowymi zamkniętymi opartymi na ściankach ażurowych z cegłu dziurawki,
Pokrycie dachu:
-papa termozgrzewalna w układzie dwuwarstwowym,
-obróbki blacharskie z blachy stalowej powlekanej,
-system rynnowy- rynny PCV śr. 150 mm, łączone złączkami systemowymi wyposażonymi w uszczelki gumowe, rury spustowe PCV śr. 120 mm łączone na wpust.
Pochylnia przy bloku żywienia
Pochylnia zlokalizowana przy bloku żywienia stanowi podjazd dla wózka elektrycznego. Boczne ściany oporowe wykonano w konstrukcji żelbetowej. Nawierzchnia z płytek terakotowych szkliwionych na podłożu betonowym. Boki ścian wykończone tynkiem strukturalnym.
Pow. Użytkowa budynków Szkoły Podstawowej 6 162,00 m2
Zakres zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja całości dokumentacji projektowej pt: „Opinia techniczna dachu, obróbek blacharskich, elewacji i pochylni”.
Obowiązki wynikające z klauzuli społecznej
1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
2. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane, przez cały okres wykonywania Przedmiotu Umowy, będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę.
3. Warunek, o którym mowa w ust. 2 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób wykonujących czynności w zakresie robót budowlanych, w tym w szczególności wykonujące prace przygotowawcze, roboty rozbiórkowe, roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych, roboty instalacyjne elektryczne i sanitarne.
4. Szczegółowe warunki realizacji i kontroli oraz wymagań dotyczących tego zobowiązania jak również kary umowne określone są w projektowanych postanowieniach umowy – załącznik nr 2 do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa również:
1) Projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 2 do SWZ;
2) Przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 5a do SWZ, będący jednocześnie załącznikiem do projektowanych postanowień umowy
3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, stanowiąca załącznik nr 5b do SWZ, będąca jednocześnie załącznikiem do projektowanych postanowień umowy
4) Dokumentacja Projektowa - Opinia techniczna dachu, obróbek blacharskich, elewacji i pochylni, stanowiąca załącznik nr 5c do SWZ, będąca jednocześnie załącznikiem do projektowanych postanowień umowy
5) Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 5d do SWZ, będąca jednocześnie załącznikiem do projektowanych postanowień umowy
6) Wzór materiałów informacyjnych, stanowiący załącznik nr 5e do SWZ, będący jednocześnie załącznikiem do projektowanych postanowień umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45261320-3 - Kładzenie rynien

45312310-3 - Ochrona odgromowa

44212310-5 - Rusztowania

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 352800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 585480,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 352800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WinBud Usługi Budowlane Radosław Bogus

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7971901896

7.3.3) Ulica: Osiedlowa 83

7.3.4) Miejscowość: Józefosław

7.3.5) Kod pocztowy: 05-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 352800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.