Ogłoszenie z dnia 2022-05-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00049328/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-07
- 2022/BZP 00049328/02 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-07 (po zmianach)
- 2022/BZP 00049346/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI W ZABUDOWIE STOLARSKIEJ NA POTRZEBY REALIZACJI PROJEKTU PODKARPACKIE CENTRUM INNOWACJI”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Podkarpackie Centrum Innowacji Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368953574
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Teofila Lenartowicza 4
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-051
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 507836531
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pcinn.org
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pcinn.org/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pcin/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI W ZABUDOWIE STOLARSKIEJ NA POTRZEBY REALIZACJI PROJEKTU PODKARPACKIE CENTRUM INNOWACJI”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c8a436ab-85c1-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00154849
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Podkarpackie Centrum Innowacji2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00049328/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PCI-6DZP.40.01.2022.ALA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli w zabudowie stolarskiej w wraz
z wniesieniem i montażem do siedziby Podkarpackiego Centrum Innowacji
Sp. z o.o. w Rzeszowie przy ul. Lenartowicza 6 w Rzeszowie.
Zamówienie służy potrzebom realizacji projektu pn. Podkarpackie Centrum Innowacji, realizowanego w ramach Osi Priorytetowej nr 1 ,,Konkurencyjna i Innowacyjna Gospodarka” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020. Szczegółowy wykaz zamawianych mebli został opisany w załączniku nr 1 i 1a do SWZ.
Zamawiający informuje, że wszystkie oferowane produkty muszą być fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wolne od wad i uszkodzeń. Jakość oferowanych produktów winna być wysoka, nie gorsza niż określona przez Zamawiającego w OPZ, powinna także spełniać warunki określone dla produktów bezpiecznych w rozumieniu art.
4 ustawy z dnia 12 grudnia 2003 roku o ogólnym bezpieczeństwie produktów
( Dz.U z 2003r. nr 229, poz. 2275z późn. zm.). Szczegółowy wykaz mebli wraz z parametrami technicznymi i rysunkami znajduje się w załączniku nr 1 i 1 a do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
39131000-9 - Regały biurowe
45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 172938,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 565923,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 266787,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SOL-MEB Ewelina Przybyś
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 381670107
7.3.3) Ulica: ul. Kościuszki 39
7.3.4) Miejscowość: Wieliczka
7.3.5) Kod pocztowy: 32-020
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 266787 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawy odczynników i materiałów eksploatacyjnych do obróbki tkanek i barwienia preparatów.
- Dostawa wyposażenia gastronomicznego w ramach projektu pn. "Rozszerzenie ZAZ w Rzeszowie"
- Organizacja wypoczynku letniego w formie kolonii dla dzieci i młodzieży z Ukrainy
- Budowa budynku garażowego z wykorzystaniem elementów istniejącej wiaty garażowej na działce nr ew.13/44 położonej w Stalowej Woli przy ul. Przemysłowej 6.
- ZAKUP I DOSTAWY WORKÓW FOLIOWYCH NA ODPADY, WORKÓW NA ZWŁOKI, POJEMNIKÓW NA ZUŻYTY SPRZĘT MEDYCZNY, KOSZY NA ŚMIECI.
- Prowadzenie zajęć specjalistycznych drugiej grupy w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z montażem mebli do pomieszczeń biurowych oraz elementów wyposażenia sal lekcyjnych w nowo powstałym skrzydle Szkoły Podstawowej nr 11 im. Władysława Broniewskiego w Tarnowskich Górach
- Dostawa mebli biurowych i wyposażenia wraz z montażem do Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP w Strzelcach Krajeńskich
- Dostawa i montaż mebli biurowych w podziale na 2 części: Część 1 - Fotele biurowe, Część 2 - Meble biurowe
- Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej
- Termomodernizacja oraz rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej w Lewinie Kłodzkim wraz z dostawą wyposażenia obiektu
- Zakup i dostawa nagłośnienia, sprzętu komputerowego, sprzętu rtv, agd i mebli wraz z montażem do pomieszczeń budynku przy ul. Wilsona 2 w Brwinowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.