Ogłoszenie z dnia 2023-03-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00052498/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług zdrowotnych realizowanych w projekcie „Nie daj się cukrzycy – żyj zdrowo!”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Spółka z ograniczona odpowiedzialnoscią
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 231180960
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bohaterów Getta 10
1.5.2.) Miejscowość: Kamienna Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-400
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pcz@pcz.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcz.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7173281.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług zdrowotnych realizowanych w projekcie „Nie daj się cukrzycy – żyj zdrowo!”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-39939f22-9b53-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00154661
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Nie daj się cukrzycy – żyj zdrowo!” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, osi priorytetowej 8 Rynek pracy, działanie 8.7 Aktywne i zdrowe starzenie się.”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00052498
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP 1/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1953302,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zdrowotnych w ramach projektu „Nie daj się cukrzycy – żyj zdrowo!” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, osi priorytetowej 8 Rynek pracy, działanie 8.7 Aktywne i zdrowe starzenie się.Kod CPV 8512000-6 – usługi medyczne i podobne, 85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
Celem zamówienia jest zwiększenie wykrywalności cukrzycy typu 2 oraz zwiększenie świadomości wśród mieszkańców w wieku 34-64 lata w zakresie występowania u nich wysokiego ryzyka zachowania na cukrzycę typu 2 oraz stanu przedcukrzycowego poprzez edukację i działania profilaktyczne.
Dla części 1 - świadczenie usług zdrowotnych dla mieszkańców powiatu bolesławieckiego - wynosi szacunkowo 916 osób/uczestników.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 371691,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zdrowotnych w ramach projektu „Nie daj się cukrzycy – żyj zdrowo!” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, osi priorytetowej 8 Rynek pracy, działanie 8.7 Aktywne i zdrowe starzenie się.Kod CPV 8512000-6 – usługi medyczne i podobne, 85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
Celem zamówienia jest zwiększenie wykrywalności cukrzycy typu 2 oraz zwiększenie świadomości wśród mieszkańców w wieku 34-64 lata w zakresie występowania u nich wysokiego ryzyka zachowania na cukrzycę typu 2 oraz stanu przedcukrzycowego poprzez edukację i działania profilaktyczne.
Dla części 2 - świadczenie usług zdrowotnych dla mieszkańców miasta Jelenia Góra - szacunkowo wynosi 675 osób/uczestników.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 274167,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zdrowotnych w ramach projektu „Nie daj się cukrzycy – żyj zdrowo!” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, osi priorytetowej 8 Rynek pracy, działanie 8.7 Aktywne i zdrowe starzenie się.Kod CPV 8512000-6 – usługi medyczne i podobne, 85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
Celem zamówienia jest zwiększenie wykrywalności cukrzycy typu 2 oraz zwiększenie świadomości wśród mieszkańców w wieku 34-64 lata w zakresie występowania u nich wysokiego ryzyka zachowania na cukrzycę typu 2 oraz stanu przedcukrzycowego poprzez edukację i działania profilaktyczne.
Dla części 3 - świadczenie usług zdrowotnych dla mieszkańców powiatu karkonoskiego - szacunkowo wynosi 805 osób/uczestników.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
4.5.5.) Wartość części: 326787,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zdrowotnych w ramach projektu „Nie daj się cukrzycy – żyj zdrowo!” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, osi priorytetowej 8 Rynek pracy, działanie 8.7 Aktywne i zdrowe starzenie się.Kod CPV 8512000-6 – usługi medyczne i podobne, 85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
Celem zamówienia jest zwiększenie wykrywalności cukrzycy typu 2 oraz zwiększenie świadomości wśród mieszkańców w wieku 34-64 lata w zakresie występowania u nich wysokiego ryzyka zachowania na cukrzycę typu 2 oraz stanu przedcukrzycowego poprzez edukację i działania profilaktyczne.
Dla części 4 - świadczenie usług zdrowotnych dla mieszkańców powiatu lubańskiego - szacunkowo wynosi 557 osób/uczestników.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
4.5.5.) Wartość części: 226422,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zdrowotnych w ramach projektu „Nie daj się cukrzycy – żyj zdrowo!” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, osi priorytetowej 8 Rynek pracy, działanie 8.7 Aktywne i zdrowe starzenie się.Kod CPV 8512000-6 – usługi medyczne i podobne, 85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
Celem zamówienia jest zwiększenie wykrywalności cukrzycy typu 2 oraz zwiększenie świadomości wśród mieszkańców w wieku 34-64 lata w zakresie występowania u nich wysokiego ryzyka zachowania na cukrzycę typu 2 oraz stanu przedcukrzycowego poprzez edukację i działania profilaktyczne.
Dla części 5 - świadczenie usług zdrowotnych dla mieszkańców lwóweckiego - szacunkowo wynosi 465 osób/uczestników.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
4.5.5.) Wartość części: 188880,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zdrowotnych w ramach projektu „Nie daj się cukrzycy – żyj zdrowo!” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, osi priorytetowej 8 Rynek pracy, działanie 8.7 Aktywne i zdrowe starzenie się.Kod CPV 8512000-6 – usługi medyczne i podobne, 85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
Celem zamówienia jest zwiększenie wykrywalności cukrzycy typu 2 oraz zwiększenie świadomości wśród mieszkańców w wieku 34-64 lata w zakresie występowania u nich wysokiego ryzyka zachowania na cukrzycę typu 2 oraz stanu przedcukrzycowego poprzez edukację i działania profilaktyczne.
Dla części 6 - świadczenie usług zdrowotnych dla mieszkańców powiatu zgorzeleckiego - szacunkowo wynosi 940 osób/uczestników.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
4.5.5.) Wartość części: 381728,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zdrowotnych w ramach projektu „Nie daj się cukrzycy – żyj zdrowo!” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, osi priorytetowej 8 Rynek pracy, działanie 8.7 Aktywne i zdrowe starzenie się.Kod CPV 8512000-6 – usługi medyczne i podobne, 85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
Celem zamówienia jest zwiększenie wykrywalności cukrzycy typu 2 oraz zwiększenie świadomości wśród mieszkańców w wieku 34-64 lata w zakresie występowania u nich wysokiego ryzyka zachowania na cukrzycę typu 2 oraz stanu przedcukrzycowego poprzez edukację i działania profilaktyczne.
Dla części 7 - świadczenie usług zdrowotnych dla mieszkańców powiatu złotoryjskiego - szacunkowo wynosi 452 osób/uczestników.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
4.5.5.) Wartość części: 183627,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 365961,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 369330,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 365961,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PLATA Piotr Sierzputowski
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przychodnia Specjalistyczna Regina i Walenty Śliwa Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 367984644
7.3.4) Miejscowość: Świdnica
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 365961,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-28Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 269943,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 272355,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 269943,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PLATA Piotr Sierzputowski
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przychodnia Specjalistyczna Regina i Walenty Śliwa Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 367984644
7.3.4) Miejscowość: Świdnica
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 269943,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-28Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 321750,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 324705,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 321750,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PLATA Piotr Sierzputowski
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przychodnia Specjalistyczna Regina i Walenty Śliwa Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 367984644
7.3.4) Miejscowość: Świdnica
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 321750,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-28Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 222930,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 224865,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 222930,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PLATA Piotr Sierzputowski
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przychodnia Specjalistyczna Regina i Walenty Śliwa Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 367984644
7.3.4) Miejscowość: Świdnica
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 222930,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-28Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 185968,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 188808,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 185968,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PLATA Piotr Sierzputowski
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przychodnia Specjalistyczna Regina i Walenty Śliwa Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 367984644
7.3.4) Miejscowość: Świdnica
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 185968,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-28Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 375843,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 379220,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 375843,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PLATA Piotr Sierzputowski
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przychodnia Specjalistyczna Regina i Walenty Śliwa Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 367984644
7.3.4) Miejscowość: Świdnica
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 375843,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-28Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 180795,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 182430,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 180795,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PLATA Piotr Sierzputowski
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przychodnia Specjalistyczna Regina i Walenty Śliwa Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 367984644
7.3.4) Miejscowość: Świdnica
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 180795,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-28INNE PRZETARGI Z KAMIENNEJ GÓRY
- "Remont toalet oraz sali rewalidacyjnej - dostosowanie obiektów Szkoły Podstawowej w Pisarzowicach i w Krzeszowie dla potrzeb osób niepełnosprawnych w ramach projektu "Dostępna Szkoła""
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla przebudowy drogi w ul. Ziemskiej w Kamiennej Górze
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z zespołem wbudowanych garaży w Legnicy, przy ul. Makuszyńskiego, dz. nr 27/2 obręb Legnicki Dwór
- Budowa budynku administracyjnego - podwójnej kancelarii leśniczego wraz z obiektami i infrastrukturą towarzyszącą, na działce nr ewid. 655 w Grzędach
- "Przebudowa placów i schodów zewnętrznych przy Szkole Podstawowej w Krzeszowie"
- Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o. w Kamiennej Górze
więcej: przetargi w Kamiennej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa wypożyczenia zdalnych urządzeń do badań KTG wraz z całodobową zdalną analizą i opisywaniem wykonywanych badań oraz dostawę wyposażenia w ramach projektu "Halo mamo!"
- Świadczenie usług medycznych na rzecz osób nietrzeźwych przebywających w Szczecińskim Centrum Profilaktyki Uzależnień
- Usługi z zakresu medycyny pracy żołnierzy oraz ochrony pracy żołnierzy i pracowników 13WOG oraz jednostek wojskowych i instytucji z rejonu odpowiedzialności w latach 2023-2024 - sprawa nr 38/2023
więcej: Usługi medyczne i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.