Og³oszenie z dnia 2023-03-28
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00173905/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-12
- 2023/BZP 00226273/01 - Wynik z dnia 2023-05-22
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa drogi gminnej w Sianowie, ul. S³owackiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Sianów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920682
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Armii Polskiej 30
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Sianów
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-004
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliñski
1.5.7.) Numer telefonu: 530733794
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jaltyn@sianow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.sianow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa drogi gminnej w Sianowie, ul. S³owackiego
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8fe92589-cd81-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00154653
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-03-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00004151/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.7 Rozbudowa drogi gminnej w Sianowie, ul. S³owackiego
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8fe92589-cd81-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat
zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-
Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum
Pomocy”.
c.d w SWZ ( ograniczona liczba znaków)
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Sposób sporz±dzenia dokumentów
elektronicznych musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w
sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz
¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452)
oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych
oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz.U. 2020r. poz. 2415).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Gminy i Miasta w Sianowie, 76-004 Sianów, ul. Armii Polskiej 30.
inspektorem ochrony danych osobowych w Urzêdzie Gminy i Miasta w Sianowie jest daneosobowe@sianow.pl, adres: 76-004
Sianów, ul. Armii Polskiej 30.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o ustawê – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129), dalej „ustawa Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z ustaw± Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o
udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO;
posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
nie przys³uguje Pani/Panu:
w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2.Informacje o ograniczeniach
Na podstawie art. 19 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie
zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± (art. 19 ust. 2 ustawy Pzp);
2) wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu
zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia (art. 19 ust. 3 ustawy Pzp).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Z.271.5.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest inwestycja polegaj±ca na rozbudowie drogi gminnej w Sianowie,
ul. S³owackiego, usytuowanej na dzia³kach nr 459, 456/2, 456/60, 456/61, 669/12, 449/2, 402/8, 402/9, 402/10, 447, 402/5, 402/11, 402/12, 402/13, 402/15, 349, 342/11, 384/2, 673, 385, 386, 678 obrêb ewidencyjny: Sianów 7, jednostka ewidencyjna: Sianów 4,o ³±cznej d³ugo¶ci 741,50 m. W ramach rozbudowy zostanie wykonany: nowy odcinek drogi o nawierzchni bitumicznej o d³ugo¶ci 218,80m, nowe miejsca postojowe, zatoka autobusowa oraz ci±g pieszo-rowerowy. Zostan± wprowadzone elementy uspokojenia ruchu w postaci wyniesionego skrzy¿owania z nowymi przej¶ciami dla pieszych oraz nowy próg zwalniaj±cy.
Ca³o¶æ inwestycji obejmuje:
• odcinek A-B-C – o d³ugo¶ci 246,80m
• odcinek B-D-E – o d³ugo¶ci 337,70m
• odcinek D-F – o d³ugo¶ci 157,0m
• odcinek G-H – o d³ugo¶ci 43,0m
W ramach rozbudowy zostan± wykonane dodatkowe parkingi, ci±g pieszo-rowerowy i zatoka autobusowa.
Przewidywany zakres przedsiêwziêcia obejmuje w szczególno¶ci:
- przebudowê jezdni wszystkich odcinków,
- przebudowê chodników,
- budowê zatoki autobusowej,
- budowê ci±gu pieszo-rowerowego,
- przebudowê studni kanalizacji deszczowej,
- plantowanie terenów zielonych w granicach dzia³ek,
- nasadzenia drzew wzd³u¿ nowopowsta³ych parkingów na dzia³ce nr 402/11, 402/12, 402/13, 402/10.
Przyjêto nastêpuj±ce parametry projektowanej drogi:
- publiczna droga gminna, ogólnodostêpna
- droga jednojezdniowa, dwupasowa,
- docelowa kategoria ruchu KR2,
- prêdko¶æ projektowa - 50 km/h.
Geometria jezdni jest zaprojektowana po istniej±cej trasie drogi, a parametry techniczne drogi wyznacza szeroko¶æ dzia³ki drogowej w liniach rozgraniczaj±cych oraz przyjêta na podstawie symulacji natê¿enia ruchu kategoria ruchu KR2. Rozbudowa drogi gminnej polega na wykonaniu dodatkowych parkingów, ci±gu pieszorowerowego oraz zatoki autobusowej. W ramach powy¿szej inwestycji powstaj± nowe normatywne miejsca postojowe, tak niezbêdne w zabudowie wielorodzinnej. Wydzielona zatoka autobusowa zapewni bezpieczeñstwo ruchu. Ci±g pieszo-rowery na odcinku B-C zapewni rowerzystom bezpieczny dojazd do cmentarza i nowopowstaj±cego du¿ego osiedla mieszkaniowego.
Przyjête parametry techniczne maj± uzasadnienie ekonomicznie wynikaj±ce z natê¿enia ruchu pieszego i samochodowego w zakresie na jaki pozwalaj± istniej±ce warunki terenowe i zwi±zane z tym ograniczenia. Geometria sytuacyjnie jest dowi±zana do istniej±cego przebiegu drogi. Zjazdy do przebudowy zaprojektowano o szeroko¶ciach przyjêtych z inwentaryzacji istniej±cej w terenie.
Zaprojektowano:
- szeroko¶æ jezdni – od 5,0m do 7,50 m (poszerzenie ³uku poziomego)
- szeroko¶æ chodnika – od 1,65 m do 2,15 m (z krawê¿nikiem)
- szeroko¶æ ci±gu pieszo-rowerowego – 3,00 m bez krawê¿nika
- szeroko¶æ parkingów – od 4,75 m do 5,45 m parkowanie prostopad³e
- szeroko¶æ parkingów – od 2,85 m do 3,00 m parkowanie równoleg³e
- szeroko¶æ pasa zieleni (pobocza gruntowego) – wynikaj±ca z planu zagospodarowania,
- odwodnienie powierzchniowe wpustami istniej±cej kanalizacji deszczowej.
W ramach rozbudowy zaprojektowano równie¿ usuniêcie 6 szt. koliduj±cych z przebiegiem drogi s³upów o¶wietleniowych. Projekt techniczny przestawienia s³upów wraz z wymian± kabla stanowi integraln± czê¶æ opracowania projektowego.
Zadanie wspó³finansowane jest ze ¶rodków Rz±dowego Funduszu Rozwoju Dróg – Edycja 2023.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-01
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Warunek dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: o¶wiadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 Pzp o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020r. poz. 1076 i 1086) z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej
samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 6 do SWZ. O¶wiadczenie sk³adaj± wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, dotyczy tak¿e spó³ki cywilnej, gdzie o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy ze wspólników odrêbnie,
4) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji ,
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykonawca zobowi±zany jest udokumentowaæ wykonanie w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegaj±cej na budowie/ przebudowie drogi o nawierzchni bitumicznej o d³ugo¶ci 200,00m o warto¶ci brutto zadania min 1 000 000,00 PLN.
wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji przedmiotu zamówienia - dot. osoby która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika budowy posiadaj±c± uprawnienia budowlane upowa¿niaj±ce do kierowania robotami drogowymi w zakresie przedmiotu zamówienia
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium w kwocie: 40 000,00 z³ (s³ownie: czterdzie¶ci tysiêcy z³otych 00/100).2. Wadium mo¿e byæ wniesione wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kilku formach o których mowa w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp:
2.1. pieni±dzu,
2.2. gwarancjach bankowych,
2.3. gwarancjach ubezpieczeniowych,
2.4. porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci
(t. j. - Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
3. Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
4. W przypadku wnoszenia wadium/ zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy w pieni±dzu nale¿n± kwotê nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy w Banku Spó³dzielczym w S³awnie, nr 84 9317 1012 0050 9760 2000 0010 z dopiskiem: wadium – nr postêpowania Z.271.5.2023. Skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu nastêpuje z chwil± uznania ¶rodków pieniê¿nych na wskazanym rachunku bankowym przed up³ywem terminu sk³adania ofert (tj. przed up³ywem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin sk³adania ofert).
5. Wadium wniesione w pieni±dzu zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
6. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
7. Z tre¶ci gwarancji/porêczenia winno wynikaæ bezwarunkowe, na ka¿de pisemne ¿±danie zg³oszone przez zamawiaj±cego w terminie zwi±zania ofert±, zobowi±zanie Gwaranta do wyp³aty zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona.
9. Okoliczno¶ci i zasady zwrotu wadium oraz jego zatrzymania okre¶la art. 98 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.2) Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy.
3) Do oferty wspólnej Wykonawcy do³±czaj± pe³nomocnictwo.
4) Pe³nomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiaj±cym w toku postêpowania i do niego Zamawiaj±cy kieruje informacje, korespondencjê, itp.
5) Oferta wspólna, sk³adana przez dwóch lub wiêcej Wykonawców, powinna spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania:
a) oferta wspólna powinna byæ sporz±dzona zgodnie z SWZ;
b) sposób sk³adania dokumentów w ofercie wspólnej:
- dokumenty, dotycz±ce w³asnej firmy, takie jak np.: o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia sk³ada ka¿dy z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± we w³asnym imieniu;
- dokumenty wspólne takie jak np.: formularz ofertowy, formularz cenowy, dokumenty podmiotowe i przedmiotowe sk³ada pe³nomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±;
c)Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty wykonuj± poszczególni wykonawcy. O¶wiadczenie jw. Przedk³ada siê w przypadku okre¶lonym w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp zgodnie z tre¶ci± formularza ofertowego.
d) kopie dokumentów dotycz±cych ka¿dego z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± musz± byæ po¶wiadczone za zgodno¶æ z orygina³em przez osobê lub osoby upowa¿nione do reprezentowania tych Wykonawców.
6) Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postêpowania) Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± bêd± mieli obowi±zek przedstawiæ Zamawiaj±cemu umowê konsorcjum, zawieraj±c±, co najmniej:
a) zobowi±zanie do realizacji wspólnego przedsiêwziêcia gospodarczego obejmuj±cego swoim zakresem realizacjê przedmiotu zamówienia,
b) okre¶lenie zakresu dzia³ania poszczególnych stron umowy,
c) czas obowi±zywania umowy, który nie mo¿e byæ krótszy, ni¿ okres obejmuj±cy realizacjê zamówienia oraz czas trwania gwarancji jako¶ci i rêkojmi
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
rodzaj i zakres zmian umowy zawarty w projekcie umowy stanowi±cym za³±cznik do SWZ7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-04-14 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-14 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI SIANÓW
wiêcej: przetargi SIANÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa drogi gminnej w ulicy Nadbzurzañskiej w £owiczu - I etap"
- Drugi etap rewitalizacji placu zabaw przy ul. Okrzei w Gdyni
- Przebudowa drogi gminnej nr 010353C w granicach pasa drogowego polegaj±ca na przebudowie jezdni i zjazdów w miejscowo¶ci Brzozie, gmina Cekcyn
- Budowa odprowadzenia wód deszczowych w ul. Migda³owej w Dobrej
- Przebudowa wraz z rozbudow± ul. Piaskowej w Wielkiej Wsi
- Przebud.DW849 Zamo¶æ-Jacnia-Józefów-Wola Obszañska w zakr.budowy skrzy¿.z dr.gminn±115024L wraz z budow± zjazdów zwyk³ych oraz przej¶ciem dla pieszych z doj¶ciami i dedykowanym o¶wietleniem w m.Osuchy
wiêcej: Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.