eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LesznoSukcesywna dostawa polimeru do odwadniania osadu przefermentowanego w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów w Trzebani.



Ogłoszenie z dnia 2025-03-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa polimeru do odwadniania osadu przefermentowanego w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów w Trzebani.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZAKŁAD OCZYSZCZANIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411416981

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Saperska 23

1.5.2.) Miejscowość: Leszno

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-100

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 601285720

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzoleszno.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzoleszno.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mzo_leszno/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa polimeru do odwadniania osadu przefermentowanego w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów w Trzebani.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d5f20e8-909a-408c-9f00-d10598fc01ef

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00154561

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00050657

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.PP.01.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 414000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy polimeru do odwadniania osadu przefermentowanego w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów w Trzebani, gm. Osieczna (ZZO w Trzebani). Osad do odwadniania wytwarzany jest w procesie suchej fermentacji selektywnie zbieranych odpadów biodegradowalnych o kodzie 20 01 08 oraz 20 02 01.
2. Szacunkowa ilość polimeru do odwadniania przefermentowanego w okresie realizacji zamówienia wynosi ok. 24 Mg.
3. Zamawiający informuje, że podana powyżej w pkt 2. ilość polimeru jest ilością szacunkową, obrazującą możliwą wielkość zakresu przedmiotu zamówienia i może ulec zmianie, w zależności od potrzeb Zamawiającego, przy czym Zamawiający zapewnia minimalną ilość polimeru w ilości 15 Mg. W związku z powyższym dostarczony polimer w ilości mniejszej niż szacowana, ale nie mniejszej niż minimalna łączna ilość dostarczonego polimeru określona powyżej, tj. 15 Mg, nie rodzi jakiejkolwiek odpowiedzialności ze strony Zamawiającego, a Wykonawcy nie będą przysługiwały roszczenia z tego tytułu.
4. Temperatura osadu przed odwodnieniem wynosi około 50C. Sucha masa osadu przed odwadnianiem waha się w zakresie 30-40 % s.m. Urządzeniem odwadniającym jest prasa filtracyjna ANHYDRO typ Vetter Screw Press Fvv. Odciek z prasy powstający w wyniku odwodnienia osadu kierowany jest do piaskownika, a następnie do wirówki ALFA Laval typ ALDEC G2 45 celem usunięcia zawiesiny. Dla zwiększenia skuteczności pracy wirówki do odcieków dodawany będzie rozcieńczony roztwór polimeru, stanowiącego przedmiot zamówienia. Część oczyszczonych odcieków wykorzystywana jest do celów technologicznych w procesie suchej fermentacji biofrakcji celem regulacji wilgotności wsadu.
5. Stacja przygotowania polimeru ALLTECH typ CF2000 przystosowana jest do użycia polimerów w postaci granulatu i przygotowania roztworu z w/w granulatu o stężeniu do 5,0%.
6. Wymagana charakterystyka polimeru i skuteczność produktu:
I. Trwałość granulatu w oryginalnym opakowaniu – 12 miesięcy. Flokulant powinien posiadać wymagane przepisami certyfikaty świadczące o jakości oraz kartę charakterystyki, które Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty. Opakowania dostarczanego środka powinny posiadać opis w języku polskim.
II. Charakterystyka polimeru:
a. flokulant wysoko-kationowy o podwyższonej masie cząsteczkowej
b. kationowość – 85%
c. masa cząsteczkowa 15 milionów Da
d. postać – granulat, nie pylący się
e. lepkość w temp. 20C (przy użyciu wody destylowanej):
- cps roztworu 0,5 % - około 450 mPa*s
- cps roztworu 0,1% - około 35 mPa*s
f. gęstość objętościowa – 650 kg/m3.
g. całkowicie rozpuszczalny w wodzie podczas przygotowywania roztworu.
III. Wymagana sucha masa osadu po odwodnieniu: większa lub równa 60 % s.m. przy zastosowaniu dawki roztworu nie większej niż 180 kg na 1 Mg osadu przefermentowanego, przy roztworze o stężeniu 4,2%.
IV. Wykonawca przed złożeniem oferty musi wykonać próby techniczne celem dobrania odpowiedniego produktu, pod warunkiem posiadania przez Wykonawcę kompletnego wyposażenia do przeprowadzenia takiego testu. Próba nie może trwać dłużej niż jedna zmiana robocza (8h). Termin wykonania próby winien zostać uzgodniony z Zamawiającym z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem. Dodatkowo w celu potwierdzenia przydatności polimeru Wykonawca winien dostarczyć na swój koszt i ryzyko próbną partię polimeru w ilości 75 kg. Dostarczona próbna partia zostanie niezwłocznie wykorzystana w instalacji Zamawiającego. Wyniki testu zostaną opublikowane na Platformie Zakupowej Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 24542000-5 - Polimery akrylowe w formach podstawowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 501840,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 501840,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 501840,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Skuma Marcin Skurka Sp.k

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8513284691

7.3.3) Ulica: Kresowa

7.3.4) Miejscowość: Police

7.3.5) Kod pocztowy: 72-010

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 501840,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

BRAK

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.