Ogłoszenie z dnia 2025-03-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00664961/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-19
- 2025/BZP 00141413/01 - Wynik z dnia 2025-03-11
- 2025/BZP 00154472/01 - Wynik z dnia 2025-03-20
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej i przedszkolnej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Czubrowicach w 2025 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Czubrowicach
1.2.) Oddział zamawiającego: ZSPCzubrowice
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 383457381
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Czubrowice 85
1.4.2.) Miejscowość: Czubrowice
1.4.3.) Kod pocztowy: 32-049
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.4.7.) Numer telefonu: 12 33898045
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@czubrowice.edu.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.spczubrowice.edupage.org/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00154483
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-03-20
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o wyniku postępowania3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00141413
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.5.5. Wartość części (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
9114,80
Po zmianie:
8686,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.5.5. Wartość części (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
49598,84
Po zmianie:
47170,90
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.5.5. Wartość części (Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
1720,00
Po zmianie:
1640,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.5.5. Wartość części (Część zamówienia nr 5) Przed zmianą:
3385,30
Po zmianie:
3223,50
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.5.5. Wartość części (Część zamówienia nr 6) Przed zmianą:
41133,75
Po zmianie:
39175,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.5.5. Wartość części (Część zamówienia nr 7) Przed zmianą:
49996,16
Po zmianie:
46686,5
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.1. Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT) Przed zmianą:
Po zmianie:
146581,90
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.1. Kod waluty Przed zmianą:
Po zmianie:
PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. ŚW. JADWIGI ŚLĄSKIEJ W KRYNICZNIE
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Mazańcowicach w 2025 r.
- 2025-Dostawy produktów żywnościowych do stołówki internatu Zespołu Szkół Technicznych w Szczecinku
- dostawa artykułów ogólnospożywczych
- Sukcesywne dostawy olejów i tłuszczy w 2026r. - wraz z rozładunkiem w magazynach 32 WOG w zakresie 4 części. Nr sprawy: ZP/TP/62/2025
- Dostawy artykułów ogólnospożywczych
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.