Ogłoszenie z dnia 2021-08-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00086065/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup usługi w zakresie prowadzenia zajęć terapeutycznych w celu realizacji projektu
pn. „Rozwój placówek wsparcia dziennego na terenie Gminy Piaski”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Piaski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000549105
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 77
1.5.2.) Miejscowość: Piaski
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-050
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@piaski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umpiaski.bip.lubelskie.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup usługi w zakresie prowadzenia zajęć terapeutycznych w celu realizacji projektupn. „Rozwój placówek wsparcia dziennego na terenie Gminy Piaski”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef18ba57-cf3a-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00154466
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003732/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Prowadzenie zajęć specjalistycznych przez terapeutę w ramach projektu „Rozwój placówek wsparcia dziennego na terenie Gminy Piaski
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Rozwój placówek wsparcia dziennego na terenie Gminy Piaski” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 11 Włączenie społeczne, Działanie 11.2 Usługi społeczne i zdrowotne.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00086065/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Ir.271.19.2021.KŁ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ NR 1 - Zakup usługi w zakresie prowadzenia zajęć terapeutycznych w miejscowości Piaski - przy Szkole Podstawowej.Dzieci (max ilość 30 osób) w wieku 6-16 lat. Łączna ilość godzin zajęć z terapeutą (godzina
w wymiarze 45 min.) zaplanowanych w ramach zamówienia to: 240h godzin: 20h/tygodniowo w okresie 70 dni.
Przedmiotem zamówienia jest usługa wsparcia terapeutycznego dla dzieci
w wieku 6-16 lat uczęszczających do świetlic środowiskowych w miejscowościach: Piaski - przy Szkole Podstawowej, Bystrzejowice Pierwsze - przy Zespole Szkół, Bystrzejowice Drugie – przy Centrum Aktywności Lokalnej, Wola Piasecka - przy Szkole Niepublicznej. Przedmiotem warsztatów terapii będzie przeprowadzenie zajęć socjoterapeutycznych (muzycznych, tanecznych, językowych) ukierunkowanych na rozwój osobisty, redukcję stresu, podnoszenie samooceny i samoświadomości, a także na rozwijanie umiejętności interpersonalnych. Cele zajęć to m.in. budowanie poczucia bezpieczeństwa, obniżenie poziomu lęku, budowanie pewności siebie, pobudzenie do zaangażowania grupowego (budowanie komunikacji krok po kroku) oraz rozwijanie aktywności twórczej. Zakres warsztatów terapii będzie dostosowany do potrzeb oraz charakterystyki uczestników projektu. Wykonawca w ramach umowy zobowiązuje się zapewnić materiały niezbędne do prowadzenia zajęć dla uczestników projektu.
Uwaga! Zamawiający planuje przeprowadzenie dodatkowego zamówienia w sierpniu br.
w sytuacji dalszego wydłużeniu okresu realizacji projektu. Łączna ilość godzin zajęć terapeutycznych pozostała do realizacji w ramach projektu wynosi po 960 h w świetlicy w Bystrzejowicach Pierwszych i Woli Piaseckiej oraz po 880 h w świetlicy w Piaskach i Bystrzejowicach Drugich (łącznie 3 680 h we wszystkich świetlicach).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 18720,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ NR 2 - Zakup usługi w zakresie prowadzenia zajęć terapeutycznych w miejscowości Bystrzejowice Pierwsze - przy Zespole Szkół.Dzieci (max ilość 30 osób) w wieku 6-16 lat. Łączna ilość godzin zajęć z terapeutą (godzina
w wymiarze 45 min.) zaplanowanych w ramach zamówienia to: 240h godzin: 20h/tygodniowo
w okresie 70 dni.
Przedmiotem zamówienia jest usługa wsparcia terapeutycznego dla dzieci
w wieku 6-16 lat uczęszczających do świetlic środowiskowych w miejscowościach: Piaski - przy Szkole Podstawowej, Bystrzejowice Pierwsze - przy Zespole Szkół, Bystrzejowice Drugie – przy Centrum Aktywności Lokalnej, Wola Piasecka - przy Szkole Niepublicznej. Przedmiotem warsztatów terapii będzie przeprowadzenie zajęć socjoterapeutycznych (muzycznych, tanecznych, językowych) ukierunkowanych na rozwój osobisty, redukcję stresu, podnoszenie samooceny i samoświadomości, a także na rozwijanie umiejętności interpersonalnych. Cele zajęć to m.in. budowanie poczucia bezpieczeństwa, obniżenie poziomu lęku, budowanie pewności siebie, pobudzenie do zaangażowania grupowego (budowanie komunikacji krok po kroku) oraz rozwijanie aktywności twórczej. Zakres warsztatów terapii będzie dostosowany do potrzeb oraz charakterystyki uczestników projektu. Wykonawca w ramach umowy zobowiązuje się zapewnić materiały niezbędne do prowadzenia zajęć dla uczestników projektu.
Uwaga! Zamawiający planuje przeprowadzenie dodatkowego zamówienia w sierpniu br.
w sytuacji dalszego wydłużeniu okresu realizacji projektu. Łączna ilość godzin zajęć terapeutycznych pozostała do realizacji w ramach projektu wynosi po 960 h w świetlicy w Bystrzejowicach Pierwszych i Woli Piaseckiej oraz po 880 h w świetlicy w Piaskach i Bystrzejowicach Drugich (łącznie 3 680 h we wszystkich świetlicach).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 19680,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ NR 3 - Zakup usługi w zakresie prowadzenia zajęć terapeutycznych w miejscowości Bystrzejowice Drugie – przy Centrum Aktywności Lokalnej.Dzieci (max ilość 10 osób) w wieku 6-16 lat. Łączna ilość godzin zajęć z terapeutą (godzina
w wymiarze 45 min.) zaplanowanych w ramach zamówienia to: 240h godzin: 20h/tygodniowo
w okresie 70 dni.
Przedmiotem zamówienia jest usługa wsparcia terapeutycznego dla dzieci
w wieku 6-16 lat uczęszczających do świetlic środowiskowych w miejscowościach: Piaski - przy Szkole Podstawowej, Bystrzejowice Pierwsze - przy Zespole Szkół, Bystrzejowice Drugie – przy Centrum Aktywności Lokalnej, Wola Piasecka - przy Szkole Niepublicznej. Przedmiotem warsztatów terapii będzie przeprowadzenie zajęć socjoterapeutycznych (muzycznych, tanecznych, językowych) ukierunkowanych na rozwój osobisty, redukcję stresu, podnoszenie samooceny i samoświadomości, a także na rozwijanie umiejętności interpersonalnych. Cele zajęć to m.in. budowanie poczucia bezpieczeństwa, obniżenie poziomu lęku, budowanie pewności siebie, pobudzenie do zaangażowania grupowego (budowanie komunikacji krok po kroku) oraz rozwijanie aktywności twórczej. Zakres warsztatów terapii będzie dostosowany do potrzeb oraz charakterystyki uczestników projektu. Wykonawca w ramach umowy zobowiązuje się zapewnić materiały niezbędne do prowadzenia zajęć dla uczestników projektu.
Uwaga! Zamawiający planuje przeprowadzenie dodatkowego zamówienia w sierpniu br.
w sytuacji dalszego wydłużeniu okresu realizacji projektu. Łączna ilość godzin zajęć terapeutycznych pozostała do realizacji w ramach projektu wynosi po 960 h w świetlicy w Bystrzejowicach Pierwszych i Woli Piaseckiej oraz po 880 h w świetlicy w Piaskach i Bystrzejowicach Drugich (łącznie 3 680 h we wszystkich świetlicach).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 19680,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ NR 4 - Zakup usługi w zakresie prowadzenia zajęć terapeutycznych w miejscowości Wola Piasecka - przy Szkole Niepublicznej.Dzieci (max ilość 10 osób) w wieku 6-16 lat. Łączna ilość godzin zajęć z terapeutą (godzina
w wymiarze 45 min.) zaplanowanych w ramach zamówienia to: 240h godzin: 20h/tygodniowo w okresie 70 dni.
Przedmiotem zamówienia jest usługa wsparcia terapeutycznego dla dzieci
w wieku 6-16 lat uczęszczających do świetlic środowiskowych w miejscowościach: Piaski - przy Szkole Podstawowej, Bystrzejowice Pierwsze - przy Zespole Szkół, Bystrzejowice Drugie – przy Centrum Aktywności Lokalnej, Wola Piasecka - przy Szkole Niepublicznej. Przedmiotem warsztatów terapii będzie przeprowadzenie zajęć socjoterapeutycznych (muzycznych, tanecznych, językowych) ukierunkowanych na rozwój osobisty, redukcję stresu, podnoszenie samooceny i samoświadomości, a także na rozwijanie umiejętności interpersonalnych. Cele zajęć to m.in. budowanie poczucia bezpieczeństwa, obniżenie poziomu lęku, budowanie pewności siebie, pobudzenie do zaangażowania grupowego (budowanie komunikacji krok po kroku) oraz rozwijanie aktywności twórczej. Zakres warsztatów terapii będzie dostosowany do potrzeb oraz charakterystyki uczestników projektu. Wykonawca w ramach umowy zobowiązuje się zapewnić materiały niezbędne do prowadzenia zajęć dla uczestników projektu.
Uwaga! Zamawiający planuje przeprowadzenie dodatkowego zamówienia w sierpniu br.
w sytuacji dalszego wydłużeniu okresu realizacji projektu. Łączna ilość godzin zajęć terapeutycznych pozostała do realizacji w ramach projektu wynosi po 960 h w świetlicy w Bystrzejowicach Pierwszych i Woli Piaseckiej oraz po 880 h w świetlicy w Piaskach i Bystrzejowicach Drugich (łącznie 3 680 h we wszystkich świetlicach).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 19680,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18720,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18720,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: • Marta Zaręba
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: brak
7.3.4) Miejscowość: Piaski
7.3.5) Kod pocztowy: 21-050
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18720,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19680,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19680,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Niepubliczna Placówka Wychowania Pozaszkolnego LINGUA organ prowadzący: CE LINGUA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 367338051
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-620
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19680,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19680,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19680,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Niepubliczna Placówka Wychowania Pozaszkolnego LINGUA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 367338051
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-620
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19680,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19680,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19680,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Niepubliczna Placówka Wychowania Pozaszkolnego LINGUA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 367338051
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-620
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19680,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Szkolenia i warsztaty dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Tadeusza Kotarbińskiego w Radomsku.
- Organizacja wyjazdów edukacyjnych dla uczestników projektu pn. "SIÓDEMKA" Z PASJĄ - SZKOŁA DLA MNIE I DLA CIEBIE
- Organizacja warsztatów rękodzielniczych
- Prowadzenie zajęć specjalistycznych drugiej grupy w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"
- Usługa prowadzenia warsztatów i zajęć dla uczestników projektu pn. "Wsparcie Działalności 3 Placówek Wsparcia Dziennego w Gminie Małogoszcz"
- Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Rady Pedagogicznej w PCKZiU w Jaworze oraz ZSiP w Bolkowie w ramach projektu "Lepsze jutro dla szkolnictwa zawodowego w Powiecie Jaworskim"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.