eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krościenko nad Dunajcem › Modernizacja/remont infrastruktury drogowej na terenie Gminy Krościenko nad Dunajcem



Ogłoszenie z dnia 2023-03-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja/remont infrastruktury drogowej na terenie Gminy Krościenko nad Dunajcem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KROŚCIENKO NAD DUNAJCEM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892328

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 35

1.5.2.) Miejscowość: Krościenko nad Dunajcem

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-450

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: (18) 262-30-77

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@kroscienko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kroscienko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kroscienko

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja/remont infrastruktury drogowej na terenie Gminy Krościenko nad Dunajcem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db92ddf1-a926-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00154434

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00036569/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja/remont infrastruktury drogowej na terenie Gminy Krościenko nad Dunajcem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00090511

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.2.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 9524509,99 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I - Modernizacja dróg na terenie Sołectwa Hałuszowa, na które składa się modernizacja drogi gminnej, drogi publicznej nr K362427, ul. Majerz w miejscowości Hałuszowa na odcinku o długości 1 400,00 m. Zakres modernizacji obejmuje: a) wykonanie czyszczenia rowów na odcinku 1 400,00 m, b) regulacja pionowa studzienek kanalizacyjnych w ilości 30 szt., c) wykonanie robót ziemnych koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni drogi na pow. 2 100,00 m2, d) wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa naturalnego o gr. 20,00 cm na pow. 2 100,00 m2, e) wykonanie górnej warstwy podbudowy z tłucznia kamiennego o gr. 10,00 cm na pow. 2 100,00 m2, f) wykonanie nowej nawierzchni ścieralnej z mieszanki mineralno- asfaltowej o gr. 6,00 cm z warstwą wzmacniającą z geosiatki na pow. 63 000,00 m2, g) wykonanie umocnienia pobocza płytami żelbetowymi, prefabrykowanymi, wielootworowymi typu JOMB 100x75x12cm na pow. 2 100,00 m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, Dokumentacja techniczna oraz przedmiar robót, stanowiące załączniki do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 1192085,70 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II - Modernizacja dróg na terenie Sołectwa Krośnica, na które składa się: a) modernizacja drogi gminnej, drogi publicznej nr K362433, ul. Ojca Leona w miejscowości Krośnica na odcinku o długości 550,00 m. Zakres modernizacji obejmuje: wykonanie kanalizacji deszczowej z rur Ø 400 mm PVC, SN8 na odcinku 410,00 m, wykonanie studni rewizyjnych Ø 1000 mm BET. w ilości 11 szt., wykonanie studzienek ściekowych wpustów ulicznych Ø 500 mm w ilości 15 szt., wykonanie ścieków z elementów betonowych o szer. 30,00 cm na odcinku 85,00 m, wykonanie chodnika z kostki betonowej gr. 8,00 cm o szer. 1,50 m na odcinku 500,00 m ograniczonego krawężnikiem betonowym 20x30 cm oraz obrzeżem betonowym 8x30 cm z podbudową dolną z kruszywa naturalnego gr. 20,00 cm i podbudową górną z tłucznia kamiennego gr. 7,00 cm, wykonanie nowej nawierzchni ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej o gr. 6,00 cm z warstwą wzmacniającą z geosiatki na pow. 3 000,00 m2, b) modernizacja drogi gminnej, drogi publicznej nr K362431, ul. Ogrody w miejscowości Krośnica na odcinku o długości 265,00 m. Zakres modernizacji obejmuje: wykonanie ścieków z elementów betonowych kolejowych typu krakowskiego 50x70x59 cm na odcinku 180,00 m, wykonanie kanalizacji deszczowej z rur Ø 400 mm PVC, SN8 na odcinku 12,00 m, wykonanie studni chłonnej z kręgów betonowych Ø 1000 mm o głębokości 2,00 m w ilości 1 szt., wykonanie robót ziemnych koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni drogi na pow. 690,00 m2, wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa naturalnego o gr. 20,00 cm na pow. 690,00 m2, wykonanie górnej warstwy podbudowy z tłucznia kamiennego o gr. 7,00 cm na pow. 690,00 m2, wykonanie nawierzchni żwirowej o gr. 5,00 cm na pow. 1 060,00 m2, wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej o gr. 4,00 cm na pow. 795,00 m2, wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej o gr. 4,00 cm na pow. 795,00 m2, wykonanie umocnienia pobocza płytami żelbetowymi, prefabrykowanymi, wielootworowymi typu JOMB 100x75x12 cm na pow. 142,50 m2, wykonanie umocnienia skarp drogowych betonowymi płytami ażurowymi typu MEBA 40x60x10 cm na pow. 60,00 m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, Dokumentacja techniczna oraz przedmiar robót, stanowiące załączniki do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 1208904,04 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III - Modernizacja dróg na terenie Sołectwa Grywałd, na które składa się: a) modernizacja drogi gminnej, drogi publicznej nr K362413, ul. Polnej w miejscowości Grywałd na odcinku o długości 612,00 m. Zakres modernizacji obejmuje: wykonanie kanalizacji deszczowej z rur Ø 400 mm PVC, SN8 na odcinku 200,00 m, wykonanie studni rewizyjnych Ø 1000 mm BET. w ilości 5 szt., wykonanie studzienek ściekowych wpustów ulicznych Ø 500 mm w ilości 5szt., wykonanie ścieków z elementów betonowych o szer. 50,00 cm na odcinku 410,00 m, wykonanie robót ziemnych koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni drogi na pow. 800,00 m2, wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa naturalnego o gr. 25,00 cm na pow. 800,00 m2, wykonanie górnej warstwy podbudowy z tłucznia kamiennego o gr. 10,00 cm na pow. 800,00 m2, wykonanie nawierzchni żwirowej o gr. 5,00 cm na pow. 1 210,00 m2, wykonanie nowej nawierzchni ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej o gr. 6,00 cm z warstwą wzmacniającą z geosiatki na pow. 2 500,00 m2, b) modernizacja drogi gminnej, drogi publicznej nr K362405, ul. Łąkowej w miejscowości Grywałd na odcinku o długości 480,00 m. Zakres modernizacji obejmuje: wykonanie czyszczenia rowów na odcinku 600,00 m, wykonanie robót ziemnych koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni drogi na pow. 500,00 m2, wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa naturalnego o gr. 25,00 cm na pow. 500,00 m2, wykonanie górnej warstwy podbudowy z tłucznia kamiennego o gr. 10,00 cm na pow. 500,00 m2, wykonanie nowej nawierzchni ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej o gr. 6,00 cm z warstwą wzmacniającą z geosiatki na pow. 2 000,00 m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, Dokumentacja techniczna oraz przedmiar robót, stanowiące załączniki do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 1041045,85 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV - Modernizacja dróg na terenie Sołectwa Tylka-Biały Potok, na które składa się: a) modernizacja drogi gminnej, drogi publicznej nr K362361, ul. Biały Potok w miejscowości Krościenko nad Dunajcem na odcinku od długości 825,00 m. Zakres modernizacji obejmuje: wykonanie kanalizacji deszczowej z rur Ø 400 mm PVC, SN8 na odcinku 30,00 m, wykonanie studni rewizyjnych Ø 1000 mm BET. w ilości 1 szt., wykonanie studzienek ściekowych wpustów ulicznych Ø 500 mm w ilości 3szt., wykonanie odwodnienia liniowego z polimerobetonu o szerokości w świetle 300 mm i klasie obciążenia D400 o długości 6,00 m, wykonanie ścieków z elementów betonowych, trójkątnych, jednostronnych o szer. 50,00 cm na odcinku 500,00 m, wykonanie robót ziemnych koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni drogi na pow. 485,00 m2, wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa naturalnego o gr. 20,00 cm na pow. 485,00 m2, wykonanie górnej warstwy podbudowy z tłucznia kamiennego o gr. 10,00 cm na pow. 485,00 m2, wykonanie nowej nawierzchni ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej o gr. 6,00 cm z warstwą wzmacniającą z geosiatki na pow. 3 750,00 m2, wykonanie umocnienia skarp drogowych betonowymi płytami ażurowymi typu MEBA 40x60x10 cm na pow. 60,00 m2, b) modernizacja drogi gminnej, drogi publicznej nr K362362, ul. Tylka w miejscowości Krościenko nad Dunajcem na odcinku o długości 385,00 m. Zakres modernizacji obejmuje: wykonanie ścieków z elementów betonowych głębokich 50x50x32 cm na odcinku 100,00 m, wykonanie odwodnienia liniowego z polimerobetonu o szerokości w świetle 300 mm i klasie obciążenia D400 o długości 10,00 m, wykonanie robót ziemnych koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni drogi na pow. 877,50 m2, wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa naturalnego o gr. 20,00 cm na pow. 795,00 m2, wykonanie górnej warstwy podbudowy z tłucznia kamiennego o gr. 10,00 cm na pow. 795,00 m2, wykonanie nawierzchni żwirowej o gr. 5,00 cm na pow. 495,00 m2, wykonanie nowej nawierzchni ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej o gr. 6,00 cm z warstwą wzmacniającą z geosiatki na pow. 770,00 m2, wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej o gr. 4,00 cm na pow. 495,00 m2, wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej o gr. 4,00 cm na pow. 495,00 m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, Dokumentacja techniczna oraz przedmiar robót, stanowiące załączniki do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 863277,85 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V - Modernizacja dróg na terenie Sołectwa Kąty-Niwki, na które składa się: a) modernizacja drogi gminnej, drogi publicznej nr K362365, ul. Niwki w miejscowości Krościenko nad Dunajcem na odcinku o długości 445,00 m + 325,00 m. Zakres modernizacji obejmuje: wykonanie ścieków z elementów betonowych głębokich 50x50x40 cm na odcinku 185,00 m, wykonanie ścieków z elementów betonowych na odcinku 165,00 m, wykonanie robót ziemnych koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni drogi na pow. 700,00 m2 + 300,00 m2, wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa naturalnego o gr. 25,00 cm na pow. 700,00 m2 + 300,00 m2, wykonanie górnej warstwy podbudowy z tłucznia kamiennego o gr. 10,00 cm na pow. 700,00 m2 + 300,00 m2, wykonanie nowej nawierzchni ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej o gr. 6,00 cm z warstwą wzmacniającą z geosiatki na pow. 2 000,00 m2 + 975,00 m2, wykonanie umocnienia skarp drogowych betonowymi płytami ażurowymi typu MEBA 40x60x10 cm na pow. 200,00 m2, wykonanie umocnienia pobocza płytami żelbetowymi, prefabrykowanymi, wielootworowymi typu JOMB 100x75x12 cm na pow. 450,00 m2, b) modernizacja drogi gminnej, drogi publicznej nr K362364, ul. Kąty w miejscowości Krościenko nad Dunajcem na odcinku o długości 100,00 m. Zakres modernizacji obejmuje: wykonanie górnej warstwy podbudowy z tłucznia kamiennego o gr. 7,00 cm na pow. 350,00 m2, wykonanie warstwy żwirowej o gr. 5,00 cm na pow. 350,00 m2, wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej o gr. 4,00 cm na pow. 300,00 m2, wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanki mineralno- asfaltowej o gr. 4,00 cm na pow. 300,00 m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, Dokumentacja techniczna oraz przedmiar robót, stanowiące załączniki do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 840425,71 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VI - Modernizacja dróg na terenie Sołectwa Dziadowe Kąty, na które składa się: a) modernizacja drogi gminnej, drogi publicznej nr K362398, ul. Zamkowej w miejscowości Grywałd na odcinku o długości 970,00 m. Zakres modernizacji obejmuje: wykonanie kanalizacji deszczowej z rur Ø 400 mm PVC, SN8 na odcinku 75,00 m, wykonanie studni rewizyjnej Ø 1000 mm BET. w ilości 4 szt., wykonanie studzienek ściekowych wpustów ulicznych Ø 500 mm w ilości 4 szt., wykonanie ścieków z elementów betonowych o szer. 50,00 cm na odcinku 450,00 m, wykonanie robót ziemnych koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni drogi na pow. 2 720,00 m2, wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa naturalnego o gr. 20,00 cm na pow. 2 720,00 m2, wykonanie górnej warstwy podbudowy z tłucznia kamiennego o gr. 10,00 cm na pow. 2 720,00 m2, wykonanie nawierzchni żwirowej o gr. 5,00 cm na pow. 3 845,00 m2, wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej o gr. 4,00 cm na pow. 1 800,00 m2, wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej o gr. 4,00 cm na pow. 1 800,00 m2, b) modernizacja drogi gminnej, drogi publicznej nr K362423, ul. Przylasek w miejscowości Grywałd na odcinku o długości 685,00 m. Zakres modernizacji obejmuje: przebudowa odcinka sieci energetycznej średniego napięcia na odcinku 80,00 m, wykonanie czyszczenia rowów na odcinku 170,00 m, wykonanie ścieków z elementów betonowych kolejowych typu krakowskiego 50x70x59 cm na odcinku 375,00 m, wykonanie kanalizacji deszczowej z rur Ø 600 mm PVC, SN8 na odcinku 15,00 m, wykonanie studni rewizyjnej Ø 1200 mm BET. w ilości 1 szt., wykonanie odwodnienia liniowego z polimerobetonu o szerokości w świetle 300 mm i klasie obciążenia D400 o długości 4,00 m, wykonanie robót ziemnych koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni drogi na pow. 1 000,00 m2, wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa naturalnego o gr. 20,00 cm na pow. 1 000,00 m2, wykonanie górnej warstwy podbudowy z tłucznia kamiennego o gr. 10,00 cm na pow. 1 000,00 m2, wykonanie nowej nawierzchni ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej o gr. 6,00 cm z warstwą wzmacniającą z geosiatki na pow. 1 630,00 m2, wykonanie umocnienia pobocza płytami żelbetowymi, prefabrykowanymi, wielootworowymi typu JOMB 100x75x12 cm na pow. 401,25 m2, wykonanie umocnienia skarp drogowych betonowymi płytami ażurowymi typu MEBA 40x60x10 cm na pow. 30,00 m2, wykonanie odcinka nawierzchni żwirowej drogi o gr. 5,00 cm z podbudową dolną z kruszywa naturalnego gr. 20,00 cm, podbudową górną z tłucznia kamiennego gr. 10,00 cm na pow. 525,00 m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, Dokumentacja techniczna oraz przedmiar robót, stanowiące załączniki do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 1260938,15 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VII - Modernizacja dróg na terenie Sołectwa Krościenko Centrum, na które składa się: a) modernizacja drogi gminnej, drogi publicznej nr K362366, ul. Pryczków w miejscowości Krościenko nad Dunajcem na odcinku o długości 275,00 m. Zakres modernizacji obejmuje: przebudowa odcinka sieci wodociągowej na odcinku 100,00 m, wykonanie ścieków z elementów betonowych na odcinku 310,00 m, wykonanie kanalizacji deszczowej z rur Ø 400 mm PVC, SN8 na odcinku 275,00 m, wykonanie studni rewizyjnej Ø 1000 mm BET. w ilości 4 szt., wykonanie studzienek ściekowych wpustów ulicznych Ø 500 mm w ilości 4 szt., wykonanie studni chłonnej z kręgów betonowych Ø 1000 mm o głębokości 2,00 m w ilości 1 szt., wykonanie odwodnienia liniowego z polimerobetonu o szerokości w świetle 300 mm i klasie obciążenia D400 o długości 23,00 m, wykonanie robót ziemnych koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni drogi na pow. 1 000,00 m2, wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa naturalnego o gr. 20,00 cm na pow. 1 000,00 m2, wykonanie górnej warstwy podbudowy z tłucznia kamiennego o gr. 10,00 cm na pow. 1 000,00 m2, wykonanie nawierzchni drogi z płyt żelbetowych, prefabrykowanych, wielootworowych typu JOMB 100x75x12 cm na pow. 1 000,00 m2, wykonanie umocnienia skarp drogowych betonowymi płytami ażurowymi typu MEBA 40x60x10 cm na pow. 60,00 m2, b) modernizacja drogi gminnej, drogi publicznej nr K362373, ul. Mickiewicza w miejscowości Krościenko nad Dunajcem na odcinku o długości 80,00 m. Zakres modernizacji obejmuje: remont nawierzchni bitumicznej jezdni, frezowanie istniejącej nawierzchni, wykonanie nowej warstwy wiążącej i ścieralnej, remont krawężników i ścieku, wymiana na nowe krawężniki granitowe wraz ze ściekiem z kostki granitowej, przebudowę nawierzchni chodników wraz z podbudową, regulację włazów, zasuw i studni, odtworzenie oznakowania pionowego, poziomego oraz urządzeń BRD, remont oświetlenia ulicznego, wymiana kabla zasilającego, fundamentów pod latarnie, wymianę latarń wraz z oprawami oświetleniowymi, c) modernizacja drogi gminnej, drogi publicznej nr K362370, ul. Lubań w miejscowości Krościenko nad Dunajcem na odcinku o długości 605,87 m. Zakres modernizacji obejmuje: przebudowę odwodnienia na odcinku 0+035-0+095 polegającą na wbudowaniu kolektora burzowego Ø 400 mm w miejsce istniejących koryt, lewostronne poszerzenie jezdni, na odcinku od km 0+385, w tym przebudowa odwodnienia z koryt ściekowych na kanał burzowy Ø 400 mm, wykonanie ścieku ulicznego, kątowego wraz ze studzienkami ściekowymi, umocnienie skarp płytami ażurowymi, wymianę uszkodzonych poprzecznych liniowych odwodnień drogi, czyszczenie kolektora burzowego wraz ze studniami rewizyjnymi, remont nawierzchni bitumicznej w km 0+210-0+605,87, wykonanie nowej podbudowy na poszerzeniach, nadanie profilu poprzecznego, ewentualne sfrezowania istniejącej nawierzchni i ułożenie nowej dwuwarstwowej nawierzchni na tym odcinku, utwardzone pobocza, o takiej samej konstrukcji jak jezdnia, wykonanie zjazdów do działek budowlanych, wykonanie mijanki na odcinku 0+220 do 0+250, o szerokości jezdni 6,00 m, wykonanie przebudowy ogrodzenia, wykonanie oznakowania organizacji ruchu, wykonanie odcinka kanalizacji sanitarnej przebiegającej w pasie drogowym, w km 0+380-0+605,87. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, Dokumentacja techniczna oraz przedmiar robót, stanowiące załączniki do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45000000-7 - Roboty budowlane

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 1779628,81 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VIII - Modernizacja dróg na terenie Sołectwa Krościenko Zawodzie, na które składa się: a) modernizacja drogi gminnej, drogi publicznej nr K362384, ul. Juraszowa w miejscowości Krościenko nad Dunajcem na odcinku o długości 100,00 m. Zakres modernizacji obejmuje: wykonanie robót ziemnych koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni drogi na pow. 300,00 m2, wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego o frakcji 150-300 mm o gr. 30,00 cm na pow. 300,00 m2, wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego o frakcji 31,5-63,0 mm o gr. 10,00 cm na pow. 300,00 m2, wykonanie nawierzchni drogi z płyt żelbetowych, prefabrykowanych, wielootworowych typu JOMB 100x75x12 cm na pow. 300,00 m2, wykonanie studni chłonnej z kręgów betonowych Ø 1000 mm o głębokości 2,00 m w ilości 2 szt., b) modernizacja drogi gminnej, drogi publicznej nr K362393, ul. Franciszka Koterby - Kuriera AK w miejscowości Krościenko nad Dunajcem na odcinku o długości 130,00 m. Zakres modernizacji obejmuje: wykonanie ścieków z elementów betonowych na odcinku 70,00 m, wykonanie kanalizacji deszczowej z rur Ø 400 mm PVC, SN8 na odcinku 50,00 m, wykonanie studni rewizyjnej z kręgów betonowych Ø 1000 mm w ilości 3 szt., wykonanie studzienek ściekowych wpustów ulicznych Ø 500 mm w ilości 3 szt., wykonanie odwodnienia liniowego z polimerobetonu o szerokości w świetle 300 mm i klasie obciążenia D400 o długości 9,00 m, wykonanie robót ziemnych koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni drogi na pow. 450,00 m2, wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa naturalnego o gr. 20,00 cm na pow. 450,00 m2, wykonanie górnej warstwy podbudowy z tłucznia kamiennego o gr. 10,00 cm na pow. 450,00 m2, wykonanie nawierzchni żwirowej o gr. 5,00 cm na pow. 450,00 m2, wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej o gr. 4,00 cm na pow. 450,00 m2, wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej o gr. 4,00 cm na pow. 450,00 m2, c) modernizacja drogi gminnej, drogi publicznej nr K362380, ul. Zdrojowej w miejscowości Krościenko nad Dunajcem na odcinku o długości 448,00 m. Zakres modernizacji obejmuje: wykonanie kanalizacji deszczowej z rur Ø 400 mm PVC, SN8 na odcinku 11,00 m, wykonanie studni rewizyjnej z kręgów betonowych Ø 1000 mm w ilości 2 szt., wykonanie studzienek ściekowych wpustów ulicznych Ø 500 mm w ilości 10 szt., wykonanie regulacji studzienek kanalizacyjnych w ilości 20,00 szt., wykonanie ścieku przykrawężnikowego z kostki betonowej na odcinku o długości 896,00 m, wykonanie wymiany krawężników drogowych o wym. 20x30 cm na odcinku 400,00 m, wykonanie frezowania istniejącej nawierzchni asfaltowej o gr. 8,00 cm na pow. 2 600,00 m2, wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej o gr. 4,00 cm na pow. 2 600,00 m2, wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej z warstwą wzmacniającą z geosiatki o gr. 4,00 cm na pow. 2 600,00 m2, d) modernizacja drogi gminnej, drogi publicznej nr K362383, ul. Źródlanej w miejscowości Krościenko nad Dunajcem na odcinku o długości 210,00 m + 110,00 m. Zakres modernizacji obejmuje: wykonanie frezowania istniejącej nawierzchni asfaltowej o gr. 8,00 cm na pow. 1 250,00 m2, rozbiórce krawężników drogowych o wym. 12x25 cm na odcinku o długości 220,00 m, wykonanie kanalizacji deszczowej z rur Ø 200 mm PVC, SN8 na odcinku 15,00 m + 6,00 m, wykonanie studzienek ściekowych wpustów ulicznych Ø 500 mm w ilości 6 szt. + 2 szt., wykonanie ścieków z elementów betonowych na odcinku 85,00 m + 110,00 m, wykonanie ścieku przykrawężnikowego z kostki betonowej na odcinku o długości 280,00 m, wykonanie chodnika z kostki betonowej gr. 8,00 cm o szer. 1,50 m na odcinku 100,00 m ograniczonego krawężnikiem betonowym 20x30 cm oraz obrzeżem betonowym 8x30 cm z podbudową dolną z kruszywa naturalnego gr. 20,00 cm i podbudową górną z tłucznia kamiennego gr. 7,00 cm, wykonanie robót ziemnych koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni drogi na pow. 200,00 m2 + 600,00 m2, wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa naturalnego o gr. 20,00 cm na pow. 200,00 m2, wykonanie górnej warstwy podbudowy z tłucznia kamiennego o gr. 10,00 cm na pow. 200,00 m2 + 600,00 m2, wykonanie warstwy żwirowej o gr. 5,00 cm na pow. 600,00 m2, wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej o gr. 4,00 cm na pow. 1 250,00 m2 + 600,00 m2, wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej z warstwą wzmacniającą z geosiatki o gr. 4,00 cm na pow. 1 250,00 m2 + 600,00 m2, wykonanie umocnienia skarp drogowych betonowymi płytami ażurowymi typu MEBA 40x60x10 cm na pow. 50,00 m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, Dokumentacja techniczna oraz przedmiar robót, stanowiące załączniki do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 1338203,89 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1183690,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1855885,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1183690,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KROCZ-BUD Krocz i Buduj, Szczepan Kroczek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343053531

7.3.3) Ulica: Słowacka 26

7.3.4) Miejscowość: Gorlice

7.3.5) Kod pocztowy: 38-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1183690,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1082240,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1257778,93 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1082240,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KROCZ-BUD Krocz i Buduj, Szczepan Kroczek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343053531

7.3.3) Ulica: Słowacka 26

7.3.4) Miejscowość: Gorlice

7.3.5) Kod pocztowy: 38-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1082240,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 962455,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1652134,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 962455,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KROCZ-BUD Krocz i Buduj, Szczepan Kroczek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343053531

7.3.3) Ulica: Słowacka 26

7.3.4) Miejscowość: Gorlice

7.3.5) Kod pocztowy: 38-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 962455,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 900403,67 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 952928,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 900403,67 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KROCZ-BUD Krocz i Buduj, Szczepan Kroczek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343053531

7.3.3) Ulica: Słowacka 26

7.3.4) Miejscowość: Gorlice

7.3.5) Kod pocztowy: 38-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 900403,67 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 714122,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 819440,53 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 714122,63 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KROCZ-BUD Krocz i Buduj, Szczepan Kroczek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343053531

7.3.3) Ulica: Słowacka 26

7.3.4) Miejscowość: Gorlice

7.3.5) Kod pocztowy: 38-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 714122,63 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1186319,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1458468,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1186319,63 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KROCZ-BUD Krocz i Buduj, Szczepan Kroczek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343053531

7.3.3) Ulica: Słowacka 26

7.3.4) Miejscowość: Gorlice

7.3.5) Kod pocztowy: 38-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1186319,63 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2206814,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2412421,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2206814,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KROCZ-BUD Krocz i Buduj, Szczepan Kroczek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343053531

7.3.3) Ulica: Słowacka 26

7.3.4) Miejscowość: Gorlice

7.3.5) Kod pocztowy: 38-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2206814,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1483092,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1679217,37 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1483092,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KROCZ-BUD Krocz i Buduj, Szczepan Kroczek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343043531

7.3.3) Ulica: Słowacka 26

7.3.4) Miejscowość: Gorlice

7.3.5) Kod pocztowy: 38-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1483092,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.