eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzemyślCyfryzaMate.źródł.pow.zas.geod.i kartogr.,ZasilenieProg.Funkcj.w PODGiKw PrzemyśluOrazCyfr.mater.źródł.w WydzGeod.KartogKatasGospoNieruchomościami i Mieniem Powiatu dotycząca rejestrów i dowodów EGiB.



Ogłoszenie z dnia 2021-08-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
CyfryzaMate.źródł.pow.zas.geod.i kartogr.,ZasilenieProg.Funkcj.w PODGiKw PrzemyśluOrazCyfr.mater.źródł.w WydzGeod.KartogKatasGospoNieruchomościami i Mieniem Powiatu dotycząca rejestrów i dowodów EGiB.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Powiat Przemyski

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900312

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Plac Dominikański 3

1.4.2.) Miejscowość: Przemyśl

1.4.3.) Kod pocztowy: 37-700

1.4.4.) Województwo: podkarpackie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.4.7.) Numer telefonu: 16 6785054

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat.przemysl.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.przemysl.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00154343

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-08-19

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00142061/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.1. Postępowanie/część postępowania zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania/części postępowania (Informacje o zakończeniu postępowania dla części nr 3)

Przed zmianą:
Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

Po zmianie:
Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.2. Podstawa prawna unieważnienia postępowania (Informacje o zakończeniu postępowania dla części nr 3)

Przed zmianą:

Po zmianie:
art. 255 pkt 6 ustawy

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.2.1. Przyczyna unieważnienia postępowania (Informacje o zakończeniu postępowania dla części nr 3)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Działając na podstawie art. 260 ust. 1 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2021 poz. 1129 ze zm.) – dalej ustawa Pzp, zamawiający informuje, że unieważnia postępowanie „Cyfryzacja materiałów źródłowych powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, zasilenie programu funkcjonującego
w PODGiK w Przemyślu oraz cyfryzacja materiałów źródłowych w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru, Gospodarki Nieruchomościami i Mieniem Powiatu dotycząca rejestrów i dowodów EGiB dla Części nr 1, na podstawie art. 255 pkt 6 w związku z art. 255 pkt 7 oraz wz. art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
Uzasadnienie prawne
Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2021 poz. 1129 ze zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego gdyż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego stosownie do art. 255 pkt 7 ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263.


W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o wartości poniżej progów unijnych wykonawcy są związani ofertami przez okres 30 dni tym samym Zamawiający działając na podstawie art. 253 ust. 2 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2021 poz. 1129 ze zm.) – dalej: ustawa Pzp, mając na uwadze powyższy termin dokonał w dniu 22.06.2021 r. wyboru oferty najkorzystniejszej w postępowaniu „Cyfryzacja materiałów źródłowych powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, zasilenie programu funkcjonującego
w PODGiK w Przemyślu oraz cyfryzacja materiałów źródłowych w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru, Gospodarki Nieruchomościami i Mieniem Powiatu dotycząca rejestrów i dowodów EGiB dla Części nr 1, wybierając zgodnie z art. 239 ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie kryteriów ocen ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia i warunków udziału w postępowaniu jako ofertę najkorzystniejszą uznano ofertę złożoną przez wykonawcę P.P.H.U. Janusz Ciosek Wielka Reklama, ul. Księdza Jerzego Popiełuszki 13, 98-300 Wieluń,
NIP 8320002720. W dniu 28.07.2021 r. Wykonawca dopełnił wszystkich formalności niezbędnych do zawarcia umowy zgodnie z pkt 28 SWZ. Zawarcie umowy, na życzenie Wykonawcy miało nastąpić drogą korespondencyjną tym samym w dniu 06.07.2021r.została wysłana do Wykonawcy umowa w celu jej podpisania. Zwrotnie umowa miała być dostarczona do Zamawiającego osobiście przez Wykonawcę; od przekazania umowy drogą korespondencyjną Zamawiający z Wykonawcą był w stałym kontakcie telefonicznym, w czasie którego Wykonawca nie zgłaszał ewentualnych uwag ani problemów technicznych czy personalnych z realizacją zadania. W dniu 10.08.br Zamawiający otrzymał pismo z informacją o odstąpieniu od zawarcia umowy o następującej treści „W związku z wystąpieniem przyczyn niezależnych od P.P.H.U. Janusz Ciosek Wielka Reklama, przedsiębiorstwo musi zrezygnować z podpisania umowy GLC 273 1.2021 oraz wykonania zlecenia będącego przedmiotem wyżej wymienionego postępowania, Decyzja jest spowodowana przeciągająca się awarią skanera wielkoformatowego będącego kluczowym urządzeniem potrzebnym do realizacji zadania oraz niespodziewanej rezygnacji z pracy geodety posiadającego uprawnienia niezbędne do poprawnego wykonania zlecenia.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia w/w postępowanie dla Części 1 na podstawie art. 255 pkt 6
wz. art. 255 pkt 7 ustawy.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 3)

Przed zmianą:
Przedsiębiorstwo Usług Geodezyjno-Projektowych „GEOMIAR” Sp. z o.o.

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3.3. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - ulica (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 3)

Przed zmianą:
ul. Kościuszki 35,

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3.4. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - miejscowość (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 3)

Przed zmianą:
Jarosław

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3.5. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - kod pocztowy (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 3)

Przed zmianą:
37-500

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3.6. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - województwo (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 3)

Przed zmianą:
podkarpackie

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3.7. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - kraj (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 3)

Przed zmianą:
Polska

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

99 Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 3)

Przed zmianą:
TAK

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

99 Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 3)

Przed zmianą:
30%

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.1. Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia (Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 3)

Przed zmianą:
NIE

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.2. Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy (Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 3)

Przed zmianą:
Mały przedsiębiorca

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny (Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 3)

Przed zmianą:
792-000-35-49

Po zmianie:

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - UMOWA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Data zawarcia umowy (Informacje dotyczące umowy dla części nr 3)

Przed zmianą:
2021-07-09

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.2. Wartość umowy/umowy ramowej (Informacje dotyczące umowy dla części nr 3)

Przed zmianą:
28154,70

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.2. Kod waluty (Informacje dotyczące umowy dla części nr 3)

Przed zmianą:
PLN

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia (Informacje dotyczące umowy dla części nr 3)

Przed zmianą:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 3)

Przed zmianą:
Data do

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 3)

Przed zmianą:
2021-10-04

Po zmianie:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.