Ogłoszenie z dnia 2021-08-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00055102/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-14
- 2021/BZP 00060294/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-20
- 2021/BZP 00061272/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-21
- 2021/BZP 00142061/01 - Wynik z dnia 2021-08-09
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
CyfryzaMate.źródł.pow.zas.geod.i kartogr.,ZasilenieProg.Funkcj.w PODGiKw PrzemyśluOrazCyfr.mater.źródł.w WydzGeod.KartogKatasGospoNieruchomościami i Mieniem Powiatu dotycząca rejestrów i dowodów EGiB.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Powiat Przemyski
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900312
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Plac Dominikański 3
1.4.2.) Miejscowość: Przemyśl
1.4.3.) Kod pocztowy: 37-700
1.4.4.) Województwo: podkarpackie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.4.7.) Numer telefonu: 16 6785054
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat.przemysl.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.przemysl.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00154343
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-08-19
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o wyniku postępowania,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00142061/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.1. Postępowanie/część postępowania zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania/części postępowania (Informacje o zakończeniu postępowania dla części nr 3) Przed zmianą:
Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
Po zmianie:
Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.2. Podstawa prawna unieważnienia postępowania (Informacje o zakończeniu postępowania dla części nr 3) Przed zmianą:
Po zmianie:
art. 255 pkt 6 ustawy
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.2.1. Przyczyna unieważnienia postępowania (Informacje o zakończeniu postępowania dla części nr 3) Przed zmianą:
Po zmianie:
Działając na podstawie art. 260 ust. 1 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2021 poz. 1129 ze zm.) – dalej ustawa Pzp, zamawiający informuje, że unieważnia postępowanie „Cyfryzacja materiałów źródłowych powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, zasilenie programu funkcjonującego
w PODGiK w Przemyślu oraz cyfryzacja materiałów źródłowych w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru, Gospodarki Nieruchomościami i Mieniem Powiatu dotycząca rejestrów i dowodów EGiB dla Części nr 1, na podstawie art. 255 pkt 6 w związku z art. 255 pkt 7 oraz wz. art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
Uzasadnienie prawne
Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2021 poz. 1129 ze zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego gdyż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego stosownie do art. 255 pkt 7 ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o wartości poniżej progów unijnych wykonawcy są związani ofertami przez okres 30 dni tym samym Zamawiający działając na podstawie art. 253 ust. 2 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2021 poz. 1129 ze zm.) – dalej: ustawa Pzp, mając na uwadze powyższy termin dokonał w dniu 22.06.2021 r. wyboru oferty najkorzystniejszej w postępowaniu „Cyfryzacja materiałów źródłowych powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, zasilenie programu funkcjonującego
w PODGiK w Przemyślu oraz cyfryzacja materiałów źródłowych w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru, Gospodarki Nieruchomościami i Mieniem Powiatu dotycząca rejestrów i dowodów EGiB dla Części nr 1, wybierając zgodnie z art. 239 ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie kryteriów ocen ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia i warunków udziału w postępowaniu jako ofertę najkorzystniejszą uznano ofertę złożoną przez wykonawcę P.P.H.U. Janusz Ciosek Wielka Reklama, ul. Księdza Jerzego Popiełuszki 13, 98-300 Wieluń,
NIP 8320002720. W dniu 28.07.2021 r. Wykonawca dopełnił wszystkich formalności niezbędnych do zawarcia umowy zgodnie z pkt 28 SWZ. Zawarcie umowy, na życzenie Wykonawcy miało nastąpić drogą korespondencyjną tym samym w dniu 06.07.2021r.została wysłana do Wykonawcy umowa w celu jej podpisania. Zwrotnie umowa miała być dostarczona do Zamawiającego osobiście przez Wykonawcę; od przekazania umowy drogą korespondencyjną Zamawiający z Wykonawcą był w stałym kontakcie telefonicznym, w czasie którego Wykonawca nie zgłaszał ewentualnych uwag ani problemów technicznych czy personalnych z realizacją zadania. W dniu 10.08.br Zamawiający otrzymał pismo z informacją o odstąpieniu od zawarcia umowy o następującej treści „W związku z wystąpieniem przyczyn niezależnych od P.P.H.U. Janusz Ciosek Wielka Reklama, przedsiębiorstwo musi zrezygnować z podpisania umowy GLC 273 1.2021 oraz wykonania zlecenia będącego przedmiotem wyżej wymienionego postępowania, Decyzja jest spowodowana przeciągająca się awarią skanera wielkoformatowego będącego kluczowym urządzeniem potrzebnym do realizacji zadania oraz niespodziewanej rezygnacji z pracy geodety posiadającego uprawnienia niezbędne do poprawnego wykonania zlecenia.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia w/w postępowanie dla Części 1 na podstawie art. 255 pkt 6
wz. art. 255 pkt 7 ustawy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 3) Przed zmianą:
Przedsiębiorstwo Usług Geodezyjno-Projektowych „GEOMIAR” Sp. z o.o.
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.3. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - ulica (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 3) Przed zmianą:
ul. Kościuszki 35,
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.4. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - miejscowość (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 3) Przed zmianą:
Jarosław
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.5. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - kod pocztowy (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 3) Przed zmianą:
37-500
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.6. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - województwo (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 3) Przed zmianą:
podkarpackie
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.7. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - kraj (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 3) Przed zmianą:
Polska
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
99 Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 3) Przed zmianą:
TAK
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
99 Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 3) Przed zmianą:
30%
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.1. Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia (Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 3) Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.2. Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy (Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 3) Przed zmianą:
Mały przedsiębiorca
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny (Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 3) Przed zmianą:
792-000-35-49
Po zmianie:
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - UMOWA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Data zawarcia umowy (Informacje dotyczące umowy dla części nr 3) Przed zmianą:
2021-07-09
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.2. Wartość umowy/umowy ramowej (Informacje dotyczące umowy dla części nr 3) Przed zmianą:
28154,70
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.2. Kod waluty (Informacje dotyczące umowy dla części nr 3) Przed zmianą:
PLN
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia (Informacje dotyczące umowy dla części nr 3) Przed zmianą:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 3) Przed zmianą:
Data do
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 3) Przed zmianą:
2021-10-04
Po zmianie:
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- "Przebudowa dróg na terenie Gminy Przemyśl w miejscowościach: Pikulice, Ostrów, Krówniki i Rożubowice"
- ZINTEGROWANE INWESTYCJE TERYTORIALNE MOF PRZEMYŚL. OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ "ODNOWA I ZAGOSPODAROWANIE PRZESTRZENI PUBLICZNYCH"
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pod nazwą "Modernizacja i rozbudowa dróg, miejsc parkingowych i infrastruktury na terenie PANS - etap 1 i 2"
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko Orlik 2012" przy Zespole Szkół w Nienadowej" w ramach dofinansowania ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej.
- Zabezpieczenie osuwiska w ciągu DP Nr 2069R w m. Babice
- Dostawa pieluchomajtek i majtek 2025/2026
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie lotniczych zdjęć fotogrametrycznych oraz ortofotomap wraz z wykonaniem lotniczego skaningu laserowego i dostarczenie chmury punktów dla obszarów Nadleśnictwa Młynary"
- Weryfikacja i uzupełnienie treści geometrycznej i atrybutowej wektorowej mapy glebowo-rolniczej w skali 1: 5 000 dla wszystkich powiatów województwa podkarpackiego.
więcej: Usługi przygotowywania danych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.