Ogłoszenie z dnia 2025-03-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00089004/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-04
- 2025/BZP 00134419/01 - Wynik z dnia 2025-03-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Doposażenie bazy ZCEMiP w projekcie pn. „Ścieżka ku ekologicznej wiedzy: program edukacyjny w dążeniu do zrównoważonego rozwoju wspierający dzieci i młodzież, lokalnych mieszkańców oraz przeds. GMS”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zachodniopomorskie Centrum Edukacji Morskiej i Politechnicznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 321246209
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Hoża 6
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 71-699
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kursy@zcemip.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zcemip.szczecin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ced94a9a-4caa-4211-baad-d5bfd5ab90c31.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Doposażenie bazy ZCEMiP w projekcie pn. „Ścieżka ku ekologicznej wiedzy: program edukacyjny w dążeniu do zrównoważonego rozwoju wspierający dzieci i młodzież, lokalnych mieszkańców oraz przeds. GMS”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ced94a9a-4caa-4211-baad-d5bfd5ab90c3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00154246
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00020265/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Doposażenie bazy ZCEMiP w projekcie pn. „Ścieżka ku ekologicznej wiedzy: program edukacyjny w dążeniu do zrównoważonego rozwoju wspierający dzieci i młodzież, lokalnych mieszkańców oraz przeds. GMS”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pn. „Ścieżka ku ekologicznej wiedzy: program edukacyjny w dążeniu do zrównoważonego rozwoju wspierający dzieci i młodzież, lokalnych mieszkańców oraz przedsiębiorców GM Szczecin” ze środków PFE dla PZ 2021 – 2027, w ramach Priorytetu 2: Fundusze Europejskie na rzecz zielonego PZ, Działanie 2.12 Adaptacja do zmian klimatu, Typ projektu 2. Edukacja klimatyczna dla mieszkańców/instytucji2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00089004
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZCEMiP/01/02/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Dostawa specjalistycznego mechatronicznego stanowiska edukacyjnego2. Szczegółowy zakres, wielkość i rodzaj dostawy określa OPZ w zakresie CZĘŚCI 1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
30237132-3 - Interfejs USB
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.5.) Wartość części: 223170,73 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Dostawa mobilnej, edukacyjnej, pokazowej, przenośnej turbiny wiatrowej.2. Szczegółowy zakres, wielkość i rodzaj dostawy określa OPZ w zakresie CZĘŚCI 2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31121340-5 - Elektrownie wiatrowe
4.5.5.) Wartość części: 7317,07 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Dostawa totemu multimedialnego (mobilnego)2. Szczegółowy zakres, wielkość i rodzaj dostawy określa OPZ w zakresie CZĘŚCI 3.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30231320-6 - Monitory dotykowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.5.) Wartość części: 22764,23 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 269000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 588604,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 269000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mechatronik Artur Grochowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7591300222
7.3.3) Ulica: ul. Leopolda Lisa Kuli 103/2
7.3.4) Miejscowość: Marki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-270
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 269000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13726,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32841 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13726,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU BMS Sp. J. Z. Bielecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5811172950
7.3.3) Ulica: Ul. Staszica 22
7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 82-500
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "BMS" SPÓŁKA JAWNA Z. BIELECKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "BMS" SPÓŁKA JAWNA Z. BIELECKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13726,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Przebudowa drogi ulicy Cukrowej w Szczecinie
- Świadczenie usług serwisowych dla urządzeń - laserowych mierników prędkości będących w użytkowaniu jednostek Policji województwa zachodniopomorskiego.
- Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem dwóch dźwigów osobowych w istniejących szybach windowych zlokalizowanych przy kładce nad ul. Hangarową w rejonie przystanków tramwajowych Hangarowa nż
- Zakup i dostawa instrumentarium chirurgicznego do zabiegów artroskopowych, ortopedycznych, neurochirurgicznych i okulistycznych na Blok Operacyjny
- "Wykonanie dokumentacji projektowej dla budowy przyszkolnej hali sportowej wraz z parkingiem podziemnym dla Centrum Mistrzostwa Sportowego przy ul. Mazurskiej 40 w Szczecinie"
- KOMPLEKSOWE MYCIE OKIEN, WIND,SZKLANYCH FASAD WRAZ Z CZYSZCZENIEM RYNIEN NA OBIEKCIE TEATRU POLSKIEGO W SZCZECINIE
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa instrumentów muzycznych w ramach projektu pn. "Nowa jakość edukacji przedszkolnej w Gminie Stężyca"
- Dostawa cz. 1 pomocy dydaktycznych Szkoły Podstawowej nr 138 im. Leopolda Staffa w Łodzi, w ramach projektu nr FELD.08.07-IZ.00-0060/24 "Droga do lepszej przyszłości- rozumiem, wiem, potrafię"
- : Dostawa cz. 2 pomocy dydaktycznych Szkoły Podstawowej nr 138 im. Leopolda Staffa w Łodzi, w ramach projektu nr FELD.08.07-IZ.00-0060/24 "Droga do lepszej przyszłości- rozumiem, wiem, potrafię"
- Poprawa systemu cyberbezpieczeństwa Gminy Opoczno - rozbudowa istniejącego zespołu urządzeń zapewniających bezpieczeństwo informatyczne systemów Urzędu Miejskiego oraz dostawa nowych licencji.
- Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach projektu: "Cyberbezpieczny Samorząd w Dobryszycach" - etap I
- ,,Doposażenie bazy dydaktycznej szkół w ramach projektu: Edukacja dla przyszłości uczniów gminy Jarocin"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.