Ogłoszenie z dnia 2023-03-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00055051/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wybór Wykonawcy zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa ulicy Bolesława Limanowskiego w Legnicy wraz z włączeniem do skrzyżowania
z ul. Kamienną/Kościelną i rozbudową parkingu”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Legnica reprezentowana przez Prezydenta Miasta Legnica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647251
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Słowiański 8
1.5.2.) Miejscowość: Legnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-220
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@legnica.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://um.bip.legnica.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wybór Wykonawcy zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa ulicy Bolesława Limanowskiego w Legnicy wraz z włączeniem do skrzyżowaniaz ul. Kamienną/Kościelną i rozbudową parkingu”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-efd1fb11-98bd-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00154094
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037333/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Przebudowa ulicy B.Limanowskiego w Legnicy wraz z włączeniem do skrzyżowania z ul. Kamienną/Kościelną i rozbudową parkingu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00055051
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IM.RZP.271.6.1.374.51.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamówienie obejmuje:
„Przebudowę ulicy Bolesława Limanowskiego w Legnicy wraz z włączeniem do skrzyżowania z ul. Kamienną/Kościelną i rozbudową parkingu”, polegającą na:
1) przebudowie ulicy Limanowskiego na podstawie Decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej Nr 80/2017 z 23.02.2017 r.
2) wymianie nawierzchni ulicy i chodników w obrębie skrzyżowania ulic Kamiennej, Kościelnej i Limanowskiego
- wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.
2. Realizacja podzielona na 2 etapy:
1) Etap 1 – wykonanie co najmniej 50% wartości zamówienia,
2)Etap 2-wykonanie pozostałej części zamówienia (zakończenie realizacji zadania inwestycyjnego)
3. Zakres przedmiotu Umowy obejmuje, m.in.:
1) opracowanie, zatwierdzenie i wdrożenie czasowej oraz stałej organizacji ruchu;
2) przebudowę ulicy Limanowskiego poprzez zmianę geometrii jezdni wraz z włączeniem do skrzyżowania z ul. Kamienną i Kościelną, rozbudowę parkingu, przebudowę chodników i zatoki postojowej dla autobusów, oświetlenia i kanalizacji deszczowej, usunięcia kolizji i zagospodarowanie zieleni wraz
z aktualizacją i uzyskaniem uzgodnień branżowych z gestorami sieci wymaganych uzupełnień do uzgodnień i/lub aktualizacji uzgodnień;
3) wymianę nawierzchni ulicy i chodników w obrębie skrzyżowania ulic Kamiennej, Kościelnej i Limanowskiego wraz z uzyskaniem stosownych, wymaganych przepisami prawa pozwoleń, opinii i decyzji;
4) dostawę i montaż tablicy informacyjnej z oznaczeniem słownym i logo Polskiego Ładu. Tablicę należy wykonać zgodniej z wymogami Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych oraz ze wzorem przedstawionym w załączeniu – lokalizacja tablicy w uzgodnieniu z Użytkownikiem – Zarządem Dróg Miejskich;
5) uaktualnienie/uzyskanie niezbędnych decyzji, uzgodnień, warunków technicznych, zgód, opinii, zlecenie opracowań wraz z zatwierdzeniem np. projektów organizacji ruchu, itp., niezbędnych do realizacji zamówienia;
6) po zakończeniu budowy przywrócenie istniejących dróg, wykorzystywanych jako dojazd do budowy do stanu nie gorszego niż sprzed rozpoczęcia robót;
7) przekazanie obiektu Zamawiającemu wraz z prawomocnym pozwoleniem na użytkowanie.
ZAKRES ZAMÓWIENIA obejmuje pełny proces robót budowlanych, z wykonaniem wszystkich koniecznych robót rozbiórkowych, demontażowych, budowlanych, instalacyjnych wraz z zakupem, dostarczeniem na plac budowy, wbudowaniem materiałów oraz usunięciem z placu budowy odpadów, związane z realizacją zadania. Wykonawca musi uwzględnić zorganizowanie wszelkich robót i prac montażowych w sposób zapewniający dostęp do posesji, dojazd/dostęp do obiektów użyteczności publicznej, punktów handlowych, usługowych; zapewnienie dojazdu dla pojazdów uprzywilejowanych np. pogotowie, straż pożarna, policja, oraz zachowania zasad bezpieczeństwa poprzez np. zabezpieczenie wykopów, oznakowanie, kładki i przejścia itp.
4. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentach, w tym między innymi w swz: projekt umowy – Rozdział 3 swz i Rozdział 4 swz „Dokumentacja projektowa”:
a) Projekt budowlany w tym projekt zagospodarowania terenu
b) Projekt wykonawczy,
c) Opinia geotechniczna,
d) SSTWiORB,
e) Decyzja Nr 80/2017 z 23.02.2017 r. o zezwoleniu na realizacje inwestycji drogowej.
Zatrudnienie - Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 uPzp, wymaga zatrudniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące/poniższe czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 poz. 1320 tj.):
- wykonywania robót drogowych
- wykonywania robót sanitarnych
- wykonywania robót elektrycznych
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4160398,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5273682,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4160398,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDROMOS J.T. Bieńkowscy spółka jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 69111006341
7.3.3) Ulica: Kowalska 2
7.3.4) Miejscowość: Legnica
7.3.5) Kod pocztowy: 59-220
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
wykonanie kanalizacji deszczowej-Przedsiębiorstwo Handlowo- Usługowe Mariusz Gulbicki
budowa oświetlenia, usunięcie kolizji Wo-Mar Marta Bujko
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4160398,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-16INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Modernizacja nawierzchni podwórza pomiędzy ulicami Traugutta, Roosevelta i Chłapowskiego
- Konserwacja i restauracja kamiennych schodów wraz z detalem kamiennym prowadzących do budynku Teatru Modrzejewskiej
- DOSTAWY PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH SUCHYCH ORAZ KONSERW
- Wykonanie dokumentacji technicznej i kosztorysowej na zadanie pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 2211D na odcinku Zamienice-Rokitki"
- Wykonanie dokumentacji technicznej i kosztorysowej na zadanie pn. "Modernizacja drogi powiatowej w miejscowości Dobroszów"
- Wykonanie dokumentacji technicznej i kosztorysowej na zadanie pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 2216D na odcinku od skrzyżowania Gołocin/Pawlikowice do drogi wojewódzkiej nr 328"
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- "Bieżące i awaryjne wykonanie napraw cząstkowych jezdni i chodników o nawierzchni bitumicznej"
- Przebudowa dróg gminnych i powiatowych w Gminie Narew (powtórzenie części postępowania)
- Remont i przebudowa szatni i łazienek w hali sportowej (dotyczy parteru i I piętra) Liceum Ogólnokształcącego nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wrocławiu.
- Przebudowa ulicy Słonecznej i łącznika wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w Złotym Potoku
- Przebudowa lokali wraz z remontem części wspólnych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z usługami w parterze przy ul. Wschodniej 40 w Łodzi.
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.