eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WodzisławRewitalizacja Wodzisławia - etap II



Ogłoszenie z dnia 2022-05-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja Wodzisławia – etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WODZISŁAW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010850

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krakowska 6

1.5.2.) Miejscowość: Wodzisław

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-330

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 413806120

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugwodzislaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodzislaw.biuletyn.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rewitalizacja Wodzisławia – etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-73ccf793-7e87-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00154014

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00068146/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa istniejącego budynku administracyjnego na Miejsko-Gminne Centrum Kultury i Edukacji w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Rewitalizacja Wodzisławia – etap II”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00077567/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BI.271.1.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 14040878,14 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Rewitalizacja Wodzisławia – etap II” w zakresie Rozbudowy, nadbudowy i przebudowy istniejącego budynku administracyjnego na Miejsko-Gminne Centrum Kultury i Edukacji wraz z przebudową linii napowietrznej nN w obrębie Placu Wolności.
2. Inwestycja obejmuje wykonanie robót budowlanych opisanych dokumentacją projektową pn.:
1) „Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa wraz z częściową rozbiórką istniejącego budynku administracyjnego na Miejsko-Gminne Centrum Kultury i Edukacji wraz z wewnętrznymi instalacjami: wod.-kan., c.o., wentylacji i klimatyzacji, elektrycznymi. Rozbiórka istniejącego budynku gospodarczego. Projektowana przebudowa przystanku komunikacji miejskiej. Projektowane ażurowe ogrodzenie od strony południowej wysokości 1,6m” na którą Gmina Wodzisław posiada pozwolenie na budowę – nr 484/2021 z dnia 07.09.2021r. oraz
2) „Przebudowa linii napowietrznej nN 0,4 kV w obrębie Placu Wolności w m. Wodzisław” objętą zgłoszeniem z dnia 04.11.2021r., co do którego nie został zgłoszony sprzeciw.
3. Zamawiający informuje, że:
Inwestycja dofinansowana jest z Programu „Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych”.
Zadanie obejmuje przebudowę, rozbudowę i nadbudowę istniejącego budynku administracyjnego na Miejsko-Gminne Centrum Kultury i Edukacji w Wodzisławiu i jest realizowane w ramach rewitalizacji miejscowości Wodzisław zgodnie z założeniami strategicznych dokumentów planistycznych Gminy. Projekt, w tym przedmiotowe zadanie, ożywi miejscowość, poprawi jakość życia mieszkańców, wpłynie na rozwój lokalnej przedsiębiorczości, pobudzi turystykę w regionie.
4. Z uwagi na prowadzenie robót na obiekcie w centrum miasta, Wykonawca zobowiązany będzie prowadzić tak prace, aby nie uszkodzić istniejących obiektów oraz utrzymać w należytym porządku teren wokół budowy oraz drogi dojazdowe do budowy.
5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:
1) Opisem przedmiotu zamówienia,
2) Decyzją o udzieleniu pozwolenia na budowę nr 484/2021 z dnia 07.09.2021r.,
3) Uzgodnieniami budowy przyłączy,
4) Wymogami technicznymi i uzgodnieniami z operatorami sieci teletechnicznych,
5) Harmonogramem rzeczowo-finansowym,
6) Zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej,
7) Pozwoleniami, decyzjami, opiniami, uzgodnieniami niezbędnymi do zrealizowania umowy,
8) Zawartymi przez Zamawiającego, w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, umowami przyłączeniowymi z zarządcami sieci, niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia.
9) Obowiązującymi przepisami prawa budowlanego i przepisami prawa dotyczącymi wymagań technicznych.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres obowiązków Wykonawcy zostały określone w załącznikach do SWZ, w tym m.in. Projektowanych postanowieniach umowy (PPU), Dokumentacji projektowej zawierającej wykaz wyposażenia oraz Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST). Załączony do SWZ przedmiar robót pełni jedynie funkcję pomocniczą i nie jest podstawą do wyceny.
7. Przedmiot zamówienia obejmuje również:
1) przygotowanie placu budowy wraz z wytyczeniem geodezyjnym obiektów,
2) przygotowanie zaplecza technicznego budowy, wykonanie przyłączy oraz poniesienie kosztów opłat z tego tytułu,
3) opracowanie i zastosowanie tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót,
4) zabezpieczenie budynków i terenów sąsiadujących z placem budowy w trakcie prowadzenia robót,
5) odtworzenie wszystkich naruszonych elementów zagospodarowania, np. chodniki, place, drogi, elementy budynków sąsiednich,
6) oznakowanie budowy (znaki drogowe),
7) obsługę geotechniczną, wykonanie odkrywek, ocena parametrów geotechnicznych i kontrola nośności gruntu przed właściwymi robotami ziemnymi,
8) opłaty za wymagane kontrole, przeglądy i pomiary (m.in. odbiór kominiarski, badanie wody, UDT),
9) zagospodarowanie terenu inwestycji,
10) wykonanie montażu wszystkich urządzeń, mebli oraz wyposażenia, o których mowa w dokumentacji projektowej; jako montaż należy rozumieć złożenie i podłączenie wszystkich mediów niezbędnych do ich działania zgodnie z przeznaczeniem,
11) sporządzenie i przedłożenie dokumentacji odbiorowej, w tym inwentaryzacji geodezyjnej,
12) dokonanie zgłoszenia do PGE odbioru końcowego robót polegających na „Przebudowie linii napowietrznej nN 0,4kV w obrębie Placu Wolności w m. Wodzisław”,
13) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie oraz wszelkich niezbędnych opinii właściwych instytucji nie wnoszących sprzeciwu do użytkowania wybudowanego obiektu w imieniu Zamawiającego.
8. Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z miejscem realizacji przedmiotu zamówienia tak by sporządzić ofertę i wykonać go zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, sztuką budowlaną, wiedzą techniczną oraz zawartą z Zamawiającym umową i uzgodnieniami z Zamawiającym dokonanymi w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
9. Gwarancja i rękojmia za wady. Okres gwarancji i rękojmi za wady liczy się od dnia odbioru końcowego. W okresie gwarancji Wykonawca zapewni bezpłatny przegląd gwarancyjny obiektu obejmujący m.in. konserwację oraz serwis dostarczonych, zamontowanych lub zainstalowanych urządzeń, materiałów, produktów, wyrobów, systemów, instalacji i wyposażenia z częstotliwością wymaganą przez ich producentów dla zachowania gwarancji i bezusterkowej eksploatacji obiektu, jednak nie rzadziej niż jeden raz na rok. Koszty przeglądów gwarancyjnych, serwisu, konserwacji oraz koszty materiałów eksploatacyjnych, niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania zamontowanych urządzeń ponosi Wykonawca.
10. W ramach niniejszego zamówienia Zamawiający wymaga udzielenia następujących rodzajów gwarancji:
1) Gwarancja jakości i rękojmia za wady na wykonane roboty budowlane (materiały i robociznę). Wymagany minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi za wady wynosi 60 miesięcy. Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Wykonawca zobowiązany jest określić w ofercie ile miesięcy gwarancji i rękojmi udzieli na wykonane roboty budowlane (materiały i robociznę).
2) Gwarancja jakości i rękojmia za wady na zainstalowane urządzenia i dostarczone wyposażenie. Okres gwarancji na zainstalowane urządzenia i dostarczone wyposażenie wynosi 24 miesiące. Jeżeli gwarancja producenta jest dłuższa niż 24 miesiące to Zamawiającemu przysługuje prawo do skorzystania z uprawnień gwarancyjnych udzielonych przez producenta urządzeń lub wyposażenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42416100-6 - Windy

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. art. 255 ust. 3) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16249563,91 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24117594 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.