eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kluczbork › Dostawa i montaż wyposażenia zasobu mieszkaniowego Gminy Kluczbork - mieszkania dla migrantów wojennych z Ukrainy w Gminie Kluczbork



Ogłoszenie z dnia 2023-03-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż wyposażenia zasobu mieszkaniowego Gminy Kluczbork - mieszkania dla migrantów wojennych z Ukrainy w Gminie Kluczbork

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kluczbork

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413001

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Katowicka 1

1.5.2.) Miejscowość: Kluczbork

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-200

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kluczbork.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: kluczbork.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kluczbork

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż wyposażenia zasobu mieszkaniowego Gminy Kluczbork - mieszkania dla migrantów wojennych z Ukrainy w Gminie Kluczbork

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc657d00-a07e-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00153890

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00046783/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa i montaż wyposażenia zasobu mieszkaniowego Gminy Kluczbork – Mieszkania dla migrantów wojennych z Ukrainy w gminie Kluczbork

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt pn. „Solidarni z Ukrainą – pomoc migrantom wojennym w województwie opolskim” Dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa XIV Wsparcie osób uciekających z Ukrainy w wyniku działań zbrojnych prowadzonych na terenie tego kraju, Działanie 14.1 Opolskie solidarne z Ukrainą

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00074526

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GM.271.2.2023.AS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż wyposażenia zasobu mieszkaniowego Gminy Kluczbork – mieszkania dla migrantów wojennych z Ukrainy w gminie Kluczbork:
1.1.Wyposażenie mieszkania nr 1 przy ul. Sobieskiego 6/4, 46-200 Kluczbork;
1.2. Wyposażenie mieszkania nr 2 przy ul. Norwida 9b/11, 46-203 Kluczbork;
1.3.Wyposażenie mieszkania nr 3 przy ul. Zamkowa 15/5, 46-200 Kluczbork;
1.4. Wyposażenie mieszkania nr 4 przy ul. Pułaskiego 23/1, 46-200 Kluczbork;
1.5.Wyposazenie mieszkania nr 5 przy ul. Strzelecka 59/1, 46-200 Kluczbork;
1.6.Wyposazenie mieszkania nr 6 w Gotartowie 67F, 46-200 Kluczbork;
1.7. Wyposażenie mieszkania nr 7 przy ul. Broniewskiego 5/8, 46-203 Kluczbork;
2. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 4 części. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na każdą z części. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części tj. na jedną wybraną część, na dwie wybrane części , na trzy wybrane części lub na cztery części.
2.1.Część I obejmuje dostawę i montaż wyposażenia mieszkań - meble ( bez kuchni ).
2.1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Opisie wyposażenia opracowanym dla potrzeb niniejszego zamówienia i stanowiącym załącznik nr 4A do niniejszej Specyfikacji.
2.1.2.Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimalnej gwarancji na okres podany
w ofercie.
Minimalny okres gwarancji wymagany wynosi 24 miesięcy.
Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji, krótszy niż 24 miesięcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.
3.Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
3.1.W zakresie Części I:
39121000-6 Biurka i stoły;
39140000-5 Meble domowe;
39143000-6 Meble do sypialni, jadalni i salonu;
39143110-0 Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane;
391113000-7 Różne siedziska i krzesła;
4.Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których zamierza wykonanie zlecić podwykonawcom lub nazwy (firmy) podwykonawców.
5. Zasady dotyczące zatrudniania i rozliczania podwykonawców zawarte są we Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39140000-5 - Meble domowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39121000-6 - Biurka i stoły

39143000-6 - Meble do sypialni, jadalni i salonu

39143110-0 - Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane

39113000-7 - Różne siedziska i krzesła

4.5.5.) Wartość części: 158669,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż wyposażenia zasobu mieszkaniowego Gminy Kluczbork – mieszkania dla migrantów wojennych z Ukrainy w gminie Kluczbork: 1.1.Wyposażenie mieszkania nr 1 przy ul. Sobieskiego 6/4, 46-200 Kluczbork;
1.2. Wyposażenie mieszkania nr 2 przy ul. Norwida 9b/11, 46-203 Kluczbork;
1.3.Wyposażenie mieszkania nr 3 przy ul. Zamkowa 15/5, 46-200 Kluczbork;
1.4. Wyposażenie mieszkania nr 4 przy ul. Pułaskiego 23/1, 46-200 Kluczbork;
1.5.Wyposazenie mieszkania nr 5 przy ul. Strzelecka 59/1, 46-200 Kluczbork;
1.6.Wyposazenie mieszkania nr 6 w Gotartowie 67F, 46-200 Kluczbork;
1.7. Wyposażenie mieszkania nr 7 przy ul. Broniewskiego 5/8, 46-203 Kluczbork;
2. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 4 części. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na każdą z części. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części tj. na jedną wybraną część, na dwie wybrane części , na trzy wybrane części lub na cztery części;
2.2.Część II obejmuje dostawę i montaż wyposażenia kuchni.
2.2.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Opisie wyposażenia opracowanym dla potrzeb niniejszego zamówienia i stanowiącym załącznik nr 4B do niniejszej Specyfikacji.
2.2.2.Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimalnej gwarancji na okres podany
w ofercie.
2.2.3.Minimalny okres gwarancji wymagany wynosi 24 miesięcy.
Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji, krótszy niż 24 miesięcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.
3.Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
3.2. W zakresie Części II:
39141000-2 Meble i wyposażenie kuchni;
39700000-9 Sprzęt gospodarstwa domowego;
39711360-0 Piekarniki;
4. Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których zamierza wykonanie zlecić podwykonawcom lub nazwy (firmy) podwykonawców.
5. Zasady dotyczące zatrudniania i rozliczania podwykonawców zawarte są we Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego

39711360-0 - Piekarniki

4.5.5.) Wartość części: 103821,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż wyposażenia zasobu mieszkaniowego Gminy Kluczbork – mieszkania dla migrantów wojennych z Ukrainy w gminie Kluczbork:
1.1.Wyposażenie mieszkania nr 1 przy ul. Sobieskiego 6/4, 46-200 Kluczbork;
1.2. Wyposażenie mieszkania nr 2 przy ul. Norwida 9b/11, 46-203 Kluczbork;
1.3.Wyposażenie mieszkania nr 3 przy ul. Zamkowa 15/5, 46-200 Kluczbork;
1.4. Wyposażenie mieszkania nr 4 przy ul. Pułaskiego 23/1, 46-200 Kluczbork;
1.5.Wyposazenie mieszkania nr 5 przy ul. Strzelecka 59/1, 46-200 Kluczbork;
1.6.Wyposazenie mieszkania nr 6 w Gotartowie 67F, 46-200 Kluczbork;
1.7. Wyposażenie mieszkania nr 7 przy ul. Broniewskiego 5/8, 46-203 Kluczbork;
2.Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 4 części. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na każdą z części. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części tj. na jedną wybraną część, na dwie wybrane części , na trzy wybrane części lub na cztery części.
2.3.Część III obejmuje dostawę i montaż wyposażenia - pozostały sprzęt AGD i RTV.
2.3.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Opisie wyposażenia opracowanym dla potrzeb niniejszego zamówienia i stanowiącym załącznik nr 4C do niniejszej Specyfikacji.
2.3.2.Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimalnej gwarancji na okres podany
w ofercie.
2.3.3.Minimalny okres gwarancji wymagany wynosi 24 miesięcy.
Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji, krótszy niż 24 miesięcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.
3.Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
3.3. W zakresie Części III:
39713430-6 Odkurzacze;
39711130-9 Chłodziarki;
32324600-6 Telewizory cyfrowe;
32324400-4 Anteny telewizyjne;
42716120-5 Pralki
4.Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których zamierza wykonanie zlecić podwykonawcom lub nazwy (firmy) podwykonawców.
5. Zasady dotyczące zatrudniania i rozliczania podwykonawców zawarte są we Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39713430-6 - Odkurzacze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39711130-9 - Chłodziarki

32324600-6 - Telewizory cyfrowe

32324400-4 - Anteny telewizyjne

42716120-5 - Pralki

4.5.5.) Wartość części: 36358,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż wyposażenia zasobu mieszkaniowego Gminy Kluczbork – mieszkania dla migrantów wojennych z Ukrainy w gminie Kluczbork:
1.1.Wyposażenie mieszkania nr 1 przy ul. Sobieskiego 6/4, 46-200 Kluczbork;
1.2. Wyposażenie mieszkania nr 2 przy ul. Norwida 9b/11, 46-203 Kluczbork;
1.3.Wyposażenie mieszkania nr 3 przy ul. Zamkowa 15/5, 46-200 Kluczbork;
1.4. Wyposażenie mieszkania nr 4 przy ul. Pułaskiego 23/1, 46-200 Kluczbork;
1.5.Wyposazenie mieszkania nr 5 przy ul. Strzelecka 59/1, 46-200 Kluczbork;
1.6.Wyposazenie mieszkania nr 6 w Gotartowie 67F, 46-200 Kluczbork;
1.7. Wyposażenie mieszkania nr 7 przy ul. Broniewskiego 5/8, 46-203 Kluczbork;
2.Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 4 części. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na każdą z części. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części tj. na jedną wybraną część, na dwie wybrane części , na trzy wybrane części lub na cztery części.
2.4.Część IV obejmuje dostawę i montaż rolet wewnętrznych.
2.4.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Opisie wyposażenia opracowanym dla potrzeb niniejszego zamówienia i stanowiącym załącznik nr 4D do niniejszej Specyfikacji.
2.4.2.Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimalnej gwarancji na okres podany
w ofercie.
2.4.3.Minimalny okres gwarancji wymagany wynosi 24 miesięcy.
Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji, krótszy niż 24 miesięcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.
3.Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
3.4. W zakresie Części IV:
44115310-5 Rolety zwijane.
4.Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których zamierza wykonanie zlecić podwykonawcom lub nazwy (firmy) podwykonawców.
5. Zasady dotyczące zatrudniania i rozliczania podwykonawców zawarte są we Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44115310-5 - Rolety zwijane

4.5.5.) Wartość części: 18950,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 16

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108513,41 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 195127,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 122778,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DrzewiarzBIS

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 911328304

7.3.3) Ulica: ul. Kardynała Wyszyńskiego 46a

7.3.4) Miejscowość: Lipno

7.3.5) Kod pocztowy: 87-600

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 122778,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66498,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 267934,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66498,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SZWED MEBLE Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 73151403

7.3.3) Ulica: Jana Pawła II 63B

7.3.4) Miejscowość: Sieradz

7.3.5) Kod pocztowy: 98-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66498,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 17

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25848,83 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94710,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25918,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: New Life Property sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 386354339

7.3.3) Ulica: Nowogrodzka 64/43

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-014

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25918,42 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5335,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63514,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5914,17 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MULTIROLETY Łukasz Płocki, Piotr Płocki Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 364542390

7.3.3) Ulica: Przędzalniana 93

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-114

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6002,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.