Ogłoszenie z dnia 2023-03-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00074526/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-01
- 2023/BZP 00083876/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż wyposażenia zasobu mieszkaniowego Gminy Kluczbork - mieszkania dla migrantów wojennych z Ukrainy w Gminie Kluczbork
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kluczbork
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413001
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Katowicka 1
1.5.2.) Miejscowość: Kluczbork
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-200
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kluczbork.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: kluczbork.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kluczbork1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż wyposażenia zasobu mieszkaniowego Gminy Kluczbork - mieszkania dla migrantów wojennych z Ukrainy w Gminie Kluczbork2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc657d00-a07e-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00153890
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00046783/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa i montaż wyposażenia zasobu mieszkaniowego Gminy Kluczbork – Mieszkania dla migrantów wojennych z Ukrainy w gminie Kluczbork
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pn. „Solidarni z Ukrainą – pomoc migrantom wojennym w województwie opolskim” Dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa XIV Wsparcie osób uciekających z Ukrainy w wyniku działań zbrojnych prowadzonych na terenie tego kraju, Działanie 14.1 Opolskie solidarne z Ukrainą2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00074526
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GM.271.2.2023.AS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż wyposażenia zasobu mieszkaniowego Gminy Kluczbork – mieszkania dla migrantów wojennych z Ukrainy w gminie Kluczbork:1.1.Wyposażenie mieszkania nr 1 przy ul. Sobieskiego 6/4, 46-200 Kluczbork;
1.2. Wyposażenie mieszkania nr 2 przy ul. Norwida 9b/11, 46-203 Kluczbork;
1.3.Wyposażenie mieszkania nr 3 przy ul. Zamkowa 15/5, 46-200 Kluczbork;
1.4. Wyposażenie mieszkania nr 4 przy ul. Pułaskiego 23/1, 46-200 Kluczbork;
1.5.Wyposazenie mieszkania nr 5 przy ul. Strzelecka 59/1, 46-200 Kluczbork;
1.6.Wyposazenie mieszkania nr 6 w Gotartowie 67F, 46-200 Kluczbork;
1.7. Wyposażenie mieszkania nr 7 przy ul. Broniewskiego 5/8, 46-203 Kluczbork;
2. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 4 części. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na każdą z części. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części tj. na jedną wybraną część, na dwie wybrane części , na trzy wybrane części lub na cztery części.
2.1.Część I obejmuje dostawę i montaż wyposażenia mieszkań - meble ( bez kuchni ).
2.1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Opisie wyposażenia opracowanym dla potrzeb niniejszego zamówienia i stanowiącym załącznik nr 4A do niniejszej Specyfikacji.
2.1.2.Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimalnej gwarancji na okres podany
w ofercie.
Minimalny okres gwarancji wymagany wynosi 24 miesięcy.
Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji, krótszy niż 24 miesięcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.
3.Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
3.1.W zakresie Części I:
39121000-6 Biurka i stoły;
39140000-5 Meble domowe;
39143000-6 Meble do sypialni, jadalni i salonu;
39143110-0 Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane;
391113000-7 Różne siedziska i krzesła;
4.Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których zamierza wykonanie zlecić podwykonawcom lub nazwy (firmy) podwykonawców.
5. Zasady dotyczące zatrudniania i rozliczania podwykonawców zawarte są we Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39140000-5 - Meble domowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39121000-6 - Biurka i stoły
39143000-6 - Meble do sypialni, jadalni i salonu
39143110-0 - Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane
39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
4.5.5.) Wartość części: 158669,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż wyposażenia zasobu mieszkaniowego Gminy Kluczbork – mieszkania dla migrantów wojennych z Ukrainy w gminie Kluczbork: 1.1.Wyposażenie mieszkania nr 1 przy ul. Sobieskiego 6/4, 46-200 Kluczbork;1.2. Wyposażenie mieszkania nr 2 przy ul. Norwida 9b/11, 46-203 Kluczbork;
1.3.Wyposażenie mieszkania nr 3 przy ul. Zamkowa 15/5, 46-200 Kluczbork;
1.4. Wyposażenie mieszkania nr 4 przy ul. Pułaskiego 23/1, 46-200 Kluczbork;
1.5.Wyposazenie mieszkania nr 5 przy ul. Strzelecka 59/1, 46-200 Kluczbork;
1.6.Wyposazenie mieszkania nr 6 w Gotartowie 67F, 46-200 Kluczbork;
1.7. Wyposażenie mieszkania nr 7 przy ul. Broniewskiego 5/8, 46-203 Kluczbork;
2. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 4 części. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na każdą z części. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części tj. na jedną wybraną część, na dwie wybrane części , na trzy wybrane części lub na cztery części;
2.2.Część II obejmuje dostawę i montaż wyposażenia kuchni.
2.2.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Opisie wyposażenia opracowanym dla potrzeb niniejszego zamówienia i stanowiącym załącznik nr 4B do niniejszej Specyfikacji.
2.2.2.Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimalnej gwarancji na okres podany
w ofercie.
2.2.3.Minimalny okres gwarancji wymagany wynosi 24 miesięcy.
Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji, krótszy niż 24 miesięcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.
3.Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
3.2. W zakresie Części II:
39141000-2 Meble i wyposażenie kuchni;
39700000-9 Sprzęt gospodarstwa domowego;
39711360-0 Piekarniki;
4. Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których zamierza wykonanie zlecić podwykonawcom lub nazwy (firmy) podwykonawców.
5. Zasady dotyczące zatrudniania i rozliczania podwykonawców zawarte są we Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego
39711360-0 - Piekarniki
4.5.5.) Wartość części: 103821,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż wyposażenia zasobu mieszkaniowego Gminy Kluczbork – mieszkania dla migrantów wojennych z Ukrainy w gminie Kluczbork:1.1.Wyposażenie mieszkania nr 1 przy ul. Sobieskiego 6/4, 46-200 Kluczbork;
1.2. Wyposażenie mieszkania nr 2 przy ul. Norwida 9b/11, 46-203 Kluczbork;
1.3.Wyposażenie mieszkania nr 3 przy ul. Zamkowa 15/5, 46-200 Kluczbork;
1.4. Wyposażenie mieszkania nr 4 przy ul. Pułaskiego 23/1, 46-200 Kluczbork;
1.5.Wyposazenie mieszkania nr 5 przy ul. Strzelecka 59/1, 46-200 Kluczbork;
1.6.Wyposazenie mieszkania nr 6 w Gotartowie 67F, 46-200 Kluczbork;
1.7. Wyposażenie mieszkania nr 7 przy ul. Broniewskiego 5/8, 46-203 Kluczbork;
2.Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 4 części. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na każdą z części. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części tj. na jedną wybraną część, na dwie wybrane części , na trzy wybrane części lub na cztery części.
2.3.Część III obejmuje dostawę i montaż wyposażenia - pozostały sprzęt AGD i RTV.
2.3.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Opisie wyposażenia opracowanym dla potrzeb niniejszego zamówienia i stanowiącym załącznik nr 4C do niniejszej Specyfikacji.
2.3.2.Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimalnej gwarancji na okres podany
w ofercie.
2.3.3.Minimalny okres gwarancji wymagany wynosi 24 miesięcy.
Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji, krótszy niż 24 miesięcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.
3.Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
3.3. W zakresie Części III:
39713430-6 Odkurzacze;
39711130-9 Chłodziarki;
32324600-6 Telewizory cyfrowe;
32324400-4 Anteny telewizyjne;
42716120-5 Pralki
4.Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których zamierza wykonanie zlecić podwykonawcom lub nazwy (firmy) podwykonawców.
5. Zasady dotyczące zatrudniania i rozliczania podwykonawców zawarte są we Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39713430-6 - Odkurzacze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39711130-9 - Chłodziarki
32324600-6 - Telewizory cyfrowe
32324400-4 - Anteny telewizyjne
42716120-5 - Pralki
4.5.5.) Wartość części: 36358,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż wyposażenia zasobu mieszkaniowego Gminy Kluczbork – mieszkania dla migrantów wojennych z Ukrainy w gminie Kluczbork:1.1.Wyposażenie mieszkania nr 1 przy ul. Sobieskiego 6/4, 46-200 Kluczbork;
1.2. Wyposażenie mieszkania nr 2 przy ul. Norwida 9b/11, 46-203 Kluczbork;
1.3.Wyposażenie mieszkania nr 3 przy ul. Zamkowa 15/5, 46-200 Kluczbork;
1.4. Wyposażenie mieszkania nr 4 przy ul. Pułaskiego 23/1, 46-200 Kluczbork;
1.5.Wyposazenie mieszkania nr 5 przy ul. Strzelecka 59/1, 46-200 Kluczbork;
1.6.Wyposazenie mieszkania nr 6 w Gotartowie 67F, 46-200 Kluczbork;
1.7. Wyposażenie mieszkania nr 7 przy ul. Broniewskiego 5/8, 46-203 Kluczbork;
2.Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 4 części. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na każdą z części. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części tj. na jedną wybraną część, na dwie wybrane części , na trzy wybrane części lub na cztery części.
2.4.Część IV obejmuje dostawę i montaż rolet wewnętrznych.
2.4.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Opisie wyposażenia opracowanym dla potrzeb niniejszego zamówienia i stanowiącym załącznik nr 4D do niniejszej Specyfikacji.
2.4.2.Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimalnej gwarancji na okres podany
w ofercie.
2.4.3.Minimalny okres gwarancji wymagany wynosi 24 miesięcy.
Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji, krótszy niż 24 miesięcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.
3.Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
3.4. W zakresie Części IV:
44115310-5 Rolety zwijane.
4.Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których zamierza wykonanie zlecić podwykonawcom lub nazwy (firmy) podwykonawców.
5. Zasady dotyczące zatrudniania i rozliczania podwykonawców zawarte są we Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44115310-5 - Rolety zwijane
4.5.5.) Wartość części: 18950,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 16
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108513,41 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 195127,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 122778,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DrzewiarzBIS
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 911328304
7.3.3) Ulica: ul. Kardynała Wyszyńskiego 46a
7.3.4) Miejscowość: Lipno
7.3.5) Kod pocztowy: 87-600
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 122778,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66498,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 267934,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66498,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SZWED MEBLE Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 73151403
7.3.3) Ulica: Jana Pawła II 63B
7.3.4) Miejscowość: Sieradz
7.3.5) Kod pocztowy: 98-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66498,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 17
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25848,83 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94710,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25918,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: New Life Property sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 386354339
7.3.3) Ulica: Nowogrodzka 64/43
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-014
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25918,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5335,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63514,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5914,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MULTIROLETY Łukasz Płocki, Piotr Płocki Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 364542390
7.3.3) Ulica: Przędzalniana 93
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-114
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MULTIROLETY ŁUKASZ PŁOCKI, PIOTR PŁOCKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
MULTIROLETY ŁUKASZ PŁOCKI, PIOTR PŁOCKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6002,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
INNE PRZETARGI Z KLUCZBORKA
więcej: przetargi w Kluczborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH
- Dostawa sprzętu RTV i AGD dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Remont ogrodzenia i podjazdu oraz zakup autobusu i niezbędnego wyposażenia Warsztatu Terapii Zajęciowej oraz likwidacja barier architektonicznych w Szkole Podst. im.T.M. Kantora w Wielopolu Skrzyńskim
- Dostawa mebli do Oddziału Okręgowego NBP w Kielcach
- Dostawa mebli biurowych
- Modernizacja Przedszkola w Wielowsi wraz z zagospodarowaniem terenu i doposażeniem placu zabaw.
więcej: Anteny telewizyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.