Ogłoszenie z dnia 2022-05-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00104358/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
SUKCESYWNE DOSTAWY ODZIEŻY I OBUWIA OCHRONNEGO DLA SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITALE POMORSKIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190141612
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Powstania Styczniowego 1
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-519
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpitalepomorskie.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalepomorskie.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.platformazakupowa.pl/pn/szpitalepomorskie1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SUKCESYWNE DOSTAWY ODZIEŻY I OBUWIA OCHRONNEGO DLA SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb57955b-aff0-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00153887
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00104358/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D25C/252/N/9-13rj/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odzież i obuwie dla pracowników warsztatów, brygady gospodarczej w łącznej ilości 668 szt., 387 par, 118 kpl.4.5.3.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18800000-7 - Obuwie
4.5.5.) Wartość części: 55502,52 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odzież i obuwie ochronne dla pracowników zespołu ratownictwa medycznego w łącznej ilości 155 szt., 80 par, 30 kpl.4.5.3.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18800000-7 - Obuwie
4.5.5.) Wartość części: 66912,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 ust. 1 pkt 6) ustawy Prawo Zamówień Publicznych, albowiem postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zgodnie z art. 222 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający jest zobowiązany otworzyć wszystkie oferty, które wpłynęły w terminie niezwłocznie po upływie terminu składania ofert, nie później niż następnego dnia po dniu, w którym upłynął termin składania ofert, czego Zamawiający w nn. postępowaniu nie dopełnił. Czynność ta nie może zostać powtórzona ani poprawiona.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 ust. 1 pkt 6) ustawy Prawo Zamówień Publicznych, albowiem postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zgodnie z art. 222 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający jest zobowiązany otworzyć wszystkie oferty, które wpłynęły w terminie niezwłocznie po upływie terminu składania ofert, nie później niż następnego dnia po dniu, w którym upłynął termin składania ofert, czego Zamawiający w nn. postępowaniu nie dopełnił. Czynność ta nie może zostać powtórzona ani poprawiona.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Dostawa do siedziby zamawiającego samochodu przeznaczonego do przewozu towarów
- Dostawa punktów dostępu do sieci WiFi wraz z licencjami do zarządzania
- Dostawa czterech pneumatycznych namiotów ratunkowych wraz z osprzętem
- Dostawa specjalistycznej odzieży ochronnej do celów przeciw pożarowych
- SUKCESYWNE DOSTAWY AKCESORIÓW DO SSAKÓW NA POTRZEBY SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
- Świadczenie usług prania i czyszczenia chemicznego
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zwiększenie gotowości obronnej i poprawa bezpieczeństwa w Gminie Myszyniec
- Dostawa odzieży ochronnej i specjalistycznej na potrzeby WOPR i GOPR
- Dostawa odzieży i wyposażenia ochronnego w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej 2025-2026
- Dostawa specjalistycznej odzieży ochronnej do celów przeciw pożarowych
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w 2025 roku na terenie Gminy Wielgomłyny w zakresie zadań własnych - z podziałem na części.
- Zakup sprzętu w ramach zadań wynikających z realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026: Część I - Cysterna, Część II - ubrania ochronne, Część III - namioty
więcej: Obuwie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





